hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 02:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 195 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 195 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 35 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: ujabb halalcsik
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 13:42 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.01.28. 02:18
Hozzászólások: 160
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Jogos! :)

Javítva:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define write_coord_f(%1) engfunc(EngFunc_WriteCoord,%1)
  5.  
  6. new VonalTextura
  7. new MaximalisJatekos
  8.  
  9. public plugin_precache()
  10. {
  11. VonalTextura = precache_model("sprites/dot.spr")
  12. }
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin("Halal", "0.1", "excitedboy")
  16.  
  17. register_event("DeathMsg", "death", "a", "1<=0")
  18.  
  19. MaximalisJatekos = get_maxplayers()
  20. }
  21.  
  22. public halal()
  23. {
  24. new iKiller = read_data(1)
  25. new iVictim = read_data(2)
  26. if(iKiller == iVictim)
  27. return
  28.  
  29. if( !pev_valid(iKiller) || ((1<= iKiller <=MaximalisJatekos) && !is_user_alive(iKiller)) )
  30. return
  31.  
  32. new Float:fKillerOrigin[3]
  33. new Float:fVictimOrigin[3]
  34. pev(iKiller, pev_origin, fKillerOrigin)
  35. pev(iVictim, pev_origin, fVictimOrigin)
  36.  
  37. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, iVictim)
  38. write_byte( TE_BEAMPOINTS )
  39.  
  40. write_coord_f(fKillerOrigin[0])
  41. write_coord_f(fKillerOrigin[1])
  42. write_coord_f(fKillerOrigin[2])
  43.  
  44. write_coord_f(fVictimOrigin[0])
  45. write_coord_f(fVictimOrigin[1])
  46. write_coord_f(fVictimOrigin[2])
  47.  
  48. write_short( VonalTextura )
  49. write_byte( 1 )
  50. write_byte( 1 )
  51. write_byte( 100 )
  52. write_byte( 5 )
  53. write_byte( 0 )
  54. if(get_user_team(iKiller) == 1)
  55. {
  56. write_byte( 255 )
  57. write_byte( 0 )
  58. write_byte( 0 )
  59. }
  60. else
  61. {
  62. write_byte( 0 )
  63. write_byte( 0 )
  64. write_byte( 255 )
  65. }
  66. write_byte( 100 ) // fényerősség
  67. write_byte( 0 ) // Gyorsasag
  68. message_end()
  69. }


kiki írta:
Már a debugos logot ìrta neked... Mint látod írja is a hibát.

Nincs olyen event hogy HalalEvent, gyerekek ez alapbol nem magyar nyelvu jatek, miert raktak volna magyar nevu eventet bele? Hogy gondoltatok?:D

_________________
Általam magyarított modok:
[API] Fegyver csata v6.2 | Diablo II Mod : Lord of Destruction | DeathRun XP & Szint Mód
Kép

Ők köszönték meg excitedboy nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2015.07.31. 22:41)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ujabb halalcsik
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 16:19 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Sajnos még mindig nem működik!(továbbra is csak ez a plugin van bent):


A következő sorokban kell állítani valamit?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. write_byte( 100 ) // fényerősség
  2. write_byte( 0 ) // Gyorsasag PRÓBÁLTAM: 10 és 50-el, de nem jó


LOG FÁJL:

Kód:
L 02/04/2015 - 16:08:54: Start of error session.
L 02/04/2015 - 16:08:54: Info (map "cs_sauna_keskus") (file "addons/amxmodx/logs/error_20150204.log")
L 02/04/2015 - 16:08:54: Function "death" was not found
L 02/04/2015 - 16:08:54: [AMXX] Run time error 19 (plugin "newhalalcsik.amxx") - debug not enabled!
L 02/04/2015 - 16:08:54: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 02/04/2015 - 16:10:27: Start of error session.
L 02/04/2015 - 16:10:27: Info (map "cs_sauna_keskus") (file "addons/amxmodx/logs/error_20150204.log")
L 02/04/2015 - 16:10:27: Function "death" was not found
L 02/04/2015 - 16:10:27: [AMXX] Run time error 19 (plugin "newhalalcsik.amxx") - debug not enabled!
L 02/04/2015 - 16:10:27: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).


PLUGINS.INI:

Kód:
; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx      ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx      ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx      ; basic admin console commands
adminhelp.amxx      ; help command for admin console commands
adminslots.amxx      ; slot reservation
multilingual.amxx   ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx      ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx      ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx      ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx      ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx      ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx      ; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
antiflood.amxx      ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx      ; displays a scrolling message
imessage.amxx      ; displays information messages
adminvote.amxx      ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx      ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx      ; allows to vote for next map
timeleft.amxx      ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx      ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx      ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx      ; restrict weapons menu
statsx.amxx      ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx      ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx   ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx   ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here

newhalalcsik.amxx


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ujabb halalcsik
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 16:25 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.01.28. 02:18
Hozzászólások: 160
Megköszönték neki: 31 alkalommal
"To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes)."

Debugold a plugint.

Plugins.ini:

Kód:
; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx      ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx      ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx      ; basic admin console commands
adminhelp.amxx      ; help command for admin console commands
adminslots.amxx      ; slot reservation
multilingual.amxx   ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx      ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx      ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx      ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx      ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx      ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx      ; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
antiflood.amxx      ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx      ; displays a scrolling message
imessage.amxx      ; displays information messages
adminvote.amxx      ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx      ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx      ; allows to vote for next map
timeleft.amxx      ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx      ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx      ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx      ; restrict weapons menu
statsx.amxx      ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx      ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx   ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx   ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here

newhalalcsik.amxx debug

_________________
Általam magyarított modok:
[API] Fegyver csata v6.2 | Diablo II Mod : Lord of Destruction | DeathRun XP & Szint Mód
Kép

Ők köszönték meg excitedboy nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2015.07.31. 22:41)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ujabb halalcsik
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 16:34 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Kód:
L 02/04/2015 - 16:10:27: Function "death" was not found


.....

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ujabb halalcsik
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 16:35 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define write_coord_f(%1) engfunc(EngFunc_WriteCoord,%1)
  5.  
  6. new VonalTextura
  7. new MaximalisJatekos
  8.  
  9. public plugin_precache()
  10. {
  11. VonalTextura = precache_model("sprites/dot.spr")
  12. }
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin("Halal", "0.1", "excitedboy")
  16.  
  17. register_event("DeathMsg", "death", "a", "1<=0")
  18.  
  19. MaximalisJatekos = get_maxplayers()
  20. }
  21.  
  22. public death()
  23. {
  24. new iKiller = read_data(1)
  25. new iVictim = read_data(2)
  26. if(iKiller == iVictim)
  27. return
  28.  
  29. if( !pev_valid(iKiller) || ((1<= iKiller <=MaximalisJatekos) && !is_user_alive(iKiller)) )
  30. return
  31.  
  32. new Float:fKillerOrigin[3]
  33. new Float:fVictimOrigin[3]
  34. pev(iKiller, pev_origin, fKillerOrigin)
  35. pev(iVictim, pev_origin, fVictimOrigin)
  36.  
  37. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, iVictim)
  38. write_byte( TE_BEAMPOINTS )
  39.  
  40. write_coord_f(fKillerOrigin[0])
  41. write_coord_f(fKillerOrigin[1])
  42. write_coord_f(fKillerOrigin[2])
  43.  
  44. write_coord_f(fVictimOrigin[0])
  45. write_coord_f(fVictimOrigin[1])
  46. write_coord_f(fVictimOrigin[2])
  47.  
  48. write_short( VonalTextura )
  49. write_byte( 1 )
  50. write_byte( 1 )
  51. write_byte( 100 )
  52. write_byte( 5 )
  53. write_byte( 0 )
  54. if(get_user_team(iKiller) == 1)
  55. {
  56. write_byte( 255 )
  57. write_byte( 0 )
  58. write_byte( 0 )
  59. }
  60. else
  61. {
  62. write_byte( 0 )
  63. write_byte( 0 )
  64. write_byte( 255 )
  65. }
  66. write_byte( 100 ) // fényerősség
  67. write_byte( 0 ) // Gyorsasag
  68. message_end()
  69. }

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ujabb halalcsik
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 17:27 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
FloxaY SMA-ját használva nem ír error logot
,
de nem működik.


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. 67. write_byte( 0 ) ÁTÍRTAM 20-ra, akkor sem működött.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ujabb halalcsik
HozzászólásElküldve: 2015.02.09. 06:46 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.12.26. 00:45
Hozzászólások: 17
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmod>
  2. #include <cstrike>
  3.  
  4. #define TE_BEAMPOINTS 0
  5.  
  6. new m_spriteTexture
  7.  
  8. public death(){
  9. new player_num = 0 // A Player incrementer.
  10. new maxpl = get_maxplayers()+1 // Max players.
  11. new killer_id = read_data(1) // Killer's player ID.
  12. new victim_id = read_data(2) // Victim's player ID.
  13. new killer_team = get_user_team(killer_id) // The team the killer's on.
  14.  
  15. if (get_cvar_num("amx_deathbeams_enabled") == 1)
  16. {
  17. if (killer_id!=victim_id && killer_id)
  18. {
  19. new k_origin[3]
  20. new v_origin[3]
  21. get_user_origin(killer_id,k_origin)
  22. get_user_origin(victim_id,v_origin)
  23.  
  24. for(player_num = 1;player_num < maxpl; player_num++)
  25. {
  26. if(is_user_connected(player_num) && get_user_time(player_num)!= 0)
  27. {
  28. message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY,{0,0,0},player_num)
  29. write_byte( TE_BEAMPOINTS )
  30. write_coord(k_origin[0])
  31. write_coord(k_origin[1])
  32. write_coord(k_origin[2])
  33. write_coord(v_origin[0])
  34. write_coord(v_origin[1])
  35. write_coord(v_origin[2])
  36. write_short( m_spriteTexture )
  37. write_byte( 1 ) // framestart
  38. write_byte( 1 ) // framerate
  39. write_byte( 100 ) // life in 0.1's
  40. write_byte( 25 ) // width
  41. write_byte( 0 ) // noise
  42.  
  43. // Set the color of the beam.
  44. if (get_cvar_num("amx_deathbeams_randcolor") == 1)
  45. {
  46. write_byte( random_num(50,255) ) // red
  47. write_byte( random_num(50,255) ) // green
  48. write_byte( random_num(50,255) ) // blue
  49. }
  50. else
  51. {
  52. if (killer_team == 1)
  53. { // Terrorist
  54. write_byte( 255 ) // red
  55. write_byte( 0 ) // green
  56. write_byte( 0 ) // blue
  57. }
  58. else
  59. { // Counter-terrorist
  60. write_byte( 0 ) // red
  61. write_byte( 0 ) // green
  62. write_byte( 255 ) // blue
  63. }
  64. }
  65. write_byte( 255 ) // brightness
  66. write_byte( 40 ) // speed
  67. message_end()
  68. }
  69. }
  70. }
  71. }
  72. }
  73.  
  74. public plugin_precache()
  75. m_spriteTexture = precache_model("sprites/animglow01.spr")
  76.  
  77. public plugin_init()
  78. {
  79. register_plugin("All Death Beams","2.0","Mad Mike")
  80. register_event("DeathMsg","death","a")
  81. register_cvar("amx_deathbeams_enabled","1")
  82. register_cvar("amx_deathbeams_randcolor","1")
  83. }
  84.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ujabb halalcsik
HozzászólásElküldve: 2015.02.09. 16:58 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Működik! Csak nem megfelelően. Lehetne úgy, hogy:
1. CSAK halott lássa a csíkot.
2. A csík a GYILKOSTÓL a HALOTT fele menjen NE pedig fordítva.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ujabb halalcsik
HozzászólásElküldve: 2015.02.09. 17:01 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.09. 15:29
Hozzászólások: 20
Megköszönték neki: 2 alkalommal
ZiT3K írta:
Működik! Csak nem megfelelően. Lehetne úgy, hogy:
1. CSAK halott lássa a csíkot.
2. A csík a GYILKOSTÓL a HALOTT fele menjen NE pedig fordítva.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. MSG_ALL --> MSG_ONE

_________________
[kozep]Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ujabb halalcsik
HozzászólásElküldve: 2015.02.09. 17:10 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Alapból ONE-on van most, akkor javítsam át ALL-ra?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 35 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole