hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 02:26



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 267 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 266 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: USP-menu pont nullazasa!
HozzászólásElküldve: 2015.01.02. 14:20 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok! valaki bele irna ebbe a pluginba azt hogy a pont nullazodjon hogy pl: van neked 10 pontod es te gyujtenel egy masikra es nem az elso uspot venned meg hanem masikat es ha megvesz egy uspot akkor a pontja nullazodjon :D sma : SMA Forráskód:
  ja meg valaki kiirja nekem ebbol a pontrendszer reszt ? :D köszi ! aki segít megy a kéz! :D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10.  
  11.  
  12. #define PLUGIN "USP Menu"
  13. #define VERSION "1.0"
  14. #define AUTHOR "DeRoiD"
  15.  
  16. new pont[33], usp[33], vault
  17.  
  18.  
  19. public plugin_precache() {
  20.  
  21. precache_model("models/v_usp.mdl")
  22. precache_model("models/usp/v_elso.mdl")
  23. precache_model("models/usp/v_masodik.mdl")
  24. precache_model("models/usp/v_harmadik.mdl")
  25. precache_model("models/usp/v_negyedik.mdl")
  26. precache_model("models/usp/v_ot.mdl")
  27. precache_model("models/usp/v_hat.mdl")
  28.  
  29.  
  30. }
  31.  
  32. public plugin_init() {
  33.  
  34. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  35.  
  36. register_event("DeathMsg","death","a")
  37.  
  38. register_clcmd("say /usp","menu")
  39. register_clcmd("say /skin","menu")
  40.  
  41. vault = nvault_open("ment_nvault")
  42.  
  43. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  44.  
  45.  
  46. }
  47.  
  48. public ecw(id)
  49.  
  50. {
  51.  
  52. new fegyver = get_user_weapon(id)
  53.  
  54. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
  55.  
  56. {
  57.  
  58. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  59.  
  60. }
  61.  
  62. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  63. {
  64. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/v_elso.mdl")
  65. }
  66. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  67. {
  68. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/v_masodik.mdl")
  69. }
  70. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
  71. {
  72. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/v_harmadik.mdl")
  73. }
  74. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
  75. {
  76. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/v_negyedik.mdl")
  77. }
  78. if(usp[id] == 5 && fegyver == CSW_USP)
  79. {
  80. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/v_ot.mdl")
  81. }
  82. if(usp[id] == 6 && fegyver == CSW_USP)
  83. {
  84. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/v_hat.mdl")
  85. }
  86.  
  87. }
  88.  
  89. public death(){
  90.  
  91. new killer = read_data(1)
  92.  
  93. new victim = read_data(2)
  94.  
  95.  
  96.  
  97. if(killer == victim)
  98.  
  99. {
  100.  
  101. return PLUGIN_HANDLED
  102.  
  103. }
  104.  
  105. pont[killer]++
  106.  
  107. return PLUGIN_HANDLED
  108.  
  109. }
  110.  
  111. public menu(id) {
  112.  
  113. new cim[121]
  114. format(cim, charsmax(cim), "\r.:[Peace]:.. \wUSP Menu^n\rPontszam:\w[%d]",pont[id])
  115. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  116.  
  117. menu_additem(menu,"\r.:[Peace]:. USP \w[1] \r| \y[Megszerezve]","1",0)
  118.  
  119. if(pont[id] >= 10)
  120.  
  121. menu_additem(menu,"\r.:[Peace]:. USP \w[2] \r| \y[Megszerezve] ","2",0)
  122.  
  123. else
  124.  
  125. menu_additem(menu,"\d.:[Peace]:. USP \w[2] \w| \r[10 pont]-[Lezarva]","2",0)
  126.  
  127. if(pont[id] >= 20)
  128.  
  129. menu_additem(menu,"\r.:[Peace]:. USP \w[3] \r| \y[Megszerezve] \y","3",0)
  130.  
  131. else
  132.  
  133. menu_additem(menu,"\d..:[Peace]:. USP \w[3] \w| \r[20 pont]-[Lezarva]","3",0)
  134.  
  135. if(pont[id] >= 40)
  136.  
  137. menu_additem(menu,"\r.:[Peace]:. USP \w[4] \r| \y[Megszerezve] \y","4",0)
  138.  
  139. else
  140.  
  141. menu_additem(menu,"\d.:[Peace]:. USP \w[4] \w| \r[40 pont]-[Lezarva]","4",0)
  142.  
  143. if(pont[id] >= 60)
  144.  
  145. menu_additem(menu,"\r.:[Peace]:. USP \w[5] \r| \y[Megszerezve] ","5",0)
  146.  
  147. else
  148.  
  149. menu_additem(menu,"\d.:[Peace]:. USP \w[5] \w| \r[600 pont]-[Lezarva]","5",0)
  150.  
  151. if(pont[id] >= 100)
  152.  
  153. menu_additem(menu,"\r.:[Peace]:.USP \w[6] \r| \y[Megszerezve] ","5",0)
  154.  
  155. else
  156.  
  157. menu_additem(menu,"\d..:[Peace]:. USP \w[6] \w| \r[100 pont]-[Lezarva]","5",0)
  158.  
  159. if(pont[id] >= 200)
  160.  
  161. menu_additem(menu,"\r.:[Peace]:. USP \w[7] \r| \y[Megszerezve] ","5",0)
  162.  
  163. else
  164.  
  165. menu_additem(menu,"\d.:[Peace]:. USP \w[7] \w| \r[200 pont]-[Lezarva]","5",0)
  166.  
  167.  
  168.  
  169. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  170.  
  171. menu_display(id, menu, 0);
  172.  
  173. }
  174.  
  175. public menu_h(id, menu, item)
  176.  
  177. {
  178.  
  179. if( item == MENU_EXIT )
  180.  
  181. {
  182.  
  183. menu_destroy(menu);
  184.  
  185. return PLUGIN_HANDLED;
  186.  
  187. }
  188.  
  189. new data[9], szName[64];
  190.  
  191. new access, callback;
  192.  
  193. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  194.  
  195. new key = str_to_num(data);
  196.  
  197.  
  198.  
  199. switch(key)
  200.  
  201. {
  202.  
  203. case 1:{
  204.  
  205. if(pont[id] >= 0)
  206.  
  207. usp[id] = 0
  208.  
  209. else
  210.  
  211. ColorChat(id, GREEN, "Ez alap USP, nem kell feloldanod!")
  212.  
  213. }
  214.  
  215. case 2:{
  216.  
  217. if(pont[id] >= 10)
  218.  
  219. usp[id] = 1
  220.  
  221. else
  222.  
  223. ColorChat(id, RED, "^4..:[Peace]:.^4*^3Tul keves pontod van!^4*")
  224.  
  225. }
  226.  
  227. case 3:{
  228.  
  229. if(pont[id] >= 20)
  230.  
  231. usp[id] = 2
  232.  
  233. else
  234.  
  235. ColorChat(id, RED, "^4.:[Peace]:. ^4*^3Tul keves pontod van!^4*")
  236. }
  237. case 4:{
  238.  
  239. if(pont[id] >= 40)
  240.  
  241. usp[id] = 3
  242.  
  243. else
  244.  
  245. ColorChat(id, RED, "^4..:[Peace]:.^4*^3Tul keves pontod van!^4*")
  246.  
  247. }
  248. case 5:{
  249.  
  250. if(pont[id] >= 60)
  251.  
  252. usp[id] = 4
  253.  
  254. else
  255.  
  256. ColorChat(id, RED, "^4.:[Peace]:.^4*^3Tul keves pontod van!^4*")
  257.  
  258. }
  259. case 6:{
  260.  
  261. if(pont[id] >= 100)
  262.  
  263. usp[id] = 5
  264.  
  265. else
  266.  
  267. ColorChat(id, RED, "^4.:[Peace]:. ^4*^3Tul keves pontod van!^4*")
  268.  
  269. }
  270. case 7:{
  271.  
  272. if(pont[id] >= 200)
  273.  
  274. usp[id] = 6
  275.  
  276. else
  277.  
  278. ColorChat(id, RED, "^4.:[Peace]:. ^4*^3Tul keves pontod van!^4*")
  279.  
  280. }
  281.  
  282. }
  283.  
  284. menu_destroy(menu)
  285.  
  286. return PLUGIN_HANDLED
  287.  
  288. }
  289.  
  290. public mentes(id)
  291.  
  292. {
  293.  
  294. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  295.  
  296. get_user_name(id, name, 31)
  297.  
  298. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  299.  
  300. format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  301.  
  302. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  303.  
  304. return PLUGIN_CONTINUE
  305.  
  306. }
  307.  
  308. public betoltes(id)
  309.  
  310. {
  311.  
  312. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  313.  
  314. get_user_name(id, name, 31)
  315.  
  316. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  317.  
  318. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  319.  
  320. pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  321.  
  322. return PLUGIN_CONTINUE
  323.  
  324. }
  325.  
  326. public client_disconnect(id)
  327.  
  328. {
  329.  
  330. mentes(id)
  331.  
  332. }
  333.  
  334. public client_connect(id)
  335.  
  336. {
  337.  
  338. betoltes(id)
  339.  
  340. }
  341.  
  342. public kijelzo(){
  343.  
  344. new players[32], szam, id
  345.  
  346. get_players(players, szam)
  347.  
  348. for(new i; i<szam; i++){
  349.  
  350. id = players[i]
  351.  
  352. }
  353.  
  354. }
  355.  

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára levo00 2015.01.02. 14:27-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP-menu pont nullazasa!
HozzászólásElküldve: 2015.01.02. 14:23 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Grat..

Author: Razer
Inkább: Deroid..
és nem értem miről beszélsz ez 1 unlocker..

Ők köszönték meg NuD[!]e nek ezt a hozzászólást: Be$t.# (2015.01.02. 14:35)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP-menu pont nullazasa!
HozzászólásElküldve: 2015.01.02. 14:36 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Soknak láttam hogy razer irta de.. az olyan bot még egy csatlakozot se tudmegitni


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP-menu pont nullazasa!
HozzászólásElküldve: 2015.01.02. 14:39 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.12.30. 14:09
Hozzászólások: 94
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Be$t.# írta:
Soknak láttam hogy razer irta de.. az olyan bot még egy csatlakozot se tudmegitni

Helyesírásra figyelj oda!
És olvasd el a szabályzatot!

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=UAg0wCTanbM


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole