hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 20:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 372 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 370 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rang rendszer
HozzászólásElküldve:2014.12.22. 11:09 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2014.09.02. 09:02
Hozzászólások:95
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Bocsi hogy így új témában nyitom de nem akartam dupla posztolni!
Ez így jó?:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Kes olesert"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "DeRoiD"
  12.  
  13. new oles[33], kes[33], vault
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd( "say /rang","AwesomeMenu");
  18. register_clcmd("say", "sayhook")
  19. register_clcmd("say_team", "tshook")
  20. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  21. g_vault = nvault_open("rangok")
  22. }
  23. public ecw(id)
  24. {
  25. }
  26. public death(){
  27. new killer = read_data(1)
  28. new victim = read_data(2)
  29.  
  30. if(killer == victim)
  31. {
  32. return PLUGIN_HANDLED
  33. }
  34. oles[killer]++
  35. return PLUGIN_HANDLED
  36. }
  37. public menu(id) {
  38.  
  39. new cim[121]
  40. format(cim, charsmax(cim), "\y.:[R4Z3R]:. kés menü. - Ölések:\w %d",oles[id])
  41. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  42. menu_additem(menu,"\y[Újonc][LvL:1] 1\r [Megszerezve] ","1",0)
  43. if(oles[id] >= 100)
  44. menu_additem(menu,"\y[Amatőr][LvL:2]\r [Megszerezve]","2",0)
  45. else
  46. menu_additem(menu,"\d[Amatőr][LvL:2] [100 Ölés]","2",0)
  47. if(oles[id] >= 250)
  48. menu_additem(menu,"\y[Kezdő][LvL:3]\r [Megszerezve]","3",0)
  49. else
  50. menu_additem(menu,"\d[Kezdő][LvL:3] [250 Ölés]","3",0)
  51. if(oles[id] >= 500)
  52. menu_additem(menu,"\y[Haladó][LvL:4]4\r [Megszerezve]","4",0)
  53. else
  54. menu_additem(menu,"\d[Haladó][LvL:4] [500 Ölés]","4",0)
  55. if(oles[id] >= 1000)
  56. menu_additem(menu,"\y[Profi][LvL:5]\r [Megszerezve]","5",0)
  57. else
  58. menu_additem(menu,"\d[Profi][LvL:5] [1000 Ölés]","5",0)
  59. if(oles[id] >= 1500)
  60. menu_additem(menu,"\y[Veterán][LvL:6]\r [Megszerezve]","6",0)
  61. else
  62. menu_additem(menu,"\d[Veterán][LvL:6] [1500 Ölés]","6",0)
  63. if(oles[id] >= 2000)
  64. menu_additem(menu,"\y[Mester][LvL:7]\r [Megszerezve]","7",0)
  65. else
  66. menu_additem(menu,"\d[Mester][LvL:7] [2000 Ölés]","7",0)
  67. if(oles[id] >= 4000)
  68. menu_additem(menu,"\y[Király][LvL:8]\r [Megszerezve]","8",0)
  69. else
  70. menu_additem(menu,"\d[Király][LvL:8] [4000 Ölés]","8",0)
  71. if(oles[id] >= 6000)
  72. menu_additem(menu,"\y[Isten][LvL:9]\r [Megszerezve]","8",0)
  73. else
  74. menu_additem(menu,"\d[Isten][LvL:9] [6000 Ölés]","8",0)
  75. if(oles[id] >= 8000)
  76. menu_additem(menu,"\y[Legenda][LvL:Max]\r [Megszerezve]","8",0)
  77. else
  78. menu_additem(menu,"\d[Legenda][LvL:Max] [8000 Ölés]","8",0)
  79. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  80. menu_display(id, menu, 0);
  81. }
  82. public menu_h(id, menu, item)
  83. {
  84. if( item == MENU_EXIT )
  85. {
  86. menu_destroy(menu);
  87. return PLUGIN_HANDLED;
  88. }
  89. new data[9], szName[64];
  90. new access, callback;
  91. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  92. new key = str_to_num(data);
  93.  
  94. switch(key)
  95. {
  96. case 1:{
  97. if(oles[id] >= 0)
  98. kes[id] = 0
  99. }
  100. case 2:{
  101. if(oles[id] >= 100)
  102. kes[id] = 1
  103. else
  104. client_print(id,print_chat,"[.:[R4Z3R]:.] Túl kevés ölésed van!")
  105. }
  106. case 3:{
  107. if(oles[id] >= 250)
  108. kes[id] = 2
  109. else
  110. client_print(id,print_chat,"[.:[R4Z3R]:.] Túl kevés ölésed van!")
  111. }
  112. case 4:{
  113. if(oles[id] >= 500)
  114. kes[id] = 3
  115. else
  116. client_print(id,print_chat,"[.:[R4Z3R]:.] Túl kevés ölésed van!")
  117. }
  118. case 5:{
  119. if(oles[id] >= 1000)
  120. kes[id] = 4
  121. else
  122. client_print(id,print_chat,"[.:[R4Z3R]:.] Túl kevés ölésed van!")
  123. }
  124. case 6:{
  125. if(oles[id] >= 1500)
  126. kes[id] = 5
  127. else
  128. client_print(id,print_chat,"[.:[R4Z3R]:.] Túl kevés ölésed van!")
  129. }
  130. case 7:{
  131. if(oles[id] >= 2000)
  132. kes[id] = 6
  133. else
  134. client_print(id,print_chat,"[.:[R4Z3R]:.] Túl kevés ölésed van!")
  135. }
  136. case 8:{
  137. if(oles[id] >= 4000)
  138. kes[id] = 7
  139. else
  140. client_print(id,print_chat,"[.:[R4Z3R]:.] Túl kevés ölésed van!")
  141. case 9:{
  142. if(oles[id] >= 6000)
  143. kes[id] = 8
  144. else
  145. client_print(id,print_chat,"[.:[R4Z3R]:.] Túl kevés ölésed van!")
  146. }
  147. case 10:{
  148. if(oles[id] >= 8000)
  149. kes[id] = 9
  150. else
  151. client_print(id,print_chat,"[.:[R4Z3R]:.] Túl kevés ölésed van!")
  152. }
  153. }
  154. menu_destroy(menu)
  155. return PLUGIN_HANDLED
  156. }
  157. public mentes(id)
  158. {
  159. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  160. get_user_name(id, name, 31)
  161. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  162. format(vaultdata,255,"%i#%i#", oles[id],kes[id])
  163. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  164. return PLUGIN_CONTINUE
  165. }
  166. public betoltes(id)
  167. {
  168. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  169. get_user_name(id, name, 31)
  170. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  171. format(vaultdata,255,"%i#%i#",oles[id],kes[id])
  172. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  173. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  174. new m_o[32], k_o[32]
  175. parse(vaultdata, m_o, 31, k_o, 31)
  176. oles[id] = str_to_num(m_o)
  177. kes[id] = str_to_num(k_o)
  178. return PLUGIN_CONTINUE
  179. }
  180. public client_disconnect(id)
  181. {
  182. mentes(id)
  183. kes[id]=0;
  184. oles[id]=0;
  185. }
  186. public client_connect(id)
  187. {
  188. kes[id]=0;
  189. oles[id]=0;
  190. betoltes(id)
  191. }
  192.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer
HozzászólásElküldve:2014.12.22. 12:41 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.10.31. 14:51
Hozzászólások:462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Jo lesz de buggos lesz...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer
HozzászólásElküldve:2014.12.22. 12:51 
Be$t.# írta:
Jo lesz de buggos lesz...


Le se fordítsa -_-


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole