hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 05:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 232 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 231 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Sebzés
HozzászólásElküldve: 2015.02.06. 20:33 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Hali
Valaki le irja hogy miért nem add nagyobb sebzést? És még valaki meg csinálja aszt hogy mikor be irom hogy /bolt akkor kidob egy menüt és 1.Bolt
Köszönöm
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fakemeta>
  7.  
  8. new pont[33], usp[33]
  9. new bool:b_sebzes[33]
  10.  
  11. #define PLUGIN "BOLT"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "Pista"
  14.  
  15. public plugin_precache() {
  16. precache_model("models/fegyver/usp.mdl")
  17. }
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damagetake")
  21. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  22. register_clcmd("say /bolt","boltmenu")
  23. register_event("DeathMsg","halal","a")
  24. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  25. }
  26. public halal(){
  27. new killer = read_data(1)
  28. new victim = read_data(2)
  29.  
  30. if(killer != victim)
  31. {
  32. pont[killer]++
  33. }
  34. }
  35. public ecw(id){
  36. new fegyver = get_user_weapon(id)
  37. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
  38. {
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/fegyver/usp.mdl")
  40. }
  41. }
  42. public boltmenu(id){
  43. new cim[121]
  44. format(cim, charsmax(cim),"Bolt^nPont: %d",pont[id])
  45. new menu = menu_create(cim, "menu_h")
  46. menu_additem(menu,"USP","1",0)
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48.  
  49. menu_display(id, menu, 0)
  50. }
  51. public menu_h(id, menu, item)
  52. {
  53. if( item == MENU_EXIT )
  54. {
  55. menu_destroy(menu);
  56. return PLUGIN_HANDLED;
  57. }
  58.  
  59. new data[6], szName[64];
  60. new access, callback;
  61. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  62. new key = str_to_num(data);
  63. switch(key)
  64. {
  65. case 1:{
  66. if(pont[id] >= 10)
  67. {
  68. usp[id] = 0
  69. give_item(id, "wepaon_usp")
  70. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,35)
  71. pont[id] -= 10
  72. client_print(id, print_chat, "Meg vetted az AWP-t!")
  73. }
  74. else {
  75. client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod!")
  76. }
  77. }
  78. }
  79. }
  80. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage) {
  81. if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_USP)
  82. {
  83. if(usp[attacker] == 0) {
  84. SetHamParamFloat(4, damage * 3.3)
  85. }
  86. }
  87. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebzés
HozzászólásElküldve: 2015.02.06. 20:43 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.19. 23:49
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. give_item(id, "wepaon_usp") -> give_item(id, "weapon_usp")
...

_________________
[mozgo]^^^ [.:~Be4tBox~:.] ^^^[/mozgo]

Ők köszönték meg beatboxhunterr nek ezt a hozzászólást: PiStA99 (2015.02.06. 20:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebzés
HozzászólásElküldve: 2015.02.06. 20:49 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Jó,aszt valaki meg tudja hogy /bolt és ki dob egy menüt és 1.Bolt rá megyek és be hozza a boltot


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebzés
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 02:07 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Meghívsz egy másik menüt pl?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebzés
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 07:21 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Minek akarsz usp-nek awp töltényt adni?
UI:Probáld:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <colorchat>
  8.  
  9. new pont[33], usp[33]
  10. new bool:b_sebzes[33]
  11.  
  12. #define PLUGIN "BOLT"
  13. #define VERSION "1.0"
  14. #define AUTHOR "Pista"
  15.  
  16. public plugin_precache() {
  17. precache_model("models/fegyver/usp.mdl")
  18. }
  19.  
  20. public plugin_init() {
  21. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damagetake")
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23. register_clcmd("say /bolt","foemnu")
  24. register_event("DeathMsg","halal","a")
  25. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  26. }
  27. public halal(){
  28. new killer = read_data(1)
  29. new victim = read_data(2)
  30.  
  31. if(killer != victim)
  32. {
  33. pont[killer]++
  34. }
  35. }
  36. public ecw(id){
  37. new fegyver = get_user_weapon(id)
  38. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
  39. {
  40. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/fegyver/usp.mdl")
  41. }
  42. }
  43. public fomenu(id){
  44. new cim[121]
  45. format(cim, charsmax(cim),"Bolt^nPont: %d",pont[id])
  46. new menu = menu_create(cim, "menu_h")
  47. menu_additem(menu,"USP","1",0)
  48. menu_additem(menu,"Bolt","2",0)
  49. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  50.  
  51. menu_display(id, menu, 0)
  52. }
  53. public menu_h(id, menu, item)
  54. {
  55. if( item == MENU_EXIT )
  56. {
  57. menu_destroy(menu);
  58. return PLUGIN_HANDLED;
  59. }
  60.  
  61. new data[6], szName[64];
  62. new access, callback;
  63. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  64. new key = str_to_num(data);
  65. switch(key)
  66. {
  67. case 1:{
  68. if(pont[id] >= 10)
  69. {
  70. usp[id] = 0
  71. give_item(id, "wepaon_usp")
  72. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,35)
  73. pont[id] -= 10
  74. client_print(id, print_chat, "Meg vetted az AWP-t!")
  75. }
  76. else {
  77. client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod!")
  78. }
  79. }
  80. case 2:{
  81. bolt(id)
  82. }
  83. }
  84. menu_destroy(menu);
  85. return PLUGIN_HANDLED;
  86. }
  87. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage) {
  88. if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_USP)
  89. {
  90. if(usp[attacker] == 0) {
  91. SetHamParamFloat(4, damage * 3.3)
  92. }
  93. }
  94. }
  95. public bolt(id)
  96. {
  97. new menu = menu_create("\rBEA\wT\yBOX \rBolt:", "bolt_handler")
  98. menu_additem(menu, "\r+50HP\y(20 Pont)", "1", 0);
  99.  
  100. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  101. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  102. menu_display(id, menu, 0);
  103. }
  104. public bolt_handler(id, menu, item)
  105. {
  106. if( item == MENU_EXIT )
  107. {
  108. menu_destroy(menu);
  109. return PLUGIN_HANDLED;
  110. }
  111. new data[9], szName[64];
  112. new access, callback;
  113. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  114. new key = str_to_num(data);
  115.  
  116. switch(key)
  117. {
  118. case 1:{
  119. if(pont[id] >= 20)
  120. {
  121. set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
  122. if(pont[id] -= 20)
  123. ColorChat(id, GREY, "Sikeresen megvásároltad a(z) ^4+50HP-t.")
  124. }
  125. else
  126. {
  127. ColorChat(id, GREY, "Nincs elég ^4Aranyad.")
  128. }
  129. }
  130. }
  131. menu_destroy(menu)
  132. return PLUGIN_HANDLED
  133. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg V!rusHD nek ezt a hozzászólást: PiStA99 (2015.02.07. 10:56)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebzés
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 10:50 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.05. 15:42
Hozzászólások: 38
Megköszönték neki: 2 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fakemeta>
  7.  
  8. new pont[33], usp[33]
  9. new bool:b_sebzes[33]
  10.  
  11. #define PLUGIN "BOLT"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "Pista"
  14.  
  15. //public plugin_precache() {
  16. //precache_model("models/fegyver/usp.mdl")
  17. //}
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damagetake")
  21. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  22. register_clcmd("say /bolt","boltmenu")
  23. register_event("DeathMsg","halal","a")
  24. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  25. }
  26. public halal(){
  27. new killer = read_data(1)
  28. new victim = read_data(2)
  29.  
  30. if(killer != victim)
  31. {
  32. pont[killer]++
  33. }
  34. }
  35. public ecw(id){
  36. new fegyver = get_user_weapon(id)
  37. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
  38. {
  39. // set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/fegyver/usp.mdl")
  40. }
  41. }
  42. public boltmenu(id){
  43. new cim[121]
  44. format(cim, charsmax(cim),"Bolt^nPont: %d",pont[id])
  45. new menu = menu_create(cim, "menu_h")
  46. menu_additem(menu, "Bolt","0",0)
  47. menu_additem(menu,"USP","1",0)
  48. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  49.  
  50. menu_display(id, menu, 0)
  51. }
  52. public menu_h(id, menu, item)
  53. {
  54. if( item == MENU_EXIT )
  55. {
  56. menu_destroy(menu);
  57. return PLUGIN_HANDLED;
  58. }
  59.  
  60. new data[6], szName[64];
  61. new access, callback;
  62. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  63. new key = str_to_num(data);
  64. switch(key)
  65. {
  66. case 0: {
  67. client_cmd(id, "say /bolt")
  68. }
  69. case 1:{
  70. if(pont[id] >= 10)
  71. {
  72. usp[id] = 0
  73. give_item(id, "wepaon_usp")
  74. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,35)
  75. pont[id] -= 10
  76. client_print(id, print_chat, "Meg vetted az AWP-t!")
  77. }
  78. else {
  79. client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod!")
  80. }
  81. }
  82. }
  83. }
  84. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage) {
  85. if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_USP)
  86. {
  87. if(usp[attacker] == 0) {
  88. SetHamParamFloat(4, damage * 3.3)
  89. }
  90. }
  91. }

Ők köszönték meg Quantum nek ezt a hozzászólást: PiStA99 (2015.02.07. 10:56)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole