hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.18. 08:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 162 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 162 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 18:00 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Cső
Valaki le irja nekem hogy tudok adni Kés nek Nagyobb Sebzést ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 18:03 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Elejére
Kód:
new bool:b_sebzes[33]


PÉLDA:
Kód:
                                b_sebzes[id] = true
      set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/music_kes/2.mdl")   


Leghátul pedig:
Kód:
}
public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage) {
if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
if(kes[attacker] == 1) { // 1-es kes
SetHamParamFloat(4, damage * 1.40)
}
if(kes[attacker] == 2) { // 2-es kes
SetHamParamFloat(4, damage * 1.60)
}
if(kes[attacker] == 3) { // 3-as kes
SetHamParamFloat(4, damage * 2.00)
}
if(kes[attacker] == 4) { // 4-es kes
SetHamParamFloat(4, damage * 2.20)
}
if(kes[attacker] == 5) { // 5-ös kes
SetHamParamFloat(4, damage * 2.50)
}
if(kes[attacker] == 6) { // 6-os kes
SetHamParamFloat(4, damage * 3.10)
}
if(kes[attacker] == 7) { // 6-os kes
SetHamParamFloat(4, damage * 3.80)
}
}
}


És ahol van a register_clmd oda ezt
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damagetake")


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Be$t.# 2015.01.31. 18:05-kor.

Ők köszönték meg Be$t.# nek ezt a hozzászólást: PiStA99 (2015.02.01. 01:27)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 18:05 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.01.28. 02:18
Hozzászólások: 160
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Tessék:


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3.  
  4. public plugin_init()
  5. {
  6. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_takedamage")
  7. }
  8.  
  9. public fw_takedamage(Attacker)
  10. {
  11. if(get_user_weapon(Attacker) = CSW_KNIFE)
  12. {
  13. SetHamParamFloat( 4, 100 )
  14. }
  15. }

_________________
Általam magyarított modok:
[API] Fegyver csata v6.2 | Diablo II Mod : Lord of Destruction | DeathRun XP & Szint Mód
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 18:05 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Amit én irtam azt a .smába kell beleirni az szerintem jobb.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 18:08 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.01.28. 02:18
Hozzászólások: 160
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Miért lenne jobb? Túlbonyolítod a dolgokat. Amit én írtam, az az összes késnek ad, de adhatsz hozzá újat ha gondolod.
1,2,3,4,5,6 -os kések. Mik ezek? Ő csak simán megkérdezte, hogy hogy lehet a késnek nagyobb sebzést adni. Én leírtam 15 soros pluginba.
Be$t.# írta:
Amit én irtam azt a .smába kell beleirni az szerintem jobb.



De akkor itt van még egy, ez 100% -os.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "excitedboy"
  7.  
  8. new g_iMaxPlayers;
  9.  
  10. public plugin_init(){
  11. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "EVENT_TakeDamage");
  13.  
  14. g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
  15. }
  16.  
  17. public EVENT_TakeDamage( this, inflictor, attacker, Float:damage, damagetype ){
  18.  
  19. if ( !(1 <= attacker <= g_iMaxPlayers) || !(1 <= this <= g_iMaxPlayers) || !is_user_alive(this) )
  20. return HAM_IGNORED;
  21.  
  22. new weapon = get_user_weapon(attacker, _, _);
  23.  
  24. if (weapon == CSW_KNIFE ){
  25. SetHamParamFloat(4, 0.0);
  26. return HAM_HANDLED;
  27. }
  28.  
  29. return HAM_IGNORED;
  30. }

_________________
Általam magyarított modok:
[API] Fegyver csata v6.2 | Diablo II Mod : Lord of Destruction | DeathRun XP & Szint Mód
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 18:15 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Enyémis jó ide evelis meglehet oldani..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 18:16 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Best honnan tudod, hogy van a pluginjába register_clcmd?
public plugin_initbe kell írni...

UI:http: hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=18790&p=142481#p142481

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 18:19 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Onnan tudom hogy megvan a forráskodja.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 18:20 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Lehet pont át van neki írva.

_________________
Kép

Ők köszönték meg V!rusHD nek ezt a hozzászólást: Be$t.# (2015.01.31. 18:23)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole