hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.02. 02:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 565 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 565 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: A pluginban több menu előhozása
HozzászólásElküldve: 2015.02.10. 18:04 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.20. 14:00
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Hali,
Valaki meg csinálná azt nekem hogy a boltomba bele írná azt hogy ha rá megy a fegyverekre valaki akkor ki ad még 1 menüt és ott van hogy pl abban az USP-ben kevesebb a lőszer és igy kevesebb pont mint az alap.Alatta meg kiírja hogy usp alap lőszer 100 pont és a többinél is így kellene a fegyvereknél. :)

H valaki megcsinála annak megy a gomb ! :)

előre is köszi.


Kód:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
 
#define PLUGIN "Extra Bolt"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "Tomii'ˇ~"


new hp[33]=1, gyorsasag[33]=1, ujraeledes[33]=1, lathatatlansag[33]=1, kameleon[33]=1


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu","fragbolt")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
register_event("ResetHUD","RoundStart","b")
}
 
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
hp[id]=1
gyorsasag[id]=1
ujraeledes[id]=1
lathatatlansag[id]=1
kameleon[id]=1
 
}
public fragbolt(id){
new acim[121]
format(acim, charsmax(acim), "Extra Bolt^nFragok: %d", get_user_frags(id))
new menu = menu_create(acim, "menu_handler" )
menu_additem(menu,"\r+50 HP \w(420 pont)","1",0)
menu_additem(menu,"\yGyorsasag \w(7 pont)","2",0)
menu_additem(menu,"\rUjraeledes \w(5 pont)","3",0)
menu_additem(menu,"\yLathatatlansag \w(15 pont)","4",0)
menu_additem(menu,"\rKameleon (Ellenseg kinezet) \w(17 pont)","5",0)
menu_additem(menu,"\yAk47 \w(170 pont)", "6", 0)
menu_additem(menu,"\rM4a1 \w(150 pont)", "7", 0)
menu_additem(menu,"\yDeagle \w(7 pont)", "8", 0)
menu_additem(menu,"\rUSP \w[alap l.] \y(140 pont)", "9", 0)
menu_additem(menu,"\yUSP \w[keves l.] \y(90 pont)", "10", 0)
}



public menu_handler(id,menu,item){
if(item==MENU_EXIT){
menu_cancel(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6],name[64]
new acces,callback
menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key){
case 1:{
if(get_user_frags(id)>=23&&hp[id]==1){
hp[id]=0
set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-23)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 2:{
if(get_user_frags(id)>=7&&gyorsasag[id]==1){
gyorsasag[id]=0
set_user_maxspeed(id, 500.0)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-7)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 3:{
if(get_user_frags(id)>=5&&ujraeledes[id]==1){
ujraeledes[id]=0
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-5)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 4:{
if(get_user_frags(id)>=15&&lathatatlansag[id]==1){
lathatatlansag[id]=0
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 0);
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-15)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 5:{
if(get_user_frags(id)>=17&&kameleon[id]==1){
kameleon[id]=0   
if (get_user_team(id)==1)
cs_set_user_model(id, "urban")
if (get_user_team(id)==2)
cs_set_user_model(id, "guerilla")
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-17)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 6: {
if(get_user_frags(id)>=170){
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-170)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 7: {
if(get_user_frags(id)>=150){
give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-150)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 8: {
if(get_user_frags(id)>=7){
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-7)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 9: {
if(get_user_frags(id)>=140){
give_item(id, "weapon_usp")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,20)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-140)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 10: {
if(get_user_frags(id)>=90){
give_item(id, "weapon_usp")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,60)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-90)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
 
}
 
 
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public RoundStart(id)
{
 
cs_reset_user_model(id)
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: A pluginban több menu előhozása
HozzászólásElküldve: 2015.02.10. 18:34 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. public plugin_init() {
  4. register_clcmd("say /menu", "menu_mutat")
  5. }
  6. public menu_mutat(id) {
  7. new string[121]
  8. format(string, charsmax(string), "Menu")
  9. new menu = menu_create(string, "menu_mutat_valaszt" )
  10. format(string, charsmax(string), "MenuPont")
  11. menu_additem(menu,string, "1")
  12. menu_display(id, menu)
  13. }
  14. public menu_mutat_valaszt(id, menu, item){
  15. if(item == MENU_EXIT)
  16. {
  17. menu_destroy(menu)
  18. return
  19. }
  20. new data[9], name[64], access, callback
  21. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), name, charsmax(name), callback)
  22. new key = str_to_num(data)
  23. switch(key)
  24. {
  25. case 1 : {
  26. //függvény(id)
  27. }
  28. }
  29. }

Ők köszönték meg DeR0iD nek ezt a hozzászólást: beatboxhunterr (2015.02.10. 18:35)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: A pluginban több menu előhozása
HozzászólásElküldve: 2015.02.10. 18:57 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.20. 14:00
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Köszi,
de nekem ez így kevés... nem értek nagyon hozzá a pluginban kellene megcsinálni amit le írtam lécci úgy kellene mert nekem az kevés...:(

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 61 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole