hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 06:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 343 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 341 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Egyszerű fegyver menü
HozzászólásElküldve:2014.12.24. 00:08 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2013.11.19. 18:46
Hozzászólások:22
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
szóval egy egyszerü fegyver menüt keresek amely hasonló ehez: Anonymous @ Fegyvermenu

viszont a szöveg nem szinezett hanem egyszerű fehér, és a pénz-t mindig nulláza h ne lehessen vásárolni hanem a fegyver menüböl kelljen választani
korábban is kerestem már ezt a plugint de nem találtam sehol előre is köszi a válaszokat :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egyszerű fegyver menü
HozzászólásElküldve:2014.12.24. 00:52 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2014.12.05. 20:46
Hozzászólások:177
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Tessék, ez egy mondhatni full alap fegyver menü.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_clcmd("", "playerspawn");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  22. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  23. }
  24.  
  25. public logevent_end()
  26. {
  27. gWPCT = 0;
  28. gWPTE = 0;
  29.  
  30. new players[32], pnum
  31. get_players(players, pnum)
  32. for(new i=0; i<pnum; i++)
  33. {
  34. already[i] = false;
  35. }
  36. }
  37.  
  38. public playerspawn(id)
  39. {
  40. g_showsec[id] = 16;
  41. already[id] = false;
  42. strip_user_weapons(id);
  43. give_item(id, "weapon_knife");
  44. give_item(id, "weapon_deagle");
  45. fegyvermenu(id);
  46. }
  47.  
  48. public fegyvermenu(id)
  49. {
  50. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  51.  
  52. new string[200];
  53.  
  54. if(g_showsec[id] <= 16)
  55. {
  56. if(g_showsec[id] != 0)
  57. {
  58. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  59. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  60. g_showsec[id]--;
  61. }
  62. else
  63. {
  64. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  65. return PLUGIN_HANDLED;
  66. }
  67. }
  68.  
  69. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  70. {
  71.  
  72. // strip_user_weapons(id);
  73. format(string, charsmax(string), "SZERVER NEVE ^nFegyver csomagok [%d mp]:", g_showsec[id]);
  74. new menu = menu_create(string, "handler")
  75. menu_additem(menu, "Nem kerek fegyvert!", "1", 0);
  76. menu_additem(menu, "M4A1 Csomag", "2", 0);
  77. menu_additem(menu, "AK47 Csomag", "3", 0);
  78. menu_additem(menu, "AWP Csomag [Elso 2 embernek!]", "4", 0);
  79. menu_additem(menu, "MachineGun Csomag", "5", 0);
  80. menu_additem(menu, "AUG Csomag", "6", 0);
  81. menu_additem(menu, "FAMAS Csomag", "7", 0);
  82. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  83. menu_display(id, menu);
  84. }
  85. else
  86. {
  87. format(string, charsmax(string), "SZERVER NEVE ^nFegyver csomagok [%d mp]:", g_showsec[id]);
  88. new menu = menu_create(string, "handler")
  89. menu_additem(menu, "Nem kerek fegyvert!", "1", 0);
  90. menu_additem(menu, "M4A1 Csomag", "2", 0);
  91. menu_additem(menu, "AK47 Csomag", "3", 0);
  92. menu_additem(menu, "AWP Csomag [Elso 2 embernek!]", "4", 0);
  93. menu_additem(menu, "MachineGun Csomag", "5", 0);
  94. menu_additem(menu, "AUG Csomag", "6", 0);
  95. menu_additem(menu, "FAMAS Csomag", "7", 0);
  96. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  97. menu_display(id, menu);
  98. }
  99.  
  100. return PLUGIN_HANDLED;
  101. }
  102.  
  103. public handler(id, menu, item)
  104. {
  105. if( item == MENU_EXIT )
  106. {
  107. menu_destroy(menu);
  108. return PLUGIN_HANDLED;
  109. }
  110. already[id] = true;
  111. new data[6], szName[64];
  112. new access, callback;
  113. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  114. new key = str_to_num(data);
  115. switch(key)
  116. {
  117. case 1:
  118. {
  119. give_player_grenades(id);
  120. give_item(id, "weapon_knife");
  121. give_item(id, "weapon_deagle");
  122. ColorChat(id, YELLOW, "[INFO] Te nem kertel most fegyvert!");
  123. }
  124. case 2:
  125. {
  126.  
  127. give_player_grenades(id);
  128. give_item(id, "weapon_knife");
  129. give_item(id, "weapon_deagle");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "weapon_m4a1");
  134. give_item(id, "ammo_556nato");
  135. give_item(id, "ammo_556nato");
  136. give_item(id, "ammo_556nato");
  137. ColorChat(id, YELLOW, "[INFO] - Kaptal egy M4A1 csomagot!");
  138. }
  139. case 3:
  140. {
  141.  
  142. give_player_grenades(id);
  143. give_item(id, "weapon_knife");
  144. give_item(id, "weapon_deagle");
  145. give_item(id, "ammo_50ae");
  146. give_item(id, "ammo_50ae");
  147. give_item(id, "ammo_50ae");
  148. give_item(id, "weapon_ak47");
  149. give_item(id, "ammo_762nato");
  150. give_item(id, "ammo_762nato");
  151. give_item(id, "ammo_762nato");
  152. ColorChat(id, YELLOW, "[INFO] - Kaptal egy AK47 csomagot!");
  153. }
  154. case 4:
  155. {
  156. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  157. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  158. {
  159. if(gWPCT < 2)
  160. {
  161.  
  162. give_player_grenades(id);
  163. give_item(id, "weapon_knife");
  164. give_item(id, "weapon_awp");
  165. give_item(id, "weapon_deagle");
  166. give_item(id, "ammo_50ae");
  167. give_item(id, "ammo_50ae");
  168. give_item(id, "ammo_50ae");
  169. give_item(id, "ammo_338magnum");
  170. give_item(id, "ammo_338magnum");
  171. give_item(id, "ammo_338magnum");
  172. ColorChat(id, YELLOW, "[INFO] - Kaptal egy AWP csomagot!");
  173. gWPCT++
  174. }
  175. else
  176. {
  177. client_print(id, print_center, "* Csak 2 ember hasznalhat AWP -t csapatonkent! *");
  178. fegyvermenu(id);
  179. }
  180. }
  181. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  182. {
  183. if(gWPTE < 2)
  184. {
  185.  
  186. give_player_grenades(id);
  187. give_item(id, "weapon_knife");
  188. give_item(id, "weapon_awp");
  189. give_item(id, "weapon_deagle");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "ammo_50ae");
  193. give_item(id, "ammo_338magnum");
  194. give_item(id, "ammo_338magnum");
  195. give_item(id, "ammo_338magnum");
  196. ColorChat(id, YELLOW, "[INFO] - Kaptal egy AWP csomagot!");
  197. gWPTE++
  198. }
  199. else
  200. {
  201. client_print(id, print_center, "* Csak 2 ember hasznalhat AWP -t csapatonkent! *");
  202. fegyvermenu(id);
  203. }
  204. }
  205.  
  206. }
  207. case 5:
  208. {
  209.  
  210. give_player_grenades(id);
  211. give_item(id, "weapon_knife");
  212. give_item(id, "weapon_deagle");
  213. give_item(id, "ammo_50ae");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "weapon_m249");
  217. give_item(id, "ammo_556natobox");
  218. give_item(id, "ammo_556natobox");
  219. give_item(id, "ammo_556natobox");
  220. ColorChat(id, YELLOW, "[INFO] - Kaptal egy MachineGun csomagot!");
  221. }
  222. case 6:
  223. {
  224.  
  225. give_player_grenades(id);
  226. give_item(id, "weapon_knife");
  227. give_item(id, "weapon_deagle");
  228. give_item(id, "ammo_50ae");
  229. give_item(id, "ammo_50ae");
  230. give_item(id, "ammo_50ae")
  231. give_item(id, "weapon_aug");
  232. give_item(id, "ammo_556nato");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. ColorChat(id, YELLOW, "[INFO] - Kaptal egy AUG csomagot!");
  236. }
  237. case 7:
  238. {
  239.  
  240. give_player_grenades(id);
  241. give_item(id, "weapon_knife");
  242. give_item(id, "weapon_deagle");
  243. give_item(id, "ammo_50ae");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae")
  246. give_item(id, "weapon_famas");
  247. give_item(id, "ammo_556nato");
  248. give_item(id, "ammo_556nato");
  249. give_item(id, "ammo_556nato");
  250. ColorChat(id, YELLOW, "[INFO] - Kaptal egy FAMAS csomagot!");
  251. }
  252. }
  253. return PLUGIN_HANDLED;
  254. }
  255.  
  256. stock give_player_grenades(index)
  257. {
  258. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  259. give_item(index, "item_thighpack");
  260. give_item(index, "item_assaultsuit");
  261. }

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egyszerű fegyver menü
HozzászólásElküldve:2014.12.24. 00:54 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.04.10. 15:32
Hozzászólások:776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
aron87 ,nincs benne a pénz nullázás illetve minek colorchat include?


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Silent"
  10.  
  11. new gWPCT,gWPTE;
  12. new g_showsec[33];
  13. new bool:already[33];
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("", "playerspawn");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  22. }
  23.  
  24. public logevent_end()
  25. {
  26. gWPCT = 0;
  27. gWPTE = 0;
  28.  
  29. new players[32], pnum
  30. get_players(players, pnum)
  31. for(new i=0; i<pnum; i++)
  32. {
  33. already[i] = false;
  34. }
  35. }
  36.  
  37. public playerspawn(id)
  38. {
  39. g_showsec[id] = 16;
  40. already[id] = false;
  41. strip_user_weapons(id);
  42. give_item(id, "weapon_knife");
  43. give_item(id, "weapon_deagle");
  44. fegyvermenu(id);
  45. }
  46.  
  47. public fegyvermenu(id)
  48. {
  49. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  50.  
  51. new string[200];
  52.  
  53. if(g_showsec[id] <= 16)
  54. {
  55. if(g_showsec[id] != 0)
  56. {
  57. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  58. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  59. g_showsec[id]--;
  60. }
  61. else
  62. {
  63. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  64. return PLUGIN_HANDLED;
  65. }
  66. }
  67.  
  68. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  69. {
  70.  
  71. cs_set_user_money(id, 0);
  72. //strip_user_weapons(id);
  73. format(string, charsmax(string), "\wSZERVER NEVE ^n\wFegyver csomagok\y [\w%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  74. new menu = menu_create(string, "handler")
  75. menu_additem(menu, "\yNem kerek fegyvert!", "1", 0);
  76. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag", "2", 0);
  77. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag", "3", 0);
  78. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag \d[\rElso \y2 \rembernek!\d]", "4", 0);
  79. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag", "5", 0);
  80. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "6", 0);
  81. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "7", 0);
  82. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  83. menu_display(id, menu);
  84. }
  85. else
  86. {
  87. formatex(string, charsmax(string), "\ySZERVER NEVE ^n\wFegyver csomagok\y [\r%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  88. new menu = menu_create(string, "handler")
  89. menu_additem(menu, "\yNem kerek fegyvert!", "1", 0);
  90. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag", "2", 0);
  91. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag", "3", 0);
  92. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag \d[\rElso \y2 \rembernek!\d]", "4", 0);
  93. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag", "5", 0);
  94. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "6", 0);
  95. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "7", 0);
  96. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  97. menu_display(id, menu);
  98. }
  99.  
  100. return PLUGIN_HANDLED;
  101. }
  102.  
  103. public handler(id, menu, item)
  104. {
  105. if( item == MENU_EXIT )
  106. {
  107. menu_destroy(menu);
  108. return PLUGIN_HANDLED;
  109. }
  110. already[id] = true;
  111. new data[6], szName[64];
  112. new access, callback;
  113. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  114. new key = str_to_num(data);
  115. switch(key)
  116. {
  117. case 1:
  118. {
  119. give_player_grenades(id);
  120. give_item(id, "weapon_knife");
  121. give_item(id, "weapon_deagle");
  122. client_print(id, print_chat, "[INFO] ^x01Te nem kertel most fegyvert!");
  123. }
  124. case 2:
  125. {
  126.  
  127. give_player_grenades(id);
  128. give_item(id, "weapon_knife");
  129. give_item(id, "weapon_deagle");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "weapon_m4a1");
  134. give_item(id, "ammo_556nato");
  135. give_item(id, "ammo_556nato");
  136. give_item(id, "ammo_556nato");
  137. client_print(id, print_chat, "[INFO] ^x01- ^x03Kaptal egy^x04 M4A1^x03 csomagot!");
  138. }
  139. case 3:
  140. {
  141.  
  142. give_player_grenades(id);
  143. give_item(id, "weapon_knife");
  144. give_item(id, "weapon_deagle");
  145. give_item(id, "ammo_50ae");
  146. give_item(id, "ammo_50ae");
  147. give_item(id, "ammo_50ae");
  148. give_item(id, "weapon_ak47");
  149. give_item(id, "ammo_762nato");
  150. give_item(id, "ammo_762nato");
  151. give_item(id, "ammo_762nato");
  152. client_print(id, print_chat, "[INFO] ^x01- ^x03Kaptal egy^x04 AK47^x03 csomagot!");
  153. }
  154. case 4:
  155. {
  156. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  157. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  158. {
  159. if(gWPCT < 2)
  160. {
  161.  
  162. give_player_grenades(id);
  163. give_item(id, "weapon_knife");
  164. give_item(id, "weapon_awp");
  165. give_item(id, "weapon_deagle");
  166. give_item(id, "ammo_50ae");
  167. give_item(id, "ammo_50ae");
  168. give_item(id, "ammo_50ae");
  169. give_item(id, "ammo_338magnum");
  170. give_item(id, "ammo_338magnum");
  171. give_item(id, "ammo_338magnum");
  172. client_print(id, print_chat, "[INFO] ^x01- ^x03Kaptal egy^x04 AWP^x03 csomagot!");
  173. gWPCT++
  174. }
  175. else
  176. {
  177. client_print(id, print_center, "* Csak 2 ember AWP-zhet csapatonkent! *");
  178. fegyvermenu(id);
  179. }
  180. }
  181. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  182. {
  183. if(gWPTE < 2)
  184. {
  185.  
  186. give_player_grenades(id);
  187. give_item(id, "weapon_knife");
  188. give_item(id, "weapon_awp");
  189. give_item(id, "weapon_deagle");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "ammo_50ae");
  193. give_item(id, "ammo_338magnum");
  194. give_item(id, "ammo_338magnum");
  195. give_item(id, "ammo_338magnum");
  196. client_print(id, print_chat, "[INFO] ^x01- ^x03Kaptal egy^x04 AWP^x03 csomagot!");
  197. gWPTE++
  198. }
  199. else
  200. {
  201. client_print(id, print_center, "* Csak 2 ember AWP-zhet csapatonkent! *");
  202. fegyvermenu(id);
  203. }
  204. }
  205.  
  206. }
  207. case 5:
  208. {
  209.  
  210. give_player_grenades(id);
  211. give_item(id, "weapon_knife");
  212. give_item(id, "weapon_deagle");
  213. give_item(id, "ammo_50ae");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "weapon_m249");
  217. give_item(id, "ammo_556natobox");
  218. give_item(id, "ammo_556natobox");
  219. give_item(id, "ammo_556natobox");
  220. client_print(id, print_chat, "[INFO] ^x01- ^x03Kaptal egy^x04 MachineGun^x03 csomagot!");
  221. }
  222. case 6:
  223. {
  224.  
  225. give_player_grenades(id);
  226. give_item(id, "weapon_knife");
  227. give_item(id, "weapon_deagle");
  228. give_item(id, "ammo_50ae");
  229. give_item(id, "ammo_50ae");
  230. give_item(id, "ammo_50ae")
  231. give_item(id, "weapon_aug");
  232. give_item(id, "ammo_556nato");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. client_print(id, print_chat, "[INFO] ^x01- ^x03Kaptal egy^x04 AUG^x03 csomagot!");
  236. }
  237. case 7:
  238. {
  239.  
  240. give_player_grenades(id);
  241. give_item(id, "weapon_knife");
  242. give_item(id, "weapon_deagle");
  243. give_item(id, "ammo_50ae");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae")
  246. give_item(id, "weapon_famas");
  247. give_item(id, "ammo_556nato");
  248. give_item(id, "ammo_556nato");
  249. give_item(id, "ammo_556nato");
  250. client_print(id, print_chat, "[INFO] ^x01- ^x03Kaptal egy^x04 FAMAS^x03 csomagot!");
  251. }
  252. }
  253. return PLUGIN_HANDLED;
  254. }
  255.  
  256. stock give_player_grenades(index)
  257. {
  258. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  259. give_item(index, "item_thighpack");
  260. give_item(index, "item_assaultsuit");
  261. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egyszerű fegyver menü
HozzászólásElküldve:2014.12.24. 11:54 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2013.11.19. 18:46
Hozzászólások:22
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Köszi megnézem :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egyszerű fegyver menü
HozzászólásElküldve:2014.12.24. 12:01 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2013.11.19. 18:46
Hozzászólások:22
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
alfaanero

Köszi szépen tökéletes :)
am azért akartam h fehér legyen a szöveg mert szinesbe nem volt teljesen átlátható de ez tökéletes:)
:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole