hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 15:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 221 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 220 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hud Infók
HozzászólásElküldve: 2015.01.28. 17:59 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Halli! :)
Nekem egy olyan hud infó kellene amin kivan ira hogy CT-Frag T-Frag Játékosok Száma Ezt aki küldi megy a gomb! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud Infók
HozzászólásElküldve: 2015.01.28. 18:01 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN "CsapatFragek"
  4.  
  5. #define VERSION "1.0"
  6.  
  7. #define AUTHOR "BaSzOgASD"
  8.  
  9.  
  10.  
  11. new ctfrags = 0
  12.  
  13. new tfrags = 0
  14.  
  15.  
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18.  
  19. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  20.  
  21. register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  22.  
  23. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  24.  
  25. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  26.  
  27. set_task(5.0, "hud")
  28.  
  29. }
  30.  
  31.  
  32.  
  33. public round_first()
  34.  
  35. ctfrags = 0, tfrags = 0
  36.  
  37.  
  38.  
  39. public halal()
  40.  
  41. {
  42.  
  43. static killer
  44.  
  45. killer = read_data(1);
  46.  
  47. if(get_user_team(killer) == 2)
  48.  
  49. ctfrags++
  50.  
  51. if(get_user_team(killer) == 1)
  52.  
  53. tfrags++
  54.  
  55. return PLUGIN_CONTINUE
  56.  
  57. }
  58.  
  59.  
  60.  
  61. public hud() {
  62.  
  63. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.15, 0, 0.6, 5.0)
  64.  
  65. show_hudmessage(0,"CT Fragek:%d^nT Fragek: %d",ctfrags, tfrags)
  66.  
  67. set_task(5.0, "hud")
  68.  
  69. }
  70.  

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud Infók
HozzászólásElküldve: 2015.01.28. 18:01 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Elolvastad? Nekem a játékosok is kellenek.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud Infók
HozzászólásElküldve: 2015.01.28. 18:11 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.24. 10:51
Hozzászólások: 197
Megköszönt másnak: 135 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <csx>
  6.  
  7. new SyncHudMsg
  8.  
  9. #define PLUGIN "HUD Info"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "N/A"
  12.  
  13. #define MAXROUNDS 40
  14.  
  15. new Rounds
  16.  
  17. new iCTKills
  18. new iTTKills
  19.  
  20. public plugin_init() {
  21. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  22. register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" );
  23. register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  24. register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  25. set_task(1.0, "HUDInfo", 0, "", 0, "b")
  26. SyncHudMsg = CreateHudSyncObj()
  27. }
  28.  
  29. public ResetAll() {
  30. Rounds = 0
  31. iCTKills = 0
  32. iTTKills = 0
  33. }
  34.  
  35. public DeathEvent(){
  36. new Killer = read_data( 1 );
  37. new CsTeams:Team
  38. Team = cs_get_user_team( Killer );
  39. if (Team == CS_TEAM_T)
  40. {
  41. iTTKills++
  42. }
  43. if (Team == CS_TEAM_CT)
  44. {
  45. iCTKills++
  46. }
  47. }
  48.  
  49. public NewRounds(){
  50. Rounds++
  51. }
  52.  
  53. public HUDInfo()
  54. {
  55. new CurrentPlayers = get_playersnum();
  56. new MaxPlayers = get_maxplayers();
  57.  
  58. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.2, 0, 6.0, 3700.0)
  59. ShowSyncHudMsg(0, SyncHudMsg, "T Frags: %d^nCT Frags: %d^nJátékosok: %d/%d", iTTKills, iCTKills, CurrentPlayers, MaxPlayers)
  60. }
  61. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  62. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  63. */

Ők köszönték meg Jerikoo nek ezt a hozzászólást: Be$t.# (2015.01.29. 11:24)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole