hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 12:53



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 276 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 276 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Karakterrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.02.01. 14:05 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.06.29. 11:49
Hozzászólások: 147
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok, azt szeretném megkérdezni, hogy van e olyan plugin ahol van több fajta kaszt mint a codba, és azokra tudsz rakni pontokat alkatra pl.
Ilyen van e egy pluginba?
ui: Codot csak példának hoztam ami abban van, karakter rendszer, nekem olyan kellene csak nem modba hanem pluginba.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Karakterrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.02.01. 14:34 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Tessék:
Nincs befejezve

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <fun>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "author"
  10.  
  11. new int[33];
  12. new elet[33];
  13. new vedelem[33];
  14. new sebesseg[33];
  15. new eloszthato_pont[33];
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. register_clcmd("say teszt", "tesztecske")
  20. register_event("DeathMsg", "death", "a");
  21. }
  22.  
  23. public plugin_precache()
  24. {
  25. precache_sound("Mod/select.wav");
  26. }
  27. public death()
  28. {
  29. new attacker = read_data( 1 ) //Deklaráljuk a támadó változót.
  30. eloszthato_pont[attacker] += 4 //ölés után +4 pont
  31.  
  32. }
  33. public tesztecske(id)
  34. {
  35. menu(id);
  36. }
  37. public menu(id) {
  38. new menu = menu_create("Menu", "menucske");
  39.  
  40. menu_additem(menu, "\wTulajdonnsagok", "", 0); //0
  41. menu_additem(menu, "\wxy", "", 0); //0
  42.  
  43.  
  44. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  45. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 7);
  46. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  47. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Kovetkezo");
  48. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  49. menu_setprop(menu, MPROP_NOCOLORS, 1);
  50.  
  51. menu_display(id, menu, 0);
  52.  
  53. return PLUGIN_HANDLED;
  54. }
  55. public menucske(id, menu, item) {
  56. if(item == MENU_EXIT)
  57. {
  58. menu_cancel(id);
  59. return PLUGIN_HANDLED;
  60. }
  61.  
  62. new command[6], name[64], access, callback;
  63. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  64.  
  65. switch(item)
  66. {
  67. case 0:
  68. {
  69. Pontok(id)
  70. }
  71. case 1:
  72. {
  73.  
  74. }
  75. }
  76. }
  77. public Pontok(id)
  78. {
  79. new intelligencia[65];
  80. new eletenergia[60];
  81. new ero[60];
  82. new gyorsasag[60];
  83. new oszthato[25];
  84. format(intelligencia, 64, "\wIntelligencia: \r%d ", int[id]);
  85. format(eletenergia, 59, "\wEnergia: \r%d ", elet[id]);
  86. format(ero, 59, "\wErő: \r%d ", vedelem[id]);
  87. format(gyorsasag, 59, "\wKondiciĂł: \r%d ", sebesseg[id]);
  88. format(oszthato, 24, "\wEloszthatĂł Pontok:%d:", eloszthato_pont[id]);
  89. new menu = menu_create(oszthato, "Pont_Handler");
  90. menu_additem(menu, intelligencia);
  91. menu_additem(menu, eletenergia);
  92. menu_additem(menu, ero);
  93. menu_additem(menu, gyorsasag);
  94. menu_display(id, menu);
  95. }
  96. public Pont_Handler(id, menu, item)
  97. {
  98. client_cmd(id, "spk Mod/select");
  99.  
  100. if(item == MENU_EXIT)
  101. {
  102. menu_destroy(menu);
  103. return PLUGIN_CONTINUE;
  104. }
  105. if(eloszthato_pont[id] >= 1)
  106. //return PLUGIN_CONTINUE;
  107.  
  108. switch(item)
  109. {
  110. case 0:
  111. {
  112. if(int[id]<140)
  113. {
  114. int[id]++;
  115. eloszthato_pont[id]--;
  116. ColorChat(id, NORMAL, " ^1Raktal +1 pontot ra!");
  117. }
  118. else
  119. ColorChat(id, NORMAL, " ^1Elérted a Maximumot");
  120. }
  121. case 1:
  122. {
  123. if(elet[id]<140)
  124. {
  125. elet[id]++;
  126. eloszthato_pont[id]--;
  127. ColorChat(id, NORMAL, " ^1Raktal +1 pontot ra!");
  128. }
  129. else
  130. ColorChat(id, NORMAL, " ^1Elérted a Maximumot");
  131. }
  132. case 2:
  133. {
  134. if(vedelem[id]<140)
  135. {
  136. vedelem[id]++;
  137. eloszthato_pont[id]--;
  138. ColorChat(id, NORMAL, " ^1Raktal +1 pontot ra!");
  139. }
  140. else
  141. ColorChat(id, NORMAL, " ^1Elérted a Maximumot");
  142. }
  143. case 3:
  144. {
  145. if(sebesseg[id]<140)
  146. {
  147. sebesseg[id]++;
  148. eloszthato_pont[id]--;
  149. ColorChat(id, NORMAL, " ^1Raktal +1 pontot ra!");
  150. }
  151. else
  152. ColorChat(id, NORMAL, " ^1Elérted a Maximumot");
  153. }
  154. }
  155. if(eloszthato_pont[id]>0)
  156. Pontok(id);
  157.  
  158. return PLUGIN_CONTINUE;
  159. }
  160.  

_________________
Kép

Ők köszönték meg alfaanero nek ezt a hozzászólást: samsung1998 (2015.02.01. 15:20)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Karakterrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.02.01. 14:55 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.06.29. 11:49
Hozzászólások: 147
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Az a baj hogy nagyon nem értek hozzá, esetleg nem tudnád bejefezni?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Karakterrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.02.01. 15:11 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
nincs időm rá,megyek koleszba

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Karakterrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.02.01. 15:20 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.06.29. 11:49
Hozzászólások: 147
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
:S, esetleg valaki más betudná fejezni ha megkérem?
Gomb menne.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole