hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 10:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 289 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 289 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver kivalasztas menüből pontért
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 17:40 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Valaki nem tudja mi lehet a baja? nem fordítja át az amxx compiler
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] #include <amxmodx>
#include <engine>
#include <nvault>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
 
new g_vault
new cvar_oles
new gGravityCvar
 
new pont[33]
 
public plugin_init() {
register_plugin("skinbolt", "1.0", "Golo ->Edit:#Extraaa")
register_clcmd("say /skin", "boltmenu")
register_clcmd("say /skinpont", "pontjaim")
cvar_oles = register_cvar("Olespont", "5")
gGravityCvar = register_cvar( "deathrun_gravity_power", "0.7" )
register_event("DeathMsg", "halal", "a")
g_vault = nvault_open("pont")
}
 
public plugin_precache()
{
precache_model(v_usp1)
}
public pontjaim(id)
{
ColorChat(id, BLUE, "^4|Mg| # ^3Skin Pontjaid: ^4 %d", pont[id])
 
}
 
public halal()
{
if(read_data(1) != read_data(2) && read_data(3))
{
pont[read_data(1)] += get_pcvar_num(cvar_oles)
}
}
 
public boltmenu(id)
{
new menu = menu_create("[Szint] [USP skinSzint]", "handler");
menu_additem(menu, "USP 1 [5 pont]", "0", 0); // case 0
menu_additem(menu, "\wHe Gránát \y[30 pont]", "1", 0); // case 1
menu_additem(menu, "\w+50 Páncél \y[65 pont]", "2", 0); // case 2
menu_additem(menu, "\w+50 Élet \y[15 pont]", "3", 0);
menu_additem(menu, "\wKissebb Gravitáció \y[25 pont]", "4", 0);
menu_additem(menu, "\wHe+Flash Gránát \y[45 pont]", "5", 0);
menu_additem(menu, "\wDeagle \y[30 pont]", "6", 0);
menu_additem(menu, "\wAWP \y[10 pont]", "7", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu);
}
 
public handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
{
 
case 0:
{
if(pont[id]>=45){
if(get_user_weapon(id) == CSW_USP)
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_usp1)
pont[id]-=45
}
else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
}
case 1:
{
if(pont[id]>=30){
give_item(id, "weapon_hegrenade")
pont[id]-=30
}
else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
}
case 2:
{
if(pont[id]>=65){
set_user_armor(id,get_user_armor(id)+50)
pont[id]-=65
}
else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
}
case 3:
{
if(pont[id]>=15){
set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
pont[id]-=15
}
else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
}
case 4:
{
if(pont[id]>=25){
set_user_gravity( id, get_pcvar_float( gGravityCvar ) );
pont[id]-=25
}
else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
}
case 5:
{
if(pont[id]>=45){
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
pont[id]-=45
}
else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
}
case 6:
{
if(pont[id]>=30){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae")
 
pont[id]-=30
}
else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
}
case 7:
{
if(pont[id]>=10){
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id,"ammo_338magnum");
give_item(id,"ammo_338magnum");
give_item(id,"ammo_338magnum");
give_item(id, "weapon_knife");
pont[id]-=10
}
else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
}
}
}
 
public client_connect(id)
{
LoadData(id)
}
 
public client_disconnect(id)
{
SaveData(id)
}
 
public SaveData(id)
{
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
 
new vaultkey[64],vaultdata[256]
 
format(vaultkey,63,"%s-PONT", name)
 
format(vaultdata,255,"%i#%i#",pont[id])
 
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public LoadData(id)
{
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
new vaultkey[64],vaultdata[256]
 
format(vaultkey,63,"%s-PONT", name)
format(vaultdata,255,"%i#%i#",pont[id])
 
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
new ponts[32]
parse(vaultdata, ponts, 31)
pont[id] = str_to_num(ponts)
return PLUGIN_CONTINUE
}

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 17:45 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.29. 19:50
Hozzászólások: 86
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Kód:
c8bf0a59929d0ba876d224f023912137.sma(27) : error 017: undefined symbol "v_usp1"
c8bf0a59929d0ba876d224f023912137.sma(76) : error 017: undefined symbol "set_pev"
c8bf0a59929d0ba876d224f023912137.sma(76) : error 017: undefined symbol "v_usp1"
c8bf0a59929d0ba876d224f023912137.sma(79) : error 017: undefined symbol "TEAM_COLOR"
c8bf0a59929d0ba876d224f023912137.sma(79) : warning 215: expression has no effect
c8bf0a59929d0ba876d224f023912137.sma(79) : error 001: expected token: ";", but found ")"
c8bf0a59929d0ba876d224f023912137.sma(79) : error 029: invalid expression, assumed zero
c8bf0a59929d0ba876d224f023912137.sma(79) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
7 Errors.

_________________
"Elvitt ez sok pénzt, de én mindig ingyen adtam
Segítettem ennek, annak, de én szart se kaptam....."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 17:45 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <fun>
  7. #include <cstrike>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. new g_vault
  11. new cvar_oles
  12. new gGravityCvar
  13.  
  14. new pont[33]
  15. new const v_usp1[] = "models/........mdl"
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin("skinbolt", "1.0", "Golo ->Edit:#Extraaa")
  19. register_clcmd("say /skin", "boltmenu")
  20. register_clcmd("say /skinpont", "pontjaim")
  21. cvar_oles = register_cvar("Olespont", "5")
  22. gGravityCvar = register_cvar( "deathrun_gravity_power", "0.7" )
  23. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  24. g_vault = nvault_open("pont")
  25. }
  26.  
  27. public plugin_precache()
  28. {
  29. precache_model(v_usp1)
  30. }
  31. public pontjaim(id)
  32. {
  33. ColorChat(id, BLUE, "^4|Mg| # ^3Skin Pontjaid: ^4 %d", pont[id])
  34.  
  35. }
  36.  
  37. public halal()
  38. {
  39. if(read_data(1) != read_data(2) && read_data(3))
  40. {
  41. pont[read_data(1)] += get_pcvar_num(cvar_oles)
  42. }
  43. }
  44.  
  45. public boltmenu(id)
  46. {
  47. new menu = menu_create("[Szint] [USP skinSzint]", "handler");
  48. menu_additem(menu, "USP 1 [5 pont]", "0", 0); // case 0
  49. menu_additem(menu, "\wHe Gránát \y[30 pont]", "1", 0); // case 1
  50. menu_additem(menu, "\w+50 Páncél \y[65 pont]", "2", 0); // case 2
  51. menu_additem(menu, "\w+50 Élet \y[15 pont]", "3", 0);
  52. menu_additem(menu, "\wKissebb Gravitáció \y[25 pont]", "4", 0);
  53. menu_additem(menu, "\wHe+Flash Gránát \y[45 pont]", "5", 0);
  54. menu_additem(menu, "\wDeagle \y[30 pont]", "6", 0);
  55. menu_additem(menu, "\wAWP \y[10 pont]", "7", 0);
  56. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  57. menu_display(id, menu);
  58. }
  59.  
  60. public handler(id, menu, item)
  61. {
  62. if( item == MENU_EXIT )
  63. {
  64. menu_destroy(menu);
  65. return PLUGIN_HANDLED;
  66. }
  67. new data[6], szName[64];
  68. new access, callback;
  69. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  70. new key = str_to_num(data);
  71. switch(key)
  72. {
  73.  
  74. case 0:
  75. {
  76. if(pont[id]>=45){
  77. if(get_user_weapon(id) == CSW_USP)
  78. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_usp1)
  79. pont[id]-=45
  80. }
  81. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
  82. }
  83. case 1:
  84. {
  85. if(pont[id]>=30){
  86. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  87. pont[id]-=30
  88. }
  89. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
  90. }
  91. case 2:
  92. {
  93. if(pont[id]>=65){
  94. set_user_armor(id,get_user_armor(id)+50)
  95. pont[id]-=65
  96. }
  97. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
  98. }
  99. case 3:
  100. {
  101. if(pont[id]>=15){
  102. set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
  103. pont[id]-=15
  104. }
  105. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
  106. }
  107. case 4:
  108. {
  109. if(pont[id]>=25){
  110. set_user_gravity( id, get_pcvar_float( gGravityCvar ) );
  111. pont[id]-=25
  112. }
  113. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
  114. }
  115. case 5:
  116. {
  117. if(pont[id]>=45){
  118. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  119. give_item(id, "weapon_flashbang")
  120. pont[id]-=45
  121. }
  122. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
  123. }
  124. case 6:
  125. {
  126. if(pont[id]>=30){
  127. give_item(id, "weapon_deagle");
  128. give_item(id,"ammo_50ae");
  129. give_item(id,"ammo_50ae");
  130. give_item(id,"ammo_50ae")
  131. give_item(id,"ammo_50ae");
  132. give_item(id,"ammo_50ae")
  133.  
  134. pont[id]-=30
  135. }
  136. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
  137. }
  138. case 7:
  139. {
  140. if(pont[id]>=10){
  141. give_item(id, "weapon_awp");
  142. give_item(id,"ammo_338magnum");
  143. give_item(id,"ammo_338magnum");
  144. give_item(id,"ammo_338magnum");
  145. give_item(id, "weapon_knife");
  146. pont[id]-=10
  147. }
  148. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
  149. }
  150. }
  151. return PLUGIN_HANDLED
  152. }
  153.  
  154. public client_connect(id)
  155. {
  156. LoadData(id)
  157. }
  158.  
  159. public client_disconnect(id)
  160. {
  161. SaveData(id)
  162. }
  163.  
  164. public SaveData(id)
  165. {
  166. new name[32]
  167. get_user_name(id, name, 31)
  168.  
  169. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  170.  
  171. format(vaultkey,63,"%s-PONT", name)
  172.  
  173. format(vaultdata,255,"%i#%i#",pont[id])
  174.  
  175. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  176. return PLUGIN_CONTINUE
  177. }
  178.  
  179. public LoadData(id)
  180. {
  181. new name[32]
  182. get_user_name(id, name, 31)
  183. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  184.  
  185. format(vaultkey,63,"%s-PONT", name)
  186. format(vaultdata,255,"%i#%i#",pont[id])
  187.  
  188. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  189. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  190. new ponts[32]
  191. parse(vaultdata, ponts, 31)
  192. pont[id] = str_to_num(ponts)
  193. return PLUGIN_CONTINUE
  194. }

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/

Ők köszönték meg FloxaY nek ezt a hozzászólást: krisztian2 (2015.02.28. 13:57)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 18:46 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Köszi mindenkinek :D

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole