hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 10:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 221 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 221 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Deagle & Usp
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 16:49 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
?? Talán igy szebb. :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #define Nev "DG & USP"
  7. #define Verzio "1.0"
  8. #define Iro "NuD[!]e >.#"
  9.  
  10. public plugin_init(){
  11. register_plugin(Nev, Verzio, Iro)
  12. register_logevent("adja", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  13. }
  14.  
  15. public adja(id){
  16. give_item(id, "weapon_usp")
  17. cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,100)
  18. give_item(id, "weapon_deagle")
  19. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  20. }


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára NuD[!]e 2015.01.15. 18:48-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deagle & Usp
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 17:11 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.07. 15:56
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
NuD[!]e írta:
??

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
 
#define Nev "DG & USP"
#define Verzio "1.0"
#define Iro "NuD[!]e >.#"
 
public plugin_init(){
register_plugin(Nev, Verzio, Iro)
register_logevent("adja", 2, "1&Restart_Round")
register_logevent("adja", 2, "1=Game_Commencing")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "adja", 1)
}
 
public adja(id){
give_item(id, "weapon_usp")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,100)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
}



Szerintem nagy esély rá hogy ettől ki fagy a szerver de semmi probléma azon kívül :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deagle & Usp
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 17:12 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
miért fagyna ki?XD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deagle & Usp
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 17:15 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.07. 15:56
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
NuD[!]e írta:
miért fagyna ki?XD


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]register_logevent("adja", 2, "1&Restart_Round")
register_logevent("adja", 2, "1=Game_Commencing")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "adja", 1)

Tudod mik ezek?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deagle & Usp
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 17:17 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Fantom írta:
NuD[!]e írta:
miért fagyna ki?XD


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]register_logevent("adja", 2, "1&Restart_Round")
register_logevent("adja", 2, "1=Game_Commencing")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "adja", 1)

Tudod mik ezek?


Mi bajod van velem?? :roll:

kezdek be fuccsolni..

UI: Javítsd ki grt.. :cry:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deagle & Usp
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 17:22 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Oké köszi a tanácsot..

:mrgreen:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deagle & Usp
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 07:39 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Szerintem ez a 2 event globális, csak mindenkin hajtható végre:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_logevent("adja", 2, "1&Restart_Round")
  2. register_logevent("adja", 2, "1=Game_Commencing")

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deagle & Usp
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 08:59 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
@Fantom: az offolást hanyagoljuk.

@RaZzoR: Ha konyhanyelven beszélünk róla, akkor igen, globálisak, de konkrétan ezek olyan események, amelyek nem játékosra vonatkozóan futnak le. Megoldás lenne esetleg ha player_spawn ba ágyazod (ham):

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3.  
  4. public plugin_init() {
  5. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  6. }
  7.  
  8. public fwHamPlayerSpawnPost(id) {
  9. if (is_user_alive(id)) {
  10. adja(id)
  11. }
  12. }
  13.  
  14. public adja(id){
  15. give_item(id, "weapon_usp")
  16. cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,100)
  17. give_item(id, "weapon_deagle")
  18. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  19. }

_________________
Kód:
I'm back

Kép

Ők köszönték meg Metal nek ezt a hozzászólást: D3M0*~ (2015.01.16. 15:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deagle & Usp
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 09:01 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Deroid azt mondta ugy nem jó. mert csak spawnoláskor adja oda én keresgéltem.

Ez jó? -->
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_logevent("adja", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deagle & Usp
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 14:03 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Nem, kör elejét mondott. a spawn tökéletes! :)

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole