hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.23. 21:31



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 140 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 140 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Anti Flashbang Bug
HozzászólásElküldve: 2014.12.21. 01:33 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Anti Flashbang Bug
v1.1.1 by Numb / ConnorMcLeod

Leírás:
Ez a plugin kijavítja a flash bugot (sokszor nem vakulnak az emberek), és tiltja a team flasht 100%-ban.

Telepítés:
.sma fájl .amxx-é alakítása compilerrel, be a plugins mappába az .amxx
ezután a plugins.ini-hez hozzáadás egy új sorba.

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: MinimalGamer (2015.06.09. 10:04)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Anti Flashbang Bug
HozzászólásElküldve: 2014.12.21. 21:18 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Anti Flashbang Bug
HozzászólásElküldve: 2014.12.22. 07:59 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Hasznos kis plugin :)

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Anti Flashbang Bug
HozzászólásElküldve: 2015.01.01. 17:50 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.30. 14:02
Hozzászólások: 13
Hibás forráskód, kérlek nézd át , irjatok a végére egy } -t és minden rendben :) (utsó sorba,leglentre)

_________________
Név: Fanta$tic / ~Destroy*anonymousCL(régi)
CS-zek: 4-5 éve (2010 óta)
Pluginozok: Kb. 1 éve
Vidizek: 1-2 éve
Facebook: https://www.facebook.com/DestroyAnonymousCL


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Anti Flashbang Bug
HozzászólásElküldve: 2015.01.01. 17:53 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Kész
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. new const VERSION[] = "1.1.1"
  6.  
  7. const MAX_ENTSARRAYS_SIZE = 64
  8.  
  9. new g_bitGonnaExplode[MAX_ENTSARRAYS_SIZE]
  10. #define SetGrenadeExplode(%1) g_bitGonnaExplode[%1>>5] |= 1<<(%1 & 31)
  11. #define ClearGrenadeExplode(%1) g_bitGonnaExplode[%1>>5] &= ~( 1 << (%1 & 31) )
  12. #define WillGrenadeExplode(%1) g_bitGonnaExplode[%1>>5] & 1<<(%1 & 31)
  13.  
  14. const XTRA_OFS_PLAYER = 5
  15. const m_iTeam = 114
  16. #define cs_get_user_team_index(%1) get_pdata_int(%1, m_iTeam, XTRA_OFS_PLAYER)
  17.  
  18. new Float:g_flCurrentGameTime, g_iCurrentFlasher, g_iCurrentFlashBang
  19.  
  20. new mp_friendlyfire
  21.  
  22. new g_iMaxPlayers
  23. #define IsPlayer(%1) ( 1 <= %1 <= g_iMaxPlayers )
  24.  
  25. public plugin_init()
  26. {
  27. register_plugin("Anti Flashbang Bug", VERSION, "Numb / ConnorMcLeod")
  28.  
  29. RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "Ham__CGrenade_Think__Pre")
  30.  
  31. register_forward(FM_FindEntityInSphere, "Fm__FindEntityInSphere__Pre")
  32.  
  33. mp_friendlyfire = get_cvar_pointer("mp_friendlyfire")
  34.  
  35. g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
  36. }
  37.  
  38. public Ham__CGrenade_Think__Pre( iEnt )
  39. {
  40. static Float:flGameTime, Float:flDmgTime, iOwner
  41. flGameTime = get_gametime()
  42. pev(iEnt, pev_dmgtime, flDmgTime)
  43. if( flDmgTime <= flGameTime
  44. && get_pdata_int(iEnt, 114) == 0 // has a bit when is HE or SMOKE
  45. && !(get_pdata_int(iEnt, 96) & (1<<8)) // has this bit when is c4
  46. && IsPlayer( (iOwner = pev(iEnt, pev_owner)) ) ) // if no owner grenade gonna be removed from world
  47. {
  48. if( ~WillGrenadeExplode(iEnt) ) // grenade gonna explode on next think
  49. {
  50. SetGrenadeExplode( iEnt )
  51. }
  52. else
  53. {
  54. ClearGrenadeExplode( iEnt )
  55. g_flCurrentGameTime = flGameTime
  56. g_iCurrentFlasher = iOwner
  57. g_iCurrentFlashBang = iEnt
  58. }
  59. }
  60. }
  61.  
  62. public Fm__FindEntityInSphere__Pre(iStartEnt, Float:fVecOrigin[3], Float:flRadius)
  63. {
  64. const Float:FLASHBANG_SEARCH_RADIUS = 1500.0
  65. if( flRadius == FLASHBANG_SEARCH_RADIUS
  66. && get_gametime() == g_flCurrentGameTime )
  67. {
  68. new id = iStartEnt, Float:fVecPlayerEyeOrigin[3], Float:flFraction, friendlyfire = get_pcvar_num(mp_friendlyfire)
  69.  
  70. while( IsPlayer( (id=engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, id, fVecOrigin, flRadius)) ) )
  71. {
  72. if( is_user_alive(id) )
  73. {
  74. pev(id, pev_origin, fVecPlayerEyeOrigin)
  75. fVecPlayerEyeOrigin[2] += ((pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING) ? 12.0 : 18.0)
  76.  
  77. engfunc(EngFunc_TraceLine, fVecOrigin, fVecPlayerEyeOrigin, DONT_IGNORE_MONSTERS, g_iCurrentFlashBang, 0)
  78.  
  79. get_tr2(0, TR_flFraction, flFraction)
  80.  
  81. if( flFraction < 1.0 && get_tr2(0, TR_pHit) == id )
  82. {
  83. engfunc(EngFunc_TraceLine, fVecPlayerEyeOrigin, fVecOrigin, DONT_IGNORE_MONSTERS, id, 0)
  84. get_tr2(0, TR_flFraction, flFraction)
  85. if( flFraction == 1.0
  86. && ( friendlyfire
  87. || id == g_iCurrentFlasher
  88. || cs_get_user_team_index(id) != cs_get_user_team_index(g_iCurrentFlasher) ) )
  89. {
  90. forward_return(FMV_CELL, id)
  91. return FMRES_SUPERCEDE
  92. }
  93. }
  94. }
  95. }
  96. forward_return(FMV_CELL, 0)
  97. return FMRES_SUPERCEDE
  98. }
  99. return FMRES_IGNORED
  100.  
  101. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Anti Flashbang Bug
HozzászólásElküldve: 2015.01.01. 18:17 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Lehet az amxmodx studio kurelta egy kicsit meg xD

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: MinimalGamer (2015.06.09. 10:04)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Anti Flashbang Bug
HozzászólásElküldve: 2015.01.19. 19:38 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.15. 22:08
Hozzászólások: 99
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Nem tiltsa a csapat társ vakítást :(

_________________
Kép
http://www.klanhaboru.hu/ Gyere játssz!!! világ 28-ban vagyok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Anti Flashbang Bug
HozzászólásElküldve: 2015.03.17. 08:10 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Atom írta:
Nem tiltsa a csapat társ vakítást :(

Hmmm nem tudom nekem tökéletesen működik:O

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Anti Flashbang Bug
HozzászólásElküldve: 2015.09.19. 08:54 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.09. 17:52
Hozzászólások: 38
Hol tudom átírni, hogy a saját flash-em ne vakitson be engemet se?

_________________
Név: MeSter
Klán: ~NoVa~
Szerver: Hyper NoVa Only Dust2 [Config: 5%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Anti Flashbang Bug
HozzászólásElküldve: 2015.12.30. 00:22 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Nekem sem tíltja a csapattárs vakítást.

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole