hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 19:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 222 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 222 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: hóesés
HozzászólásElküldve: 2015.02.01. 17:05 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Sziasztok, valaki megtudja nekem csinálni hogy mindenféle színben essen a hó?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. new const sprite[] = "sprites/hoeses/havaziik.spr"
  7. new cvar
  8. new r, g, b
  9. public plugin_init()
  10. {
  11. register_plugin("Hoeses", "2.0", "qKKKJ;>")
  12. register_touch("hoeses","*","remove")
  13. set_task(0.1, "keszit", _, _, _, "b")
  14. set_task(10.0, "remove", _, _, _, "b")
  15. cvar = register_cvar("Pelyhek_szama", "64")
  16. r = register_cvar("R", "255")
  17. g = register_cvar("G", "255")
  18. b = register_cvar("B", "255")
  19.  
  20. }
  21. public plugin_precache()
  22. {
  23. precache_model(sprite)
  24. }
  25. public keszit(id)
  26. {
  27. new Float:origin[3]
  28. new map[64]
  29. get_mapname(map,63)
  30. if(equal(map,"cs_assault"))
  31. origin[2] = 999.0
  32. else if(equal(map,"de_dust2"))
  33. origin[2] = 250.0
  34. else if(equal(map, "de_nuke"))
  35. origin[2] = 120.0
  36. else if(equal(map, "de_inferno"))
  37. origin[2] = 430.0
  38. else if(equal(map, "de_dust"))
  39. origin[2] = 210.0
  40. else
  41. return
  42.  
  43. for(new i;i<get_pcvar_num(cvar);i++)
  44. {
  45. origin[0] = random_float(-2999.9,2999.9)
  46. origin[1] = random_float(-2999.9,2999.9)
  47. new ent = create_entity("env_sprite")
  48. static Float:color[3]
  49. color[0] = get_pcvar_float(r)
  50. color[1] = get_pcvar_float(g)
  51. color[2] = get_pcvar_float(b)
  52. entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "hoeses")
  53. entity_set_model(ent,sprite)
  54. entity_set_int(ent, EV_INT_spawnflags, SF_SPRITE_STARTON)
  55. entity_set_float(ent, EV_FL_framerate, 30.0)
  56. entity_set_float(ent, EV_FL_scale, 1.0)
  57. entity_set_int(ent, EV_INT_rendermode, kRenderTransAdd)
  58. entity_set_float(ent, EV_FL_renderamt, 255.0)
  59.  
  60.  
  61. set_pev(ent, pev_rendercolor, color)
  62. entity_set_origin(ent, origin)
  63. entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
  64. entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS)
  65. entity_set_size(ent,Float:{1.0,1.0,1.0},Float:{1.0,1.0,1.0})
  66. entity_set_float(ent, EV_FL_gravity,0.4)
  67. new Float:v[3]
  68. entity_get_vector(ent,EV_VEC_velocity,v)
  69. v[0]=random_float(-250.0,250.0)
  70. v[1]=random_float(-250.0,250.0)
  71. entity_set_vector(ent,EV_VEC_velocity,v)
  72.  
  73. }
  74. }
  75.  
  76. public remove(ent) {
  77. remove_entity(ent)
  78. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hóesés
HozzászólásElküldve: 2015.02.01. 17:12 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. new const sprite[] = "sprites/hoeses/havaziik.spr"
  7. new cvar
  8. new r, g, b
  9. public plugin_init()
  10. {
  11. register_plugin("Hoeses", "2.0", "qKKKJ;>")
  12. register_touch("hoeses","*","remove")
  13. set_task(0.1, "keszit", _, _, _, "b")
  14. set_task(10.0, "remove", _, _, _, "b")
  15. cvar = register_cvar("Pelyhek_szama", "64")
  16. r = register_cvar("R", "random(255)")
  17. g = register_cvar("G", "random(255)")
  18. b = register_cvar("B", "random(255)")
  19.  
  20. }
  21. public plugin_precache()
  22. {
  23. precache_model(sprite)
  24. }
  25. public keszit(id)
  26. {
  27. new Float:origin[3]
  28. new map[64]
  29. get_mapname(map,63)
  30. if(equal(map,"cs_assault"))
  31. origin[2] = 999.0
  32. else if(equal(map,"de_dust2"))
  33. origin[2] = 250.0
  34. else if(equal(map, "de_nuke"))
  35. origin[2] = 120.0
  36. else if(equal(map, "de_inferno"))
  37. origin[2] = 430.0
  38. else if(equal(map, "de_dust"))
  39. origin[2] = 210.0
  40. else
  41. return
  42.  
  43. for(new i;i<get_pcvar_num(cvar);i++)
  44. {
  45. origin[0] = random_float(-2999.9,2999.9)
  46. origin[1] = random_float(-2999.9,2999.9)
  47. new ent = create_entity("env_sprite")
  48. static Float:color[3]
  49. color[0] = get_pcvar_float(r)
  50. color[1] = get_pcvar_float(g)
  51. color[2] = get_pcvar_float(b)
  52. entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "hoeses")
  53. entity_set_model(ent,sprite)
  54. entity_set_int(ent, EV_INT_spawnflags, SF_SPRITE_STARTON)
  55. entity_set_float(ent, EV_FL_framerate, 30.0)
  56. entity_set_float(ent, EV_FL_scale, 1.0)
  57. entity_set_int(ent, EV_INT_rendermode, kRenderTransAdd)
  58. entity_set_float(ent, EV_FL_renderamt, 255.0)
  59.  
  60.  
  61. set_pev(ent, pev_rendercolor, color)
  62. entity_set_origin(ent, origin)
  63. entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
  64. entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS)
  65. entity_set_size(ent,Float:{1.0,1.0,1.0},Float:{1.0,1.0,1.0})
  66. entity_set_float(ent, EV_FL_gravity,0.4)
  67. new Float:v[3]
  68. entity_get_vector(ent,EV_VEC_velocity,v)
  69. v[0]=random_float(-250.0,250.0)
  70. v[1]=random_float(-250.0,250.0)
  71. entity_set_vector(ent,EV_VEC_velocity,v)
  72.  
  73. }
  74. }
  75.  
  76. public remove(ent) {
  77. remove_entity(ent)
  78. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg V!rusHD nek ezt a hozzászólást: bbshop (2015.02.01. 17:13)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hóesés
HozzászólásElküldve: 2015.02.01. 17:20 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
V!rusHD írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
 
new const sprite[] = "sprites/hoeses/havaziik.spr"
new cvar
new r, g, b
public plugin_init()
{
register_plugin("Hoeses", "2.0", "qKKKJ;>")
register_touch("hoeses","*","remove")
set_task(0.1, "keszit", _, _, _, "b")
set_task(10.0, "remove", _, _, _, "b")
cvar = register_cvar("Pelyhek_szama", "64")
r = register_cvar("R", "random(255)")
g = register_cvar("G", "random(255)")
b = register_cvar("B", "random(255)")
 
}
public plugin_precache()
{
precache_model(sprite)
}
public keszit(id)
{
new Float:origin[3]
new map[64]
get_mapname(map,63)
if(equal(map,"cs_assault"))
origin[2] = 999.0
else if(equal(map,"de_dust2"))
origin[2] = 250.0
else if(equal(map, "de_nuke"))
origin[2] = 120.0
else if(equal(map, "de_inferno"))
origin[2] = 430.0
else if(equal(map, "de_dust"))
origin[2] = 210.0
else
return
 
for(new i;i<get_pcvar_num(cvar);i++)
{
origin[0] = random_float(-2999.9,2999.9)
origin[1] = random_float(-2999.9,2999.9)
new ent = create_entity("env_sprite")
static Float:color[3]
color[0] = get_pcvar_float(r)
color[1] = get_pcvar_float(g)
color[2] = get_pcvar_float(b)
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "hoeses")
entity_set_model(ent,sprite)
entity_set_int(ent, EV_INT_spawnflags, SF_SPRITE_STARTON)
entity_set_float(ent, EV_FL_framerate, 30.0)
entity_set_float(ent, EV_FL_scale, 1.0)
entity_set_int(ent, EV_INT_rendermode, kRenderTransAdd)
entity_set_float(ent, EV_FL_renderamt, 255.0)
 
 
set_pev(ent, pev_rendercolor, color)
entity_set_origin(ent, origin)
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS)
entity_set_size(ent,Float:{1.0,1.0,1.0},Float:{1.0,1.0,1.0})
entity_set_float(ent, EV_FL_gravity,0.4)
new Float:v[3]
entity_get_vector(ent,EV_VEC_velocity,v)
v[0]=random_float(-250.0,250.0)
v[1]=random_float(-250.0,250.0)
entity_set_vector(ent,EV_VEC_velocity,v)
 
}
}
 
public remove(ent) {
remove_entity(ent)
}[/sma]


nem lesz jó én is pont ezt akartam feltölteni és nem működött

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hóesés
HozzászólásElküldve: 2015.02.01. 20:13 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
V!rusHD írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
 
new const sprite[] = "sprites/hoeses/havaziik.spr"
new cvar
new r, g, b
public plugin_init()
{
register_plugin("Hoeses", "2.0", "qKKKJ;>")
register_touch("hoeses","*","remove")
set_task(0.1, "keszit", _, _, _, "b")
set_task(10.0, "remove", _, _, _, "b")
cvar = register_cvar("Pelyhek_szama", "64")
r = register_cvar("R", "random(255)")
g = register_cvar("G", "random(255)")
b = register_cvar("B", "random(255)")
 
}
public plugin_precache()
{
precache_model(sprite)
}
public keszit(id)
{
new Float:origin[3]
new map[64]
get_mapname(map,63)
if(equal(map,"cs_assault"))
origin[2] = 999.0
else if(equal(map,"de_dust2"))
origin[2] = 250.0
else if(equal(map, "de_nuke"))
origin[2] = 120.0
else if(equal(map, "de_inferno"))
origin[2] = 430.0
else if(equal(map, "de_dust"))
origin[2] = 210.0
else
return
 
for(new i;i<get_pcvar_num(cvar);i++)
{
origin[0] = random_float(-2999.9,2999.9)
origin[1] = random_float(-2999.9,2999.9)
new ent = create_entity("env_sprite")
static Float:color[3]
color[0] = get_pcvar_float(r)
color[1] = get_pcvar_float(g)
color[2] = get_pcvar_float(b)
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "hoeses")
entity_set_model(ent,sprite)
entity_set_int(ent, EV_INT_spawnflags, SF_SPRITE_STARTON)
entity_set_float(ent, EV_FL_framerate, 30.0)
entity_set_float(ent, EV_FL_scale, 1.0)
entity_set_int(ent, EV_INT_rendermode, kRenderTransAdd)
entity_set_float(ent, EV_FL_renderamt, 255.0)
 
 
set_pev(ent, pev_rendercolor, color)
entity_set_origin(ent, origin)
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS)
entity_set_size(ent,Float:{1.0,1.0,1.0},Float:{1.0,1.0,1.0})
entity_set_float(ent, EV_FL_gravity,0.4)
new Float:v[3]
entity_get_vector(ent,EV_VEC_velocity,v)
v[0]=random_float(-250.0,250.0)
v[1]=random_float(-250.0,250.0)
entity_set_vector(ent,EV_VEC_velocity,v)
 
}
}
 
public remove(ent) {
remove_entity(ent)
}

RGB-be nincs random(256) :(

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hóesés
HozzászólásElküldve: 2015.02.01. 20:24 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
1.Nemis (256), hanem (255)
2.Ha nem menne már biztos írta volna...

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hóesés
HozzászólásElküldve: 2015.02.01. 20:26 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.29. 19:50
Hozzászólások: 86
Megköszönték neki: 24 alkalommal
V!rusHD írta:
1.Nemis (256), hanem (255)
2.Ha nem menne már biztos írta volna...


Nem megy, mert kipróbáltam és egész nap a fejem törtem hogy lehet meg csinálni.

_________________
"Elvitt ez sok pénzt, de én mindig ingyen adtam
Segítettem ennek, annak, de én szart se kaptam....."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hóesés
HozzászólásElküldve: 2015.02.02. 09:22 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Télleg nemmegy:/

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hóesés
HozzászólásElküldve: 2015.02.02. 11:30 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
színváltós sprite? ha lehet olyat :D

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hóesés
HozzászólásElküldve: 2015.02.02. 15:29 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Próbáld..

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. new const sprite[] = "sprites/hoeses/havaziik.spr"
  7. new cvar
  8. public plugin_init()
  9. {
  10. register_plugin("Hoeses", "2.0", "qKKKJ;>")
  11. register_touch("hoeses","*","remove")
  12. set_task(0.1, "keszit", _, _, _, "b")
  13. set_task(10.0, "remove", _, _, _, "b")
  14. cvar = register_cvar("Pelyhek_szama", "64")
  15.  
  16. }
  17. public plugin_precache()
  18. {
  19. precache_model(sprite)
  20. }
  21. public keszit(id)
  22. {
  23. new Float:origin[3]
  24. new map[64]
  25. get_mapname(map,63)
  26. if(equal(map,"cs_assault"))
  27. origin[2] = 999.0
  28. else if(equal(map,"de_dust2"))
  29. origin[2] = 250.0
  30. else if(equal(map, "de_nuke"))
  31. origin[2] = 120.0
  32. else if(equal(map, "de_inferno"))
  33. origin[2] = 430.0
  34. else if(equal(map, "de_dust"))
  35. origin[2] = 210.0
  36. else
  37. return
  38.  
  39. for(new i;i<get_pcvar_num(cvar);i++)
  40. {
  41. origin[0] = random_float(-2999.9,2999.9)
  42. origin[1] = random_float(-2999.9,2999.9)
  43. new ent = create_entity("env_sprite")
  44. static Float:color[3]
  45. color[0] = random(256)
  46. color[1] = random(256)
  47. color[2] = random(256)
  48. entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "hoeses")
  49. entity_set_model(ent,sprite)
  50. entity_set_int(ent, EV_INT_spawnflags, SF_SPRITE_STARTON)
  51. entity_set_float(ent, EV_FL_framerate, 30.0)
  52. entity_set_float(ent, EV_FL_scale, 1.0)
  53. entity_set_int(ent, EV_INT_rendermode, kRenderTransAdd)
  54. entity_set_float(ent, EV_FL_renderamt, 255.0)
  55.  
  56.  
  57. set_pev(ent, pev_rendercolor, color)
  58. entity_set_origin(ent, origin)
  59. entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
  60. entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS)
  61. entity_set_size(ent,Float:{1.0,1.0,1.0},Float:{1.0,1.0,1.0})
  62. entity_set_float(ent, EV_FL_gravity,0.4)
  63. new Float:v[3]
  64. entity_get_vector(ent,EV_VEC_velocity,v)
  65. v[0]=random_float(-250.0,250.0)
  66. v[1]=random_float(-250.0,250.0)
  67. entity_set_vector(ent,EV_VEC_velocity,v)
  68.  
  69. }
  70. }
  71.  
  72. public remove(ent) {
  73. remove_entity(ent)
  74. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hóesés
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 13:49 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
tessék színváltós hóesés
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. new const sprite[] = "sprites/hoeses/havaziik.spr"
  7. new cvar
  8. public plugin_init()
  9. {
  10. register_plugin("Hoeses", "2.0", "qKKKJ;>")
  11. register_touch("hoeses","*","remove")
  12. set_task(0.1, "keszit", _, _, _, "b")
  13. set_task(10.0, "remove", _, _, _, "b")
  14. cvar = register_cvar("Pelyhek_szama", "64")
  15.  
  16. }
  17. public plugin_precache()
  18. {
  19. precache_model(sprite)
  20. }
  21. public keszit(id)
  22. {
  23. new Float:origin[3]
  24. new map[64]
  25. get_mapname(map,63)
  26. if(equal(map,"cs_assault"))
  27. origin[2] = 999.0
  28. else if(equal(map,"de_dust2"))
  29. origin[2] = 250.0
  30. else if(equal(map, "de_nuke"))
  31. origin[2] = 120.0
  32. else if(equal(map, "de_inferno"))
  33. origin[2] = 430.0
  34. else if(equal(map, "de_dust"))
  35. origin[2] = 210.0
  36. else
  37. return
  38.  
  39. for(new i;i<get_pcvar_num(cvar);i++)
  40. {
  41. origin[0] = random_float(-2999.9,2999.9)
  42. origin[1] = random_float(-2999.9,2999.9)
  43. new ent = create_entity("env_sprite")
  44. static Float:color[3]
  45. color[0] = random_float(0.0, 255.0)
  46. color[1] = random_float(0.0, 255.0)
  47. color[2] = random_float(0.0, 255.0)
  48. entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "hoeses")
  49. entity_set_model(ent,sprite)
  50. entity_set_int(ent, EV_INT_spawnflags, SF_SPRITE_STARTON)
  51. entity_set_float(ent, EV_FL_framerate, 30.0)
  52. entity_set_float(ent, EV_FL_scale, 1.0)
  53. entity_set_int(ent, EV_INT_rendermode, kRenderTransAdd)
  54. entity_set_float(ent, EV_FL_renderamt, 255.0)
  55.  
  56.  
  57. set_pev(ent, pev_rendercolor, color)
  58. entity_set_origin(ent, origin)
  59. entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
  60. entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS)
  61. entity_set_size(ent,Float:{1.0,1.0,1.0},Float:{1.0,1.0,1.0})
  62. entity_set_float(ent, EV_FL_gravity,0.4)
  63. new Float:v[3]
  64. entity_get_vector(ent,EV_VEC_velocity,v)
  65. v[0]=random_float(-250.0,250.0)
  66. v[1]=random_float(-250.0,250.0)
  67. entity_set_vector(ent,EV_VEC_velocity,v)
  68.  
  69. }
  70. }
  71.  
  72. public remove(ent) {
  73. remove_entity(ent)
  74. }


UI: Téli pluginomban benne van a v3 nem akartam külön felrakni az már nem entity alapú így nem okoz laggot, de valamit valamiért nem állítható a színe.

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: bbshop (2015.02.03. 14:20)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole