hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 18:02



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 204 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 204 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvernek több sebzés.
HozzászólásElküldve: 2015.01.02. 11:57 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Üdv.Van egy menüm.Amiben van 2 fegyver skin csomag.És azt, hogy tudnám megoldni, hogy pl kiválasztom az első csomagot és abban a csomagban lévő fegyvereknek több a sebzése mint az alap fegyvereknek?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvernek több sebzés.
HozzászólásElküldve: 2015.01.02. 12:14 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
bool és hamsandwich

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvernek több sebzés.
HozzászólásElküldve: 2015.01.03. 08:10 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Énis gondoltam bool-ra.Tudnál adni egy példa kódot.

Ez így miért nem jó?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <hamsandwich>
  3.  
  4. new bool:rcsomag[33]
  5. new bool:ecsomag[33]
  6. new bool:acsomag[33]
  7.  


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_init
  2. RegisterHam( Ham_TakeDamage , "player" , "csomagsebzes", 0);
  3. rozsdas_sebzes = register_cvar("rcsomag_sebzes", "1.5")
  4. ezust_sebzes = register_cvar("ecsomag_sebzes", "3.0")
  5. arany_sebzes = register_cvar("acsomag_sebzes", "3.0")
  6.  

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public csomagsebzes( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  2. {
  3. new weap = get_user_weapon(attacker)
  4.  
  5. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_M4A1 && rcsomag[attacker])
  6. {
  7. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_num(rozsdas_sebzes))
  8. }
  9. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_AK47 && rcsomag[attacker])
  10. {
  11. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_num(rozsdas_sebzes))
  12. }
  13. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_AWP && rcsomag[attacker])
  14. {
  15. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_num(rozsdas_sebzes))
  16. }
  17. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_M4A1 && ecsomag[attacker])
  18. {
  19. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_num(ezust_sebzes))
  20. }
  21. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_AK47 && ecsomag[attacker])
  22. {
  23. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_num(ezust_sebzes))
  24. }
  25. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_AWP && ecsomag[attacker])
  26. {
  27. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_num(ezust_sebzes))
  28. }
  29. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_M4A1 && acsomag[attacker])
  30. {
  31. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_num(arany_sebzes))
  32. }
  33. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_AK47 && acsomag[attacker])
  34. {
  35. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_num(arany_sebzes))
  36. }
  37. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_AWP && acsomag[attacker])
  38. {
  39. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_num(arany_sebzes))
  40. }
  41. return HAM_IGNORED
  42. }
  43.  
 

Javítaná valaki.
Error:
Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "rozsdas_sebzes" on line 39
Error: Undefined symbol "ezust_sebzes" on line 40
Error: Undefined symbol "arany_sebzes" on line 41
Error: Undefined symbol "rozsdas_sebzes" on line 50
Error: Undefined symbol "rozsdas_sebzes" on line 54
Error: Undefined symbol "rozsdas_sebzes" on line 58
Error: Undefined symbol "ezust_sebzes" on line 62
Error: Undefined symbol "ezust_sebzes" on line 66
Error: Undefined symbol "ezust_sebzes" on line 70
Error: Undefined symbol "arany_sebzes" on line 74
Error: Undefined symbol "arany_sebzes" on line 78
Error: Undefined symbol "arany_sebzes" on line 82


12 Errors.
Could not locate output file C:\Users\Dell\Desktop\Minden\fegyvercsomagmenu.amx (compile failed).

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvernek több sebzés.
HozzászólásElküldve: 2015.01.03. 09:02 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
elejére
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new rozsdas_sebzes, ezust_sebzes, arany_sebzes

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép

Ők köszönték meg xXlederXxHUN nek ezt a hozzászólást: V!rusHD (2015.01.03. 10:22)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvernek több sebzés.
HozzászólásElküldve: 2015.01.10. 22:22 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Ha pl azt akkarom, hogy 5-el sebezen többet akkor menyit írjak oda, mert odaírtam 5.0 és már 1lőves 130+ volt

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvernek több sebzés.
HozzászólásElküldve: 2015.01.10. 22:57 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_num(ezust_sebzes))

* jelet (mivel ez szorzást jelent, szerintem egyértelműen látszik) + jelre cseréld. Szerintem nem kell nagy logika hozzá.

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk

Ők köszönték meg RaZzoR nek ezt a hozzászólást: V!rusHD (2015.01.10. 23:14)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvernek több sebzés.
HozzászólásElküldve: 2015.01.11. 17:24 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Most az a gond, hogy párszor nemmutasa, hogy menyit sebzünk.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole