hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.24. 02:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 161 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 161 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Segitség
HozzászólásElküldve: 2014.12.14. 21:30 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Hali!
Valaki nekem eszt a plugint javitaná valaki ?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "RaZzoR"
  8.  
  9. new weapon_select[33]
  10.  
  11. new const menu_item_names[][][] = {
  12. { "Alap Csomag", "0", "" },
  13. { "Ezüst Csomag", "100", "siler_pack" },
  14. { "Bronz Csomag", "300", "bronze_pack" },
  15. { "Arany Csomag", "600", "golden_pack" },
  16. { "Karácsonyi Csomag", "Ingyenes", "kara_pack" }
  17. }
  18.  
  19. new const v_models[][] = {
  20. "v_ak47.mdl",
  21. "v_m4a1.mdl",
  22. "v_awp.mdl",
  23. "v_deagle.mdl",
  24. "v_m3.mdl",
  25. "v_c4.mdl",
  26. "v_famas.mdl",
  27. "v_mp5.mdl",
  28. "v_scout.mdl",
  29. }
  30.  
  31. public plugin_init() {
  32. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  33.  
  34. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  35. register_event("CurWeapon","Weapon_Hook","be","1=1")
  36. }
  37.  
  38. public plugin_precache() {
  39. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  40. for(new j = 1; j <= sizeof(menu_item_names); j++) {
  41. new new_v[256]
  42. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", menu_item_names[j][2], v_models[i])
  43.  
  44. precache_model(new_v)
  45. }
  46. }
  47. }
  48.  
  49. public client_disconnect(id)
  50. weapon_select[id] = 0
  51.  
  52. public Weapon_Hook(id) {
  53. if(!is_user_alive(id))
  54. return PLUGIN_CONTINUE
  55.  
  56. static model[32]
  57. pev(id, pev_viewmodel2, model, 31)
  58.  
  59. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  60. new old_v[256]
  61. format(old_v, sizeof(old_v), "models/%s", v_models[i])
  62.  
  63. if(equali(model, old_v)) {
  64. new new_v[256]
  65.  
  66. if(weapon_select[id] > 0)
  67. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], v_models[i])
  68. else
  69. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s", v_models[i])
  70.  
  71. set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  72. break
  73. }
  74. }
  75.  
  76. return PLUGIN_CONTINUE
  77. }
  78.  
  79. public clcmd_menu(id) {
  80. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  81. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü^n\rÖléseid: %i", get_user_frags(id))
  82.  
  83. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  84.  
  85. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  86. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  87. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  88.  
  89. if(get_user_frags(id) < convert_num)
  90. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\dTúl Kevés Ölésed Van)", menu_item_names[i][0], convert_num)
  91. else
  92. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\dElérve)", menu_item_names[i][0])
  93. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  94. }
  95.  
  96. menu_display(id, menu, 0)
  97.  
  98. return PLUGIN_HANDLED
  99. }
  100.  
  101. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  102. if(item == MENU_EXIT) {
  103. menu_destroy(menu)
  104. return PLUGIN_HANDLED
  105. }
  106.  
  107. new data[64], szName[64]
  108. new access, callback
  109. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  110.  
  111. new key = str_to_num(data)
  112. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  113.  
  114. if(get_user_frags(id) < convert_num) {
  115. client_print(id, print_chat, "Túl Kevés Ölésed Van", menu_item_names[key][0], convert_num)
  116. return PLUGIN_HANDLED
  117. }
  118.  
  119. else {
  120. weapon_select[id] = key
  121. client_print(id, print_chat, "Te ezt a Csomagot választottad: ^n\r%s", menu_item_names[key][0])
  122. Weapon_Hook(id)
  123. }
  124.  
  125. return PLUGIN_CONTINUE
  126. }
  127.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Segitség
HozzászólásElküldve: 2014.12.14. 21:31 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Tessék!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "RaZzoR"
  8.  
  9. new weapon_select[33]
  10.  
  11. new const menu_item_names[][][] = {
  12. { "Alap Csomag", "0", "" },
  13. { "Ezüst Csomag", "100", "siler_pack" },
  14. { "Bronz Csomag", "300", "bronze_pack" },
  15. { "Arany Csomag", "600", "golden_pack" },
  16. { "Karácsonyi Csomag", "Ingyenes", "kara_pack" }
  17. }
  18.  
  19. new const v_models[][] = {
  20. "v_ak47.mdl",
  21. "v_m4a1.mdl",
  22. "v_awp.mdl",
  23. "v_deagle.mdl",
  24. "v_m3.mdl",
  25. "v_c4.mdl",
  26. "v_famas.mdl",
  27. "v_mp5.mdl",
  28. "v_scout.mdl"
  29. }
  30. public plugin_init() {
  31. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  32.  
  33. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  34. register_event("CurWeapon","Weapon_Hook","be","1=1")
  35. }
  36.  
  37. public plugin_precache() {
  38. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  39. for(new j = 1; j <= sizeof(menu_item_names); j++) {
  40. new new_v[256]
  41. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", menu_item_names[j][2], v_models[i])
  42.  
  43. precache_model(new_v)
  44. }
  45. }
  46. }
  47.  
  48. public client_disconnect(id)
  49. weapon_select[id] = 0
  50.  
  51. public Weapon_Hook(id) {
  52. if(!is_user_alive(id))
  53. return PLUGIN_CONTINUE
  54.  
  55. static model[32]
  56. pev(id, pev_viewmodel2, model, 31)
  57.  
  58. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  59. new old_v[256]
  60. format(old_v, sizeof(old_v), "models/%s", v_models[i])
  61.  
  62. if(equali(model, old_v)) {
  63. new new_v[256]
  64.  
  65. if(weapon_select[id] > 0)
  66. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], v_models[i])
  67. else
  68. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s", v_models[i])
  69.  
  70. set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  71. break
  72. }
  73. }
  74.  
  75. return PLUGIN_CONTINUE
  76. }
  77.  
  78. public clcmd_menu(id) {
  79. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  80. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü^n\rÖléseid: %i", get_user_frags(id))
  81.  
  82. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  83.  
  84. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  85. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  86. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  87.  
  88. if(get_user_frags(id) < convert_num)
  89. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\dTúl Kevés Ölésed Van)", menu_item_names[i][0], convert_num)
  90. else
  91. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\dElérve)", menu_item_names[i][0])
  92. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  93. }
  94.  
  95. menu_display(id, menu, 0)
  96.  
  97. return PLUGIN_HANDLED
  98. }
  99.  
  100. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  101. if(item == MENU_EXIT) {
  102. menu_destroy(menu)
  103. return PLUGIN_HANDLED
  104. }
  105.  
  106. new data[64], szName[64]
  107. new access, callback
  108. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  109.  
  110. new key = str_to_num(data)
  111. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  112.  
  113. if(get_user_frags(id) < convert_num) {
  114. client_print(id, print_chat, "Túl Kevés Ölésed Van", menu_item_names[key][0], convert_num)
  115. return PLUGIN_HANDLED
  116. }
  117.  
  118. else {
  119. weapon_select[id] = key
  120. client_print(id, print_chat, "Te ezt a Csomagot választottad: ^n\r%s", menu_item_names[key][0])
  121. Weapon_Hook(id)
  122. }
  123.  
  124. return PLUGIN_CONTINUE
  125. }
  126.  

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép

Ők köszönték meg Beckx nek ezt a hozzászólást: PiStA99 (2014.12.14. 22:04)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Segitség
HozzászólásElküldve: 2014.12.14. 22:05 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Köszi le irnád mi volt a baja ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Segitség
HozzászólásElküldve: 2014.12.14. 22:08 
PiStA99 írta:
Köszi le irnád mi volt a baja ?


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const v_models[][] = {
  2. "v_ak47.mdl",
  3. "v_m4a1.mdl",
  4. "v_awp.mdl",
  5. "v_deagle.mdl",
  6. "v_m3.mdl",
  7. "v_c4.mdl",
  8. "v_famas.mdl",
  9. "v_mp5.mdl",
  10. "v_scout.mdl" // ide már nem kell vesző!
  11. }


Csak ennyi ! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole