hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.17. 00:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 99 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 99 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hiba
HozzászólásElküldve: 2015.02.09. 09:39 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Sziasztok,ebbe miért nem jó a sebzés szerintem mident jól csináltam
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. new pont[33]
  9. new knife[33]
  10. new bool:b_sebzes[33]
  11.  
  12. #define PLUGIN "Bolt"
  13. #define VERSION "1.0"
  14. #define AUTHOR "Pista"
  15.  
  16. public plugin_precache(){
  17. precache_model("models/kes/1.mdl")
  18. }
  19.  
  20. public plugin_init() {
  21. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damagetake")
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23. register_clcmd("say /bolt","boltmenu")
  24. register_event("DeathMsg","halal","a")
  25. register_event("CurWeapon","ecw","be","1=1")
  26. }
  27. public ecw(id){
  28. new fegyver = get_user_weapon(id)
  29. if(knife[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  30. {
  31. b_sebzes[id] = true
  32. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kes/1.mdl")
  33. }
  34. }
  35. public halal(){
  36. new killer = read_data(1)
  37. new victim = read_data(2)
  38.  
  39. if(killer != victim)
  40. {
  41. pont[killer]++
  42. }
  43. }
  44. public boltmenu(id){
  45. new cim[121]
  46. format(cim, charsmax(cim),"Bolt")
  47. new menu = menu_create(cim, "menu_h")
  48. menu_additem(menu,"Bolt","1",0)
  49. menu_additem(menu,"Kes","2",0)
  50. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  51.  
  52. menu_display(id, menu, 0)
  53. }
  54. public menu_h(id, menu, item)
  55. {
  56. if( item == MENU_EXIT )
  57. {
  58. menu_destroy(menu);
  59. return PLUGIN_HANDLED;
  60. }
  61.  
  62. new data[6], szName[64];
  63. new access, callback;
  64. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  65. new key = str_to_num(data);
  66. switch(key){
  67. case 1:{
  68. bolt(id)
  69. }
  70. case 2:{
  71. kes(id)
  72. }
  73. }
  74. return PLUGIN_HANDLED
  75. }
  76. public bolt(id){
  77. new cim[121]
  78. format(cim, charsmax(cim),"Bolt^nPontjaid: %d",pont[id])
  79. new menu = menu_create(cim, "bolt_handler")
  80. menu_additem(menu,"100HP","1",0)
  81. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  82.  
  83. menu_display(id, menu, 0);
  84. }
  85. public bolt_handler(id, menu, item)
  86. {
  87. if( item == MENU_EXIT )
  88. {
  89. menu_destroy(menu);
  90. return PLUGIN_HANDLED;
  91. }
  92. new data[6], szName[64];
  93. new access, callback;
  94. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  95. new key = str_to_num(data);
  96. switch(key){
  97. case 1:{
  98. if(pont[id] >= 10)
  99. {
  100. set_user_health(id, get_user_health(id)+100)
  101. pont[id] -= 10
  102. client_print(id, print_chat, "Meg vetted a 100HP-t!")
  103. }
  104. else {
  105. client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod!")
  106. }
  107. }
  108. }
  109. return PLUGIN_HANDLED
  110. }
  111. public kes(id){
  112. new cim[121]
  113. format(cim, charsmax(cim),"Kesek^nPontjaid: %d",pont[id])
  114. new menu = menu_create(cim, "shop")
  115. menu_additem(menu,"Kés","1",0)
  116. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  117.  
  118. menu_display(id, menu, 0);
  119. }
  120. public shop(id, menu, item)
  121. {
  122. if( item == MENU_EXIT )
  123. {
  124. menu_destroy(menu);
  125. return PLUGIN_HANDLED;
  126. }
  127. new data[6], szName[64];
  128. new access, callback;
  129. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  130. new key = str_to_num(data);
  131. switch(key){
  132. case 1:{
  133. if(pont[id] >= 10)
  134. {
  135. knife[id] = 0
  136. give_item(id, "weapon_knife")
  137. pont[id] -= 10
  138. client_print(id, print_chat, "Meg vetted az Kest!")
  139. }
  140. else {
  141. client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod!")
  142. }
  143. }
  144. }
  145. }
  146. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage) {
  147. if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  148. {
  149. if(knife[attacker] == 0) {
  150. SetHamParamFloat(4, damage * 1.3)
  151. }
  152. }
  153. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 17:39 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.01.28. 02:18
Hozzászólások: 160
Megköszönték neki: 31 alkalommal
damagetaken

_________________
Általam magyarított modok:
[API] Fegyver csata v6.2 | Diablo II Mod : Lord of Destruction | DeathRun XP & Szint Mód
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 18:30 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
nem jó ha be irom hogy bolt akkor nem add be semmit


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 19:17 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. new pont[33]
  9. new knife[33]
  10. new bool:b_sebzes[33]
  11.  
  12. #define PLUGIN "Bolt"
  13. #define VERSION "1.0"
  14. #define AUTHOR "Pista"
  15.  
  16. public plugin_precache(){
  17. precache_model("models/kes/1.mdl")
  18. }
  19.  
  20. public plugin_init() {
  21. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damagetake")
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23. register_clcmd("say /bolt","boltmenu")
  24. register_event("DeathMsg","halal","a")
  25. register_event("CurWeapon","ecw","be","1=1")
  26. }
  27. public ecw(id){
  28. new fegyver = get_user_weapon(id)
  29. if(knife[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  30. {
  31. b_sebzes[id] = true
  32. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kes/1.mdl")
  33. }
  34. }
  35. public halal(){
  36. new killer = read_data(1)
  37. new victim = read_data(2)
  38.  
  39. if(killer != victim)
  40. {
  41. pont[killer]++
  42. }
  43. }
  44. public boltmenu(id){
  45. new cim[121]
  46. format(cim, charsmax(cim),"Bolt")
  47. new menu = menu_create(cim, "menu_h")
  48. menu_additem(menu,"Bolt","1",0)
  49. menu_additem(menu,"Kes","2",0)
  50. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  51.  
  52. menu_display(id, menu, 0)
  53. }
  54. public menu_h(id, menu, item)
  55. {
  56. if( item == MENU_EXIT )
  57. {
  58. menu_destroy(menu);
  59. return PLUGIN_HANDLED;
  60. }
  61.  
  62. new data[6], szName[64];
  63. new access, callback;
  64. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  65. new key = str_to_num(data);
  66. switch(key){
  67. case 1:{
  68. bolt(id)
  69. }
  70. case 2:{
  71. kes(id)
  72. }
  73. }
  74. return PLUGIN_HANDLED
  75. }
  76. public bolt(id){
  77. new cim[121]
  78. format(cim, charsmax(cim),"Bolt^nPontjaid: %d",pont[id])
  79. new menu = menu_create(cim, "bolt_handler")
  80. menu_additem(menu,"100HP","1",0)
  81. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  82.  
  83. menu_display(id, menu, 0);
  84. }
  85. public bolt_handler(id, menu, item)
  86. {
  87. if( item == MENU_EXIT )
  88. {
  89. menu_destroy(menu);
  90. return PLUGIN_HANDLED;
  91. }
  92. new data[6], szName[64];
  93. new access, callback;
  94. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  95. new key = str_to_num(data);
  96. switch(key){
  97. case 1:{
  98. if(pont[id] >= 10)
  99. {
  100. set_user_health(id, get_user_health(id)+100)
  101. pont[id] -= 10
  102. client_print(id, print_chat, "Meg vetted a 100HP-t!")
  103. }
  104. else {
  105. client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod!")
  106. }
  107. }
  108. }
  109. return PLUGIN_HANDLED
  110. }
  111. public kes(id){
  112. new cim[121]
  113. format(cim, charsmax(cim),"Kesek^nPontjaid: %d",pont[id])
  114. new menu = menu_create(cim, "shop")
  115. menu_additem(menu,"Kés","1",0)
  116. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  117.  
  118. menu_display(id, menu, 0);
  119. }
  120. public shop(id, menu, item)
  121. {
  122. if( item == MENU_EXIT )
  123. {
  124. menu_destroy(menu);
  125. return PLUGIN_HANDLED;
  126. }
  127. new data[6], szName[64];
  128. new access, callback;
  129. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  130. new key = str_to_num(data);
  131. switch(key)
  132. {
  133. case 1:
  134. {
  135. if(pont[id] >= 10)
  136. {
  137. knife[id] = 0
  138. give_item(id, "weapon_knife")
  139. pont[id] -= 10
  140. client_print(id, print_chat, "Meg vetted az Kest!")
  141. }
  142. else
  143. {
  144. client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod!")
  145. return PLUGIN_HANDLED;
  146. }
  147. }
  148. }
  149. return PLUGIN_HANDLED;
  150. }
  151. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage) {
  152. if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  153. {
  154. if(knife[attacker] == 0) {
  155. SetHamParamFloat(4, damage * 1.3)
  156. }
  157. }
  158. }

Ők köszönték meg Bence98007 nek ezt a hozzászólást: PiStA99 (2015.02.11. 19:44)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 19:44 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Köszi,csináltam egy ilyent valaki meg nézi hogy miért nem jó a nagyobb sebzés ?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. new pont[33]
  9. new kes[33]
  10. new bool:b_sebzes[33]
  11.  
  12. #define PLUGIN "Bolt"
  13. #define VERSION "1.0"
  14. #define AUTHOR "Pista"
  15.  
  16. public plugin_precache(){
  17. precache_model("models/fegyverek/v_sebzes.mdl")
  18. }
  19.  
  20. public plugin_init() {
  21. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  22. RegisterHam( Ham_TakeDamage , "player" , "damagetake", 0);
  23. register_clcmd("say /bolt","boltmenu")
  24. register_event("DeathMsg","halal","a")
  25. register_event("CurWeapon","ecw","be","1=1")
  26. }
  27. public ecw(id){
  28. new fegyver = get_user_weapon(id)
  29. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  30. {
  31. b_sebzes[id] = true
  32. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/fegyverek/v_sebzes.mdl")
  33. }
  34. }
  35. public halal(){
  36. new killer = read_data(1)
  37. new victim = read_data(2)
  38.  
  39. if(killer != victim)
  40. {
  41. pont[killer]++
  42. }
  43. }
  44. public boltmenu(id){
  45. new cim[121]
  46. format(cim, charsmax(cim),"Bolt")
  47. new menu = menu_create(cim, "menu_h")
  48. menu_additem(menu,"100HP","1",0)
  49. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  50.  
  51. menu_display(id, menu, 0)
  52. }
  53. public menu_h(id, menu, item)
  54. {
  55. if( item == MENU_EXIT )
  56. {
  57. menu_destroy(menu);
  58. return PLUGIN_HANDLED;
  59. }
  60.  
  61. new data[6], szName[64];
  62. new access, callback;
  63. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  64. new key = str_to_num(data);
  65. switch(key){
  66. case 1:{
  67. if(pont[id] >= 10)
  68. kes[id] = 1
  69. }
  70. }
  71. }
  72. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  73. {
  74. if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  75. {
  76. if(kes[attacker] == 1) {
  77. SetHamParamFloat(4, damage * 20.0)
  78. }
  79. }
  80. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 20:08 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Egy késre mi a francnak x20-os sebzés?
Már x7nél egyből öl bal klikkel, akkor minek a 20as?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 20:10 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Csak azért 20 mert csak tesztelem, de nem münködik ha más számot irok be akar milyen számot be irok nem megy


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 20:12 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Hiába javítottam neked?
Már kijavítottam neked a hibát, de nem az én javított verziómba írtad bele a sebzést...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole