hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 09:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 259 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 258 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Boltmenü
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 15:20 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Sziasztok,miért nem jó
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. new pont[33]
  9.  
  10. #define PLUGIN "Bolt"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "Pista"
  13.  
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /bolt","boltmenu")
  18. register_event("DeathMsg","halal","a")
  19. register_event("CurWeapon","ecw","be","1=1")
  20. }
  21. public halal(){
  22. new killer = read_data(1)
  23. new victim = read_data(2)
  24.  
  25. if(killer != victim)
  26. {
  27. pont[killer]++
  28. }
  29. }
  30. public boltmenu(id){
  31. new cim[121]
  32. format(cim, charsmax(cim),"Bolt")
  33. new menu = menu_create(cim, "menu_h")
  34. menu_additem(menu,"Bolt","1",0)
  35. menu_additem(menu,"Kes","2",0)
  36. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  37.  
  38. menu_display(id, menu, 0)
  39. }
  40. public menu_h(id, menu, item)
  41. {
  42. if( item == MENU_EXIT )
  43. {
  44. menu_destroy(menu);
  45. return PLUGIN_HANDLED;
  46. }
  47.  
  48. new data[6], szName[64];
  49. new access, callback;
  50. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  51. new key = str_to_num(data);
  52. switch(key){
  53. case 1:{
  54. bolt(id)
  55. }
  56. }
  57. case 2:{
  58. kes(id)
  59. }
  60. }
  61. public bolt(id){
  62. new cim[121]
  63. format(cim, charsmax(cim),"Bolt^nPontjaid: %d",pont[id])
  64. new menu = menu_create(cim, "bolt_handler")
  65. menu_additem(menu,"100HP","1",0)
  66. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  67.  
  68. menu_display(id, menu, 0);
  69. }
  70. public bolt_handler(id, menu, item)
  71. {
  72. if( item == MENU_EXIT )
  73. {
  74. menu_destroy(menu);
  75. return PLUGIN_HANDLED;
  76. }
  77. new data[6], szName[64];
  78. new access, callback;
  79. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  80. new key = str_to_num(data);
  81. switch(key){
  82. case 1:{
  83. if(pont[id] >= 10)
  84. {
  85. set_user_health(id, get_user_health(id)+100)
  86. pont[id] -= 10
  87. client_print(id, print_chat, "Meg vetted a 100HP-t!")
  88. }
  89. else {
  90. client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod!")
  91. }
  92. }
  93. public kes(id){
  94. format(cim, charsmax(cim),"Kesek^nPontjaid: %d",pont[id])
  95. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Boltmenü
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 17:04 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. new pont[33]
  9.  
  10. #define PLUGIN "Bolt"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "Pista"
  13.  
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /bolt","boltmenu")
  18. register_event("DeathMsg","halal","a")
  19. register_event("CurWeapon","ecw","be","1=1")
  20. }
  21. public halal(){
  22. new killer = read_data(1)
  23. new victim = read_data(2)
  24.  
  25. if(killer != victim)
  26. {
  27. pont[killer]++
  28. }
  29. }
  30. public boltmenu(id){
  31. new cim[121]
  32. format(cim, charsmax(cim),"Bolt")
  33. new menu = menu_create(cim, "menu_h")
  34. menu_additem(menu,"Bolt","1",0)
  35. menu_additem(menu,"Kes","2",0)
  36. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  37.  
  38. menu_display(id, menu, 0)
  39. }
  40. public menu_h(id, menu, item)
  41. {
  42. if( item == MENU_EXIT )
  43. {
  44. menu_destroy(menu);
  45. return PLUGIN_HANDLED;
  46. }
  47.  
  48. new data[6], szName[64];
  49. new access, callback;
  50. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  51. new key = str_to_num(data);
  52. switch(key){
  53. case 1:{
  54. bolt(id)
  55. }
  56. case 2:{
  57. kes(id)
  58. }
  59. }
  60. return PLUGIN_HANDLED
  61. }
  62. public bolt(id){
  63. new cim[121]
  64. format(cim, charsmax(cim),"Bolt^nPontjaid: %d",pont[id])
  65. new menu = menu_create(cim, "bolt_handler")
  66. menu_additem(menu,"100HP","1",0)
  67. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  68.  
  69. menu_display(id, menu, 0);
  70. }
  71. public bolt_handler(id, menu, item)
  72. {
  73. if( item == MENU_EXIT )
  74. {
  75. menu_destroy(menu);
  76. return PLUGIN_HANDLED;
  77. }
  78. new data[6], szName[64];
  79. new access, callback;
  80. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  81. new key = str_to_num(data);
  82. switch(key){
  83. case 1:{
  84. if(pont[id] >= 10)
  85. {
  86. set_user_health(id, get_user_health(id)+100)
  87. pont[id] -= 10
  88. client_print(id, print_chat, "Meg vetted a 100HP-t!")
  89. }
  90. else {
  91. client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod!")
  92. }
  93. }
  94. }
  95. return PLUGIN_HANDLED
  96. }
  97. public kes(id){
  98. new cim[121]
  99. format(cim, charsmax(cim),"Kesek^nPontjaid: %d",pont[id])
  100. }

Use your brain pls

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/

Ők köszönték meg FloxaY nek ezt a hozzászólást: PiStA99 (2015.02.07. 18:50)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Boltmenü
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 18:50 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Ty, Valaki meg mondja miért nem jó a nagyobb sebzés ? Valaki segitsen
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. new pont[33]
  9. new knife[33]
  10. new bool:b_sebzes[33]
  11.  
  12. #define PLUGIN "Bolt"
  13. #define VERSION "1.0"
  14. #define AUTHOR "Pista"
  15.  
  16. public plugin_precache(){
  17. precache_model("models/kes/1.mdl")
  18. }
  19.  
  20. public plugin_init() {
  21. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damagetake")
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23. register_clcmd("say /bolt","boltmenu")
  24. register_event("DeathMsg","halal","a")
  25. register_event("CurWeapon","ecw","be","1=1")
  26. }
  27. public ecw(id){
  28. new fegyver = get_user_weapon(id)
  29. if(knife[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  30. {
  31. b_sebzes[id] = true
  32. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kes/1.mdl")
  33. }
  34. }
  35. public halal(){
  36. new killer = read_data(1)
  37. new victim = read_data(2)
  38.  
  39. if(killer != victim)
  40. {
  41. pont[killer]++
  42. }
  43. }
  44. public boltmenu(id){
  45. new cim[121]
  46. format(cim, charsmax(cim),"Bolt")
  47. new menu = menu_create(cim, "menu_h")
  48. menu_additem(menu,"Bolt","1",0)
  49. menu_additem(menu,"Kes","2",0)
  50. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  51.  
  52. menu_display(id, menu, 0)
  53. }
  54. public menu_h(id, menu, item)
  55. {
  56. if( item == MENU_EXIT )
  57. {
  58. menu_destroy(menu);
  59. return PLUGIN_HANDLED;
  60. }
  61.  
  62. new data[6], szName[64];
  63. new access, callback;
  64. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  65. new key = str_to_num(data);
  66. switch(key){
  67. case 1:{
  68. bolt(id)
  69. }
  70. case 2:{
  71. kes(id)
  72. }
  73. }
  74. return PLUGIN_HANDLED
  75. }
  76. public bolt(id){
  77. new cim[121]
  78. format(cim, charsmax(cim),"Bolt^nPontjaid: %d",pont[id])
  79. new menu = menu_create(cim, "bolt_handler")
  80. menu_additem(menu,"100HP","1",0)
  81. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  82.  
  83. menu_display(id, menu, 0);
  84. }
  85. public bolt_handler(id, menu, item)
  86. {
  87. if( item == MENU_EXIT )
  88. {
  89. menu_destroy(menu);
  90. return PLUGIN_HANDLED;
  91. }
  92. new data[6], szName[64];
  93. new access, callback;
  94. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  95. new key = str_to_num(data);
  96. switch(key){
  97. case 1:{
  98. if(pont[id] >= 10)
  99. {
  100. set_user_health(id, get_user_health(id)+100)
  101. pont[id] -= 10
  102. client_print(id, print_chat, "Meg vetted a 100HP-t!")
  103. }
  104. else {
  105. client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod!")
  106. }
  107. }
  108. }
  109. return PLUGIN_HANDLED
  110. }
  111. public kes(id){
  112. new cim[121]
  113. format(cim, charsmax(cim),"Kesek^nPontjaid: %d",pont[id])
  114. new menu = menu_create(cim, "shop")
  115. menu_additem(menu,"Kés","1",0)
  116. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  117.  
  118. menu_display(id, menu, 0);
  119. }
  120. public shop(id, menu, item)
  121. {
  122. if( item == MENU_EXIT )
  123. {
  124. menu_destroy(menu);
  125. return PLUGIN_HANDLED;
  126. }
  127. new data[6], szName[64];
  128. new access, callback;
  129. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  130. new key = str_to_num(data);
  131. switch(key){
  132. case 1:{
  133. if(pont[id] >= 10)
  134. {
  135. knife[id] = 0
  136. give_item(id, "weapon_knife")
  137. pont[id] -= 10
  138. client_print(id, print_chat, "Meg vetted a Kest-t!")
  139. }
  140. else {
  141. client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod!")
  142. }
  143. }
  144. }
  145. }
  146. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage) {
  147. if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  148. {
  149. if(knife[attacker] == 0) {
  150. SetHamParamFloat(4, damage * 100.0)
  151. }
  152. }
  153. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Boltmenü
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 21:37 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Próbáld így!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. new pont[33]
  9. new szorzo
  10.  
  11. new v_kes1[] = "models/kes/1.mdl"
  12.  
  13. new bool:b_kes1[33]
  14.  
  15. #define PLUGIN "Bolt"
  16. #define VERSION "1.0"
  17. #define AUTHOR "Pista"
  18.  
  19. public plugin_precache(){
  20. precache_model(v_kes1)
  21. }
  22.  
  23. public plugin_init() {
  24. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  25. register_clcmd("say /bolt","boltmenu")
  26. register_event("DeathMsg","halal","a")
  27. register_event("CurWeapon","ecw","be","1=1")
  28. szorzo = register_cvar("kes_szorzo", "2")
  29. }
  30.  
  31. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  32. {
  33. if(b_kes1[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  34. {
  35. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(szorzo))
  36. }
  37. }
  38.  
  39. public ecw(id){
  40. new fegyver = get_user_weapon(id)
  41. if(b_kes1[id] && fegyver == CSW_KNIFE) {
  42. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_kes1)
  43. }
  44. }
  45.  
  46. public halal(){
  47. new killer = read_data(1)
  48. new victim = read_data(2)
  49.  
  50. if(killer != victim)
  51. {
  52. pont[killer]++
  53. }
  54. }
  55. public boltmenu(id){
  56. new cim[121]
  57. format(cim, charsmax(cim),"Bolt")
  58. new menu = menu_create(cim, "menu_h")
  59. menu_additem(menu,"Bolt","1",0)
  60. menu_additem(menu,"Kes","2",0)
  61. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  62.  
  63. menu_display(id, menu, 0)
  64. }
  65. public menu_h(id, menu, item)
  66. {
  67. if( item == MENU_EXIT )
  68. {
  69. menu_destroy(menu);
  70. return PLUGIN_HANDLED;
  71. }
  72.  
  73. new data[6], szName[64];
  74. new access, callback;
  75. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  76. new key = str_to_num(data);
  77. switch(key){
  78. case 1:{
  79. bolt(id)
  80. }
  81. case 2:{
  82. kes(id)
  83. }
  84. }
  85. return PLUGIN_HANDLED
  86. }
  87.  
  88. public knife(id){
  89. b_kes1[id] = true // késed
  90. }
  91.  
  92. public bolt(id){
  93. new cim[121]
  94. format(cim, charsmax(cim),"Bolt^nPontjaid: %d",pont[id])
  95. new menu = menu_create(cim, "bolt_handler")
  96. menu_additem(menu,"100HP","1",0)
  97. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  98.  
  99. menu_display(id, menu, 0);
  100. }
  101. public bolt_handler(id, menu, item)
  102. {
  103. if( item == MENU_EXIT )
  104. {
  105. menu_destroy(menu);
  106. return PLUGIN_HANDLED;
  107. }
  108. new data[6], szName[64];
  109. new access, callback;
  110. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  111. new key = str_to_num(data);
  112. switch(key){
  113. case 1:{
  114. if(pont[id] >= 10)
  115. {
  116. set_user_health(id, get_user_health(id)+100)
  117. pont[id] -= 10
  118. client_print(id, print_chat, "Meg vetted a 100HP-t!")
  119. }
  120. else {
  121. client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod!")
  122. }
  123. }
  124. }
  125. return PLUGIN_HANDLED
  126. }
  127. public kes(id){
  128. new cim[121]
  129. format(cim, charsmax(cim),"Kesek^nPontjaid: %d",pont[id])
  130. new menu = menu_create(cim, "shop")
  131. menu_additem(menu,"Kés","1",0)
  132. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  133.  
  134. menu_display(id, menu, 0);
  135. }
  136. public shop(id, menu, item)
  137. {
  138. if( item == MENU_EXIT )
  139. {
  140. menu_destroy(menu);
  141. return PLUGIN_HANDLED;
  142. }
  143. new data[6], szName[64];
  144. new access, callback;
  145. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  146. new key = str_to_num(data);
  147. switch(key){
  148. case 1:{
  149. if(pont[id] >= 10)
  150. {
  151. knife(id)
  152. give_item(id, "weapon_knife")
  153. pont[id] -= 10
  154. client_print(id, print_chat, "Meg vetted az kes-t!")
  155. }
  156. else {
  157. client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod!")
  158. }
  159. }
  160. }
  161. }

Ők köszönték meg NuD[!]e nek ezt a hozzászólást: PiStA99 (2015.02.07. 22:14)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Boltmenü
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 21:44 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Nem jó,nem add nagyobb sebzést


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Boltmenü
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 21:46 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Próbáld úgy hogy nem veszi le a pontot!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. new pont[33]
  9. new szorzo
  10.  
  11. new v_kes1[] = "models/kes/1.mdl"
  12.  
  13. new bool:b_kes1[33]
  14.  
  15. #define PLUGIN "Bolt"
  16. #define VERSION "1.0"
  17. #define AUTHOR "Pista"
  18.  
  19. public plugin_precache(){
  20. precache_model(v_kes1)
  21. }
  22.  
  23. public plugin_init() {
  24. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  25. register_clcmd("say /bolt","boltmenu")
  26. register_event("DeathMsg","halal","a")
  27. register_event("CurWeapon","ecw","be","1=1")
  28. szorzo = register_cvar("kes_szorzo", "2")
  29. }
  30.  
  31. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  32. {
  33. if(b_kes1[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  34. {
  35. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(szorzo))
  36. }
  37. }
  38.  
  39. public ecw(id){
  40. new fegyver = get_user_weapon(id)
  41. if(b_kes1[id] && fegyver == CSW_KNIFE) {
  42. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_kes1)
  43. }
  44. }
  45.  
  46. public halal(){
  47. new killer = read_data(1)
  48. new victim = read_data(2)
  49.  
  50. if(killer != victim)
  51. {
  52. pont[killer]++
  53. }
  54. }
  55. public boltmenu(id){
  56. new cim[121]
  57. format(cim, charsmax(cim),"Bolt")
  58. new menu = menu_create(cim, "menu_h")
  59. menu_additem(menu,"Bolt","1",0)
  60. menu_additem(menu,"Kes","2",0)
  61. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  62.  
  63. menu_display(id, menu, 0)
  64. }
  65. public menu_h(id, menu, item)
  66. {
  67. if( item == MENU_EXIT )
  68. {
  69. menu_destroy(menu);
  70. return PLUGIN_HANDLED;
  71. }
  72.  
  73. new data[6], szName[64];
  74. new access, callback;
  75. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  76. new key = str_to_num(data);
  77. switch(key){
  78. case 1:{
  79. bolt(id)
  80. }
  81. case 2:{
  82. kes(id)
  83. }
  84. }
  85. return PLUGIN_HANDLED
  86. }
  87.  
  88. public kesek1(id){
  89. b_kes1[id] = true // kés 1
  90. }
  91.  
  92. public bolt(id){
  93. new cim[121]
  94. format(cim, charsmax(cim),"Bolt^nPontjaid: %d",pont[id])
  95. new menu = menu_create(cim, "bolt_handler")
  96. menu_additem(menu,"100HP","1",0)
  97. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  98.  
  99. menu_display(id, menu, 0);
  100. }
  101. public bolt_handler(id, menu, item)
  102. {
  103. if( item == MENU_EXIT )
  104. {
  105. menu_destroy(menu);
  106. return PLUGIN_HANDLED;
  107. }
  108. new data[6], szName[64];
  109. new access, callback;
  110. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  111. new key = str_to_num(data);
  112. switch(key){
  113. case 1:{
  114. if(pont[id] >= 10)
  115. {
  116. set_user_health(id, get_user_health(id)+100)
  117. pont[id] -= 10
  118. client_print(id, print_chat, "Meg vetted a 100HP-t!")
  119. }
  120. else {
  121. client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod!")
  122. }
  123. }
  124. }
  125. return PLUGIN_HANDLED
  126. }
  127. public kes(id){
  128. new cim[121]
  129. format(cim, charsmax(cim),"Kesek^nPontjaid: %d",pont[id])
  130. new menu = menu_create(cim, "shop")
  131. menu_additem(menu,"Kés","1",0)
  132. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  133.  
  134. menu_display(id, menu, 0);
  135. }
  136. public shop(id, menu, item)
  137. {
  138. if( item == MENU_EXIT )
  139. {
  140. menu_destroy(menu);
  141. return PLUGIN_HANDLED;
  142. }
  143. new data[6], szName[64];
  144. new access, callback;
  145. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  146. new key = str_to_num(data);
  147. switch(key){
  148. case 1:{
  149. if(pont[id] >= 10)
  150. {
  151. kesek1(id)
  152. give_item(id, "weapon_knife")
  153. client_print(id, print_chat, "Meg vetted az USP-t!")
  154. }
  155. else {
  156. client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod!")
  157. }
  158. }
  159. }
  160. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Boltmenü
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 21:48 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.07. 13:09
Hozzászólások: 6
PiStA99 írta:
Nem jó,nem add nagyobb sebzést


Honnan tudod hogy nem, vagy csak nem veszed észre? :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Boltmenü
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 21:49 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Szerkesztettem a hozzászólásomat..
Tényleg am próbáld nagyobbra állítani a sebzést!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Boltmenü
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 21:54 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Nem jó


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Boltmenü
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 21:57 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Ha megszorozta 2-vel, akkor már csak észre veszi...

UI: V!rusHD @ Fegyvernek több sebzés.

_________________
Kép

Ők köszönték meg V!rusHD nek ezt a hozzászólást: PiStA99 (2015.02.07. 22:14)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole