hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 23:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 227 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 227 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.02.05. 15:02 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
:D Azt látom, így értem, hogy pl.:
- KICK jogosnak külön 1 db T modell + 1 db CT modell
- IMMUNITY jogosnak külön 1 db T modell + 1 db CT modell

SZÓVAL ÖSSZESEN: 4 modellt lehessen betenni


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.02.05. 15:55 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.05. 15:42
Hozzászólások: 38
Megköszönték neki: 2 alkalommal
ZiT3K írta:
:D Azt látom, így értem, hogy pl.:
- KICK jogosnak külön 1 db T modell + 1 db CT modell
- IMMUNITY jogosnak külön 1 db T modell + 1 db CT modell

SZÓVAL ÖSSZESEN: 4 modellt lehessen betenni


Esetleg?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3.  
  4. public plugin_init() {
  5. register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
  6. register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
  7. return PLUGIN_CONTINUE
  8. }
  9.  
  10. public plugin_precache() {
  11. precache_model("models/player/admin_ct/admin_ct.mdl")
  12. precache_model("models/player/admin_te/admin_te.mdl")
  13. precache_model("models/player/admin_ct/admin1_ct.mdl")
  14. precache_model("models/player/admin_te/admin1_te.mdl")
  15.  
  16. return PLUGIN_CONTINUE
  17. }
  18.  
  19. public resetModel(id, level, cid) {
  20. if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) {
  21. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  22. if (userTeam == CS_TEAM_T) {
  23. cs_set_user_model(id, "admin1_te")
  24. }
  25. else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
  26. cs_set_user_model(id, "admin1_ct")
  27. }
  28. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
  29. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  30. if (userTeam == CS_TEAM_T) {
  31. cs_set_user_model(id, "admin_te")
  32. }
  33. else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
  34. cs_set_user_model(id, "admin_ct")
  35. }
  36. else {
  37. cs_reset_user_model(id)
  38. }
  39. }
  40. }
  41. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.02.05. 15:57 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3.  
  4. public plugin_init() {
  5. register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
  6. register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
  7. return PLUGIN_CONTINUE
  8. }
  9.  
  10. public plugin_precache() {
  11. precache_model("models/player/admin_ct/admin_ct.mdl")
  12. precache_model("models/player/admin_te/admin_te.mdl")
  13. precache_model("models/player/admin_ct/admin1_ct.mdl")
  14. precache_model("models/player/admin_te/admin1_te.mdl")
  15.  
  16. return PLUGIN_CONTINUE
  17. }
  18.  
  19. public resetModel(id, level, cid) {
  20. if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) {
  21. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  22. if (userTeam == CS_TEAM_T) {
  23. cs_set_user_model(id, "admin1_te")
  24. }
  25. else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
  26. cs_set_user_model(id, "admin1_ct")
  27. }
  28. }
  29. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
  30. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  31. if (userTeam == CS_TEAM_T) {
  32. cs_set_user_model(id, "admin_te")
  33. }
  34. else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
  35. cs_set_user_model(id, "admin_ct")
  36. }
  37. else {
  38. cs_reset_user_model(id)
  39. }
  40. }
  41. }
..........

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.02.05. 16:41 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
xyT.mdl modelleket csak precache-d a kliensnek, és menni fog.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. precache_model("models/player/xy/xyT.mdl")

Ők köszönték meg Bence98007 nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2015.02.07. 13:24)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 14:50 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Bár nem próbáltam ki 2 fájlos SKINNEL(ami xy.mdl és xyT.mdl-ből áll) csak, olyan SKINNEL, ami 1 fájlból áll(yx.mdl)

DE MŰKÖDIK! Vagyis külön jogra külön skineket tudtam alkalmazni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole