hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.26. 17:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 301 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 300 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Vip Rendszer
HozzászólásElküldve: 2015.01.03. 19:37 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2013.04.21. 19:31
Hozzászólások: 5
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok

VIP Plugin 3.0 ebből a pluginból szeretnék pár dolgot kivenni :xicon_e_biggrin:
-5. Látható a sebzés a valós időben.
-8. Használhatod az Admin Chatet.
-9. Foglalt férőhelyed van a szerveren.

Köszönöm :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vip Rendszer
HozzászólásElküldve: 2015.01.03. 22:48 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Tessék Próbáld
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2.   Ford?totta: BBk
  3. */
  4.  
  5. #define DAMAGE_RECIEVED
  6. #include <amxmodx>
  7. #include <amxmisc>
  8. #include <cstrike>
  9. #include <fun>
  10.  
  11. static const COLOR[] = "^x04" //green
  12. static const CONTACT[] = ""
  13. new maxplayers
  14. new gmsgSayText
  15. new mpd, mkb, mhb
  16. new g_MsgSync
  17. new health_add
  18. new health_hs_add
  19. new health_max
  20. new nKiller
  21. new nKiller_hp
  22. new nHp_add
  23. new nHp_max
  24. new g_awp_active
  25. new g_menu_active
  26. new CurrentRound
  27. new bool:HasC4[33]
  28. #define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) // Keys: 1234567890
  29. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  30. new g_MsgSync2
  31. #endif
  32.  
  33. public plugin_init()
  34. {
  35. register_plugin("VIP Eng Version", "3.0", "Dunno")
  36. mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
  37. mkb = register_cvar("money_kill_bonus","200")
  38. mhb = register_cvar("money_hs_bonus","500")
  39. health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "15")
  40. health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "30")
  41. health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100")
  42. g_awp_active = register_cvar("awp_active", "1")
  43. g_menu_active = register_cvar("menu_active", "1")
  44. register_event("Damage","Damage","b")
  45. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  46. register_menucmd(register_menuid("rod"), Keysrod, "Pressedrod")
  47. register_clcmd("awp","HandleCmd")
  48. register_clcmd("sg550","HandleCmd")
  49. register_clcmd("g3sg1","HandleCmd")
  50. register_clcmd("say /wantvip","ShowMotd")
  51. maxplayers = get_maxplayers()
  52. gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
  53. register_clcmd("say", "handle_say")
  54. register_cvar("amx_contactinfo", CONTACT, FCVAR_SERVER)
  55. register_logevent("LogEvent_RoundStart", 2, "1=Round_Start" );
  56. register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_w")
  57. register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_C");
  58. register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
  59. register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  60. g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
  61. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  62. g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
  63. #endif
  64. }
  65.  
  66. public on_damage(id)
  67. {
  68. new attacker = get_user_attacker(id)
  69.  
  70. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  71. // id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
  72. if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
  73. if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
  74. {
  75. new damage = read_data(2)
  76.  
  77. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  78. ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
  79. #else
  80. if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) )
  81. {
  82. new damage = read_data(2)
  83. #endif
  84. set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  85. ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
  86. }
  87. }
  88.  
  89. public Damage(id)
  90. {
  91. new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
  92. if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
  93. if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
  94. {
  95. new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
  96. if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
  97. cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
  98. }
  99. }
  100.  
  101. public death_msg()
  102. {
  103. if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
  104. }
  105.  
  106. public LogEvent_RoundStart()
  107. {
  108. CurrentRound++;
  109. new players[32], player, pnum;
  110. get_players(players, pnum, "a");
  111. for(new i = 0; i < pnum; i++)
  112. {
  113. player = players[i];
  114. if(is_user_alive(player) && get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
  115. {
  116. give_item(player, "weapon_hegrenade")
  117. give_item(player, "weapon_flashbang")
  118. give_item(player, "weapon_flashbang")
  119. give_item(player, "weapon_smokegrenade")
  120. give_item(player, "item_assaultsuit")
  121. give_item(player, "item_thighpack")
  122.  
  123. if (!get_pcvar_num(g_menu_active))
  124. return PLUGIN_CONTINUE
  125.  
  126. if(CurrentRound >= 3)
  127. {
  128. Showrod(player);
  129. }
  130. }
  131. }
  132. return PLUGIN_HANDLED
  133. }
  134.  
  135. public Event_RoundRestart()
  136. {
  137. CurrentRound=0;
  138. }
  139.  
  140. public hook_death()
  141. {
  142. // Killer id
  143. nKiller = read_data(1)
  144.  
  145. if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
  146. {
  147. nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
  148. }
  149. else
  150. nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
  151. nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
  152. // Updating Killer HP
  153. if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
  154. return;
  155.  
  156. nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
  157. nKiller_hp += nHp_add
  158. // Maximum HP check
  159. if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
  160. set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
  161. // Screen fading
  162. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
  163. write_short(1<<10)
  164. write_short(1<<10)
  165. write_short(0x0000)
  166. write_byte(0)
  167. write_byte(0)
  168. write_byte(200)
  169. write_byte(75)
  170. message_end()
  171.  
  172. }
  173.  
  174. public Showrod(id) {
  175. show_menu(id, Keysrod, "Ingyen VIP Fegyverek^n\w1. M4A1+Deagle^n\w2. AK47+Deagle^n0. Kilepes^n", -1, "rod") // Display menu
  176. }
  177. public Pressedrod(id, key) {
  178. /* Menu:
  179. * VIP Menu
  180. * 1. Get M4A1+Deagle
  181. * 2. Get AK47+Deagle
  182. * 0. Exit
  183. */
  184. switch (key) {
  185. case 0: {
  186. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  187. HasC4[id] = true;
  188. else
  189. HasC4[id] = false;
  190.  
  191. strip_user_weapons (id)
  192. give_item(id,"weapon_m4a1")
  193. give_item(id,"ammo_556nato")
  194. give_item(id,"ammo_556nato")
  195. give_item(id,"ammo_556nato")
  196. give_item(id,"weapon_deagle")
  197. give_item(id,"ammo_50ae")
  198. give_item(id,"ammo_50ae")
  199. give_item(id,"ammo_50ae")
  200. give_item(id,"ammo_50ae")
  201. give_item(id,"ammo_50ae")
  202. give_item(id,"ammo_50ae")
  203. give_item(id,"ammo_50ae")
  204. give_item(id,"weapon_knife")
  205. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  206. give_item(id, "weapon_flashbang");
  207. give_item(id, "weapon_flashbang");
  208. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  209. give_item(id, "item_assaultsuit");
  210. give_item(id, "item_thighpack");
  211. client_print(id, print_center, "Kaptal Ingyen egy M4A1 es Deagle csomagot")
  212.  
  213. if (HasC4[id])
  214. {
  215. give_item(id, "weapon_c4");
  216. cs_set_user_plant( id );
  217. }
  218. }
  219. case 1: {
  220. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  221. HasC4[id] = true;
  222. else
  223. HasC4[id] = false;
  224.  
  225. strip_user_weapons (id)
  226. give_item(id,"weapon_ak47")
  227. give_item(id,"ammo_762nato")
  228. give_item(id,"ammo_762nato")
  229. give_item(id,"ammo_762nato")
  230. give_item(id,"weapon_deagle")
  231. give_item(id,"ammo_50ae")
  232. give_item(id,"ammo_50ae")
  233. give_item(id,"ammo_50ae")
  234. give_item(id,"ammo_50ae")
  235. give_item(id,"ammo_50ae")
  236. give_item(id,"ammo_50ae")
  237. give_item(id,"ammo_50ae")
  238. give_item(id,"weapon_knife")
  239. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  240. give_item(id, "weapon_flashbang");
  241. give_item(id, "weapon_flashbang");
  242. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  243. give_item(id, "item_assaultsuit");
  244. give_item(id, "item_thighpack");
  245. client_print(id, print_center, "Kaptal Ingyen egy AK47 es Deagle csomagot")
  246.  
  247. if (HasC4[id])
  248. {
  249. give_item(id, "weapon_c4");
  250. cs_set_user_plant( id );
  251. }
  252. }
  253. case 9: {
  254. }
  255. }
  256. return PLUGIN_CONTINUE
  257. }
  258.  
  259. public HandleCmd(id){
  260. if (!get_pcvar_num(g_awp_active))
  261. return PLUGIN_CONTINUE
  262. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  263. return PLUGIN_CONTINUE
  264. client_print(id, print_center, "Sniper Csak a VIP szamara elerheto.")
  265. return PLUGIN_HANDLED
  266. }
  267.  
  268. public ShowMotd(id)
  269. {
  270. show_motd(id, "vip.txt")
  271. }
  272. public client_authorized(id)
  273. {
  274. set_task(30.0, "PrintText" ,id)
  275. }
  276. public PrintText(id)
  277. {
  278. client_print(id, print_chat, "[VIP] Ird be /wantvip es latni fogod, hogyan kaphatsz VIP-t es milyen kivaltsagai vannak.")
  279. }
  280.  
  281. public handle_say(id) {
  282. new said[192]
  283. read_args(said,192)
  284. if( ( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "admin") != -1 ) || contain(said, "/vips") != -1 )
  285. set_task(0.1,"print_adminlist",id)
  286. return PLUGIN_CONTINUE
  287. }
  288.  
  289. public print_adminlist(user)
  290. {
  291. new adminnames[33][32]
  292. new message[256]
  293. new contactinfo[256], contact[112]
  294. new id, count, x, len
  295.  
  296.  
  297. len = format(message, 255, "%s ONLINE VIP: ",COLOR)
  298. if(count > 0) {
  299. for(x = 0 ; x < count ; x++) {
  300. len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
  301. if(len > 96 ) {
  302. print_message(user, message)
  303. len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
  304. }
  305. }
  306. print_message(user, message)
  307. }
  308. else {
  309. len += format(message[len], 255-len, "Nincs jelen VIP.")
  310. print_message(user, message)
  311. }
  312.  
  313. get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63)
  314. if(contact[0]) {
  315. format(contactinfo, 111, "%s Szerver Admin csatlakozik -- %s", COLOR, contact)
  316. print_message(user, contactinfo)
  317. }
  318. }
  319.  
  320. print_message(id, msg[]) {
  321. message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
  322. write_byte(id)
  323. write_string(msg)
  324. message_end()
  325. }
  326.  
  327. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  328. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1063\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  329. */
  330.  

Ők köszönték meg PiStA99 nek ezt a hozzászólást: Stylee (2015.01.04. 12:04)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vip Rendszer
HozzászólásElküldve: 2015.01.04. 00:49 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Ha a férőhely foglalást elakarod távolítani, akkor a VIP-nek ne adj users.ini-be i jogot.

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk

Ők köszönték meg RaZzoR nek ezt a hozzászólást: Stylee (2015.01.04. 12:04)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vip Rendszer
HozzászólásElküldve: 2015.01.04. 15:32 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2013.04.21. 19:31
Hozzászólások: 5
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sajnos nem jó,még mindig ki írja a sebzést,hogy mennyit okoz a VIP.A másik,hogyha beírjuk,hogy /vips azt írja ki,hogy nincs fent VIP a szeveren. :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vip Rendszer
HozzászólásElküldve: 2015.01.04. 16:03 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Próbáld most
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2.   Ford?totta: BBk
  3.   */
  4.  
  5. #define DAMAGE_RECIEVED
  6. #include <amxmodx>
  7. #include <amxmisc>
  8. #include <cstrike>
  9. #include <fun>
  10.  
  11. static const COLOR[] = "^x04" //green
  12. static const CONTACT[] = ""
  13. new maxplayers
  14. new gmsgSayText
  15. new mpd, mkb, mhb
  16. new g_MsgSync
  17. new health_add
  18. new health_hs_add
  19. new health_max
  20. new nKiller
  21. new nKiller_hp
  22. new nHp_add
  23. new nHp_max
  24. new g_awp_active
  25. new g_menu_active
  26. new CurrentRound
  27. new bool:HasC4[33]
  28. #define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) // Keys: 1234567890
  29. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  30. new g_MsgSync2
  31. #endif
  32.  
  33. public plugin_init()
  34. {
  35. register_plugin("VIP Eng Version", "3.0", "Dunno")
  36. mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
  37. mkb = register_cvar("money_kill_bonus","200")
  38. mhb = register_cvar("money_hs_bonus","500")
  39. health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "15")
  40. health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "30")
  41. health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100")
  42. g_awp_active = register_cvar("awp_active", "1")
  43. g_menu_active = register_cvar("menu_active", "1")
  44. register_event("Damage","Damage","b")
  45. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  46. register_menucmd(register_menuid("rod"), Keysrod, "Pressedrod")
  47. register_clcmd("awp","HandleCmd")
  48. register_clcmd("sg550","HandleCmd")
  49. register_clcmd("g3sg1","HandleCmd")
  50. register_clcmd("say /wantvip","ShowMotd")
  51. maxplayers = get_maxplayers()
  52. gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
  53. register_clcmd("say", "handle_say")
  54. register_cvar("amx_contactinfo", CONTACT, FCVAR_SERVER)
  55. register_logevent("LogEvent_RoundStart", 2, "1=Round_Start" );
  56. register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_w")
  57. register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_C");
  58. register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
  59. register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  60. g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
  61. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  62. g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
  63. #endif
  64. }
  65.  
  66. public on_damage(id)
  67. {
  68. new attacker = get_user_attacker(id)
  69.  
  70. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  71. // id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
  72. if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
  73. if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
  74. {
  75. new damage = read_data(2)
  76.  
  77. #else
  78. if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) )
  79. {
  80. new damage = read_data(2)
  81. #endif
  82. set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  83. ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
  84. }
  85. }
  86.  
  87. public Damage(id)
  88. {
  89. new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
  90. if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
  91. if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
  92. {
  93. new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
  94. if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
  95. cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
  96. }
  97. }
  98.  
  99. public death_msg()
  100. {
  101. if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
  102. }
  103.  
  104. public LogEvent_RoundStart()
  105. {
  106. CurrentRound++;
  107. new players[32], player, pnum;
  108. get_players(players, pnum, "a");
  109. for(new i = 0; i < pnum; i++)
  110. {
  111. player = players[i];
  112. if(is_user_alive(player) && get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
  113. {
  114. give_item(player, "weapon_hegrenade")
  115. give_item(player, "weapon_flashbang")
  116. give_item(player, "weapon_flashbang")
  117. give_item(player, "weapon_smokegrenade")
  118. give_item(player, "item_assaultsuit")
  119. give_item(player, "item_thighpack")
  120.  
  121. if (!get_pcvar_num(g_menu_active))
  122. return PLUGIN_CONTINUE
  123.  
  124. if(CurrentRound >= 3)
  125. {
  126. Showrod(player);
  127. }
  128. }
  129. }
  130. return PLUGIN_HANDLED
  131. }
  132.  
  133. public Event_RoundRestart()
  134. {
  135. CurrentRound=0;
  136. }
  137.  
  138. public hook_death()
  139. {
  140. // Killer id
  141. nKiller = read_data(1)
  142.  
  143. if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
  144. {
  145. nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
  146. }
  147. else
  148. nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
  149. nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
  150. // Updating Killer HP
  151. if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
  152. return;
  153.  
  154. nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
  155. nKiller_hp += nHp_add
  156. // Maximum HP check
  157. if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
  158. set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
  159. // Screen fading
  160. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
  161. write_short(1<<10)
  162. write_short(1<<10)
  163. write_short(0x0000)
  164. write_byte(0)
  165. write_byte(0)
  166. write_byte(200)
  167. write_byte(75)
  168. message_end()
  169.  
  170. }
  171.  
  172. public Showrod(id) {
  173. show_menu(id, Keysrod, "Ingyen VIP Fegyverek^n\w1. M4A1+Deagle^n\w2. AK47+Deagle^n0. Kilepes^n", -1, "rod") // Display menu
  174. }
  175. public Pressedrod(id, key) {
  176. /* Menu:
  177.   * VIP Menu
  178.   * 1. Get M4A1+Deagle
  179.   * 2. Get AK47+Deagle
  180.   * 0. Exit
  181.   */
  182. switch (key) {
  183. case 0: {
  184. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  185. HasC4[id] = true;
  186. else
  187. HasC4[id] = false;
  188.  
  189. strip_user_weapons (id)
  190. give_item(id,"weapon_m4a1")
  191. give_item(id,"ammo_556nato")
  192. give_item(id,"ammo_556nato")
  193. give_item(id,"ammo_556nato")
  194. give_item(id,"weapon_deagle")
  195. give_item(id,"ammo_50ae")
  196. give_item(id,"ammo_50ae")
  197. give_item(id,"ammo_50ae")
  198. give_item(id,"ammo_50ae")
  199. give_item(id,"ammo_50ae")
  200. give_item(id,"ammo_50ae")
  201. give_item(id,"ammo_50ae")
  202. give_item(id,"weapon_knife")
  203. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  204. give_item(id, "weapon_flashbang");
  205. give_item(id, "weapon_flashbang");
  206. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  207. give_item(id, "item_assaultsuit");
  208. give_item(id, "item_thighpack");
  209. client_print(id, print_center, "Kaptal Ingyen egy M4A1 es Deagle csomagot")
  210.  
  211. if (HasC4[id])
  212. {
  213. give_item(id, "weapon_c4");
  214. cs_set_user_plant( id );
  215. }
  216. }
  217. case 1: {
  218. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  219. HasC4[id] = true;
  220. else
  221. HasC4[id] = false;
  222.  
  223. strip_user_weapons (id)
  224. give_item(id,"weapon_ak47")
  225. give_item(id,"ammo_762nato")
  226. give_item(id,"ammo_762nato")
  227. give_item(id,"ammo_762nato")
  228. give_item(id,"weapon_deagle")
  229. give_item(id,"ammo_50ae")
  230. give_item(id,"ammo_50ae")
  231. give_item(id,"ammo_50ae")
  232. give_item(id,"ammo_50ae")
  233. give_item(id,"ammo_50ae")
  234. give_item(id,"ammo_50ae")
  235. give_item(id,"ammo_50ae")
  236. give_item(id,"weapon_knife")
  237. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  238. give_item(id, "weapon_flashbang");
  239. give_item(id, "weapon_flashbang");
  240. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  241. give_item(id, "item_assaultsuit");
  242. give_item(id, "item_thighpack");
  243. client_print(id, print_center, "Kaptal Ingyen egy AK47 es Deagle csomagot")
  244.  
  245. if (HasC4[id])
  246. {
  247. give_item(id, "weapon_c4");
  248. cs_set_user_plant( id );
  249. }
  250. }
  251. case 9: {
  252. }
  253. }
  254. return PLUGIN_CONTINUE
  255. }
  256.  
  257. public HandleCmd(id){
  258. if (!get_pcvar_num(g_awp_active))
  259. return PLUGIN_CONTINUE
  260. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  261. return PLUGIN_CONTINUE
  262. client_print(id, print_center, "Sniper Csak a VIP szamara elerheto.")
  263. return PLUGIN_HANDLED
  264. }
  265.  
  266. public ShowMotd(id)
  267. {
  268. show_motd(id, "vip.txt")
  269. }
  270. public client_authorized(id)
  271. {
  272. set_task(30.0, "PrintText" ,id)
  273. }
  274. public PrintText(id)
  275. {
  276. client_print(id, print_chat, "[VIP] Ird be /wantvip es latni fogod, hogyan kaphatsz VIP-t es milyen kivaltsagai vannak.")
  277. }
  278.  
  279. public handle_say(id) {
  280. new said[192]
  281. read_args(said,192)
  282. if( ( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "admin") != -1 ) || contain(said, "/vips") != -1 )
  283. set_task(0.1,"print_adminlist",id)
  284. return PLUGIN_CONTINUE
  285. }
  286.  
  287. public print_adminlist(user)
  288. {
  289. new adminnames[33][32]
  290. new message[256]
  291. new contactinfo[256], contact[112]
  292. new id, count, x, len
  293.  
  294.  
  295. len = format(message, 255, "%s ONLINE VIP: ",COLOR)
  296. if(count > 0) {
  297. for(x = 0 ; x < count ; x++) {
  298. len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
  299. if(len > 96 ) {
  300. print_message(user, message)
  301. len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
  302. }
  303. }
  304. print_message(user, message)
  305. }
  306. else {
  307. len += format(message[len], 255-len, "Nincs jelen VIP.")
  308. print_message(user, message)
  309. }
  310.  
  311. get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63)
  312. if(contact[0]) {
  313. format(contactinfo, 111, "%s Szerver Admin csatlakozik -- %s", COLOR, contact)
  314. print_message(user, contactinfo)
  315. }
  316. }
  317.  
  318. print_message(id, msg[]) {
  319. message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
  320. write_byte(id)
  321. write_string(msg)
  322. message_end()
  323. }
  324.  
  325. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  326.   *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1063\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  327.   */
  328.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vip Rendszer
HozzászólásElküldve: 2015.01.04. 16:51 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2013.04.21. 19:31
Hozzászólások: 5
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Kipróbáltuk,de még mindig ugyanaz maradt /vips-nél azt írja,hogy nincs jelen VIP és a sebzést sajnos ugyanúgy kiírja.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole