hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 03:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 200 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 200 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: random szinek
HozzászólásElküldve: 2014.12.31. 13:31 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Helló!
valaki meg mondaná a legjobb 3 abban a körben,kikirush,spec listát hogy tudom megcsinálni színváltosra?
Mindha villágitna és elltune egyszere!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: random szinek
HozzászólásElküldve: 2014.12.31. 13:34 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.12.29. 15:12
Hozzászólások: 143
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
random(256),random(256)random(256)-ra gondolsz?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: random szinek
HozzászólásElküldve: 2014.12.31. 13:36 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
arra. gondol.
--> random(256),random(256),random(256)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: random szinek
HozzászólásElküldve: 2014.12.31. 13:43 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
probáltam mindeniket.. de nem mukszik :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: random szinek
HozzászólásElküldve: 2014.12.31. 13:44 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.12.29. 15:12
Hozzászólások: 143
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
adj sma-t megcsinálom.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: random szinek
HozzászólásElküldve: 2014.12.31. 13:49 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Oké.

1.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #if defined _dhudmessage_included
  5. #endinput
  6. #endif
  7.  
  8. #define _dhudmessage_included
  9.  
  10. #include <amxmodx>
  11.  
  12. stock __dhud_color;
  13. stock __dhud_x;
  14. stock __dhud_y;
  15. stock __dhud_effect;
  16. stock __dhud_fxtime;
  17. stock __dhud_holdtime;
  18. stock __dhud_fadeintime;
  19. stock __dhud_fadeouttime;
  20. stock __dhud_reliable;
  21.  
  22. stock set_dhudmessage( red = 0, green = 160, blue = 0, Float:x = -1.0, Float:y = 0.65, effects = 2, Float:fxtime = 6.0, Float:holdtime = 3.0, Float:fadeintime = 0.1, Float:fadeouttime = 1.5, bool:reliable = false )
  23. {
  24. #define clamp_byte(%1) ( clamp( %1, 0, 255 ) )
  25. #define pack_color(%1,%2,%3) ( %3 + ( %2 << 8 ) + ( %1 << 16 ) )
  26.  
  27. __dhud_color = pack_color( clamp_byte( red ), clamp_byte( green ), clamp_byte( blue ) );
  28. __dhud_x = _:x;
  29. __dhud_y = _:y;
  30. __dhud_effect = effects;
  31. __dhud_fxtime = _:fxtime;
  32. __dhud_holdtime = _:holdtime;
  33. __dhud_fadeintime = _:fadeintime;
  34. __dhud_fadeouttime = _:fadeouttime;
  35. __dhud_reliable = _:reliable;
  36.  
  37. return 1;
  38. }
  39.  
  40. stock show_dhudmessage( index, const message[], any:... )
  41. {
  42. new buffer[ 128 ];
  43. new numArguments = numargs();
  44.  
  45. if( numArguments == 2 )
  46. {
  47. send_dhudMessage( index, message );
  48. }
  49. else if( index || numArguments == 3 )
  50. {
  51. vformat( buffer, charsmax( buffer ), message, 3 );
  52. send_dhudMessage( index, buffer );
  53. }
  54. else
  55. {
  56. new playersList[ 32 ], numPlayers;
  57. get_players( playersList, numPlayers, "ch" );
  58.  
  59. if( !numPlayers )
  60. {
  61. return 0;
  62. }
  63.  
  64. new Array:handleArrayML = ArrayCreate();
  65.  
  66. for( new i = 2, j; i < numArguments; i++ )
  67. {
  68. if( getarg( i ) == LANG_PLAYER )
  69. {
  70. while( ( buffer[ j ] = getarg( i + 1, j++ ) ) ) {}
  71. j = 0;
  72.  
  73. if( GetLangTransKey( buffer ) != TransKey_Bad )
  74. {
  75. ArrayPushCell( handleArrayML, i++ );
  76. }
  77. }
  78. }
  79.  
  80. new size = ArraySize( handleArrayML );
  81.  
  82. if( !size )
  83. {
  84. vformat( buffer, charsmax( buffer ), message, 3 );
  85. send_dhudMessage( index, buffer );
  86. }
  87. else
  88. {
  89. for( new i = 0, j; i < numPlayers; i++ )
  90. {
  91. index = playersList[ i ];
  92.  
  93. for( j = 0; j < size; j++ )
  94. {
  95. setarg( ArrayGetCell( handleArrayML, j ), 0, index );
  96. }
  97.  
  98. vformat( buffer, charsmax( buffer ), message, 3 );
  99. send_dhudMessage( index, buffer );
  100. }
  101. }
  102.  
  103. ArrayDestroy( handleArrayML );
  104. }
  105.  
  106. return 1;
  107. }
  108.  
  109. stock send_dhudMessage( const index, const message[] )
  110. {
  111. message_begin( __dhud_reliable ? ( index ? MSG_ONE : MSG_ALL ) : ( index ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST ), SVC_DIRECTOR, _, index );
  112. {
  113. write_byte( strlen( message ) + 31 );
  114. write_byte( DRC_CMD_MESSAGE );
  115. write_byte( __dhud_effect );
  116. write_long( __dhud_color );
  117. write_long( __dhud_x );
  118. write_long( __dhud_y );
  119. write_long( __dhud_fadeintime );
  120. write_long( __dhud_fadeouttime );
  121. write_long( __dhud_holdtime );
  122. write_long( __dhud_fxtime );
  123. write_string( message );
  124. }
  125. message_end();
  126. }
  127.  
  128. #include <cstrike>
  129.  
  130. #define PLUGIN "New Plugin"
  131. #define AUTHOR "Unknown"
  132. #define VERSION "1.0"
  133.  
  134. new g_iKills[32];
  135. new top1, top2, top3;
  136.  
  137. public plugin_init()
  138. {
  139. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  140.  
  141. register_event("DeathMsg", "EventDeathMsg", "a")
  142. register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End")
  143. }
  144. public client_disconnect(id)
  145. {
  146. g_iKills[id] = 0;
  147. }
  148. public EventDeathMsg()
  149. {
  150. new killer = read_data(1)
  151. new victim = read_data(2)
  152.  
  153. if(killer != victim && killer && cs_get_user_team(killer) != cs_get_user_team(victim))
  154. {
  155. g_iKills[killer]++;
  156.  
  157. }
  158. else
  159. g_iKills[killer]--;
  160. }
  161. public RoundEnd()
  162. {
  163. new players[32], num;
  164. get_players(players, num);
  165. SortCustom1D(players, num, "sort_bestplayer")
  166.  
  167. top1 = players[0]
  168. top2 = players[1]
  169. top3 = players[2]
  170.  
  171. new top1neve[33], top2neve[33], top3neve[33];
  172. get_user_name(top1, top1neve, charsmax(top1neve))
  173. get_user_name(top2, top2neve, charsmax(top2neve))
  174. get_user_name(top3, top3neve, charsmax(top3neve))
  175.  
  176. if(num == 1)
  177. {
  178. set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.29, 0.42,0,6.0,12.0,0.1,0.2)
  179. show_dhudmessage(0, "Ebben a Körben a Legjobb játékosok:^n1. %s |Ölés:%d", top1neve, g_iKills[top1])
  180. }
  181. else if(num == 2)
  182. {
  183. set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.29, 0.42,0,6.0,12.0,0.1,0.2)
  184. show_dhudmessage(0, "Ebben a Körben a Legjobb játékosok:^n1. %s |Ölés:%d^n2. %s |Ölés:%d", top1neve, g_iKills[top1], top2neve, g_iKills[top2])
  185. }
  186. else if(num >= 3)
  187. {
  188. set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.29, 0.42,0,6.0,12.0,0.1,0.2)
  189. show_dhudmessage(0, "Ebben a Körben a Legjobb játékosok:^n1. %s |Ölés:%d^n2. %s |Ölés:%d^n3. %s |Ölés:%d", top1neve, g_iKills[top1], top2neve, g_iKills[top2],top3neve, g_iKills[top3])
  190. }
  191. client_print(0, print_chat, "")
  192.  
  193. for(new i; i < 31; i++)
  194. {
  195. g_iKills[i] = 0;
  196. }
  197. }
  198.  
  199. public sort_bestplayer(id1, id2)
  200. {
  201. if(g_iKills[id1] > g_iKills[id2])
  202. return -1;
  203. else if(g_iKills[id1] < g_iKills[id2])
  204. return 1;
  205.  
  206. return 0;
  207. }
  208.  
  209. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  210. {
  211. new count = 1, players[32]
  212. static msg[191]
  213. vformat(msg, 190, input, 3)
  214.  
  215. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  216. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  217. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  218. replace_all(msg, 190, "�", "á")
  219. replace_all(msg, 190, "�", "é")
  220. replace_all(msg, 190, "�", "í")
  221. replace_all(msg, 190, "�", "ó")
  222. replace_all(msg, 190, "�", "ö")
  223. replace_all(msg, 190, "�", "ő")
  224. replace_all(msg, 190, "�", "ú")
  225. replace_all(msg, 190, "�", "ü")
  226. replace_all(msg, 190, "�", "ű")
  227. replace_all(msg, 190, "�", "Á")
  228. replace_all(msg, 190, "�", "É")
  229. replace_all(msg, 190, "�", "Í")
  230. replace_all(msg, 190, "�", "Ó")
  231. replace_all(msg, 190, "�", "Ö")
  232. replace_all(msg, 190, "�", "Ő")
  233. replace_all(msg, 190, "�", "Ú")
  234. replace_all(msg, 190, "�", "Ü")
  235. replace_all(msg, 190, "�", "Ű")
  236.  
  237. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  238. {
  239. for (new i = 0; i < count; i++)
  240. {
  241. if (is_user_connected(players[i]))
  242. {
  243. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  244. write_byte(players[i])
  245. write_string(msg)
  246. message_end()
  247. }
  248. }
  249. }
  250. return PLUGIN_HANDLED
  251. }
  252.  

2.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #pragma semicolon 1
  5.  
  6. #define RED 64
  7. #define GREEN 64
  8. #define BLUE 64
  9. #define UPDATEINTERVAL 1.0
  10.  
  11. // Comment below if you do not want /speclist showing up on chat
  12. #define ECHOCMD
  13.  
  14. // Admin flag used for immunity
  15. #define FLAG ADMIN_IMMUNITY
  16.  
  17. new const PLUGIN[] = "SpecList";
  18. new const VERSION[] = "1.2a";
  19. new const AUTHOR[] = "FatalisDK";
  20.  
  21. new gMaxPlayers;
  22. new gCvarOn;
  23. new gCvarImmunity;
  24. new bool:gOnOff[33] = { true, ... };
  25.  
  26. public plugin_init()
  27. {
  28. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  29.  
  30. register_cvar(PLUGIN, VERSION, FCVAR_SERVER, 0.0);
  31. gCvarOn = register_cvar("amx_speclist", "1", 0, 0.0);
  32. gCvarImmunity = register_cvar("amx_speclist_immunity", "1", 0, 0.0);
  33.  
  34. register_clcmd("say /speclist", "cmdSpecList", -1, "");
  35.  
  36. gMaxPlayers = get_maxplayers();
  37.  
  38. set_task(UPDATEINTERVAL, "tskShowSpec", 123094, "", 0, "b", 0);
  39. }
  40.  
  41. public cmdSpecList(id)
  42. {
  43. if( gOnOff[id] )
  44. {
  45. client_print(id, print_chat, "[AMXX] You will no longer see who's spectating you.");
  46. gOnOff[id] = false;
  47. }
  48. else
  49. {
  50. client_print(id, print_chat, "[AMXX] You will now see who's spectating you.");
  51. gOnOff[id] = true;
  52. }
  53.  
  54. #if defined ECHOCMD
  55. return PLUGIN_CONTINUE;
  56. #else
  57. return PLUGIN_HANDLED;
  58. #endif
  59. }
  60.  
  61. public tskShowSpec()
  62. {
  63. if( !get_pcvar_num(gCvarOn) )
  64. {
  65. return PLUGIN_CONTINUE;
  66. }
  67.  
  68. static szHud[1102];//32*33+45
  69. static szName[34];
  70. static bool:send;
  71.  
  72. // FRUITLOOOOOOOOOOOOPS!
  73. for( new alive = 1; alive <= gMaxPlayers; alive++ )
  74. {
  75. new bool:sendTo[33];
  76. send = false;
  77.  
  78. if( !is_user_alive(alive) )
  79. {
  80. continue;
  81. }
  82.  
  83. sendTo[alive] = true;
  84.  
  85. get_user_name(alive, szName, 32);
  86. format(szHud, 45, "Spectating %s:^n", szName);
  87.  
  88. for( new dead = 1; dead <= gMaxPlayers; dead++ )
  89. {
  90. if( is_user_connected(dead) )
  91. {
  92. if( is_user_alive(dead)
  93. || is_user_bot(dead) )
  94. {
  95. continue;
  96. }
  97.  
  98. if( pev(dead, pev_iuser2) == alive )
  99. {
  100. if( !(get_pcvar_num(gCvarImmunity)&&get_user_flags(dead, 0)&FLAG) )
  101. {
  102. get_user_name(dead, szName, 32);
  103. add(szName, 33, "^n", 0);
  104. add(szHud, 1101, szName, 0);
  105. send = true;
  106. }
  107.  
  108. sendTo[dead] = true;
  109.  
  110. }
  111. }
  112. }
  113.  
  114. if( send == true )
  115. {
  116. for( new i = 1; i <= gMaxPlayers; i++ )
  117. {
  118. if( sendTo[i] == true
  119. && gOnOff[i] == true )
  120. {
  121. set_hudmessage(RED, GREEN, BLUE,
  122. 0.75, 0.15, 0, 0.0, UPDATEINTERVAL + 0.1, 0.0, 0.0, -1);
  123.  
  124. show_hudmessage(i, szHud);
  125. }
  126. }
  127. }
  128. }
  129.  
  130. return PLUGIN_CONTINUE;
  131. }
  132.  
  133. public client_connect(id)
  134. {
  135. gOnOff[id] = true;
  136. }
  137.  
  138. public client_disconnect(id)
  139. {
  140. gOnOff[id] = true;
  141. }
  142.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: random szinek
HozzászólásElküldve: 2014.12.31. 13:51 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.12.30. 14:09
Hozzászólások: 94
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
1. Az már random.
2.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #pragma semicolon 1
  5.  
  6. #define RED 64
  7. #define GREEN 64
  8. #define BLUE 64
  9. #define UPDATEINTERVAL 1.0
  10.  
  11. // Comment below if you do not want /speclist showing up on chat
  12. #define ECHOCMD
  13.  
  14. // Admin flag used for immunity
  15. #define FLAG ADMIN_IMMUNITY
  16.  
  17. new const PLUGIN[] = "SpecList";
  18. new const VERSION[] = "1.2a";
  19. new const AUTHOR[] = "FatalisDK";
  20.  
  21. new gMaxPlayers;
  22. new gCvarOn;
  23. new gCvarImmunity;
  24. new bool:gOnOff[33] = { true, ... };
  25.  
  26. public plugin_init()
  27. {
  28. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  29.  
  30. register_cvar(PLUGIN, VERSION, FCVAR_SERVER, 0.0);
  31. gCvarOn = register_cvar("amx_speclist", "1", 0, 0.0);
  32. gCvarImmunity = register_cvar("amx_speclist_immunity", "1", 0, 0.0);
  33.  
  34. register_clcmd("say /speclist", "cmdSpecList", -1, "");
  35.  
  36. gMaxPlayers = get_maxplayers();
  37.  
  38. set_task(UPDATEINTERVAL, "tskShowSpec", 123094, "", 0, "b", 0);
  39. }
  40.  
  41. public cmdSpecList(id)
  42. {
  43. if( gOnOff[id] )
  44. {
  45. client_print(id, print_chat, "[AMXX] You will no longer see who's spectating you.");
  46. gOnOff[id] = false;
  47. }
  48. else
  49. {
  50. client_print(id, print_chat, "[AMXX] You will now see who's spectating you.");
  51. gOnOff[id] = true;
  52. }
  53.  
  54. #if defined ECHOCMD
  55. return PLUGIN_CONTINUE;
  56. #else
  57. return PLUGIN_HANDLED;
  58. #endif
  59. }
  60.  
  61. public tskShowSpec()
  62. {
  63. if( !get_pcvar_num(gCvarOn) )
  64. {
  65. return PLUGIN_CONTINUE;
  66. }
  67.  
  68. static szHud[1102];//32*33+45
  69. static szName[34];
  70. static bool:send;
  71.  
  72. // FRUITLOOOOOOOOOOOOPS!
  73. for( new alive = 1; alive <= gMaxPlayers; alive++ )
  74. {
  75. new bool:sendTo[33];
  76. send = false;
  77.  
  78. if( !is_user_alive(alive) )
  79. {
  80. continue;
  81. }
  82.  
  83. sendTo[alive] = true;
  84.  
  85. get_user_name(alive, szName, 32);
  86. format(szHud, 45, "Spectating %s:^n", szName);
  87.  
  88. for( new dead = 1; dead <= gMaxPlayers; dead++ )
  89. {
  90. if( is_user_connected(dead) )
  91. {
  92. if( is_user_alive(dead)
  93. || is_user_bot(dead) )
  94. {
  95. continue;
  96. }
  97.  
  98. if( pev(dead, pev_iuser2) == alive )
  99. {
  100. if( !(get_pcvar_num(gCvarImmunity)&&get_user_flags(dead, 0)&FLAG) )
  101. {
  102. get_user_name(dead, szName, 32);
  103. add(szName, 33, "^n", 0);
  104. add(szHud, 1101, szName, 0);
  105. send = true;
  106. }
  107.  
  108. sendTo[dead] = true;
  109.  
  110. }
  111. }
  112. }
  113.  
  114. if( send == true )
  115. {
  116. for( new i = 1; i <= gMaxPlayers; i++ )
  117. {
  118. if( sendTo[i] == true
  119. && gOnOff[i] == true )
  120. {
  121. set_hudmessage(random(256),random(256),random(256), 0.75, 0.15, 0, 0.0, UPDATEINTERVAL + 0.1, 0.0, 0.0, -1);
  122.  
  123. show_hudmessage(i, szHud);
  124. }
  125. }
  126. }
  127. }
  128.  
  129. return PLUGIN_CONTINUE;
  130. }
  131.  
  132. public client_connect(id)
  133. {
  134. gOnOff[id] = true;
  135. }
  136.  
  137. public client_disconnect(id)
  138. {
  139. gOnOff[id] = true;
  140. }

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=UAg0wCTanbM

Ők köszönték meg Hydra ツ nek ezt a hozzászólást: Be$t.# (2014.12.31. 13:53)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: random szinek
HozzászólásElküldve: 2014.12.31. 13:53 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Tudom hogy random,de nem megy.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: random szinek
HozzászólásElküldve: 2014.12.31. 13:55 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.12.30. 14:09
Hozzászólások: 94
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Be$t.# írta:
Tudom hogy random,de nem megy.


Hogy nem megy? az neked nem fogja másodpercenként váltogatni a színét minden körvégén más szín lesz.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=UAg0wCTanbM


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: random szinek
HozzászólásElküldve: 2014.12.31. 13:56 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Csak meg sugom 1-2 szeron láttam már olyat.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole