hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 20:51



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 260 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 258 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Usp Pontért!
HozzászólásElküldve: 2014.12.17. 15:50 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Sziasztok!
Valaki beleírni hogy /pont és kiadja h mennyi pontja van az illetőnek :)?
Aki,beleírja megy a gomb..:)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Usp pontért"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "Fasztujdki"
  13.  
  14. new oles[33], usp[33], vault
  15.  
  16. public plugin_precache() {
  17. precache_model("models/sg_usp_christmas/arany.mdl")
  18. precache_model("models/sg_usp_christmas/piros.mdl")
  19. precache_model("models/sg_usp_christmas/tigris.mdl")
  20. precache_model("models/sg_usp_christmas/spitfire.mdl")
  21. precache_model("models/sg_usp_christmas/golden.mdl")
  22. precache_model("models/sg_usp_christmas/goldenv2.mdl")
  23. precache_model("models/sg_usp_christmas/kek.mdl")
  24. }
  25. public plugin_init() {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  27. register_event("DeathMsg","death","a")
  28. register_clcmd("say /usp","menu")
  29. vault = nvault_open("uspolesert")
  30. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  31. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  32. }
  33. public ecw(id)
  34. {
  35. new fegyver = get_user_weapon(id)
  36. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
  37. {
  38. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  39. }
  40. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  41. {
  42. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp_christmas/arany.mdl")
  43. }
  44. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  45. {
  46. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp_christmas/piros.mdl")
  47. }
  48. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
  49. {
  50. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp_christmas/tigris.mdl")
  51. }
  52. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
  53. {
  54. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp_christmas/spitfire.mdl")
  55. }
  56. if(usp[id] == 5 && fegyver == CSW_USP)
  57. {
  58. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp_christmas/golden.mdl")
  59. }
  60. if(usp[id] == 6 && fegyver == CSW_USP)
  61. {
  62. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp_christmas/goldenv2.mdl")
  63. }
  64. if(usp[id] == 7 && fegyver == CSW_USP)
  65. {
  66. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp_christmas/kek.mdl")
  67. }
  68. }
  69. public death(){
  70. new killer = read_data(1)
  71. new victim = read_data(2)
  72.  
  73. if(killer == victim)
  74. {
  75. return PLUGIN_HANDLED
  76. }
  77. oles[killer]++
  78. return PLUGIN_HANDLED
  79. }
  80. public menu(id) {
  81. new menu = menu_create("\d[\rS\yG\d] \rDeath\yrun \d[\yChristmas\w~\rShop\d]^n\d[\rPontjaid \w : \y%d\d]", "menu_h", oles[id])
  82. if(oles[id] >= 100)
  83. menu_additem(menu,"\yArany USP \r[Feloldva]","1",0)
  84. else
  85. menu_additem(menu,"\yArany USP \w[100 Pont]","1",0)
  86. if(oles[id] >= 150)
  87. menu_additem(menu,"\yPiros USP \r[Feloldva]","2",0)
  88. else
  89. menu_additem(menu,"\yPiros USP\w[150 Pont]","2",0)
  90. if(oles[id] >= 200)
  91. menu_additem(menu,"\yTigris USP\r[Feloldva]","3",0)
  92. else
  93. menu_additem(menu,"\yTigris USP\w[200 Pont]","3",0)
  94. if(oles[id] >= 300)
  95. menu_additem(menu,"\ySpitFire USP\r[Feloldva]","4",0)
  96. else
  97. menu_additem(menu,"\ySpitFire USP\w[300 Pont]","4",0)
  98. if(oles[id] >= 475)
  99. menu_additem(menu,"\yGolden USP\r[Feloldva]","5",0)
  100. else
  101. menu_additem(menu,"\yGolden USP\w[475 Pont]","5",0)
  102. if(oles[id] >= 500)
  103. menu_additem(menu,"\yGoldenV2 USP\r[Feloldva]","6",0)
  104. else
  105. menu_additem(menu,"\yGoldenV2 USP\w[500 Pont]","6",0)
  106. if(oles[id] >= 550)
  107. menu_additem(menu,"\yKĂ©k USP\r[Feloldva]","6",0)
  108. else
  109. menu_additem(menu,"\yKĂ©k USP\w[500 Pont]","6",0)
  110. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  111. menu_display(id, menu, 0);
  112. }
  113. public menu_h(id, menu, item)
  114. {
  115. if( item == MENU_EXIT )
  116. {
  117. menu_destroy(menu);
  118. return PLUGIN_HANDLED;
  119. }
  120. new data[9], szName[64];
  121. new access, callback;
  122. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  123. new key = str_to_num(data);
  124.  
  125. switch(key)
  126. {
  127. case 1:{
  128. if(oles[id] >= 100)
  129. usp[id] = 1
  130. else
  131. ColorChat(id, GREEN, "[SG] ^1Sajnos, nincs elég pontod!")
  132. }
  133. case 2:{
  134. if(oles[id] >= 150)
  135. usp[id] = 2
  136. else
  137. ColorChat(id, GREEN, "[SG] ^1Sajnos, nincs elég pontod!")
  138. }
  139. case 3:{
  140. if(oles[id] >= 300)
  141. usp[id] = 3
  142. else
  143. ColorChat(id, GREEN, "[SG] ^1Sajnos, nincs elég pontod!")
  144. }
  145. case 4:{
  146. if(oles[id] >= 300)
  147. usp[id] = 4
  148. else
  149. ColorChat(id, GREEN, "[SG] ^1Sajnos, nincs elég pontod!")
  150. }
  151. case 5:{
  152. if(oles[id] >= 475)
  153. usp[id] = 5
  154. else
  155. ColorChat(id, GREEN, "[SG] ^1Sajnos, nincs elég pontod!")
  156. }
  157. case 6:{
  158. if(oles[id] >= 500)
  159. usp[id] = 6
  160. else
  161. ColorChat(id, GREEN, "[SG] ^1Sajnos, nincs elég pontod!")
  162. }
  163. case 7:{
  164. if(oles[id] >= 550)
  165. usp[id] = 7
  166. else
  167. ColorChat(id, GREEN, "[SG] ^1Sajnos, nincs elég pontod!")
  168. }
  169. }
  170. menu_destroy(menu)
  171. return PLUGIN_HANDLED
  172. }
  173. public mentes(id)
  174. {
  175. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  176. get_user_name(id, name, 31)
  177. format(vaultkey,63,"%s-usppont", name)
  178. format(vaultdata,255,"%i#%i", oles[id], usp[id])
  179. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  180. return PLUGIN_CONTINUE
  181. }
  182. public betoltes(id)
  183. {
  184. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  185. get_user_name(id, name, 31)
  186. format(vaultkey,63,"%s-usppont", name)
  187. format(vaultdata,255,"%i#%i", oles[id], usp[id])
  188. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  189. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  190. new m_o[32], u_o[32]
  191. parse(vaultdata, m_o, 31, u_o, 31)
  192. oles[id] = str_to_num(m_o)
  193. usp[id] = str_to_num(u_o)
  194.  
  195. return PLUGIN_CONTINUE
  196. }
  197. public client_disconnect(id)
  198. {
  199. mentes(id)
  200. }
  201. public client_connect(id)
  202. {
  203. betoltes(id)
  204. }
  205.  
  206.  

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Usp Pontért!
HozzászólásElküldve: 2014.12.17. 16:36 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Próbáld!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Usp pontért"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "Fasztujdki"
  13.  
  14. new oles[33], usp[33], vault
  15.  
  16. public plugin_precache() {
  17. precache_model("models/sg_usp_christmas/arany.mdl")
  18. precache_model("models/sg_usp_christmas/piros.mdl")
  19. precache_model("models/sg_usp_christmas/tigris.mdl")
  20. precache_model("models/sg_usp_christmas/spitfire.mdl")
  21. precache_model("models/sg_usp_christmas/golden.mdl")
  22. precache_model("models/sg_usp_christmas/goldenv2.mdl")
  23. precache_model("models/sg_usp_christmas/kek.mdl")
  24. }
  25. public plugin_init() {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  27. register_event("DeathMsg","death","a")
  28. register_clcmd("say /usp","menu")
  29. vault = nvault_open("uspolesert")
  30. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  31. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  32. register_clcmd("say /pont", "kerdezes")
  33. }
  34. public ecw(id)
  35. {
  36. new fegyver = get_user_weapon(id)
  37. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
  38. {
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  40. }
  41. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  42. {
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp_christmas/arany.mdl")
  44. }
  45. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  46. {
  47. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp_christmas/piros.mdl")
  48. }
  49. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
  50. {
  51. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp_christmas/tigris.mdl")
  52. }
  53. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
  54. {
  55. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp_christmas/spitfire.mdl")
  56. }
  57. if(usp[id] == 5 && fegyver == CSW_USP)
  58. {
  59. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp_christmas/golden.mdl")
  60. }
  61. if(usp[id] == 6 && fegyver == CSW_USP)
  62. {
  63. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp_christmas/goldenv2.mdl")
  64. }
  65. if(usp[id] == 7 && fegyver == CSW_USP)
  66. {
  67. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp_christmas/kek.mdl")
  68. }
  69. }
  70. public death(){
  71. new killer = read_data(1)
  72. new victim = read_data(2)
  73.  
  74. if(killer == victim)
  75. {
  76. return PLUGIN_HANDLED
  77. }
  78. oles[killer]++
  79. return PLUGIN_HANDLED
  80. }
  81. public menu(id) {
  82. new menu = menu_create("\d[\rS\yG\d] \rDeath\yrun \d[\yChristmas\w~\rShop\d]^n\d[\rPontjaid \w : \y%d\d]", "menu_h", oles[id])
  83. if(oles[id] >= 100)
  84. menu_additem(menu,"\yArany USP \r[Feloldva]","1",0)
  85. else
  86. menu_additem(menu,"\yArany USP \w[100 Pont]","1",0)
  87. if(oles[id] >= 150)
  88. menu_additem(menu,"\yPiros USP \r[Feloldva]","2",0)
  89. else
  90. menu_additem(menu,"\yPiros USP\w[150 Pont]","2",0)
  91. if(oles[id] >= 200)
  92. menu_additem(menu,"\yTigris USP\r[Feloldva]","3",0)
  93. else
  94. menu_additem(menu,"\yTigris USP\w[200 Pont]","3",0)
  95. if(oles[id] >= 300)
  96. menu_additem(menu,"\ySpitFire USP\r[Feloldva]","4",0)
  97. else
  98. menu_additem(menu,"\ySpitFire USP\w[300 Pont]","4",0)
  99. if(oles[id] >= 475)
  100. menu_additem(menu,"\yGolden USP\r[Feloldva]","5",0)
  101. else
  102. menu_additem(menu,"\yGolden USP\w[475 Pont]","5",0)
  103. if(oles[id] >= 500)
  104. menu_additem(menu,"\yGoldenV2 USP\r[Feloldva]","6",0)
  105. else
  106. menu_additem(menu,"\yGoldenV2 USP\w[500 Pont]","6",0)
  107. if(oles[id] >= 550)
  108. menu_additem(menu,"\yKĂ©k USP\r[Feloldva]","6",0)
  109. else
  110. menu_additem(menu,"\yKĂ©k USP\w[500 Pont]","6",0)
  111. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  112. menu_display(id, menu, 0);
  113. }
  114. public menu_h(id, menu, item)
  115. {
  116. if( item == MENU_EXIT )
  117. {
  118. menu_destroy(menu);
  119. return PLUGIN_HANDLED;
  120. }
  121. new data[9], szName[64];
  122. new access, callback;
  123. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  124. new key = str_to_num(data);
  125.  
  126. switch(key)
  127. {
  128. case 1:{
  129. if(oles[id] >= 100)
  130. usp[id] = 1
  131. else
  132. ColorChat(id, GREEN, "[SG] ^1Sajnos, nincs elég pontod!")
  133. }
  134. case 2:{
  135. if(oles[id] >= 150)
  136. usp[id] = 2
  137. else
  138. ColorChat(id, GREEN, "[SG] ^1Sajnos, nincs elég pontod!")
  139. }
  140. case 3:{
  141. if(oles[id] >= 300)
  142. usp[id] = 3
  143. else
  144. ColorChat(id, GREEN, "[SG] ^1Sajnos, nincs elég pontod!")
  145. }
  146. case 4:{
  147. if(oles[id] >= 300)
  148. usp[id] = 4
  149. else
  150. ColorChat(id, GREEN, "[SG] ^1Sajnos, nincs elég pontod!")
  151. }
  152. case 5:{
  153. if(oles[id] >= 475)
  154. usp[id] = 5
  155. else
  156. ColorChat(id, GREEN, "[SG] ^1Sajnos, nincs elég pontod!")
  157. }
  158. case 6:{
  159. if(oles[id] >= 500)
  160. usp[id] = 6
  161. else
  162. ColorChat(id, GREEN, "[SG] ^1Sajnos, nincs elég pontod!")
  163. }
  164. case 7:{
  165. if(oles[id] >= 550)
  166. usp[id] = 7
  167. else
  168. ColorChat(id, GREEN, "[SG] ^1Sajnos, nincs elég pontod!")
  169. }
  170. }
  171. menu_destroy(menu)
  172. return PLUGIN_HANDLED
  173. }
  174. public mentes(id)
  175. {
  176. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  177. get_user_name(id, name, 31)
  178. format(vaultkey,63,"%s-usppont", name)
  179. format(vaultdata,255,"%i#%i", oles[id], usp[id])
  180. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  181. return PLUGIN_CONTINUE
  182. }
  183. public betoltes(id)
  184. {
  185. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  186. get_user_name(id, name, 31)
  187. format(vaultkey,63,"%s-usppont", name)
  188. format(vaultdata,255,"%i#%i", oles[id], usp[id])
  189. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  190. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  191. new m_o[32], u_o[32]
  192. parse(vaultdata, m_o, 31, u_o, 31)
  193. oles[id] = str_to_num(m_o)
  194. usp[id] = str_to_num(u_o)
  195.  
  196. return PLUGIN_CONTINUE
  197. }
  198. public client_disconnect(id)
  199. {
  200. mentes(id)
  201. }
  202. public client_connect(id)
  203. {
  204. betoltes(id)
  205. }
  206. public kerdezes(id)
  207. {
  208. ColorChat(id, GREEN,"[Klán] ^1Neked %d pontod van!", oles[id])
  209. }
  210.  
  211.  

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Usp Pontért!
HozzászólásElküldve: 2014.12.17. 16:55 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Nem jó!

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Usp Pontért!
HozzászólásElküldve: 2014.12.17. 17:02 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Mi nem jó, írd le mert így nem tudom!

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Usp Pontért!
HozzászólásElküldve: 2014.12.17. 17:09 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Beckx írta:
Mi nem jó, írd le mert így nem tudom!

Hibája nincs..!
Csak,nem ad ki semmit a /pont parancsra..

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Usp Pontért!
HozzászólásElküldve: 2014.12.17. 18:26 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Próbáld így!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Usp pontért"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "Fasztujdki"
  13.  
  14. new oles[33], usp[33], vault
  15.  
  16. public plugin_precache() {
  17. precache_model("models/sg_usp_christmas/arany.mdl")
  18. precache_model("models/sg_usp_christmas/piros.mdl")
  19. precache_model("models/sg_usp_christmas/tigris.mdl")
  20. precache_model("models/sg_usp_christmas/spitfire.mdl")
  21. precache_model("models/sg_usp_christmas/golden.mdl")
  22. precache_model("models/sg_usp_christmas/goldenv2.mdl")
  23. precache_model("models/sg_usp_christmas/kek.mdl")
  24. }
  25. public plugin_init() {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  27. register_event("DeathMsg","death","a")
  28. register_clcmd("say /usp","menu")
  29. register_clcmd("say /pont","kerdezes")
  30. vault = nvault_open("uspolesert")
  31. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  32. }
  33. public ecw(id)
  34. {
  35. new fegyver = get_user_weapon(id)
  36. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
  37. {
  38. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  39. }
  40. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  41. {
  42. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp_christmas/arany.mdl")
  43. }
  44. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  45. {
  46. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp_christmas/piros.mdl")
  47. }
  48. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
  49. {
  50. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp_christmas/tigris.mdl")
  51. }
  52. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
  53. {
  54. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp_christmas/spitfire.mdl")
  55. }
  56. if(usp[id] == 5 && fegyver == CSW_USP)
  57. {
  58. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp_christmas/golden.mdl")
  59. }
  60. if(usp[id] == 6 && fegyver == CSW_USP)
  61. {
  62. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp_christmas/goldenv2.mdl")
  63. }
  64. if(usp[id] == 7 && fegyver == CSW_USP)
  65. {
  66. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp_christmas/kek.mdl")
  67. }
  68. }
  69. public death(){
  70. new killer = read_data(1)
  71. new victim = read_data(2)
  72.  
  73. if(killer == victim)
  74. {
  75. return PLUGIN_HANDLED
  76. }
  77. oles[killer]++
  78. return PLUGIN_HANDLED
  79. }
  80. public menu(id) {
  81. new menu = menu_create("\d[\rS\yG\d] \rDeath\yrun \d[\yChristmas\w~\rShop\d]^n\d[\rPontjaid \w : \y%d\d]", "menu_h", oles[id])
  82. if(oles[id] >= 100)
  83. menu_additem(menu,"\yArany USP \r[Feloldva]","1",0)
  84. else
  85. menu_additem(menu,"\yArany USP \w[100 Pont]","1",0)
  86. if(oles[id] >= 150)
  87. menu_additem(menu,"\yPiros USP \r[Feloldva]","2",0)
  88. else
  89. menu_additem(menu,"\yPiros USP\w[150 Pont]","2",0)
  90. if(oles[id] >= 200)
  91. menu_additem(menu,"\yTigris USP\r[Feloldva]","3",0)
  92. else
  93. menu_additem(menu,"\yTigris USP\w[200 Pont]","3",0)
  94. if(oles[id] >= 300)
  95. menu_additem(menu,"\ySpitFire USP\r[Feloldva]","4",0)
  96. else
  97. menu_additem(menu,"\ySpitFire USP\w[300 Pont]","4",0)
  98. if(oles[id] >= 475)
  99. menu_additem(menu,"\yGolden USP\r[Feloldva]","5",0)
  100. else
  101. menu_additem(menu,"\yGolden USP\w[475 Pont]","5",0)
  102. if(oles[id] >= 500)
  103. menu_additem(menu,"\yGoldenV2 USP\r[Feloldva]","6",0)
  104. else
  105. menu_additem(menu,"\yGoldenV2 USP\w[500 Pont]","6",0)
  106. if(oles[id] >= 550)
  107. menu_additem(menu,"\yKĂ©k USP\r[Feloldva]","6",0)
  108. else
  109. menu_additem(menu,"\yKĂ©k USP\w[500 Pont]","6",0)
  110. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  111. menu_display(id, menu, 0);
  112. }
  113. public menu_h(id, menu, item)
  114. {
  115. if( item == MENU_EXIT )
  116. {
  117. menu_destroy(menu);
  118. return PLUGIN_HANDLED;
  119. }
  120. new data[9], szName[64];
  121. new access, callback;
  122. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  123. new key = str_to_num(data);
  124.  
  125. switch(key)
  126. {
  127. case 1:{
  128. if(oles[id] >= 100)
  129. usp[id] = 1
  130. else
  131. ColorChat(id, GREEN, "[SG] ^1Sajnos, nincs elég pontod!")
  132. }
  133. case 2:{
  134. if(oles[id] >= 150)
  135. usp[id] = 2
  136. else
  137. ColorChat(id, GREEN, "[SG] ^1Sajnos, nincs elég pontod!")
  138. }
  139. case 3:{
  140. if(oles[id] >= 300)
  141. usp[id] = 3
  142. else
  143. ColorChat(id, GREEN, "[SG] ^1Sajnos, nincs elég pontod!")
  144. }
  145. case 4:{
  146. if(oles[id] >= 300)
  147. usp[id] = 4
  148. else
  149. ColorChat(id, GREEN, "[SG] ^1Sajnos, nincs elég pontod!")
  150. }
  151. case 5:{
  152. if(oles[id] >= 475)
  153. usp[id] = 5
  154. else
  155. ColorChat(id, GREEN, "[SG] ^1Sajnos, nincs elég pontod!")
  156. }
  157. case 6:{
  158. if(oles[id] >= 500)
  159. usp[id] = 6
  160. else
  161. ColorChat(id, GREEN, "[SG] ^1Sajnos, nincs elég pontod!")
  162. }
  163. case 7:{
  164. if(oles[id] >= 550)
  165. usp[id] = 7
  166. else
  167. ColorChat(id, GREEN, "[SG] ^1Sajnos, nincs elég pontod!")
  168. }
  169. }
  170. menu_destroy(menu)
  171. return PLUGIN_HANDLED
  172. }
  173. public kerdezes(id)
  174. {
  175. ColorChat(id, GREEN,"[Klán] ^1Neked %d pontod van!", oles[id])
  176. }
  177. public mentes(id)
  178. {
  179. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  180. get_user_name(id, name, 31)
  181. format(vaultkey,63,"%s-usppont", name)
  182. format(vaultdata,255,"%i#%i", oles[id], usp[id])
  183. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  184. return PLUGIN_CONTINUE
  185. }
  186. public betoltes(id)
  187. {
  188. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  189. get_user_name(id, name, 31)
  190. format(vaultkey,63,"%s-usppont", name)
  191. format(vaultdata,255,"%i#%i", oles[id], usp[id])
  192. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  193. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  194. new m_o[32], u_o[32]
  195. parse(vaultdata, m_o, 31, u_o, 31)
  196. oles[id] = str_to_num(m_o)
  197. usp[id] = str_to_num(u_o)
  198.  
  199. return PLUGIN_CONTINUE
  200. }
  201. public client_disconnect(id)
  202. {
  203. mentes(id)
  204. }
  205. public client_connect(id)
  206. {
  207. betoltes(id)
  208. }

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép

Ők köszönték meg Beckx nek ezt a hozzászólást: D3M0*~ (2014.12.20. 09:16)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Usp Pontért!
HozzászólásElküldve: 2014.12.18. 15:44 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Így sem jó.. :/
EDIT : Beleszerkesztettem picit és jó!

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole