hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 15:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 549 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 548 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 17:43 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2013.03.02. 17:41
Hozzászólások: 124
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Üdvözlet!

lenne 1 olyan kérésem/kérdésem, hogy valaki el tudná nekem magyarázni, hogy az alábbi menübe hogyan lehet megoldani, hogy a pisztolyt is külön lehessen választani?? aki segít megy a gomb! :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7.  
  8. #pragma semicolon 1
  9.  
  10. #define VERSION "0.0.1"
  11.  
  12. #define Max_Players 32
  13.  
  14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
  15. #define OFFSET_C4_SLOT 372
  16.  
  17. #define Weapon_Menu_Name "Fegyver Csomagok"
  18.  
  19. #define Next_Button "Kovetkezo"
  20. #define Back_Button "Vissza"
  21. #define Exit_Button "Kilepes"
  22.  
  23. #define Money_Hud ( 1 << 5 )
  24.  
  25. new g_iWPCT;
  26. new g_iWPTE;
  27.  
  28. new pCvarMaxCTWps;
  29. new pCvarMaxTEWps;
  30.  
  31. new pCvarWPBlock;
  32.  
  33. new pCvarFlash;
  34. new pCvarHe;
  35. new pCvarSmoke;
  36.  
  37. new pCvarKevlar;
  38. new pCvarDefuser;
  39.  
  40. new pCvarPrefix;
  41. new pCvarMoney;
  42. new pCvarBlockBuy;
  43. new pCvarUnAmmo;
  44.  
  45. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  46. {
  47. "",
  48. "Csapatonkent csak ket ember AWP-zhet!",
  49. "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-től hasznalhato!",
  50. "A vasarlas letiltva!",
  51. "Te mar valasztottal fegyvert!"
  52. };
  53.  
  54. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] = {
  55.  
  56. "M4A1 Csomag",
  57. "AK47 Csomag",
  58. "AWP Csomag",
  59. "M249 Csomag",
  60. "AUG Csomag",
  61. "Famas Csomag",
  62. "Galil Csomag",
  63. "MP5 Csomag",
  64. "XM1014 Csomag",
  65. "M3 Csomag",
  66. "Scout Csomag",
  67. "TMP csomag",
  68. "P90 csomag"
  69. };
  70.  
  71. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  72.  
  73. "weapon_m4a1",
  74. "weapon_ak47",
  75. "weapon_awp",
  76. "weapon_m249",
  77. "weapon_aug",
  78. "weapon_famas",
  79. "weapon_galil",
  80. "weapon_mp5navy",
  81. "weapon_xm1014",
  82. "weapon_m3",
  83. "weapon_scout",
  84. "weapon_tmp",
  85. "weapon_p90"
  86. };
  87.  
  88. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  89.  
  90. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  91. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  92.  
  93. 0,
  94. 52,
  95. 0,
  96. 90,
  97. 1,
  98. 32,
  99. 1,
  100. 100,
  101. 90,
  102. 1,
  103. 120,
  104. 100,
  105. 100,
  106. 90,
  107. 90,
  108. 90,
  109. 100,
  110. 120,
  111. 30,
  112. 120,
  113. 200,
  114. 32,
  115. 90,
  116. 120,
  117. 90,
  118. 2,
  119. 35,
  120. 90,
  121. 90,
  122. 0,
  123. 100
  124. };
  125.  
  126. new g_szBuyCommands[ ][ ] =
  127. {
  128. "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  129. "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  130. "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  131. "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  132. "buyammo1", "buyammo2"
  133. };
  134.  
  135. new const g_szMenuCommands[ ] [ ] =
  136. {
  137. "fegyo",
  138. "say fegyo",
  139. "say_team fegyo",
  140.  
  141. "fegyver",
  142. "say fegyver",
  143. "say_team fegyver",
  144.  
  145. "say /fegyo",
  146. "say_team /fegyo",
  147.  
  148. "say /fegyver",
  149. "say_team /fegyver"
  150.  
  151. };
  152.  
  153. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  154. new g_msgHideWeapon;
  155. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  156.  
  157. public plugin_init ( ) {
  158.  
  159. register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  160.  
  161. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  162.  
  163. pCvarMaxCTWps = register_cvar( "awm_max_ct_awp", "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  164. pCvarMaxTEWps = register_cvar( "awm_max_te_awp", "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  165.  
  166. pCvarWPBlock = register_cvar( "awm_allow_wp_player", "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  167.  
  168. pCvarFlash = register_cvar( "awm_give_flash", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  169. pCvarHe = register_cvar( "awm_give_he", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  170. pCvarSmoke = register_cvar( "awm_give_smoke", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  171.  
  172. pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  173. pCvarDefuser = register_cvar( "awm_give_defuser", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  174.  
  175. pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  176.  
  177. pCvarBlockBuy = register_cvar( "awm_block_buy", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  178. pCvarMoney = register_cvar( "awm_set_money", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  179. pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "[ NICE ]OnlyD2" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  180.  
  181. g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  182.  
  183. for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  184. register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  185.  
  186. for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  187. register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  188.  
  189. register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  190. register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  191.  
  192. register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  193.  
  194. register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  195. }
  196.  
  197. public client_connect( iClient ) {
  198.  
  199. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  200. }
  201.  
  202. public client_disconnect( iClient ) {
  203.  
  204. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  205. }
  206.  
  207. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  208.  
  209. switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  210.  
  211. case true:
  212. {
  213. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  214. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  215.  
  216. return PLUGIN_HANDLED;
  217. }
  218. case false: func_OpenWeaponMenu( iClient );
  219. }
  220. return PLUGIN_HANDLED;
  221. }
  222.  
  223. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  224.  
  225. if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  226. return PLUGIN_CONTINUE;
  227.  
  228. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  229. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  230. return PLUGIN_HANDLED;
  231. }
  232.  
  233. public eCurWeapon( iClient ) {
  234.  
  235. if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  236.  
  237. if( is_user_alive( iClient ) ) {
  238.  
  239. new weapon = read_data( 2 );
  240. if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  241.  
  242. cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  243. }
  244. }
  245. }
  246. }
  247.  
  248. public onResetHUD( iClient ) {
  249.  
  250. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  251.  
  252. message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  253. write_byte( Money_Hud );
  254. message_end( );
  255. }
  256. }
  257.  
  258. public msgHideWeapon( ) {
  259.  
  260. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  261.  
  262. set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  263. }
  264. }
  265.  
  266. public eRoundEnd ( ) {
  267.  
  268. g_iWPCT = 0;
  269. g_iWPTE = 0;
  270. }
  271.  
  272. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  273.  
  274. if( !is_user_alive( iClient ) )
  275. return;
  276.  
  277. cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  278.  
  279. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  280.  
  281. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  282.  
  283. new szMenuTitle[ 121 ];
  284. new szMenuItem[ 121 ];
  285.  
  286. format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  287.  
  288. StripUserWeapons( iClient );
  289. new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  290.  
  291. for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  292.  
  293. if( i != 2 ) {
  294.  
  295. format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  296. }
  297. else {
  298. switch( get_user_team( iClient ) )
  299. {
  300. case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  301. case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  302. default: continue;
  303. }
  304. }
  305.  
  306. menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  307. }
  308.  
  309. menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  310. menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  311. menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  312. menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  313. menu_display( iClient, menu );
  314. }
  315.  
  316. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  317.  
  318. if( iItem == MENU_EXIT ) {
  319.  
  320. menu_destroy( iMenu );
  321. return PLUGIN_HANDLED;
  322. }
  323.  
  324. new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  325. new access, callback;
  326. menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  327.  
  328. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  329.  
  330. if( iItem != 2 ) {
  331.  
  332. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  333. give_item( iClient, g_szPistolName );
  334.  
  335. ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  336. }
  337. else {
  338.  
  339. new iTeams[ CsTeams ];
  340. GetPlayerCount( iTeams );
  341.  
  342. if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  343. || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  344.  
  345. ColorChat( iClient, g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  346. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  347.  
  348. return PLUGIN_HANDLED;
  349. }
  350.  
  351. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  352. if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  353.  
  354. if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  355.  
  356. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  357. give_item( iClient, g_szPistolName );
  358.  
  359. ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  360. g_iWPCT++;
  361. }
  362. else {
  363.  
  364. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  365. func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  366.  
  367. return PLUGIN_HANDLED;
  368. }
  369. }
  370.  
  371. if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  372.  
  373. if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  374.  
  375.  
  376. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  377. give_item( iClient, g_szPistolName );
  378.  
  379. ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  380. g_iWPTE++;
  381. }
  382. else {
  383.  
  384. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  385. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  386.  
  387. return PLUGIN_HANDLED;
  388. }
  389. }
  390. }
  391.  
  392. give_item( iClient, "weapon_knife" );
  393. give_player_stuff( iClient );
  394.  
  395. menu_destroy( iMenu );
  396. return PLUGIN_HANDLED;
  397. }
  398.  
  399. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  400.  
  401. new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  402.  
  403. get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  404.  
  405. for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  406. iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  407. }
  408.  
  409. stock give_player_stuff( iClient ) {
  410.  
  411. if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  412.  
  413. give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  414. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  415. }
  416.  
  417. if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  418.  
  419. give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  420. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  421. }
  422.  
  423. if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  424.  
  425. give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  426. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  427. }
  428.  
  429. if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  430.  
  431. switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  432.  
  433. case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  434. case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  435. default: return PLUGIN_CONTINUE;
  436. }
  437. }
  438.  
  439. if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  440.  
  441. give_item( iClient, "item_thighpack" );
  442. }
  443.  
  444. if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  445.  
  446. new weapons[ 32 ];
  447. new weaponsnum;
  448. get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  449. for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  450. if( is_user_alive( iClient ) )
  451. if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  452. cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  453. }
  454.  
  455. g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  456. return PLUGIN_CONTINUE;
  457. }
  458.  
  459.  
  460. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  461. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  462.  
  463. new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  464.  
  465. if( iC4Ent > 0 ) {
  466.  
  467. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  468. }
  469.  
  470. strip_user_weapons( iClient );
  471. set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  472.  
  473. if( iC4Ent > 0 ) {
  474.  
  475. set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  476. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  477.  
  478. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  479. cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  480. }
  481.  
  482. return PLUGIN_HANDLED;
  483. }
  484.  
  485. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  486. {
  487. new count = 1, players[ 32 ];
  488. static msg[ 191 ];
  489. vformat( msg, 190, input, 3 );
  490.  
  491. replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  492. replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  493. replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  494.  
  495. if ( iClient ) players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  496. {
  497. for ( new i = 0; i < count; i++ )
  498. {
  499. if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  500. {
  501. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  502. write_byte( players[ i ] );
  503. write_string( msg );
  504. message_end( );
  505. }
  506. }
  507. }
  508. }
  509. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  510. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  511. */
  512. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  513. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  514. */
  515.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 18:25 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.15. 22:08
Hozzászólások: 99
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Try
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7.  
  8. #pragma semicolon 1
  9.  
  10. #define VERSION "0.0.1"
  11.  
  12. #define Max_Players 32
  13.  
  14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
  15. #define OFFSET_C4_SLOT 372
  16.  
  17. #define Weapon_Menu_Name "Fegyverek"
  18. #define Pistol_Menu_Name "Pisztolyok"
  19.  
  20. #define Next_Button "Következő"
  21. #define Back_Button "Vissza"
  22. #define Exit_Button "Kilépés"
  23.  
  24. #define Money_Hud ( 1 << 5 )
  25.  
  26. new g_iWPCT;
  27. new g_iWPTE;
  28.  
  29. new pCvarMaxCTWps;
  30. new pCvarMaxTEWps;
  31.  
  32. new pCvarWPBlock;
  33.  
  34. new pCvarFlash;
  35. new pCvarHe;
  36. new pCvarSmoke;
  37.  
  38. new pCvarKevlar;
  39. new pCvarDefuser;
  40.  
  41. new pCvarPrefix;
  42. new pCvarMoney;
  43. new pCvarBlockBuy;
  44. new pCvarUnAmmo;
  45.  
  46. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  47. {
  48. "",
  49. "Csapatonként csak két ember AWP-zhet!",
  50. "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-től használható!",
  51. "A vásárlás letíltva!",
  52. "Te már választottál fegyvert!"
  53. };
  54.  
  55. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] = {
  56.  
  57. "M4A1",
  58. "AK47",
  59. "AWP",
  60. "M249",
  61. "AUG",
  62. "Famas",
  63. "Galil",
  64. "MP5",
  65. "XM1014",
  66. "M3",
  67. "Scout"
  68. };
  69.  
  70. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  71.  
  72. "weapon_m4a1",
  73. "weapon_ak47",
  74. "weapon_awp",
  75. "weapon_m249",
  76. "weapon_aug",
  77. "weapon_famas",
  78. "weapon_galil",
  79. "weapon_mp5navy",
  80. "weapon_xm1014",
  81. "weapon_m3",
  82. "weapon_scout"
  83. };
  84.  
  85. new const g_szPistolsMenuNames [ ] [ ] = {
  86.  
  87. "Deagle",
  88. "USP",
  89. "Glock18",
  90. "Fiveseven",
  91. "P228",
  92. "Elite"
  93. };
  94.  
  95. new const g_szPistolsName [ ] [ ] = {
  96.  
  97. "weapon_deagle",
  98. "weapon_usp",
  99. "weapon_glock18",
  100. "weapon_fiveseven",
  101. "weapon_p228",
  102. "weapon_elite"
  103. };
  104.  
  105.  
  106. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  107.  
  108. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  109. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  110.  
  111. 0,
  112. 52,
  113. 0,
  114. 90,
  115. 1,
  116. 32,
  117. 1,
  118. 100,
  119. 90,
  120. 1,
  121. 120,
  122. 100,
  123. 100,
  124. 90,
  125. 90,
  126. 90,
  127. 100,
  128. 120,
  129. 30,
  130. 120,
  131. 200,
  132. 32,
  133. 90,
  134. 120,
  135. 90,
  136. 2,
  137. 35,
  138. 90,
  139. 90,
  140. 0,
  141. 100
  142. };
  143.  
  144. new g_szBuyCommands[ ][ ] =
  145. {
  146. "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  147. "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  148. "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  149. "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  150. "buyammo1", "buyammo2"
  151. };
  152.  
  153. new const g_szMenuCommands[ ] [ ] =
  154. {
  155. "fegyo",
  156. "say fegyo",
  157. "say_team fegyo",
  158.  
  159. "fegyver",
  160. "say fegyver",
  161. "say_team fegyver",
  162.  
  163. "say /fegyo",
  164. "say_team /fegyo",
  165.  
  166. "say /fegyver",
  167. "say_team /fegyver"
  168.  
  169. };
  170.  
  171. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  172. new g_msgHideWeapon;
  173. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  174.  
  175. public plugin_init ( ) {
  176.  
  177. register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  178.  
  179. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  180.  
  181. pCvarMaxCTWps = register_cvar( "awm_max_ct_awp", "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  182. pCvarMaxTEWps = register_cvar( "awm_max_te_awp", "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  183.  
  184. pCvarWPBlock = register_cvar( "awm_allow_wp_player", "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  185.  
  186. pCvarFlash = register_cvar( "awm_give_flash", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  187. pCvarHe = register_cvar( "awm_give_he", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  188. pCvarSmoke = register_cvar( "awm_give_smoke", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  189.  
  190. pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  191. pCvarDefuser = register_cvar( "awm_give_defuser", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  192.  
  193. pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  194.  
  195. pCvarBlockBuy = register_cvar( "awm_block_buy", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  196. pCvarMoney = register_cvar( "awm_set_money", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  197. pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "SzerverPrefix" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  198.  
  199. g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  200.  
  201. for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  202. register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  203.  
  204. for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  205. register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  206.  
  207. register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  208. register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  209.  
  210. register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  211.  
  212. register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  213. }
  214.  
  215. public client_connect( iClient ) {
  216.  
  217. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  218. }
  219.  
  220. public client_disconnect( iClient ) {
  221.  
  222. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  223. }
  224.  
  225. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  226.  
  227. switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  228.  
  229. case true:
  230. {
  231. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  232. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  233.  
  234. return PLUGIN_HANDLED;
  235. }
  236. case false: func_OpenWeaponMenu( iClient );
  237. }
  238. return PLUGIN_HANDLED;
  239. }
  240.  
  241. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  242.  
  243. if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  244. return PLUGIN_CONTINUE;
  245.  
  246. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  247. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  248. return PLUGIN_HANDLED;
  249. }
  250.  
  251. public eCurWeapon( iClient ) {
  252.  
  253. if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  254.  
  255. if( is_user_alive( iClient ) ) {
  256.  
  257. new weapon = read_data( 2 );
  258. if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  259.  
  260. cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  261. }
  262. }
  263. }
  264. }
  265.  
  266. public onResetHUD( iClient ) {
  267.  
  268. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  269.  
  270. message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  271. write_byte( Money_Hud );
  272. message_end( );
  273. }
  274. }
  275.  
  276. public msgHideWeapon( ) {
  277.  
  278. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  279.  
  280. set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  281. }
  282. }
  283.  
  284. public eRoundEnd ( ) {
  285.  
  286. g_iWPCT = 0;
  287. g_iWPTE = 0;
  288. }
  289.  
  290. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  291.  
  292. if( !is_user_alive( iClient ) )
  293. return;
  294.  
  295. cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  296.  
  297. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  298.  
  299. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  300.  
  301. new szMenuTitle[ 121 ];
  302. new szMenuItem[ 121 ];
  303.  
  304. format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  305.  
  306. StripUserWeapons( iClient );
  307. new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  308.  
  309. for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  310.  
  311. if( i != 2 ) {
  312.  
  313. format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  314. }
  315. else {
  316. switch( get_user_team( iClient ) )
  317. {
  318. case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  319. case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  320. default: continue;
  321. }
  322. }
  323.  
  324. menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  325. }
  326.  
  327. menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  328. menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  329. menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  330. menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  331. menu_display( iClient, menu );
  332. }
  333.  
  334. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  335.  
  336. if( iItem == MENU_EXIT ) {
  337.  
  338. StripUserWeapons( iClient );
  339. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  340. menu_destroy( iMenu );
  341. return PLUGIN_HANDLED;
  342. }
  343.  
  344. new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  345. new access, callback;
  346. menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  347.  
  348. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  349.  
  350. if( iItem != 2 ) {
  351.  
  352. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  353.  
  354. ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  355. }
  356. else {
  357.  
  358. new iTeams[ CsTeams ];
  359. GetPlayerCount( iTeams );
  360.  
  361. if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  362. || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  363.  
  364. ColorChat( iClient, g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  365. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  366.  
  367. return PLUGIN_HANDLED;
  368. }
  369.  
  370. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  371. if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  372.  
  373. if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  374.  
  375. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  376. give_item( iClient, g_szPistolName );
  377.  
  378. ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  379. g_iWPCT++;
  380. }
  381. else {
  382.  
  383. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  384. func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  385.  
  386. return PLUGIN_HANDLED;
  387. }
  388. }
  389.  
  390. if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  391.  
  392. if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  393.  
  394.  
  395. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  396. give_item( iClient, g_szPistolName );
  397.  
  398. ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  399. g_iWPTE++;
  400. }
  401. else {
  402.  
  403. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  404. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  405.  
  406. return PLUGIN_HANDLED;
  407. }
  408. }
  409. }
  410. func_OpenPistolMenu( iClient );
  411.  
  412. menu_destroy( iMenu );
  413. return PLUGIN_HANDLED;
  414. }
  415. public func_OpenPistolMenu ( iClient ) {
  416.  
  417. if( !is_user_alive( iClient ) )
  418. return;
  419.  
  420. cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  421.  
  422. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  423.  
  424. new szMenuTitle[ 121 ];
  425. new szMenuItem[ 121 ];
  426.  
  427. format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Pistol_Menu_Name );
  428.  
  429. new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenPistolMenu_handler" );
  430.  
  431. for( new i = 0; i < sizeof( g_szPistolsMenuNames ); i++ ) {
  432.  
  433. format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szPistolsMenuNames[ i ] );
  434. menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  435. }
  436.  
  437. menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  438. menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  439. menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  440. menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  441. menu_display( iClient, menu );
  442. }
  443.  
  444. public func_OpenPistolMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  445.  
  446. if( iItem == MENU_EXIT ) {
  447.  
  448. StripUserWeapons( iClient );
  449. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  450. menu_destroy( iMenu );
  451. return PLUGIN_HANDLED;
  452. }
  453.  
  454. new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  455. new access, callback;
  456. menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  457. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  458.  
  459. give_item( iClient, g_szPistolsName[ iItem ] );
  460. give_item( iClient, "weapon_knife" );
  461.  
  462. give_player_stuff( iClient );
  463.  
  464. ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix ,g_szPistolsMenuNames[ iItem ] );
  465.  
  466. menu_destroy( iMenu );
  467. return PLUGIN_HANDLED;
  468. }
  469.  
  470. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  471.  
  472. new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  473.  
  474. get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  475.  
  476. for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  477. iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  478. }
  479.  
  480. stock give_player_stuff( iClient ) {
  481.  
  482. if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  483.  
  484. give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  485. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  486. }
  487.  
  488. if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  489.  
  490. give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  491. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  492. }
  493.  
  494. if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  495.  
  496. give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  497. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  498. }
  499.  
  500. if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  501.  
  502. switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  503.  
  504. case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  505. case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  506. default: return PLUGIN_CONTINUE;
  507. }
  508. }
  509.  
  510. if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  511.  
  512. give_item( iClient, "item_thighpack" );
  513. }
  514.  
  515. if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  516.  
  517. new weapons[ 32 ];
  518. new weaponsnum;
  519. get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  520. for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  521. if( is_user_alive( iClient ) )
  522. if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  523. cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  524. }
  525.  
  526. g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  527. return PLUGIN_CONTINUE;
  528. }
  529.  
  530. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  531. {
  532. new count = 1, players[ 32 ];
  533. static msg[ 191 ];
  534. vformat( msg, 190, input, 3 );
  535.  
  536. replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  537. replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  538. replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  539.  
  540. if ( iClient ) players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  541. {
  542. for ( new i = 0; i < count; i++ )
  543. {
  544. if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  545. {
  546. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  547. write_byte( players[ i ] );
  548. write_string( msg );
  549. message_end( );
  550. }
  551. }
  552. }
  553. }
  554.  
  555.  
  556. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  557. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  558.  
  559. new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  560.  
  561. if( iC4Ent > 0 ) {
  562.  
  563. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  564. }
  565.  
  566. strip_user_weapons( iClient );
  567. set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  568.  
  569. if( iC4Ent > 0 ) {
  570.  
  571. set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  572. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  573.  
  574. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  575. cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  576. }
  577.  
  578. return PLUGIN_HANDLED;
  579. }
  580.  

_________________
Kép
http://www.klanhaboru.hu/ Gyere játssz!!! világ 28-ban vagyok.

Ők köszönték meg Atom nek ezt a hozzászólást: longhorn (2015.01.16. 18:59)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole