hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 237 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 236 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: KÉSZ! Fejbelőtt után +hp
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 13:33 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Hali, most akkor ezt a plugint, hogyan aktiváljam?: http://www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=12550

Kód:
kiki írta: 

Wrong kategória. Ez cséhez van. Ezt még elnézem, mert ránézésre jó, de a DeathMsg event játékonként változik.

Van egy ami a legtöbbhöz van, van egy ami cséhez, s van egy ami dodhoz.

https://wiki.alliedmods.net/Half-Life_1_Game_Events#DeathMsg

Itt látható hogy csak a csésnek van HeadShot ellenőrzés, tehát csak azon fog menni. Fixed


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include <fun> public plugin_init(){ register_plugin("Head Shot Healer" , "1.0" , "NeoFORT"); register_event("DeathMsg" , "event_DeathMsg" , "a" , "1>0" , "2>0" , "3=1");} public event_DeathMsg(){ new id = read_data(1); // changed 2 -> 1 if(is_user_alive(id)) set_user_health(id , 100); } 


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára ZiT3K 2021.02.13. 02:10-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fejlövés Életadó hogyan is?
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 16:29 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Tegyel bele meg egy feltetelt az is user alive ele:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(read_data(3))

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA

Ők köszönték meg ultraibolya nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2015.02.05. 13:01)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fejlövés Életadó hogyan is?
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 16:36 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Készen hogyan kellene kinézzen? Légyszíves csináld meg mondjuk, hogy fejlövésenként 25HP-t dobjon vissza, de ugye 100 fölött sose legyen!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fejlövés Életadó hogyan is?
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 16:37 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.29. 19:50
Hozzászólások: 86
Megköszönték neki: 24 alkalommal
ZiT3K írta:
Készen hogyan kellene kinézzen? Légyszíves csináld meg mondjuk, hogy fejlövésenként 25HP-t dobjon vissza, de ugye 100 fölött sose legyen!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3.  
  4. public plugin_init()
  5. {
  6. register_plugin("Head Shot Healer" , "1.0" , "NeoFORT");
  7. register_event("DeathMsg" , "event_DeathMsg" , "a" , "1>0" , "2>0" , "3=1");
  8. }
  9.  
  10. public event_DeathMsg()
  11. {
  12. new id = read_data(1); // changed 2 -> 1
  13. if(is_user_alive(id))
  14. if(read_data(3))
  15. set_user_health(id , 100);
  16. }

_________________
"Elvitt ez sok pénzt, de én mindig ingyen adtam
Segítettem ennek, annak, de én szart se kaptam....."

Ők köszönték meg Hibrid nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2015.02.05. 13:01)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fejlövés Életadó hogyan is?
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 16:40 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3.  
  4. public plugin_init()
  5. {
  6. register_plugin("Head Shot Healer" , "1.0" , "NeoFORT");
  7. register_event("DeathMsg" , "event_DeathMsg" , "a" , "1>0" , "2>0" , "3=1");
  8. }
  9.  
  10. public event_DeathMsg()
  11. {
  12. new id = read_data(1); // changed 2 -> 1
  13. if(is_user_alive(id)) {
  14. if(read_data(3)) {
  15. set_user_health(id , 100);
  16. }
  17. }
  18. }


ZiT3K írta:
Készen hogyan kellene kinézzen? Légyszíves csináld meg mondjuk, hogy fejlövésenként 25HP-t dobjon vissza, de ugye 100 fölött sose legyen!

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/

Ők köszönték meg FloxaY nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2015.02.05. 13:03)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fejlövés Életadó hogyan is?
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 17:02 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Működik, de úgy meg lehet-e csinálni, hogy valakit HS-el ölök meg, akkor egy általam beállított HP-t ad vissza(persze a pluginban kelljen átírni a HP-t nem a játékban állítgatják kényük szerint a játékosok) :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fejlövés Életadó hogyan is?
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 17:08 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.29. 19:50
Hozzászólások: 86
Megköszönték neki: 24 alkalommal
ZiT3K írta:
Működik, de úgy meg lehet-e csinálni, hogy valakit HS-el ölök meg, akkor egy általam beállított HP-t ad vissza(persze a pluginban kelljen átírni a HP-t nem a játékban állítgatják kényük szerint a játékosok) :D


???
Itt tudod állítani meny hp kapjon aki hs-t lőtt.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_user_health(id , 100); // 100 = menyi hp kapjon ha átírod 54-re akkor + 54 hp kap.

_________________
"Elvitt ez sok pénzt, de én mindig ingyen adtam
Segítettem ennek, annak, de én szart se kaptam....."

Ők köszönték meg Hibrid nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2015.02.05. 13:02)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fejlövés Életadó hogyan is?
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 17:21 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
ha átírja 54-re akkor 54 hp-ja lesz -.-

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/

Ők köszönték meg FloxaY nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2015.02.05. 13:02)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fejlövés Életadó hogyan is?
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 17:29 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Igen, mert a plugin gyakorlatilag, annyi HP-ra írja át a HP-dat HS lövés után, amennyire átírod.
De ugye úgy kellene, hogy amennyire átírom annyit töltsön vissza/HSkill.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fejlövés Életadó hogyan is?
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 17:31 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_user_health(id, get_user_health(id) +10) //10 az hogy mennyit kapjon pluszba

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/

Ők köszönték meg FloxaY nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2015.02.05. 13:02)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 35 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole