hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 23:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 123 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 122 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: JohanCorn az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem jó?
HozzászólásElküldve: 2014.12.23. 13:55 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Na tehát elsőnek is azt szeretném hogy írja hogy mennyi az ölésem azt 1000 melett
Kód:
    if(oles[id] >= 1000)
    menu_additem(menu,"\r[B]o\wm\y[B]a \wKés 7 \y[Megszerezve]","6",0)
    else
    menu_additem(menu,"\r[B]o\wm\y[B]a \wKés 7 \r[%d<- itt/1000 Ölés]","6",0)


Babapiskóta kedvé-ért!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára NuD[!]e 2014.12.23. 14:01-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem jó?
HozzászólásElküldve: 2014.12.23. 13:56 
NuD[!]e írta:
Na tehát elsőnek is azt szeretném hogy írja hogy mennyi az ölésem azt 1000 melett
Kód:
    if(oles[id] >= 1000)
    menu_additem(menu,"\r[B]o\wm\y[B]a \wKés 7 \y[Megszerezve]","6",0)
    else
    menu_additem(menu,"\r[B]o\wm\y[B]a \wKés 7 \r[%d<- itt/1000 Ölés]","6",0)


Ha bemásold az egész forráskódot meg csinálom


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem jó?
HozzászólásElküldve: 2014.12.23. 13:56 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 14:08
Hozzászólások: 120
Megköszönték neki: 2 alkalommal
mi a tetvet akarsz te lekérni?

'szakszavakat' ne használj a büdös életbe se xdxdxdxdxd

_________________
új accom---> raziq.

ezt a "babapiskóta.~" néven lévő hülyeséget töröljétek kérlek.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem jó?
HozzászólásElküldve: 2014.12.23. 13:57 
babapiskóta.~ írta:
mi a tetvet akarsz te lekérni?

'szakszavakat' ne használj a büdös életbe se xdxdxdxdxd


Gondolkozz már ??? te miről beszélsz azt akarja hogy menüben mutasa az öléseit .................


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem jó?
HozzászólásElküldve: 2014.12.23. 13:59 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Mester Irtam PU-et


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem jó?
HozzászólásElküldve: 2014.12.23. 14:01 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 14:08
Hozzászólások: 120
Megköszönték neki: 2 alkalommal
MeSter írta:
babapiskóta.~ írta:
mi a tetvet akarsz te lekérni?

'szakszavakat' ne használj a büdös életbe se xdxdxdxdxd


Gondolkozz már ??? te miről beszélsz azt akarja hogy menüben mutasa az öléseit .................

1 egyszerű forráskóddal úgyse kezdesz semmit, tehát nem tudom mit akarsz te lekérni, ezt 1 EGÉSZ forráskóddal lehet "lekérni.."

és a "gondolkozz már ???" "mondatot?" ne kérdőjellel fejezd be. xdxdxd

_________________
új accom---> raziq.

ezt a "babapiskóta.~" néven lévő hülyeséget töröljétek kérlek.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem jó?
HozzászólásElküldve: 2014.12.23. 14:15 
NuD[!]e írta:
Mester Irtam PU-et


Próbáld nem a legszebben csináltam meg de elvileg működni-e kell csak össze zavart a számozás

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Kes olesert"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeRoiD"
  13.  
  14. new oles[33], kes[33], vault
  15.  
  16. new cim[121]
  17. new kes1[121]
  18. new kes2[121]
  19. new kes3[121]
  20. new kes4[121]
  21. new kes5[121]
  22. new kes6[121]
  23.  
  24. public plugin_precache() {
  25. precache_model("models/BomBa~Kesek/v_bomba_kesunk.mdl")
  26. precache_model("models/BomBa~Kesek/kes_2_un.mdl")
  27. precache_model("models/BomBa~Kesek/kes_3_un.mdl")
  28. precache_model("models/BomBa~Kesek/kes_4_un.mdl")
  29. precache_model("models/BomBa~Kesek/kes_5_un.mdl")
  30. precache_model("models/BomBa~Kesek/kes_6_un.mdl")
  31. precache_model("models/BomBa~Kesek/kes_1_un.mdl")
  32. }
  33. public plugin_init() {
  34. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  35. register_event("DeathMsg","death","a")
  36. register_clcmd("say /kesek","menu")
  37. vault = nvault_open("kes_olessert_bomba")
  38. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  39. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  40. }
  41. public ecw(id)
  42. {
  43. new fegyver = get_user_weapon(id)
  44. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  45. {
  46. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/BomBa~Kesek/v_bomba_kesunk.mdl")
  47. }
  48. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  49. {
  50. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/BomBa~Kesek/kes_2_un.mdl")
  51. }
  52. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  53. {
  54. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/BomBa~Kesek/kes_3_un.mdl")
  55. }
  56. if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  57. {
  58. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/BomBa~Kesek/kes_4_un.mdl")
  59. }
  60. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  61. {
  62. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/BomBa~Kesek/kes_5_un.mdl")
  63. }
  64. if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  65. {
  66. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/BomBa~Kesek/kes_6_un.mdl")
  67. }
  68. if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  69. {
  70. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/BomBa~Kesek/kes_1_un.mdl")
  71.  
  72. }
  73. }
  74. public death(){
  75. new killer = read_data(1)
  76. new victim = read_data(2)
  77.  
  78. if(killer == victim)
  79. {
  80. return PLUGIN_HANDLED
  81. }
  82. oles[killer]++
  83. return PLUGIN_HANDLED
  84. }
  85. public menu(id) {
  86.  
  87. new cim[121]
  88. format(cim, charsmax(cim), "\r[B]o\wm\y[B]a \yPaint\yball^n\yÖlés:\r %d",oles[id])
  89. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  90. format(kes1, charsmax(kes1), "\r[B]o\wm\y[B]a \wKés 2 \r[%d/100 Ölés]",oles[id])
  91. format(kes3, charsmax(kes2), "\r[B]o\wm\y[B]a \wKés 3 \r[%d/150 Ölés]",oles[id])
  92. format(kes3, charsmax(kes3), "\r[B]o\wm\y[B]a \wKés 4 \r[%d/300 Ölés]",oles[id])
  93. format(kes4, charsmax(kes4), "\r[B]o\wm\y[B]a \wKés 5 \r[%d/500 Ölés]",oles[id])
  94. format(kes5, charsmax(kes5), "\r[B]o\wm\y[B]a \wKés 6 \r[%d/700 Ölés]",oles[id])
  95. format(kes6, charsmax(kes6), "\r[B]o\wm\y[B]a \wKés 7 \r[%d/1000 Ölés]",oles[id])
  96.  
  97.  
  98.  
  99.  
  100.  
  101.  
  102.  
  103. menu_additem(menu,"\r[B]o\wm\y[B]a \wKés 1 \y [Megszerezve] ","1",0)
  104. if(oles[id] >= 100)
  105. menu_additem(menu,"\r[B]o\wm\y[B]a \wKés 2 \y[Megszerezve]","7",0)
  106. else
  107. menu_additem(menu, kes1, "7", 0);
  108. if(oles[id] >= 150)
  109. menu_additem(menu,"\r[B]o\wm\y[B]a \wKés 3 \y[Megszerezve]","2",0)
  110. else
  111. menu_additem(menu, kes2, "2", 0);
  112. if(oles[id] >= 300)
  113. menu_additem(menu,"\r[B]o\wm\y[B]a \wKés 4 \y[Megszerezve]","3",0)
  114. else
  115. menu_additem(menu, kes3, "3", 0);
  116. if(oles[id] >= 500)
  117. menu_additem(menu,"\r[B]o\wm\y[B]a \wKés 5 \y[Megszerezve]","4",0)
  118. else
  119. menu_additem(menu, kes4, "4", 0);
  120. if(oles[id] >= 700)
  121. menu_additem(menu,"\r[B]o\wm\y[B]a \wKés 6 \y[Megszerezve]","5",0)
  122. else
  123. menu_additem(menu, kes5, "5", 0);
  124. if(oles[id] >= 1000)
  125. menu_additem(menu,"\r[B]o\wm\y[B]a \wKés 7 \y[Megszerezve]","6",0)
  126. else
  127. menu_additem(menu, kes6, "6", 0);
  128. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  129. menu_display(id, menu, 0);
  130. }
  131. public menu_h(id, menu, item)
  132. {
  133. if( item == MENU_EXIT )
  134. {
  135. menu_destroy(menu);
  136. return PLUGIN_HANDLED;
  137. }
  138. new data[9], szName[64];
  139. new access, callback;
  140. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  141. new key = str_to_num(data);
  142.  
  143. switch(key)
  144. {
  145. case 1:{
  146. if(oles[id] >= 0)
  147. kes[id] = 0
  148. }
  149. case 2:{
  150. if(oles[id] >= 150)
  151. kes[id] = 1
  152. else
  153. ColorChat(id, RED, "^x04[B]om[B]a ^x01Túl kevés ölésed van!")
  154. }
  155. case 3:{
  156. if(oles[id] >= 300)
  157. kes[id] = 2
  158. else
  159. ColorChat(id, RED, "^x04[B]om[B]a ^x01Túl kevés ölésed van!")
  160. }
  161. case 4:{
  162. if(oles[id] >= 500)
  163. kes[id] = 3
  164. else
  165. ColorChat(id, RED, "^x04[B]om[B]a ^x01Túl kevés ölésed van!")
  166. }
  167. case 5:{
  168. if(oles[id] >= 700)
  169. kes[id] = 4
  170. else
  171. ColorChat(id, RED, "^x04[B]om[B]a ^x01Túl kevés ölésed van!")
  172. }
  173. case 6:{
  174. if(oles[id] >= 1000)
  175. kes[id] = 5
  176. else
  177. ColorChat(id, RED, "^x04[B]om[B]a ^x01Túl kevés ölésed van!")
  178. }
  179. case 7:{
  180. if(oles[id] >= 100)
  181. kes[id] = 6
  182. else
  183. ColorChat(id, RED, "^x04[B]om[B]a ^x01Túl kevés ölésed van!")
  184. }
  185. }
  186. menu_destroy(menu)
  187. return PLUGIN_HANDLED
  188. }
  189. public mentes(id)
  190. {
  191. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  192. get_user_name(id, name, 31)
  193. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  194. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  195. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  196. return PLUGIN_CONTINUE
  197. }
  198. public betoltes(id)
  199. {
  200. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  201. get_user_name(id, name, 31)
  202. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  203. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  204. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  205. return PLUGIN_CONTINUE
  206. }
  207. public client_disconnect(id)
  208. {
  209. mentes(id)
  210. }
  211. public client_connect(id)
  212. {
  213. betoltes(id)
  214. }
  215. public kijelzo(){
  216. new players[32], szam, id
  217. get_players(players, szam)
  218. for(new i; i<szam; i++){
  219. id = players[i]
  220. }
  221. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole