hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.16. 18:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 99 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 99 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hiba üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.01.08. 17:37 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Sziasztok!
A szerver konzol folyamatosan ezt logolja:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. [AMXX] Run time error 10 (plugin "fegyvermenu.amxx") (native "cs_set_user_money") - debug not enabled!

mi lehet a probléma?:o

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.01.08. 17:40 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.07. 15:56
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
TraneTommy írta:
Sziasztok!
A szerver konzol folyamatosan ezt logolja:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ][AMXX] Run time error 10 (plugin "fegyvermenu.amxx") (native "cs_set_user_money") - debug not enabled!
mi lehet a probléma?:o


Ami fegyvermenüt használsz az hibás.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.01.08. 18:31 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 14:08
Hozzászólások: 120
Megköszönték neki: 2 alkalommal
TraneTommy írta:
Sziasztok!
A szerver konzol folyamatosan ezt logolja:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ][AMXX] Run time error 10 (plugin "fegyvermenu.amxx") (native "cs_set_user_money") - debug not enabled!
mi lehet a probléma?:o

forráskódot másolj és megcsinálom

egyébként ha működik akkor ne törődj vele, nekem is logolta régen.

_________________
új accom---> raziq.

ezt a "babapiskóta.~" néven lévő hülyeséget töröljétek kérlek.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára babapiskóta.~ 2015.01.08. 18:34-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.01.08. 18:34 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
először debugold..

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.01.08. 18:43 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "Silent"
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  13. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  14. }
  15.  
  16.  
  17.  
  18. public fegyvermenu(id)
  19. {
  20. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  21. strip_user_weapons(id); //Fegyver elvetele
  22. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  23. {
  24. new menu = menu_create("Válassz |ACAB| fegyver csomagot!", "handler");
  25. menu_additem(menu, "\yM4A1 \rPACK.", "1", 0);
  26. menu_additem(menu, "\yAK47 \rPACK.", "2", 0);
  27. menu_additem(menu, "\yAWP \rPACK.\y(4v4 től)", "3", 0);
  28. menu_additem(menu, "\yMachineGun \rPACK.", "4", 0);
  29. menu_additem(menu, "\yAUG PACK.", "5", 0);
  30. menu_additem(menu, "\yFAMAS \rPACK.", "6", 0);
  31. menu_additem(menu, "\yGalil \rPACK.", "7", 0);
  32. menu_additem(menu, "\ySMG \rPACK.", "8", 0);
  33. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun \rPACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  34. menu_additem(menu, "\yShotgun \rPACK.\d (m3)", "10", 0);
  35. menu_additem(menu, "\yScout \rPACK.", "11", 0);
  36. menu_additem(menu, "\yM4A1+USP \rPACK", "12", 0);
  37. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  38. menu_display(id, menu);
  39. }
  40. else
  41. {
  42. new menu = menu_create("Válassz |ACAB| fegyver csomagot!", "handler");
  43. menu_additem(menu, "\yM4A1 \rPACK.", "1", 0);
  44. menu_additem(menu, "\yAK47 \rPACK.", "2", 0);
  45. menu_additem(menu, "\yAWP \rPACK.\y (4v4 től)", "3", 0);
  46. menu_additem(menu, "\yMachineGun \rPACK.", "4", 0);
  47. menu_additem(menu, "\yAUG \rPACK.", "5", 0);
  48. menu_additem(menu, "\yFAMAS \rPACK.", "6", 0);
  49. menu_additem(menu, "\yGalil \rPACK.", "7", 0);
  50. menu_additem(menu, "\ySMG \rPACK.", "8", 0);
  51. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun \rPACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  52. menu_additem(menu, "\yShotgun \rPACK.\d (m3)", "10", 0);
  53. menu_additem(menu, "\yScout \rPACK.", "11", 0);
  54. menu_additem(menu, "\yM4A1+USP \rPACK", "12", 0);
  55. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  56. menu_display(id, menu);
  57. }
  58. }
  59.  
  60. public handler(id, menu, item)
  61. {
  62. if( item == MENU_EXIT )
  63. {
  64. menu_destroy(menu);
  65. return PLUGIN_HANDLED;
  66. }
  67. new data[6], szName[64];
  68. new access, callback;
  69. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  70. new key = str_to_num(data);
  71. switch(key)
  72. {
  73.  
  74. case 1:
  75. {
  76.  
  77. give_player_grenades(id);
  78. give_item(id, "weapon_knife");
  79. give_item(id, "weapon_deagle");
  80. give_item(id, "ammo_50ae");
  81. give_item(id, "ammo_50ae");
  82. give_item(id, "ammo_50ae");
  83. give_item(id, "weapon_m4a1");
  84. give_item(id, "ammo_556nato");
  85. give_item(id, "ammo_556nato");
  86. give_item(id, "ammo_556nato");
  87. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy M4A1 packot!");
  88. }
  89. case 2:
  90. {
  91.  
  92. give_player_grenades(id);
  93. give_item(id, "weapon_knife");
  94. give_item(id, "weapon_deagle");
  95. give_item(id, "ammo_50ae");
  96. give_item(id, "ammo_50ae");
  97. give_item(id, "ammo_50ae");
  98. give_item(id, "weapon_ak47");
  99. give_item(id, "ammo_762nato");
  100. give_item(id, "ammo_762nato");
  101. give_item(id, "ammo_762nato");
  102. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy AK47 packot!");
  103. }
  104. case 3:
  105. {
  106.  
  107. give_player_grenades(id);
  108. give_item(id, "weapon_knife");
  109. give_item(id, "weapon_awp");
  110. give_item(id, "weapon_deagle");
  111. give_item(id, "ammo_50ae");
  112. give_item(id, "ammo_50ae");
  113. give_item(id, "ammo_50ae");
  114. give_item(id, "ammo_338magnum");
  115. give_item(id, "ammo_338magnum");
  116. give_item(id, "ammo_338magnum");
  117. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy AWP packot!");
  118. }
  119. case 4:
  120. {
  121.  
  122. give_player_grenades(id);
  123. give_item(id, "weapon_knife");
  124. give_item(id, "weapon_deagle");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "weapon_m249");
  129. give_item(id, "ammo_556natobox");
  130. give_item(id, "ammo_556natobox");
  131. give_item(id, "ammo_556natobox");
  132. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy MachineGun packot!");
  133. }
  134. case 5:
  135. {
  136.  
  137. give_player_grenades(id);
  138. give_item(id, "weapon_knife");
  139. give_item(id, "weapon_deagle");
  140. give_item(id, "ammo_50ae");
  141. give_item(id, "ammo_50ae");
  142. give_item(id, "ammo_50ae")
  143. give_item(id, "weapon_aug");
  144. give_item(id, "ammo_556nato");
  145. give_item(id, "ammo_556nato");
  146. give_item(id, "ammo_556nato");
  147. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy AUG packot!");
  148. }
  149. case 6:
  150. {
  151.  
  152. give_player_grenades(id);
  153. give_item(id, "weapon_knife");
  154. give_item(id, "weapon_deagle");
  155. give_item(id, "ammo_50ae");
  156. give_item(id, "ammo_50ae");
  157. give_item(id, "ammo_50ae")
  158. give_item(id, "weapon_famas");
  159. give_item(id, "ammo_556nato");
  160. give_item(id, "ammo_556nato");
  161. give_item(id, "ammo_556nato");
  162. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy Famas packot!");
  163. }
  164. case 7:
  165. {
  166.  
  167. give_player_grenades(id);
  168. give_item(id, "weapon_knife");
  169. give_item(id, "weapon_deagle");
  170. give_item(id, "ammo_50ae");
  171. give_item(id, "ammo_50ae");
  172. give_item(id, "ammo_50ae")
  173. give_item(id, "weapon_galil");
  174. give_item(id, "ammo_556nato");
  175. give_item(id, "ammo_556nato");
  176. give_item(id, "ammo_556nato");
  177. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy Galil packot!");
  178. }
  179. case 8:
  180. {
  181.  
  182. give_player_grenades(id);
  183. give_item(id, "weapon_knife");
  184. give_item(id, "weapon_deagle");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae")
  188. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  189. give_item(id, "ammo_9mm");
  190. give_item(id, "ammo_9mm");
  191. give_item(id, "ammo_9mm");
  192. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy Smg packot!");
  193. }
  194. case 9:
  195. {
  196.  
  197. give_player_grenades(id);
  198. give_item(id, "weapon_knife");
  199. give_item(id, "weapon_deagle");
  200. give_item(id, "ammo_50ae");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae")
  203. give_item(id, "weapon_xm1014");
  204. give_item(id, "ammo_buckshot");
  205. give_item(id, "ammo_buckshot");
  206. give_item(id, "ammo_buckshot");
  207. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy AutoShotgun packot!");
  208. }
  209. case 10:
  210. {
  211.  
  212. give_player_grenades(id);
  213. give_item(id, "weapon_knife");
  214. give_item(id, "weapon_deagle");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae")
  218. give_item(id, "weapon_m3");
  219. give_item(id, "ammo_buckshot");
  220. give_item(id, "ammo_buckshot");
  221. give_item(id, "ammo_buckshot");
  222. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy Shotgun packot!");
  223. }
  224. case 11:
  225. {
  226.  
  227. give_player_grenades(id);
  228. give_item(id, "weapon_knife");
  229. give_item(id, "weapon_deagle");
  230. give_item(id, "ammo_50ae");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae")
  233. give_item(id, "weapon_scout");
  234. give_item(id, "ammo_762nato");
  235. give_item(id, "ammo_762nato");
  236. give_item(id, "ammo_762nato");
  237. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy Scout packot!");
  238. }
  239. case 12:
  240. {
  241.  
  242. give_player_grenades(id);
  243. give_item(id, "weapon_knife");
  244. give_item(id, "weapon_usp");
  245. give_item(id, "ammo_45acp");
  246. give_item(id, "ammo_45acp");
  247. give_item(id, "ammo_45acp")
  248. give_item(id, "weapon_m4a1");
  249. give_item(id, "ammo_556nato");
  250. give_item(id, "ammo_556nato");
  251. give_item(id, "ammo_556nato");
  252. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy M4A1+USP packot!");
  253. }
  254. }
  255. return PLUGIN_HANDLED;
  256. }
  257.  
  258. stock give_player_grenades(index)
  259. {
  260. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  261. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  262. give_item(index, "weapon_flashbang");
  263. give_item(index, "weapon_flashbang");
  264. give_item(index, "item_thighpack");
  265. give_item(index, "item_assaultsuit");
  266. }
  267.  
  268.  
  269. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  270. {
  271. new count = 1, players[32]
  272. static msg[191]
  273. vformat(msg, 190, input, 3)
  274.  
  275. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  276. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  277. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  278. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  279. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  280. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  281. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  282. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  283. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  284. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  285. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  286. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  287. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  288. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  289. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  290. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  291. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  292. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  293. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  294. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  295. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  296.  
  297. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  298. {
  299. for (new i = 0; i < count; i++)
  300. {
  301. if (is_user_connected(players[i]))
  302. {
  303. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  304. write_byte(players[i])
  305. write_string(msg)
  306. message_end()
  307. }
  308. }
  309. }
  310. return PLUGIN_HANDLED
  311. }
  312.  

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.01.08. 19:06 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 14:08
Hozzászólások: 120
Megköszönték neki: 2 alkalommal
ha így is logolja, debugold
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  15. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  16. }
  17.  
  18.  
  19.  
  20. public fegyvermenu(id)
  21. {
  22. cs_set_user_money(id, 0, 0); // Penz nullazasa
  23. strip_user_weapons(id); //Fegyver elvetele
  24. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  25. {
  26. new menu = menu_create("Válassz |ACAB| fegyver csomagot!", "handler");
  27. menu_additem(menu, "\yM4A1 \rPACK.", "1", 0);
  28. menu_additem(menu, "\yAK47 \rPACK.", "2", 0);
  29. menu_additem(menu, "\yAWP \rPACK.\y(4v4 től)", "3", 0);
  30. menu_additem(menu, "\yMachineGun \rPACK.", "4", 0);
  31. menu_additem(menu, "\yAUG PACK.", "5", 0);
  32. menu_additem(menu, "\yFAMAS \rPACK.", "6", 0);
  33. menu_additem(menu, "\yGalil \rPACK.", "7", 0);
  34. menu_additem(menu, "\ySMG \rPACK.", "8", 0);
  35. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun \rPACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  36. menu_additem(menu, "\yShotgun \rPACK.\d (m3)", "10", 0);
  37. menu_additem(menu, "\yScout \rPACK.", "11", 0);
  38. menu_additem(menu, "\yM4A1+USP \rPACK", "12", 0);
  39. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  40. menu_display(id, menu);
  41. }
  42. else
  43. {
  44. new menu = menu_create("Válassz |ACAB| fegyver csomagot!", "handler");
  45. menu_additem(menu, "\yM4A1 \rPACK.", "1", 0);
  46. menu_additem(menu, "\yAK47 \rPACK.", "2", 0);
  47. menu_additem(menu, "\yAWP \rPACK.\y (4v4 től)", "3", 0);
  48. menu_additem(menu, "\yMachineGun \rPACK.", "4", 0);
  49. menu_additem(menu, "\yAUG \rPACK.", "5", 0);
  50. menu_additem(menu, "\yFAMAS \rPACK.", "6", 0);
  51. menu_additem(menu, "\yGalil \rPACK.", "7", 0);
  52. menu_additem(menu, "\ySMG \rPACK.", "8", 0);
  53. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun \rPACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  54. menu_additem(menu, "\yShotgun \rPACK.\d (m3)", "10", 0);
  55. menu_additem(menu, "\yScout \rPACK.", "11", 0);
  56. menu_additem(menu, "\yM4A1+USP \rPACK", "12", 0);
  57. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  58. menu_display(id, menu);
  59. }
  60. }
  61.  
  62. public handler(id, menu, item)
  63. {
  64. if( item == MENU_EXIT )
  65. {
  66. menu_destroy(menu);
  67. return PLUGIN_HANDLED;
  68. }
  69. new data[6], szName[64];
  70. new access, callback;
  71. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  72. new key = str_to_num(data);
  73. switch(key)
  74. {
  75.  
  76. case 1:
  77. {
  78.  
  79. give_player_grenades(id);
  80. give_item(id, "weapon_knife");
  81. give_item(id, "weapon_deagle");
  82. give_item(id, "ammo_50ae");
  83. give_item(id, "ammo_50ae");
  84. give_item(id, "ammo_50ae");
  85. give_item(id, "weapon_m4a1");
  86. give_item(id, "ammo_556nato");
  87. give_item(id, "ammo_556nato");
  88. give_item(id, "ammo_556nato");
  89. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy M4A1 packot!");
  90. }
  91. case 2:
  92. {
  93.  
  94. give_player_grenades(id);
  95. give_item(id, "weapon_knife");
  96. give_item(id, "weapon_deagle");
  97. give_item(id, "ammo_50ae");
  98. give_item(id, "ammo_50ae");
  99. give_item(id, "ammo_50ae");
  100. give_item(id, "weapon_ak47");
  101. give_item(id, "ammo_762nato");
  102. give_item(id, "ammo_762nato");
  103. give_item(id, "ammo_762nato");
  104. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy AK47 packot!");
  105. }
  106. case 3:
  107. {
  108.  
  109. give_player_grenades(id);
  110. give_item(id, "weapon_knife");
  111. give_item(id, "weapon_awp");
  112. give_item(id, "weapon_deagle");
  113. give_item(id, "ammo_50ae");
  114. give_item(id, "ammo_50ae");
  115. give_item(id, "ammo_50ae");
  116. give_item(id, "ammo_338magnum");
  117. give_item(id, "ammo_338magnum");
  118. give_item(id, "ammo_338magnum");
  119. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy AWP packot!");
  120. }
  121. case 4:
  122. {
  123.  
  124. give_player_grenades(id);
  125. give_item(id, "weapon_knife");
  126. give_item(id, "weapon_deagle");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_50ae");
  129. give_item(id, "ammo_50ae");
  130. give_item(id, "weapon_m249");
  131. give_item(id, "ammo_556natobox");
  132. give_item(id, "ammo_556natobox");
  133. give_item(id, "ammo_556natobox");
  134. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy MachineGun packot!");
  135. }
  136. case 5:
  137. {
  138.  
  139. give_player_grenades(id);
  140. give_item(id, "weapon_knife");
  141. give_item(id, "weapon_deagle");
  142. give_item(id, "ammo_50ae");
  143. give_item(id, "ammo_50ae");
  144. give_item(id, "ammo_50ae")
  145. give_item(id, "weapon_aug");
  146. give_item(id, "ammo_556nato");
  147. give_item(id, "ammo_556nato");
  148. give_item(id, "ammo_556nato");
  149. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy AUG packot!");
  150. }
  151. case 6:
  152. {
  153.  
  154. give_player_grenades(id);
  155. give_item(id, "weapon_knife");
  156. give_item(id, "weapon_deagle");
  157. give_item(id, "ammo_50ae");
  158. give_item(id, "ammo_50ae");
  159. give_item(id, "ammo_50ae")
  160. give_item(id, "weapon_famas");
  161. give_item(id, "ammo_556nato");
  162. give_item(id, "ammo_556nato");
  163. give_item(id, "ammo_556nato");
  164. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy Famas packot!");
  165. }
  166. case 7:
  167. {
  168.  
  169. give_player_grenades(id);
  170. give_item(id, "weapon_knife");
  171. give_item(id, "weapon_deagle");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae")
  175. give_item(id, "weapon_galil");
  176. give_item(id, "ammo_556nato");
  177. give_item(id, "ammo_556nato");
  178. give_item(id, "ammo_556nato");
  179. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy Galil packot!");
  180. }
  181. case 8:
  182. {
  183.  
  184. give_player_grenades(id);
  185. give_item(id, "weapon_knife");
  186. give_item(id, "weapon_deagle");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae")
  190. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  191. give_item(id, "ammo_9mm");
  192. give_item(id, "ammo_9mm");
  193. give_item(id, "ammo_9mm");
  194. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy Smg packot!");
  195. }
  196. case 9:
  197. {
  198.  
  199. give_player_grenades(id);
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "weapon_deagle");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae")
  205. give_item(id, "weapon_xm1014");
  206. give_item(id, "ammo_buckshot");
  207. give_item(id, "ammo_buckshot");
  208. give_item(id, "ammo_buckshot");
  209. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy AutoShotgun packot!");
  210. }
  211. case 10:
  212. {
  213.  
  214. give_player_grenades(id);
  215. give_item(id, "weapon_knife");
  216. give_item(id, "weapon_deagle");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae")
  220. give_item(id, "weapon_m3");
  221. give_item(id, "ammo_buckshot");
  222. give_item(id, "ammo_buckshot");
  223. give_item(id, "ammo_buckshot");
  224. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy Shotgun packot!");
  225. }
  226. case 11:
  227. {
  228.  
  229. give_player_grenades(id);
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae")
  235. give_item(id, "weapon_scout");
  236. give_item(id, "ammo_762nato");
  237. give_item(id, "ammo_762nato");
  238. give_item(id, "ammo_762nato");
  239. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy Scout packot!");
  240. }
  241. case 12:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_usp");
  247. give_item(id, "ammo_45acp");
  248. give_item(id, "ammo_45acp");
  249. give_item(id, "ammo_45acp")
  250. give_item(id, "weapon_m4a1");
  251. give_item(id, "ammo_556nato");
  252. give_item(id, "ammo_556nato");
  253. give_item(id, "ammo_556nato");
  254. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy M4A1+USP packot!");
  255. }
  256. }
  257. return PLUGIN_HANDLED;
  258. }
  259.  
  260. stock give_player_grenades(index)
  261. {
  262. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  263. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  264. give_item(index, "weapon_flashbang");
  265. give_item(index, "weapon_flashbang");
  266. give_item(index, "item_thighpack");
  267. give_item(index, "item_assaultsuit");
  268. }
  269.  
  270.  
  271. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  272. {
  273. new count = 1, players[32]
  274. static msg[191]
  275. vformat(msg, 190, input, 3)
  276.  
  277. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  278. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  279. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  280. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  281. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  282. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  283. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  284. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  285. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  286. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  287. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  288. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  289. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  290. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  291. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  292. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  293. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  294. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  295. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  296. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  297. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  298.  
  299. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  300. {
  301. for (new i = 0; i < count; i++)
  302. {
  303. if (is_user_connected(players[i]))
  304. {
  305. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  306. write_byte(players[i])
  307. write_string(msg)
  308. message_end()
  309. }
  310. }
  311. }
  312. return PLUGIN_HANDLED
  313. }
  314.  

_________________
új accom---> raziq.

ezt a "babapiskóta.~" néven lévő hülyeséget töröljétek kérlek.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.01.09. 04:02 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.05. 20:46
Hozzászólások: 177
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
TraneTommy írta:
Sziasztok!
A szerver konzol folyamatosan ezt logolja:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ][AMXX] Run time error 10 (plugin "fegyvermenu.amxx") (native "cs_set_user_money") - debug not enabled!
mi lehet a probléma?:o


Egyértelmű a hibaüzenet. Nem a pluginnal van baj.

[AMXX] Run time error 10 (plugin "fegyvermenu.amxx") (native "cs_set_user_money") - debug not enabled!

plugins.ini -be:

fegyvermenu.amxx debug

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.01.09. 21:48 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
aha debuggolom de ugy se jo:c irja hogy debug enabled es 1sorral lejebb ugyan ugy kiirja a runtime errort:(

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.01.09. 22:55 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Hátha return értékkel nem fog run-timeolni
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "Silent"
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  13. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  14. }
  15.  
  16.  
  17.  
  18. public fegyvermenu(id)
  19. {
  20. cs_set_user_money(id, 0);
  21. return PLUGIN_CONTINUE;
  22. strip_user_weapons(id); //Fegyver elvetele
  23. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  24. {
  25. new menu = menu_create("Válassz |ACAB| fegyver csomagot!", "handler");
  26. menu_additem(menu, "\yM4A1 \rPACK.", "1", 0);
  27. menu_additem(menu, "\yAK47 \rPACK.", "2", 0);
  28. menu_additem(menu, "\yAWP \rPACK.\y(4v4 től)", "3", 0);
  29. menu_additem(menu, "\yMachineGun \rPACK.", "4", 0);
  30. menu_additem(menu, "\yAUG PACK.", "5", 0);
  31. menu_additem(menu, "\yFAMAS \rPACK.", "6", 0);
  32. menu_additem(menu, "\yGalil \rPACK.", "7", 0);
  33. menu_additem(menu, "\ySMG \rPACK.", "8", 0);
  34. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun \rPACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  35. menu_additem(menu, "\yShotgun \rPACK.\d (m3)", "10", 0);
  36. menu_additem(menu, "\yScout \rPACK.", "11", 0);
  37. menu_additem(menu, "\yM4A1+USP \rPACK", "12", 0);
  38. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  39. menu_display(id, menu);
  40. }
  41. else
  42. {
  43. new menu = menu_create("Válassz |ACAB| fegyver csomagot!", "handler");
  44. menu_additem(menu, "\yM4A1 \rPACK.", "1", 0);
  45. menu_additem(menu, "\yAK47 \rPACK.", "2", 0);
  46. menu_additem(menu, "\yAWP \rPACK.\y (4v4 től)", "3", 0);
  47. menu_additem(menu, "\yMachineGun \rPACK.", "4", 0);
  48. menu_additem(menu, "\yAUG \rPACK.", "5", 0);
  49. menu_additem(menu, "\yFAMAS \rPACK.", "6", 0);
  50. menu_additem(menu, "\yGalil \rPACK.", "7", 0);
  51. menu_additem(menu, "\ySMG \rPACK.", "8", 0);
  52. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun \rPACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  53. menu_additem(menu, "\yShotgun \rPACK.\d (m3)", "10", 0);
  54. menu_additem(menu, "\yScout \rPACK.", "11", 0);
  55. menu_additem(menu, "\yM4A1+USP \rPACK", "12", 0);
  56. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  57. menu_display(id, menu);
  58. }
  59. }
  60.  
  61. public handler(id, menu, item)
  62. {
  63. if( item == MENU_EXIT )
  64. {
  65. menu_destroy(menu);
  66. return PLUGIN_HANDLED;
  67. }
  68. new data[6], szName[64];
  69. new access, callback;
  70. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  71. new key = str_to_num(data);
  72. switch(key)
  73. {
  74.  
  75. case 1:
  76. {
  77.  
  78. give_player_grenades(id);
  79. give_item(id, "weapon_knife");
  80. give_item(id, "weapon_deagle");
  81. give_item(id, "ammo_50ae");
  82. give_item(id, "ammo_50ae");
  83. give_item(id, "ammo_50ae");
  84. give_item(id, "weapon_m4a1");
  85. give_item(id, "ammo_556nato");
  86. give_item(id, "ammo_556nato");
  87. give_item(id, "ammo_556nato");
  88. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy M4A1 packot!");
  89. }
  90. case 2:
  91. {
  92.  
  93. give_player_grenades(id);
  94. give_item(id, "weapon_knife");
  95. give_item(id, "weapon_deagle");
  96. give_item(id, "ammo_50ae");
  97. give_item(id, "ammo_50ae");
  98. give_item(id, "ammo_50ae");
  99. give_item(id, "weapon_ak47");
  100. give_item(id, "ammo_762nato");
  101. give_item(id, "ammo_762nato");
  102. give_item(id, "ammo_762nato");
  103. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy AK47 packot!");
  104. }
  105. case 3:
  106. {
  107.  
  108. give_player_grenades(id);
  109. give_item(id, "weapon_knife");
  110. give_item(id, "weapon_awp");
  111. give_item(id, "weapon_deagle");
  112. give_item(id, "ammo_50ae");
  113. give_item(id, "ammo_50ae");
  114. give_item(id, "ammo_50ae");
  115. give_item(id, "ammo_338magnum");
  116. give_item(id, "ammo_338magnum");
  117. give_item(id, "ammo_338magnum");
  118. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy AWP packot!");
  119. }
  120. case 4:
  121. {
  122.  
  123. give_player_grenades(id);
  124. give_item(id, "weapon_knife");
  125. give_item(id, "weapon_deagle");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_50ae");
  129. give_item(id, "weapon_m249");
  130. give_item(id, "ammo_556natobox");
  131. give_item(id, "ammo_556natobox");
  132. give_item(id, "ammo_556natobox");
  133. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy MachineGun packot!");
  134. }
  135. case 5:
  136. {
  137.  
  138. give_player_grenades(id);
  139. give_item(id, "weapon_knife");
  140. give_item(id, "weapon_deagle");
  141. give_item(id, "ammo_50ae");
  142. give_item(id, "ammo_50ae");
  143. give_item(id, "ammo_50ae")
  144. give_item(id, "weapon_aug");
  145. give_item(id, "ammo_556nato");
  146. give_item(id, "ammo_556nato");
  147. give_item(id, "ammo_556nato");
  148. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy AUG packot!");
  149. }
  150. case 6:
  151. {
  152.  
  153. give_player_grenades(id);
  154. give_item(id, "weapon_knife");
  155. give_item(id, "weapon_deagle");
  156. give_item(id, "ammo_50ae");
  157. give_item(id, "ammo_50ae");
  158. give_item(id, "ammo_50ae")
  159. give_item(id, "weapon_famas");
  160. give_item(id, "ammo_556nato");
  161. give_item(id, "ammo_556nato");
  162. give_item(id, "ammo_556nato");
  163. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy Famas packot!");
  164. }
  165. case 7:
  166. {
  167.  
  168. give_player_grenades(id);
  169. give_item(id, "weapon_knife");
  170. give_item(id, "weapon_deagle");
  171. give_item(id, "ammo_50ae");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae")
  174. give_item(id, "weapon_galil");
  175. give_item(id, "ammo_556nato");
  176. give_item(id, "ammo_556nato");
  177. give_item(id, "ammo_556nato");
  178. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy Galil packot!");
  179. }
  180. case 8:
  181. {
  182.  
  183. give_player_grenades(id);
  184. give_item(id, "weapon_knife");
  185. give_item(id, "weapon_deagle");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae")
  189. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  190. give_item(id, "ammo_9mm");
  191. give_item(id, "ammo_9mm");
  192. give_item(id, "ammo_9mm");
  193. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy Smg packot!");
  194. }
  195. case 9:
  196. {
  197.  
  198. give_player_grenades(id);
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200. give_item(id, "weapon_deagle");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae")
  204. give_item(id, "weapon_xm1014");
  205. give_item(id, "ammo_buckshot");
  206. give_item(id, "ammo_buckshot");
  207. give_item(id, "ammo_buckshot");
  208. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy AutoShotgun packot!");
  209. }
  210. case 10:
  211. {
  212.  
  213. give_player_grenades(id);
  214. give_item(id, "weapon_knife");
  215. give_item(id, "weapon_deagle");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae")
  219. give_item(id, "weapon_m3");
  220. give_item(id, "ammo_buckshot");
  221. give_item(id, "ammo_buckshot");
  222. give_item(id, "ammo_buckshot");
  223. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy Shotgun packot!");
  224. }
  225. case 11:
  226. {
  227.  
  228. give_player_grenades(id);
  229. give_item(id, "weapon_knife");
  230. give_item(id, "weapon_deagle");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae")
  234. give_item(id, "weapon_scout");
  235. give_item(id, "ammo_762nato");
  236. give_item(id, "ammo_762nato");
  237. give_item(id, "ammo_762nato");
  238. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy Scout packot!");
  239. }
  240. case 12:
  241. {
  242.  
  243. give_player_grenades(id);
  244. give_item(id, "weapon_knife");
  245. give_item(id, "weapon_usp");
  246. give_item(id, "ammo_45acp");
  247. give_item(id, "ammo_45acp");
  248. give_item(id, "ammo_45acp")
  249. give_item(id, "weapon_m4a1");
  250. give_item(id, "ammo_556nato");
  251. give_item(id, "ammo_556nato");
  252. give_item(id, "ammo_556nato");
  253. print_color(id, "!y|ACAB|:!g Kaptál egy M4A1+USP packot!");
  254. }
  255. }
  256. return PLUGIN_HANDLED;
  257. }
  258.  
  259. stock give_player_grenades(index)
  260. {
  261. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  262. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  263. give_item(index, "weapon_flashbang");
  264. give_item(index, "weapon_flashbang");
  265. give_item(index, "item_thighpack");
  266. give_item(index, "item_assaultsuit");
  267. }
  268.  
  269.  
  270. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  271. {
  272. new count = 1, players[32]
  273. static msg[191]
  274. vformat(msg, 190, input, 3)
  275.  
  276. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  277. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  278. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  279. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  280. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  281. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  282. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  283. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  284. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  285. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  286. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  287. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  288. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  289. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  290. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  291. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  292. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  293. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  294. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  295. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  296. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  297.  
  298. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  299. {
  300. for (new i = 0; i < count; i++)
  301. {
  302. if (is_user_connected(players[i]))
  303. {
  304. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  305. write_byte(players[i])
  306. write_string(msg)
  307. message_end()
  308. }
  309. }
  310. }
  311. return PLUGIN_HANDLED
  312. }
  313.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.01.10. 08:50 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
aron87 írta:
TraneTommy írta:
Sziasztok!
A szerver konzol folyamatosan ezt logolja:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ][AMXX] Run time error 10 (plugin "fegyvermenu.amxx") (native "cs_set_user_money") - debug not enabled!
mi lehet a probléma?:o


Egyértelmű a hibaüzenet. Nem a pluginnal van baj.

[AMXX] Run time error 10 (plugin "fegyvermenu.amxx") (native "cs_set_user_money") - debug not enabled!

plugins.ini -be:

fegyvermenu.amxx debug

Ugye ezt nem mondod komolyan?

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk

Ők köszönték meg RaZzoR nek ezt a hozzászólást: Bence98007 (2015.01.10. 12:50)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole