hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 218 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 218 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver_Skin_Menu MENTES
HozzászólásElküldve: 2014.12.29. 13:26 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Hali valaki nekem a pluginba bele irja hogy az öléseket el mentse köszönöm
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "RaZzoR"
  9.  
  10.  
  11. #define HOOK_P_MODELS
  12. #define HOOK_V_MODELS
  13.  
  14. new weapon_select[33]
  15.  
  16. new const menu_item_names[][][] = {
  17. { "Alap Csomag", "0", "" },
  18. { "Arany Csomag", "2", "arany" },
  19. { "Ezüst Csomag", "2", "ezust" },
  20. { "Rozsdás Csomag", "2", "rozsdas" }
  21. }
  22.  
  23. new const models_name[][] = {
  24. "ak47.mdl",
  25. "awp.mdl"
  26. }
  27.  
  28. public plugin_init() {
  29. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  30.  
  31. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  32. register_event("CurWeapon","Hook_P_V_Model","be","1=1")
  33.  
  34. #if defined HOOK_W_MODELS
  35. register_forward(FM_SetModel, "Hook_W_Model", 1)
  36. #endif
  37. }
  38.  
  39. public plugin_precache() {
  40. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  41. for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
  42. #if defined HOOK_P_MODELS
  43. new precache_p[256]
  44. format(precache_p, sizeof(precache_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  45.  
  46. precache_model(precache_p)
  47. #endif
  48.  
  49. #if defined HOOK_V_MODELS
  50. new precache_v[256]
  51. format(precache_v, sizeof(precache_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  52.  
  53. precache_model(precache_v)
  54. #endif
  55. }
  56. }
  57. }
  58.  
  59. public client_disconnect(id)
  60. weapon_select[id] = 0
  61.  
  62. public W_Model_Hook(ent, model[]) {
  63. if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED
  64.  
  65. new owner = pev(ent, pev_owner)
  66.  
  67. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  68. new old_w[256]
  69. format(old_w, sizeof(old_w), "models/w_%s", models_name[i])
  70.  
  71. new new_w[256]
  72. format(new_w, sizeof(new_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[weapon_select[owner]][2], models_name[i])
  73.  
  74. if(equali(model, old_w) || equali(model, new_w)) {
  75. if(weapon_select[owner] >= 1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, new_w)
  76. else engfunc(EngFunc_SetModel, ent, old_w)
  77.  
  78. return FMRES_SUPERCEDE
  79. }
  80. }
  81.  
  82. return FMRES_IGNORED
  83. }
  84.  
  85. public Hook_P_V_Model(id) {
  86. if(!is_user_alive(id))
  87. return PLUGIN_CONTINUE
  88.  
  89. static v_model[32], p_model[32]
  90. pev(id, pev_viewmodel2, v_model, 31)
  91. pev(id, pev_weaponmodel2, p_model,31)
  92.  
  93. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  94. #if defined HOOK_V_MODELS
  95. new old_v[256]
  96. format(old_v, sizeof(old_v), "models/v_%s", models_name[i])
  97.  
  98. new new_v[256]
  99. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  100.  
  101. if(equali(v_model, old_v) || equali(v_model, new_v)) {
  102. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  103. else set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  104.  
  105. break
  106. }
  107. #endif
  108.  
  109. #if defined HOOK_P_MODELS
  110. new old_p[256]
  111. format(old_p, sizeof(old_p), "models/p_%s", models_name[i])
  112.  
  113. new new_p[256]
  114. format(new_p, sizeof(new_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  115.  
  116. if(equali(p_model, old_p) || equali(p_model, new_p)) {
  117. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_weaponmodel2, new_p)
  118. else set_pev(id, pev_weaponmodel2, old_p)
  119.  
  120. break
  121. }
  122. #endif
  123. }
  124.  
  125. return PLUGIN_CONTINUE
  126. }
  127.  
  128. public clcmd_menu(id) {
  129. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  130. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü^nÖléseid: \r%i", get_user_frags(id))
  131.  
  132. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  133.  
  134. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  135. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  136. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  137.  
  138. if(get_user_frags(id) < convert_num)
  139. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\d%i Ölés Kell)", menu_item_names[i][0], convert_num)
  140. else
  141. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\dElérve)", menu_item_names[i][0])
  142. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  143. }
  144.  
  145. menu_display(id, menu, 0)
  146.  
  147. return PLUGIN_HANDLED
  148. }
  149.  
  150. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  151. if(item == MENU_EXIT) {
  152. menu_destroy(menu)
  153. return PLUGIN_HANDLED
  154. }
  155.  
  156. new data[64], szName[64]
  157. new access, callback
  158. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  159.  
  160. new key = str_to_num(data)
  161. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  162.  
  163. if(get_user_frags(id) < convert_num) {
  164. ColorChat(id, GREEN, "[Infórmáció] ^1Sajnálom túl kevés ölésed van!", menu_item_names[key][0])
  165. return PLUGIN_HANDLED
  166. }
  167.  
  168. else {
  169. weapon_select[id] = key
  170. ColorChat(id, GREEN, "[Infórmáció] ^1Sikeresen kivlásztottad az ^3%s ^1-ot", menu_item_names[key][0])
  171. }
  172.  
  173. return PLUGIN_CONTINUE
  174. }
  175.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu MENTES
HozzászólásElküldve: 2014.12.29. 14:41 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <nvault>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "RaZzoR"
  10.  
  11.  
  12. #define HOOK_P_MODELS
  13. #define HOOK_V_MODELS
  14.  
  15. new weapon_select[33]
  16. new g_vault
  17. new fragek[33]
  18. new name[32][33]
  19.  
  20. new const menu_item_names[][][] = {
  21. { "Alap Csomag", "0", "" },
  22. { "Arany Csomag", "2", "arany" },
  23. { "Ezüst Csomag", "2", "ezust" },
  24. { "Rozsdás Csomag", "2", "rozsdas" }
  25. }
  26.  
  27. new const models_name[][] = {
  28. "ak47.mdl",
  29. "awp.mdl"
  30. }
  31.  
  32. public plugin_init() {
  33. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  34.  
  35. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  36. register_event("CurWeapon","Hook_P_V_Model","be","1=1")
  37. register_event("DeathMsg", "event_death", "ade")
  38.  
  39. #if defined HOOK_W_MODELS
  40. register_forward(FM_SetModel, "Hook_W_Model", 1)
  41. #endif
  42. }
  43.  
  44. public plugin_precache() {
  45. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  46. for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
  47. #if defined HOOK_P_MODELS
  48. new precache_p[256]
  49. format(precache_p, sizeof(precache_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  50.  
  51. precache_model(precache_p)
  52. #endif
  53.  
  54. #if defined HOOK_V_MODELS
  55. new precache_v[256]
  56. format(precache_v, sizeof(precache_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  57.  
  58. precache_model(precache_v)
  59. #endif
  60. }
  61. }
  62. }
  63.  
  64. public client_disconnect(id) {
  65. weapon_select[id] = 0
  66. mentes(id)
  67. }
  68.  
  69. public W_Model_Hook(ent, model[]) {
  70. if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED
  71.  
  72. new owner = pev(ent, pev_owner)
  73.  
  74. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  75. new old_w[256]
  76. format(old_w, sizeof(old_w), "models/w_%s", models_name[i])
  77.  
  78. new new_w[256]
  79. format(new_w, sizeof(new_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[weapon_select[owner]][2], models_name[i])
  80.  
  81. if(equali(model, old_w) || equali(model, new_w)) {
  82. if(weapon_select[owner] >= 1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, new_w)
  83. else engfunc(EngFunc_SetModel, ent, old_w)
  84.  
  85. return FMRES_SUPERCEDE
  86. }
  87. }
  88.  
  89. return FMRES_IGNORED
  90. }
  91.  
  92. public Hook_P_V_Model(id) {
  93. if(!is_user_alive(id))
  94. return PLUGIN_CONTINUE
  95.  
  96. static v_model[32], p_model[32]
  97. pev(id, pev_viewmodel2, v_model, 31)
  98. pev(id, pev_weaponmodel2, p_model,31)
  99.  
  100. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  101. #if defined HOOK_V_MODELS
  102. new old_v[256]
  103. format(old_v, sizeof(old_v), "models/v_%s", models_name[i])
  104.  
  105. new new_v[256]
  106. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  107.  
  108. if(equali(v_model, old_v) || equali(v_model, new_v)) {
  109. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  110. else set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  111.  
  112. break
  113. }
  114. #endif
  115.  
  116. #if defined HOOK_P_MODELS
  117. new old_p[256]
  118. format(old_p, sizeof(old_p), "models/p_%s", models_name[i])
  119.  
  120. new new_p[256]
  121. format(new_p, sizeof(new_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  122.  
  123. if(equali(p_model, old_p) || equali(p_model, new_p)) {
  124. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_weaponmodel2, new_p)
  125. else set_pev(id, pev_weaponmodel2, old_p)
  126.  
  127. break
  128. }
  129. #endif
  130. }
  131.  
  132. return PLUGIN_CONTINUE
  133. }
  134.  
  135. public clcmd_menu(id) {
  136. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  137. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü^nÖléseid: \r%i", fragek[id])
  138.  
  139. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  140.  
  141. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  142. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  143. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  144.  
  145. if(fragek[id] < convert_num)
  146. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\d%i Ölés Kell)", menu_item_names[i][0], convert_num)
  147. else
  148. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\dElérve)", menu_item_names[i][0])
  149. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  150. }
  151.  
  152. menu_display(id, menu, 0)
  153.  
  154. return PLUGIN_HANDLED
  155. }
  156.  
  157. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  158. if(item == MENU_EXIT) {
  159. menu_destroy(menu)
  160. return PLUGIN_HANDLED
  161. }
  162.  
  163. new data[64], szName[64]
  164. new access, callback
  165. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  166.  
  167. new key = str_to_num(data)
  168. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  169.  
  170. if(fragek[id] < convert_num) {
  171. ColorChat(id, GREEN, "[Infórmáció] ^1Sajnálom túl kevés ölésed van!", menu_item_names[key][0])
  172. return PLUGIN_HANDLED
  173. }
  174.  
  175. else {
  176. weapon_select[id] = key
  177. ColorChat(id, GREEN, "[Infórmáció] ^1Sikeresen kivlásztottad az ^3%s ^1-ot", menu_item_names[key][0])
  178. }
  179.  
  180. return PLUGIN_CONTINUE
  181. }
  182.  
  183. public client_putinserver(id) {
  184. betoltes(id)
  185. get_user_name(id, name[id], 31)
  186. }
  187.  
  188. public mentes(id)
  189. {
  190. new vaultkey[64],vaultdata[512]
  191.  
  192. format(vaultkey,63,"%s-frag", name[id])
  193. format(vaultdata,511,"%d", fragek[id])
  194.  
  195. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  196. return PLUGIN_CONTINUE
  197. }
  198.  
  199. public betoltes(id)
  200. {
  201. new vaultkey[64],vaultdata[512]
  202.  
  203. format(vaultkey,63,"%s-frag", name[id])
  204.  
  205. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,511)
  206.  
  207. fragek[id] = str_to_num(vaultdata)
  208. return PLUGIN_CONTINUE;
  209. }

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu MENTES
HozzászólásElküldve: 2014.12.29. 16:05 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Nem jó nem adja az öléseket


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu MENTES
HozzászólásElküldve: 2014.12.29. 16:07 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <nvault>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "RaZzoR"
  10.  
  11.  
  12. #define HOOK_P_MODELS
  13. #define HOOK_V_MODELS
  14.  
  15. new weapon_select[33]
  16. new g_vault
  17. new fragek[33]
  18. new name[32][33]
  19.  
  20. new const menu_item_names[][][] = {
  21. { "Alap Csomag", "0", "" },
  22. { "Arany Csomag", "2", "arany" },
  23. { "Ezüst Csomag", "2", "ezust" },
  24. { "Rozsdás Csomag", "2", "rozsdas" }
  25. }
  26.  
  27. new const models_name[][] = {
  28. "ak47.mdl",
  29. "awp.mdl"
  30. }
  31.  
  32. public plugin_init() {
  33. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  34.  
  35. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  36. register_event("CurWeapon","Hook_P_V_Model","be","1=1")
  37. register_event("DeathMsg", "event_death", "ade")
  38.  
  39. #if defined HOOK_W_MODELS
  40. register_forward(FM_SetModel, "Hook_W_Model", 1)
  41. #endif
  42. }
  43.  
  44. public event_death() {
  45. if(read_data(1) != read_data(2)) {
  46. fragek[read_data(1)] ++
  47. }
  48. }
  49.  
  50. public plugin_precache() {
  51. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  52. for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
  53. #if defined HOOK_P_MODELS
  54. new precache_p[256]
  55. format(precache_p, sizeof(precache_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  56.  
  57. precache_model(precache_p)
  58. #endif
  59.  
  60. #if defined HOOK_V_MODELS
  61. new precache_v[256]
  62. format(precache_v, sizeof(precache_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  63.  
  64. precache_model(precache_v)
  65. #endif
  66. }
  67. }
  68. }
  69.  
  70. public client_disconnect(id) {
  71. weapon_select[id] = 0
  72. mentes(id)
  73. }
  74.  
  75. public W_Model_Hook(ent, model[]) {
  76. if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED
  77.  
  78. new owner = pev(ent, pev_owner)
  79.  
  80. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  81. new old_w[256]
  82. format(old_w, sizeof(old_w), "models/w_%s", models_name[i])
  83.  
  84. new new_w[256]
  85. format(new_w, sizeof(new_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[weapon_select[owner]][2], models_name[i])
  86.  
  87. if(equali(model, old_w) || equali(model, new_w)) {
  88. if(weapon_select[owner] >= 1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, new_w)
  89. else engfunc(EngFunc_SetModel, ent, old_w)
  90.  
  91. return FMRES_SUPERCEDE
  92. }
  93. }
  94.  
  95. return FMRES_IGNORED
  96. }
  97.  
  98. public Hook_P_V_Model(id) {
  99. if(!is_user_alive(id))
  100. return PLUGIN_CONTINUE
  101.  
  102. static v_model[32], p_model[32]
  103. pev(id, pev_viewmodel2, v_model, 31)
  104. pev(id, pev_weaponmodel2, p_model,31)
  105.  
  106. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  107. #if defined HOOK_V_MODELS
  108. new old_v[256]
  109. format(old_v, sizeof(old_v), "models/v_%s", models_name[i])
  110.  
  111. new new_v[256]
  112. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  113.  
  114. if(equali(v_model, old_v) || equali(v_model, new_v)) {
  115. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  116. else set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  117.  
  118. break
  119. }
  120. #endif
  121.  
  122. #if defined HOOK_P_MODELS
  123. new old_p[256]
  124. format(old_p, sizeof(old_p), "models/p_%s", models_name[i])
  125.  
  126. new new_p[256]
  127. format(new_p, sizeof(new_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  128.  
  129. if(equali(p_model, old_p) || equali(p_model, new_p)) {
  130. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_weaponmodel2, new_p)
  131. else set_pev(id, pev_weaponmodel2, old_p)
  132.  
  133. break
  134. }
  135. #endif
  136. }
  137.  
  138. return PLUGIN_CONTINUE
  139. }
  140.  
  141. public clcmd_menu(id) {
  142. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  143. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü^nÖléseid: \r%i", fragek[id])
  144.  
  145. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  146.  
  147. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  148. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  149. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  150.  
  151. if(fragek[id] < convert_num)
  152. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\d%i Ölés Kell)", menu_item_names[i][0], convert_num)
  153. else
  154. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\dElérve)", menu_item_names[i][0])
  155. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  156. }
  157.  
  158. menu_display(id, menu, 0)
  159.  
  160. return PLUGIN_HANDLED
  161. }
  162.  
  163. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  164. if(item == MENU_EXIT) {
  165. menu_destroy(menu)
  166. return PLUGIN_HANDLED
  167. }
  168.  
  169. new data[64], szName[64]
  170. new access, callback
  171. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  172.  
  173. new key = str_to_num(data)
  174. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  175.  
  176. if(fragek[id] < convert_num) {
  177. ColorChat(id, GREEN, "[Infórmáció] ^1Sajnálom túl kevés ölésed van!", menu_item_names[key][0])
  178. return PLUGIN_HANDLED
  179. }
  180.  
  181. else {
  182. weapon_select[id] = key
  183. ColorChat(id, GREEN, "[Infórmáció] ^1Sikeresen kivlásztottad az ^3%s ^1-ot", menu_item_names[key][0])
  184. }
  185.  
  186. return PLUGIN_CONTINUE
  187. }
  188.  
  189. public client_putinserver(id) {
  190. betoltes(id)
  191. get_user_name(id, name[id], 31)
  192. }
  193.  
  194. public mentes(id)
  195. {
  196. new vaultkey[64],vaultdata[512]
  197.  
  198. format(vaultkey,63,"%s-frag", name[id])
  199. format(vaultdata,511,"%d", fragek[id])
  200.  
  201. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  202. return PLUGIN_CONTINUE
  203. }
  204.  
  205. public betoltes(id)
  206. {
  207. new vaultkey[64],vaultdata[512]
  208.  
  209. format(vaultkey,63,"%s-frag", name[id])
  210.  
  211. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,511)
  212.  
  213. fragek[id] = str_to_num(vaultdata)
  214. return PLUGIN_CONTINUE;
  215. }

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép

Ők köszönték meg xXlederXxHUN nek ezt a hozzászólást (összesen 2): PiStA99 (2014.12.29. 16:29) • levo00 (2015.01.19. 18:33)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu MENTES
HozzászólásElküldve: 2014.12.29. 16:30 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Köszi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu MENTES
HozzászólásElküldve: 2015.01.01. 02:07 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
oh ez szamomra is hasznos :D ha nem gond lenyulom:)

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu MENTES
HozzászólásElküldve: 2015.01.01. 12:32 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
ha kell le irom neked hogy el mentse mert meg csinaltam ha erdekel


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu MENTES
HozzászólásElküldve: 2015.01.01. 15:46 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
érdekelne a dolog köszi:3

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu MENTES
HozzászólásElküldve: 2015.01.01. 15:56 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Tessék
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <nvault>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "RaZzoR"
  10.  
  11.  
  12. #define HOOK_P_MODELS
  13. #define HOOK_V_MODELS
  14.  
  15. new weapon_select[33]
  16. new g_vault, vault
  17. new fragek[33]
  18. new name[32][33]
  19.  
  20. new const menu_item_names[][][] = {
  21. { "Alap Csomag", "0", "" },
  22. { "Arany Csomag", "2", "arany" }
  23. }
  24.  
  25. new const models_name[][] = {
  26. "ak47.mdl"
  27. }
  28.  
  29. public plugin_init() {
  30. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  31.  
  32. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  33. register_event("CurWeapon","Hook_P_V_Model","be","1=1")
  34. vault = nvault_open("fegyver_skin_menu")
  35. register_event("DeathMsg", "event_death", "ade")
  36.  
  37. #if defined HOOK_W_MODELS
  38. register_forward(FM_SetModel, "Hook_W_Model", 1)
  39. #endif
  40. }
  41.  
  42. public event_death() {
  43. new killer = read_data(1)
  44. new victim = read_data(2)
  45.  
  46. if(killer == victim)
  47. {
  48. return PLUGIN_HANDLED
  49. }
  50. fragek[killer]++
  51. }
  52. public plugin_precache() {
  53. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  54. for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
  55. #if defined HOOK_P_MODELS
  56. new precache_p[256]
  57. format(precache_p, sizeof(precache_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  58.  
  59. precache_model(precache_p)
  60. #endif
  61.  
  62. #if defined HOOK_V_MODELS
  63. new precache_v[256]
  64. format(precache_v, sizeof(precache_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  65.  
  66. precache_model(precache_v)
  67. #endif
  68. }
  69. }
  70. }
  71.  
  72.  
  73. public W_Model_Hook(ent, model[]) {
  74. if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED
  75.  
  76. new owner = pev(ent, pev_owner)
  77.  
  78. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  79. new old_w[256]
  80. format(old_w, sizeof(old_w), "models/w_%s", models_name[i])
  81.  
  82. new new_w[256]
  83. format(new_w, sizeof(new_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[weapon_select[owner]][2], models_name[i])
  84.  
  85. if(equali(model, old_w) || equali(model, new_w)) {
  86. if(weapon_select[owner] >= 1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, new_w)
  87. else engfunc(EngFunc_SetModel, ent, old_w)
  88.  
  89. return FMRES_SUPERCEDE
  90. }
  91. }
  92.  
  93. return FMRES_IGNORED
  94. }
  95.  
  96. public Hook_P_V_Model(id) {
  97. if(!is_user_alive(id))
  98. return PLUGIN_CONTINUE
  99.  
  100. static v_model[32], p_model[32]
  101. pev(id, pev_viewmodel2, v_model, 31)
  102. pev(id, pev_weaponmodel2, p_model,31)
  103.  
  104. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  105. #if defined HOOK_V_MODELS
  106. new old_v[256]
  107. format(old_v, sizeof(old_v), "models/v_%s", models_name[i])
  108.  
  109. new new_v[256]
  110. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  111.  
  112. if(equali(v_model, old_v) || equali(v_model, new_v)) {
  113. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  114. else set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  115.  
  116. break
  117. }
  118. #endif
  119.  
  120. #if defined HOOK_P_MODELS
  121. new old_p[256]
  122. format(old_p, sizeof(old_p), "models/p_%s", models_name[i])
  123.  
  124. new new_p[256]
  125. format(new_p, sizeof(new_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  126.  
  127. if(equali(p_model, old_p) || equali(p_model, new_p)) {
  128. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_weaponmodel2, new_p)
  129. else set_pev(id, pev_weaponmodel2, old_p)
  130.  
  131. break
  132. }
  133. #endif
  134. }
  135.  
  136. return PLUGIN_CONTINUE
  137. }
  138.  
  139. public clcmd_menu(id) {
  140. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  141. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü^nÖléseid: \r%i", fragek[id])
  142.  
  143. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  144.  
  145. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  146. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  147. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  148.  
  149. if(fragek[id] < convert_num)
  150. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\d%i Ölés Kell)", menu_item_names[i][0], convert_num)
  151. else
  152. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\dElérve)", menu_item_names[i][0])
  153. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  154. }
  155.  
  156. menu_display(id, menu, 0)
  157.  
  158. return PLUGIN_HANDLED
  159. }
  160.  
  161. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  162. if(item == MENU_EXIT) {
  163. menu_destroy(menu)
  164. return PLUGIN_HANDLED
  165. }
  166.  
  167. new data[64], szName[64]
  168. new access, callback
  169. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  170.  
  171. new key = str_to_num(data)
  172. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  173.  
  174. if(fragek[id] < convert_num) {
  175. ColorChat(id, GREEN, "[Infórmáció] ^1Sajnálom túl kevés ölésed van!", menu_item_names[key][0])
  176.  
  177. return PLUGIN_HANDLED
  178. }
  179.  
  180. else {
  181. weapon_select[id] = key
  182. ColorChat(id, GREEN, "[Infórmáció] ^1Sikeresen kivlásztottad az ^3%s ^1-ot", menu_item_names[key][0])
  183. }
  184.  
  185. return PLUGIN_CONTINUE
  186. }
  187.  
  188. public client_putinserver(id) {
  189. betoltes(id)
  190. get_user_name(id, name[id], 31)
  191. }
  192.  
  193. public mentes(id)
  194. {
  195. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  196. get_user_name(id, name, 31)
  197. format(vaultkey,63,"%s-frag", name[id])
  198. format(vaultdata,511,"%d", fragek[id])
  199. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  200. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  201. return PLUGIN_CONTINUE
  202. }
  203. public betoltes(id)
  204. {
  205. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  206. get_user_name(id, name, 31)
  207. format(vaultkey,63,"%s-frag", name[id])
  208. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  209. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,511)
  210. fragek[id] = str_to_num(vaultdata)
  211. return PLUGIN_CONTINUE;
  212. }
  213. public client_disconnect(id)
  214. {
  215. mentes(id)
  216. }
  217. public client_connect(id)
  218. {
  219. betoltes(id)
  220. }
  221.  

Ők köszönték meg PiStA99 nek ezt a hozzászólást: TraneTommy (2015.01.02. 12:30)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole