hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 11:56



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 527 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 525 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [Pub] Extra Gyorsaság átírva.
HozzászólásElküldve: 2015.01.19. 23:25 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.05.22. 17:06
Hozzászólások: 205
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
Sziasztok van ez a [ZP] Sebesség Gyorsítás + Aura Plugin Zombie módhoz. én ezt át írtam pubra! csak egy gondom van vele ha be íróm a saybe hogy /sebesseg meg is kapom meg aura is van meg minden :) csak ha lejár akkor ugyan úgy 999 marad a sebességem valaki segítene nekem ha lejár akkor ne legyen 999 a sebességem hanem pl legyen csak 140 vagy egy alap sebesség.

ha ez megoldható köszönöm előre!

és megy a gömb!! :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "[Pub] Extra : Sebesség Gyorsítást"
  6. #define VERSION "1.1.2"
  7. #define AUTHOR "N/A"
  8.  
  9.  
  10. new g_itemid_speed, g_sb_toggle, g_sb_all_player_buy, g_sb_maxspeed, g_sb_time
  11. new g_sb_red, g_sb_green, g_sb_blue
  12. new bool:g_hasSpeedBoost[33]
  13.  
  14. public plugin_init()
  15. {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.  
  18. g_sb_toggle = register_cvar("zp_speed_boost", "1")
  19. g_sb_all_player_buy = register_cvar("zp_sb_all_player_buy", "1")
  20. g_sb_maxspeed = register_cvar("zp_sb_maxspeed", "999.0")
  21. g_sb_time = register_cvar("zp_sb_time", "30.0")
  22. g_sb_red = register_cvar("zp_sb_red_color", "150")
  23. g_sb_green = register_cvar("zp_sb_green_color", "0")
  24. g_sb_blue = register_cvar("zp_sb_blue_color", "100")
  25.  
  26. register_clcmd("say /sebesseg", "buy_sboost", ADMIN_ALL)
  27. register_clcmd("say_team /sebesseg", "buy_sboost", ADMIN_ALL)
  28.  
  29. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  30.  
  31. register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
  32. register_event("DeathMsg", "death", "a")
  33. }
  34.  
  35. public client_connect(id)
  36. {
  37. g_hasSpeedBoost[id] = false
  38. }
  39.  
  40. public client_disconnect(id)
  41. {
  42. g_hasSpeedBoost[id] = false
  43. }
  44.  
  45.  
  46. public death()
  47. {
  48. g_hasSpeedBoost[read_data(2)] = false // will be reset after infection or kill
  49. }
  50.  
  51. public event_round_start()
  52. {
  53. for (new i = 1; i <= 32; i++)
  54. g_hasSpeedBoost[i] = false
  55. }
  56.  
  57. public zp_extra_item_selected(player, itemid)
  58. {
  59. if ( itemid == g_itemid_speed )
  60. {
  61. if (!get_pcvar_num(g_sb_all_player_buy) && (!access(player, ADMIN_LEVEL_B)))
  62. return PLUGIN_HANDLED
  63.  
  64. g_hasSpeedBoost[player] = true
  65.  
  66. fm_set_rendering(player, kRenderFxGlowShell, get_pcvar_num(g_sb_red), get_pcvar_num(g_sb_green), get_pcvar_num(g_sb_blue), kRenderNormal, 255)
  67. set_pev(player, pev_maxspeed, get_pcvar_float(g_sb_maxspeed))
  68. set_task(get_pcvar_float(g_sb_time), "boost_over", player)
  69. client_print(player, print_chat, "[Pub] megkaptad a sebesseg gyorsitast!")
  70. }
  71. return PLUGIN_CONTINUE
  72. }
  73.  
  74. public buy_sboost(id)
  75. {
  76. if (!get_pcvar_num(g_sb_toggle))
  77. return PLUGIN_HANDLED
  78.  
  79. if (!get_pcvar_num(g_sb_all_player_buy) && (!access(id, ADMIN_LEVEL_B)))
  80. return PLUGIN_HANDLED
  81.  
  82.  
  83. if (!is_user_alive(id))
  84. {
  85. client_print(id, print_chat, "[Pub] Halott emberek nem kaphatnak sebesseg gyorsitast!")
  86. return PLUGIN_HANDLED
  87. }
  88.  
  89. if (g_hasSpeedBoost[id])
  90. {
  91. client_print(id, print_chat, "[Pub] Te mar megkaptad 1x a sebesseg gyorsitast!")
  92. return PLUGIN_HANDLED
  93. }
  94.  
  95. g_hasSpeedBoost[id] = true
  96.  
  97. fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, get_pcvar_num(g_sb_red), get_pcvar_num(g_sb_green), get_pcvar_num(g_sb_blue), kRenderNormal, 255)
  98. set_pev(id, pev_maxspeed, get_pcvar_float(g_sb_maxspeed))
  99. set_task(get_pcvar_float(g_sb_time), "boost_over", id)
  100. client_print(id, print_chat, "[Pub] Megkaptad a Sebesseg Gyorsitast!")
  101.  
  102. return 1
  103. }
  104.  
  105. public boost_over(id)
  106. {
  107. g_hasSpeedBoost[id] = false
  108. fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
  109. client_print(id, print_chat, "[Pub] Sebesseged lejart!")
  110. }
  111.  
  112. public fw_PlayerPreThink(id)
  113. {
  114. if (!is_user_alive(id))
  115. return FMRES_IGNORED
  116.  
  117. if (g_hasSpeedBoost[id])
  118. {
  119. fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, get_pcvar_num(g_sb_red), get_pcvar_num(g_sb_green), get_pcvar_num(g_sb_blue), kRenderNormal, 255)
  120. set_pev(id, pev_maxspeed, get_pcvar_float(g_sb_maxspeed))
  121. }
  122. return PLUGIN_CONTINUE
  123. }
  124.  
  125. stock fm_set_user_maxspeed(index, Float:speed = -1.0)
  126. {
  127. engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, index, speed);
  128. set_pev(index, pev_maxspeed, speed);
  129.  
  130. return 1;
  131. }
  132.  
  133. stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)
  134. {
  135. new Float:RenderColor[3];
  136. RenderColor[0] = float(r);
  137. RenderColor[1] = float(g);
  138. RenderColor[2] = float(b);
  139.  
  140. set_pev(entity, pev_renderfx, fx);
  141. set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor);
  142. set_pev(entity, pev_rendermode, render);
  143. set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount));
  144.  
  145. return 1;
  146. }
  147. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  148. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  149. */

_________________
Ha, segítettél mindig meg köszönöm!
De ha, segítettem köszönd meg Te is ! LIKE


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Pub] Extra Gyorsaság átírva.
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 01:29 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.05. 20:46
Hozzászólások: 177
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
26 errort dobott :D Javítottam őket + Beleírtam, hogy ha új kör kezdődik, ne legyen speedje. :)

Your plugin successfully compiled!
Use the link below to download your plugin. It will be valid for ten minutes.

http://www.amxmodx.org/webcompiler.cgi?go=dl&id=*******
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 668 bytes
Code size: 4240 bytes
Data size: 2332 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=780 cells (3120 bytes)
Total requirements: 23624 bytes
Done.


Try:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fun>
  5.  
  6. #define PLUGIN "[Pub] Extra : Sebesség Gyorsítást"
  7. #define VERSION "1.1.2"
  8. #define AUTHOR "N/A"
  9.  
  10.  
  11. new g_itemid_speed, g_sb_toggle, g_sb_all_player_buy, g_sb_maxspeed, g_sb_time
  12. new g_sb_red, g_sb_green, g_sb_blue
  13. new bool:g_hasSpeedBoost[33]
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18.  
  19. g_sb_toggle = register_cvar("zp_speed_boost", "1")
  20. g_sb_all_player_buy = register_cvar("zp_sb_all_player_buy", "1")
  21. g_sb_maxspeed = register_cvar("zp_sb_maxspeed", "999.0")
  22. g_sb_time = register_cvar("zp_sb_time", "30.0")
  23. g_sb_red = register_cvar("zp_sb_red_color", "150")
  24. g_sb_green = register_cvar("zp_sb_green_color", "0")
  25. g_sb_blue = register_cvar("zp_sb_blue_color", "100")
  26.  
  27. register_clcmd("say /sebesseg", "buy_sboost", ADMIN_ALL)
  28. register_clcmd("say_team /sebesseg", "buy_sboost", ADMIN_ALL)
  29.  
  30. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  31.  
  32. register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
  33. register_event("DeathMsg", "death", "a")
  34. }
  35.  
  36. public client_connect(id)
  37. {
  38. g_hasSpeedBoost[id] = false
  39. }
  40.  
  41. public client_disconnect(id)
  42. {
  43. g_hasSpeedBoost[id] = false
  44. }
  45.  
  46.  
  47. public death()
  48. {
  49. g_hasSpeedBoost[read_data(2)] = false // will be reset after infection or kill
  50. }
  51.  
  52. public event_round_start()
  53. {
  54. for (new i = 1; i <= 32; i++)
  55. g_hasSpeedBoost[i] = false
  56. }
  57.  
  58. public zp_extra_item_selected(player, itemid)
  59. {
  60. if ( itemid == g_itemid_speed )
  61. {
  62. if (!get_pcvar_num(g_sb_all_player_buy) && (!access(player, ADMIN_LEVEL_B)))
  63. return PLUGIN_HANDLED
  64.  
  65. g_hasSpeedBoost[player] = true
  66.  
  67. fm_set_rendering(player, kRenderFxGlowShell, get_pcvar_num(g_sb_red), get_pcvar_num(g_sb_green), get_pcvar_num(g_sb_blue), kRenderNormal, 255)
  68. set_pev(player, pev_maxspeed, get_pcvar_float(g_sb_maxspeed))
  69. set_task(get_pcvar_float(g_sb_time), "boost_over", player)
  70. client_print(player, print_chat, "[Pub] megkaptad a sebesseg gyorsitast!")
  71. }
  72. return PLUGIN_CONTINUE
  73. }
  74.  
  75. public buy_sboost(id)
  76. {
  77. if (!get_pcvar_num(g_sb_toggle))
  78. return PLUGIN_HANDLED
  79.  
  80. if (!get_pcvar_num(g_sb_all_player_buy) && (!access(id, ADMIN_LEVEL_B)))
  81. return PLUGIN_HANDLED
  82.  
  83.  
  84. if (!is_user_alive(id))
  85. {
  86. client_print(id, print_chat, "[Pub] Halott emberek nem kaphatnak sebesseg gyorsitast!")
  87. return PLUGIN_HANDLED
  88. }
  89.  
  90. if (g_hasSpeedBoost[id])
  91. {
  92. client_print(id, print_chat, "[Pub] Te mar megkaptad 1x a sebesseg gyorsitast!")
  93. return PLUGIN_HANDLED
  94. }
  95.  
  96. g_hasSpeedBoost[id] = true
  97.  
  98. fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, get_pcvar_num(g_sb_red), get_pcvar_num(g_sb_green), get_pcvar_num(g_sb_blue), kRenderNormal, 255)
  99. set_pev(id, pev_maxspeed, get_pcvar_float(g_sb_maxspeed))
  100. set_task(get_pcvar_float(g_sb_time), "boost_over", id)
  101. client_print(id, print_chat, "[Pub] Megkaptad a Sebesseg Gyorsitast!")
  102.  
  103. return 1
  104. }
  105.  
  106. public boost_over(id)
  107. {
  108. g_hasSpeedBoost[id] = false
  109. set_user_maxspeed(id, 1.0)
  110. fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
  111. client_print(id, print_chat, "[Pub] Sebesseged lejart!")
  112. }
  113.  
  114. public fw_PlayerPreThink(id)
  115. {
  116. if (!is_user_alive(id))
  117. return FMRES_IGNORED
  118.  
  119. if (g_hasSpeedBoost[id])
  120. {
  121. fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, get_pcvar_num(g_sb_red), get_pcvar_num(g_sb_green), get_pcvar_num(g_sb_blue), kRenderNormal, 255)
  122. set_pev(id, pev_maxspeed, get_pcvar_float(g_sb_maxspeed))
  123. }
  124. return PLUGIN_CONTINUE
  125. }
  126.  
  127. stock fm_set_user_maxspeed(index, Float:speed = -1.0)
  128. {
  129. engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, index, speed);
  130. set_pev(index, pev_maxspeed, speed);
  131.  
  132. return 1;
  133. }
  134.  
  135. stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)
  136. {
  137. new Float:RenderColor[3];
  138. RenderColor[0] = float(r);
  139. RenderColor[1] = float(g);
  140. RenderColor[2] = float(b);
  141.  
  142. set_pev(entity, pev_renderfx, fx);
  143. set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor);
  144. set_pev(entity, pev_rendermode, render);
  145. set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount));
  146.  
  147. return 1;
  148. }

_________________
Kép
Kép

Ők köszönték meg aron87 nek ezt a hozzászólást: nyalka17 (2015.01.20. 06:35)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Pub] Extra Gyorsaság átírva.
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 06:39 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.05.22. 17:06
Hozzászólások: 205
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
aron87 írta:
26 errort dobott :D Javítottam őket + Beleírtam, hogy ha új kör kezdődik, ne legyen speedje. :)

Your plugin successfully compiled!
Use the link below to download your plugin. It will be valid for ten minutes.

http://www.amxmodx.org/webcompiler.cgi?go=dl&id=*******
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 668 bytes
Code size: 4240 bytes
Data size: 2332 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=780 cells (3120 bytes)
Total requirements: 23624 bytes
Done.


Try:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fun>
 
#define PLUGIN "[Pub] Extra : Sebesség Gyorsítást"
#define VERSION "1.1.2"
#define AUTHOR "N/A"
 
 
new g_itemid_speed, g_sb_toggle, g_sb_all_player_buy, g_sb_maxspeed, g_sb_time
new g_sb_red, g_sb_green, g_sb_blue
new bool:g_hasSpeedBoost[33]
 
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
g_sb_toggle = register_cvar("zp_speed_boost", "1")
g_sb_all_player_buy = register_cvar("zp_sb_all_player_buy", "1")
g_sb_maxspeed = register_cvar("zp_sb_maxspeed", "999.0")
g_sb_time = register_cvar("zp_sb_time", "30.0")
g_sb_red = register_cvar("zp_sb_red_color", "150")
g_sb_green = register_cvar("zp_sb_green_color", "0")
g_sb_blue = register_cvar("zp_sb_blue_color", "100")
 
register_clcmd("say /sebesseg", "buy_sboost", ADMIN_ALL)
register_clcmd("say_team /sebesseg", "buy_sboost", ADMIN_ALL)
 
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
 
register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
register_event("DeathMsg", "death", "a")
}
 
public client_connect(id)
{
g_hasSpeedBoost[id] = false
}
 
public client_disconnect(id)
{
g_hasSpeedBoost[id] = false
}
 
 
public death()
{
g_hasSpeedBoost[read_data(2)] = false // will be reset after infection or kill
}
 
public event_round_start()
{
for (new i = 1; i <= 32; i++)
g_hasSpeedBoost[i] = false
}
 
public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
if ( itemid == g_itemid_speed )
{
if (!get_pcvar_num(g_sb_all_player_buy) && (!access(player, ADMIN_LEVEL_B)))
return PLUGIN_HANDLED
 
g_hasSpeedBoost[player] = true
 
fm_set_rendering(player, kRenderFxGlowShell, get_pcvar_num(g_sb_red), get_pcvar_num(g_sb_green), get_pcvar_num(g_sb_blue), kRenderNormal, 255)
set_pev(player, pev_maxspeed, get_pcvar_float(g_sb_maxspeed))
set_task(get_pcvar_float(g_sb_time), "boost_over", player)
client_print(player, print_chat, "[Pub] megkaptad a sebesseg gyorsitast!")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public buy_sboost(id)
{
if (!get_pcvar_num(g_sb_toggle))
return PLUGIN_HANDLED
 
if (!get_pcvar_num(g_sb_all_player_buy) && (!access(id, ADMIN_LEVEL_B)))
return PLUGIN_HANDLED
 
 
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pub] Halott emberek nem kaphatnak sebesseg gyorsitast!")
return PLUGIN_HANDLED
}
 
if (g_hasSpeedBoost[id])
{
client_print(id, print_chat, "[Pub] Te mar megkaptad 1x a sebesseg gyorsitast!")
return PLUGIN_HANDLED
}
 
g_hasSpeedBoost[id] = true
 
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, get_pcvar_num(g_sb_red), get_pcvar_num(g_sb_green), get_pcvar_num(g_sb_blue), kRenderNormal, 255)
set_pev(id, pev_maxspeed, get_pcvar_float(g_sb_maxspeed))
set_task(get_pcvar_float(g_sb_time), "boost_over", id)
client_print(id, print_chat, "[Pub] Megkaptad a Sebesseg Gyorsitast!")
 
return 1
}
 
public boost_over(id)
{
g_hasSpeedBoost[id] = false
set_user_maxspeed(id, 1.0)
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
client_print(id, print_chat, "[Pub] Sebesseged lejart!")
}
 
public fw_PlayerPreThink(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED
 
if (g_hasSpeedBoost[id])
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, get_pcvar_num(g_sb_red), get_pcvar_num(g_sb_green), get_pcvar_num(g_sb_blue), kRenderNormal, 255)
set_pev(id, pev_maxspeed, get_pcvar_float(g_sb_maxspeed))
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
stock fm_set_user_maxspeed(index, Float:speed = -1.0)
{
engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, index, speed);
set_pev(index, pev_maxspeed, speed);
 
return 1;
}
 
stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)
{
new Float:RenderColor[3];
RenderColor[0] = float(r);
RenderColor[1] = float(g);
RenderColor[2] = float(b);
 
set_pev(entity, pev_renderfx, fx);
set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor);
set_pev(entity, pev_rendermode, render);
set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount));
 
return 1;
}



köszönöm jó!:)

csak egy kérdés miért nem lehet mozogni ha lejár?
csak akkor lehet ha fegyvert váltok :)
ezt nem lehetne még meg oldani ? ha lejár akkor vissza álljon normális szaladás módra ?

_________________
Ha, segítettél mindig meg köszönöm!
De ha, segítettem köszönd meg Te is ! LIKE


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Pub] Extra Gyorsaság átírva.
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 06:57 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.05. 20:46
Hozzászólások: 177
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Passz, azt nem tudom. Én csak a speedet vettem el tőle, mikor lejár neki. :oops:

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Pub] Extra Gyorsaság átírva.
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 07:04 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.05.22. 17:06
Hozzászólások: 205
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
aron87 írta:
Passz, azt nem tudom. Én csak a speedet vettem el tőle, mikor lejár neki. :oops:


public boost_over(id)
{
g_hasSpeedBoost[id] = false
set_user_maxspeed(id, 1.0) <--------- és ha ezt be állítom az alap 250 sebességre?
mert úgy tudom az az adott alap sebesség akkor arra kel vissza álljon és akkor jónak kellene legyen :D

fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
client_print(id, print_chat, "[Pub] Sebesseged lejart!")
}

_________________
Ha, segítettél mindig meg köszönöm!
De ha, segítettem köszönd meg Te is ! LIKE


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Pub] Extra Gyorsaság átírva.
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 07:05 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.05. 20:46
Hozzászólások: 177
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
nyalka17 írta:
aron87 írta:
Passz, azt nem tudom. Én csak a speedet vettem el tőle, mikor lejár neki. :oops:


Kód:
public boost_over(id)
{
    g_hasSpeedBoost[id] = false
    set_user_maxspeed(id, 1.0)  [color=#FF0000]<---------[/color] [color=#0000FF]és ha ezt be állítom az alap 250 sebességre?
    mert úgy tudom az az adott alap sebesség akkor arra kel vissza álljon és akkor jónak kellene legyen :D[/color]
    fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
    client_print(id, print_chat, "[Pub] Sebesseged lejart!")
}


Az nem jó. Mert ez a szorzó. 1.0 = 250 | 2.0 = 500 stb

Egy próbát megér. :*

_________________
Kép
Kép

Ők köszönték meg aron87 nek ezt a hozzászólást: nyalka17 (2015.01.20. 07:14)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Pub] Extra Gyorsaság átírva.
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 07:12 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.05.22. 17:06
Hozzászólások: 205
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
aron87 írta:
nyalka17 írta:
aron87 írta:
Passz, azt nem tudom. Én csak a speedet vettem el tőle, mikor lejár neki. :oops:


Kód:
public boost_over(id)
{
    g_hasSpeedBoost[id] = false
    set_user_maxspeed(id, 1.0)  [color=#FF0000]<---------[/color] [color=#0000FF]és ha ezt be állítom az alap 250 sebességre?
    mert úgy tudom az az adott alap sebesség akkor arra kel vissza álljon és akkor jónak kellene legyen :D[/color]
    fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
    client_print(id, print_chat, "[Pub] Sebesseged lejart!")
}


Az nem jó. Mert ez a szorzó. 1.0 = 250 | 2.0 = 500 stb

attól függ! át írtam 250 és jó lett ! :) köszönöm a segítséget !

Egy próbát megér. :*

_________________
Ha, segítettél mindig meg köszönöm!
De ha, segítettem köszönd meg Te is ! LIKE


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Pub] Extra Gyorsaság átírva.
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 16:42 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
aron87 írta:
nyalka17 írta:
aron87 írta:
Passz, azt nem tudom. Én csak a speedet vettem el tőle, mikor lejár neki. :oops:


Kód:
public boost_over(id)
{
    g_hasSpeedBoost[id] = false
    set_user_maxspeed(id, 1.0)  [color=#FF0000]<---------[/color] [color=#0000FF]és ha ezt be állítom az alap 250 sebességre?
    mert úgy tudom az az adott alap sebesség akkor arra kel vissza álljon és akkor jónak kellene legyen :D[/color]
    fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
    client_print(id, print_chat, "[Pub] Sebesseged lejart!")
}


Az nem jó. Mert ez a szorzó. 1.0 = 250 | 2.0 = 500 stb

Egy próbát megér. :*

Amit nem tudsz, ne írd le.
Ez nem szorzó, hanem a sebesség értéke lebegőpontos számban, nyugodtan írhatsz 255.0-át oda.

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk

Ők köszönték meg RaZzoR nek ezt a hozzászólást: nyalka17 (2015.01.20. 20:58)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 54 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole