hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 11:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 368 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 368 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [Beleiras]Fegyvermenu csak CT-nek
HozzászólásElküldve: 2015.02.15. 11:56 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 21:20
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Ebbe valaki beleirná azt hogy csak a Ct-k nek legyen fegyver menü?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6.  
  7. const NETOLTS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  8.  
  9. new const g_MaxAmmo[] =
  10. {
  11. 0,
  12. 52, //CSW_P228
  13. 0,
  14. 90, //CSW_SCOUT
  15. 0, //CSW_HEGRENADE
  16. 32, //CSW_XM1014
  17. 0, //CSW_C4
  18. 100,//CSW_MAC10
  19. 90, //CSW_AUG
  20. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  21. 120,//CSW_ELITE
  22. 100,//CSW_FIVESEVEN
  23. 100,//CSW_UMP45
  24. 90, //CSW_SG550
  25. 90, //CSW_GALIL
  26. 90, //CSW_FAMAS
  27. 100,//CSW_USP
  28. 120,//CSW_GLOCK18
  29. 30, //CSW_AWP
  30. 120,//CSW_MP5NAVY
  31. 200,//CSW_M249
  32. 32, //CSW_M3
  33. 90, //CSW_M4A1
  34. 120,//CSW_TMP
  35. 90, //CSW_G3SG1
  36. 0, //CSW_FLASHBANG
  37. 35, //CSW_DEAGLE
  38. 90, //CSW_SG552
  39. 90, //CSW_AK47
  40. 0, //CSW_KNIFE
  41. 100//CSW_P90
  42. }
  43. new orokloszer
  44.  
  45. public plugin_init()
  46. {
  47. register_plugin("FegyverMenu", "1.0", "Danon");
  48. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FegyverMenu",1)
  49. register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  50. orokloszer = register_cvar("fm_orokloszer","1")
  51. }
  52. public Event_CurWeapon(id)
  53. {
  54. if(get_pcvar_num(orokloszer) == 1)
  55. {
  56. if(is_user_alive(id))
  57. {
  58. new fegyver = read_data(2)
  59. if( !( NETOLTS & (1<<fegyver) ) )
  60. {
  61. cs_set_user_bpammo(id, fegyver, g_MaxAmmo[fegyver]);
  62. }
  63. }
  64. }
  65. }
  66. public FegyverMenu(id)
  67. {
  68. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  69. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  70. {
  71. strip_user_weapons(id)
  72. ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
  73. give_item(id, "weapon_knife")
  74. give_item(id, "weapon_c4")
  75. cs_set_user_plant(id,1,1)
  76. new menu = menu_create("\yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
  77. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  78. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  79. menu_additem(menu, "\yAWP", "2", 0); // case 2
  80. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  81. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  82. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  83. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  84. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  85. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  86. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  87. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  88. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  89. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  90. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  91. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  92. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  93. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  94. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  95. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  96. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  97. menu_display(id, menu, 0);
  98. }
  99. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  100. {
  101. strip_user_weapons(id)
  102. give_item(id, "weapon_knife")
  103. ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
  104. new menu = menu_create("\yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
  105. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  106. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  107. menu_additem(menu, "\yAWP", "2", 0); // case 2
  108. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  109. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  110. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  111. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  112. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  113. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  114. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  115. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  116. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  117. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  118. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  119. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  120. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  121. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  122. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  123. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  124. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  125. menu_display(id, menu, 0);
  126. }
  127. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  128. {
  129. strip_user_weapons(id)
  130. ham_strip_weapon(id,"weapon_usp")
  131. give_item(id, "weapon_knife")
  132. give_item(id, "item_thighpack");
  133. new menu = menu_create("\yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
  134. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  135. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  136. menu_additem(menu, "\yAWP", "2", 0); // case 2
  137. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  138. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  139. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  140. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  141. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  142. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  143. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  144. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  145. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  146. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  147. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  148. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  149. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  150. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  151. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  152. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  153. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  154. menu_display(id, menu, 0);
  155. }
  156. }
  157. public FegyverMenu_mh(id, menu, item)
  158. {
  159. new command[6], name[64], access, callback;
  160. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  161. switch(item)
  162. {
  163. case 0:
  164. {
  165. give_item(id, "weapon_m4a1");
  166. give_item(id, "ammo_556nato");
  167. give_item(id, "ammo_556nato");
  168. give_item(id, "ammo_556nato");
  169. give_item(id, "weapon_knife");
  170. give_item(id, "item_assaultsuit")
  171. PistolMenu(id);
  172. }
  173. case 1:
  174. {
  175. give_item(id, "weapon_ak47");
  176. give_item(id, "ammo_762nato");
  177. give_item(id, "ammo_762nato");
  178. give_item(id, "ammo_762nato");
  179. give_item(id, "weapon_knife");
  180. give_item(id, "item_assaultsuit")
  181. PistolMenu(id);
  182. }
  183. case 2:
  184. {
  185. give_item(id, "weapon_awp");
  186. give_item(id, "ammo_338magnum");
  187. give_item(id, "ammo_338magnum");
  188. give_item(id, "ammo_338magnum");
  189. give_item(id, "weapon_knife");
  190. give_item(id, "item_assaultsuit")
  191. PistolMenu(id);
  192. }
  193. case 3:
  194. {
  195. give_item(id, "weapon_famas");
  196. give_item(id, "ammo_556nato");
  197. give_item(id, "ammo_556nato");
  198. give_item(id, "ammo_556nato");
  199. give_item(id, "ammo_556nato");
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "item_assaultsuit")
  202. PistolMenu(id);
  203. }
  204. case 4:
  205. {
  206. give_item(id, "weapon_m249");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. give_item(id, "weapon_knife");
  210. give_item(id, "item_assaultsuit")
  211. PistolMenu(id);
  212. }
  213. case 5:
  214. {
  215. give_item(id, "weapon_m3");
  216. give_item(id, "ammo_buckshot");
  217. give_item(id, "ammo_buckshot");
  218. give_item(id, "ammo_buckshot");
  219. give_item(id, "weapon_knife");
  220. give_item(id, "item_assaultsuit")
  221. PistolMenu(id);
  222. }
  223. case 6:
  224. {
  225. give_item(id, "weapon_xm1014");
  226. give_item(id, "ammo_buckshot");
  227. give_item(id, "ammo_buckshot");
  228. give_item(id, "ammo_buckshot");
  229. give_item(id, "ammo_buckshot");
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "item_assaultsuit")
  232. PistolMenu(id);
  233. }
  234. case 7:
  235. {
  236. give_item(id, "weapon_scout");
  237. give_item(id, "ammo_762nato");
  238. give_item(id, "ammo_762nato");
  239. give_item(id, "ammo_762nato");
  240. give_item(id, "ammo_762nato");
  241. give_item(id, "ammo_762nato");
  242. give_item(id, "ammo_762nato");
  243. give_item(id, "ammo_762nato");
  244. give_item(id, "ammo_762nato");
  245. give_item(id, "ammo_762nato");
  246. give_item(id, "item_assaultsuit")
  247. PistolMenu(id);
  248. }
  249. case 8:
  250. {
  251. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  252. give_item(id, "ammo_9mm");
  253. give_item(id, "ammo_9mm");
  254. give_item(id, "ammo_9mm");
  255. give_item(id, "ammo_9mm");
  256. give_item(id, "item_assaultsuit")
  257. PistolMenu(id);
  258. }
  259. case 9:
  260. {
  261. give_item(id, "weapon_galil");
  262. give_item(id, "ammo_556nato");
  263. give_item(id, "ammo_556nato");
  264. give_item(id, "ammo_556nato");
  265. give_item(id, "item_assaultsuit")
  266. PistolMenu(id);
  267. }
  268. case 10:
  269. {
  270. give_item(id, "weapon_aug");
  271. give_item(id, "ammo_556nato");
  272. give_item(id, "ammo_556nato");
  273. give_item(id, "ammo_556nato");
  274. give_item(id, "item_assaultsuit")
  275. PistolMenu(id);
  276. }
  277. case 11:
  278. {
  279. give_item(id, "weapon_sg552");
  280. give_item(id, "ammo_556nato");
  281. give_item(id, "ammo_556nato");
  282. give_item(id, "ammo_556nato");
  283. give_item(id, "item_assaultsuit")
  284. PistolMenu(id);
  285. }
  286. case 12:
  287. {
  288. give_item(id, "weapon_p90");
  289. give_item(id, "ammo_57mm");
  290. give_item(id, "ammo_57mm");
  291. give_item(id, "item_assaultsuit")
  292. PistolMenu(id);
  293. }
  294. case 13:
  295. {
  296. give_item(id, "weapon_tmp");
  297. give_item(id, "ammo_9mm");
  298. give_item(id, "ammo_9mm");
  299. give_item(id, "ammo_9mm");
  300. give_item(id, "ammo_9mm");
  301. give_item(id, "item_assaultsuit")
  302. PistolMenu(id);
  303. }
  304. case 14:
  305. {
  306. give_item(id, "weapon_ump45");
  307. give_item(id, "ammo_45acp");
  308. give_item(id, "ammo_45acp");
  309. give_item(id, "ammo_45acp");
  310. give_item(id, "ammo_45acp");
  311. give_item(id, "weapon_knife");
  312. give_item(id, "item_assaultsuit")
  313. PistolMenu(id);
  314. }
  315. case 15:
  316. {
  317. give_item(id, "weapon_mac10");
  318. give_item(id, "ammo_45acp");
  319. give_item(id, "ammo_45acp");
  320. give_item(id, "ammo_45acp");
  321. give_item(id, "ammo_45acp");
  322. give_item(id, "item_assaultsuit")
  323. PistolMenu(id);
  324. }
  325. }
  326.  
  327. menu_destroy(menu);
  328.  
  329. return PLUGIN_HANDLED;
  330. }
  331. public PistolMenu(id)
  332. {
  333. new menu = menu_create("\yPisztolyMenü", "PistolMenu_mh");
  334.  
  335. menu_additem(menu, "\yDeagle", "", 0); // case 0
  336. menu_additem(menu, "\yUsp", "", 0); // case 1
  337. menu_additem(menu, "\yGlock18", "", 0); // case 2
  338. menu_additem(menu, "\yP228", "", 0); // case 3
  339. menu_additem(menu, "\yFiveseven", "", 0); // case 4
  340. menu_additem(menu, "\yElite", "", 0); // case 5
  341.  
  342. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  343. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  344. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  345. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  346.  
  347. menu_display(id, menu, 0);
  348.  
  349. return PLUGIN_HANDLED;
  350. }
  351.  
  352. public PistolMenu_mh(id, menu, item)
  353. {
  354. if(item == MENU_EXIT)
  355. {
  356. menu_cancel(id);
  357. return PLUGIN_HANDLED;
  358. }
  359.  
  360. new command[6], name[64], access, callback;
  361.  
  362. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  363.  
  364. switch(item)
  365. {
  366. case 0:
  367. {
  368. give_item(id, "weapon_deagle");
  369. give_item(id,"ammo_50ae");
  370. give_item(id,"ammo_50ae");
  371. give_item(id,"ammo_50ae");
  372. give_item(id,"ammo_50ae");
  373. give_item(id,"ammo_50ae");
  374. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  375. give_item(id, "weapon_flashbang");
  376. give_item(id, "weapon_flashbang");
  377. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  378. }
  379. case 1:
  380. {
  381. give_item(id, "weapon_usp");
  382. give_item(id,"ammo_45acp");
  383. give_item(id,"ammo_45acp");
  384. give_item(id,"ammo_45acp");
  385. give_item(id,"ammo_45acp");
  386. give_item(id,"ammo_45acp");
  387. give_item(id,"ammo_45acp");
  388. give_item(id,"ammo_45acp");
  389. give_item(id,"ammo_45acp");
  390. give_item(id,"ammo_45acp");
  391. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  392. give_item(id, "weapon_flashbang");
  393. give_item(id, "weapon_flashbang");
  394. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  395. }
  396. case 2:
  397. {
  398. give_item(id, "weapon_glock18");
  399. give_item(id,"ammo_9mm");
  400. give_item(id,"ammo_9mm");
  401. give_item(id,"ammo_9mm");
  402. give_item(id,"ammo_9mm");
  403. give_item(id,"ammo_9mm");
  404. give_item(id,"ammo_9mm");
  405. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  406. give_item(id, "weapon_flashbang");
  407. give_item(id, "weapon_flashbang");
  408. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  409. }
  410. case 3:
  411. {
  412. give_item(id, "weapon_p228");
  413. give_item(id,"ammo_357sig");
  414. give_item(id,"ammo_357sig");
  415. give_item(id,"ammo_357sig");
  416. give_item(id,"ammo_357sig");
  417. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  418. give_item(id, "weapon_flashbang");
  419. give_item(id, "weapon_flashbang");
  420. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  421. }
  422. case 4:
  423. {
  424. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  425. give_item(id,"ammo_57mm");
  426. give_item(id,"ammo_57mm");
  427. give_item(id,"ammo_57mm");
  428. give_item(id,"ammo_57mm");
  429. give_item(id,"ammo_57mm");
  430. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  431. give_item(id, "weapon_flashbang");
  432. give_item(id, "weapon_flashbang");
  433. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  434. }
  435. case 5:
  436. {
  437. give_item(id, "weapon_elite");
  438. give_item(id,"ammo_9mm");
  439. give_item(id,"ammo_9mm");
  440. give_item(id,"ammo_9mm");
  441. give_item(id,"ammo_9mm");
  442. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  443. give_item(id, "weapon_flashbang");
  444. give_item(id, "weapon_flashbang");
  445. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  446. }
  447. }
  448. menu_destroy(menu);
  449. return PLUGIN_HANDLED;
  450. }
  451. stock ham_give_weapon(id,weapon[])
  452. {
  453. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  454.  
  455. new wEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,weapon));
  456. if(!pev_valid(wEnt)) return 0;
  457.  
  458. set_pev(wEnt,pev_spawnflags,SF_NORESPAWN);
  459. dllfunc(DLLFunc_Spawn,wEnt);
  460.  
  461. if(!ExecuteHamB(Ham_AddPlayerItem,id,wEnt))
  462. {
  463. if(pev_valid(wEnt)) set_pev(wEnt,pev_flags,pev(wEnt,pev_flags) | FL_KILLME);
  464. return 0;
  465. }
  466. ExecuteHamB(Ham_Item_AttachToPlayer,wEnt,id)
  467. return 1;
  468. }
  469. stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
  470. {
  471. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  472.  
  473. new wId = get_weaponid(weapon);
  474. if(!wId) return 0;
  475.  
  476. new wEnt;
  477. while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
  478. if(!wEnt) return 0;
  479.  
  480. if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);
  481.  
  482. if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0;
  483. ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);
  484.  
  485. set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));
  486. return 1;
  487. }
  488.  
  489. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  490. {
  491. new count = 1, players[32]
  492. static msg[191]
  493. vformat(msg, 190, input, 3)
  494.  
  495. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  496. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  497. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  498. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  499. replace_all(msg, 190, "é", "é")
  500. replace_all(msg, 190, "í", "í")
  501. replace_all(msg, 190, "ó", "ó")
  502. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  503. replace_all(msg, 190, "õ", "Å‘")
  504. replace_all(msg, 190, "ú", "ú")
  505. replace_all(msg, 190, "ü", "ü")
  506. replace_all(msg, 190, "û", "ű")
  507. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  508. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  509. replace_all(msg, 190, "Í", "Í")
  510. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ó")
  511. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ö")
  512. replace_all(msg, 190, "Õ", "Ő")
  513. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ú")
  514. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ãœ")
  515. replace_all(msg, 190, "Û", "Å°")
  516.  
  517. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  518. {
  519. for (new i = 0; i < count; i++)
  520. {
  521. if (is_user_connected(players[i]))
  522. {
  523. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  524. write_byte(players[i])
  525. write_string(msg)
  526. message_end()
  527. }
  528. }
  529. }
  530. return PLUGIN_HANDLED
  531. }
  532. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  533. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  534. */

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Beleiras]Fegyvermenu csak CT-nek
HozzászólásElküldve: 2015.02.19. 20:43 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Vagy létrehozol 1 új függvényt amit meghívsz éledéskor és lecsekkolod, hogy az éledő játékos CT-e ha igen akkor meghívod a FegyverMenu() függvényt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ASD",1)
  2. public ASd(id)
  3. {
  4. if(get_user_team(id) == 2)
  5. FegyverMenu(id);
  6. }

Vagy magában a FegyverMenu() függvényben csekkolod le:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public FegyverMenu(id)
  2. {
  3. if(get_user_team(id) != 2)
  4. return PLUGIN_HANDLED;
  5. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  6. .
  7. .
  8. .
  9. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  10. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  11. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "ElA‘re");
  12. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilA©p");
  13. menu_display(id, menu, 0);
  14. }
  15. return PLUGIN_HANDLED; // Ez a sor a FegyverMenu() függvény végére kell
  16. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Beleiras]Fegyvermenu csak CT-nek
HozzászólásElküldve: 2015.02.19. 20:51 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 21:20
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Ha nem lenne tul nagy kérés beleirnád ?Köszi

Mivel nekem nem megy.. hibát jeleez az amxmodx studio

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára DeteCT0R 2015.02.22. 15:02-kor.
Duplaposzt..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Beleiras]Fegyvermenu csak CT-nek
HozzászólásElküldve: 2015.02.21. 19:13 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6.  
  7. const NETOLTS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  8.  
  9. new const g_MaxAmmo[] =
  10. {
  11. 0,
  12. 52, //CSW_P228
  13. 0,
  14. 90, //CSW_SCOUT
  15. 0, //CSW_HEGRENADE
  16. 32, //CSW_XM1014
  17. 0, //CSW_C4
  18. 100,//CSW_MAC10
  19. 90, //CSW_AUG
  20. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  21. 120,//CSW_ELITE
  22. 100,//CSW_FIVESEVEN
  23. 100,//CSW_UMP45
  24. 90, //CSW_SG550
  25. 90, //CSW_GALIL
  26. 90, //CSW_FAMAS
  27. 100,//CSW_USP
  28. 120,//CSW_GLOCK18
  29. 30, //CSW_AWP
  30. 120,//CSW_MP5NAVY
  31. 200,//CSW_M249
  32. 32, //CSW_M3
  33. 90, //CSW_M4A1
  34. 120,//CSW_TMP
  35. 90, //CSW_G3SG1
  36. 0, //CSW_FLASHBANG
  37. 35, //CSW_DEAGLE
  38. 90, //CSW_SG552
  39. 90, //CSW_AK47
  40. 0, //CSW_KNIFE
  41. 100//CSW_P90
  42. }
  43. new orokloszer
  44.  
  45. public plugin_init()
  46. {
  47. register_plugin("FegyverMenu", "1.0", "Danon");
  48. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FegyverMenu",1)
  49. register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  50. orokloszer = register_cvar("fm_orokloszer","1")
  51. }
  52. public Event_CurWeapon(id)
  53. {
  54. if(get_pcvar_num(orokloszer) == 1)
  55. {
  56. if(is_user_alive(id))
  57. {
  58. new fegyver = read_data(2)
  59. if( !( NETOLTS & (1<<fegyver) ) )
  60. {
  61. cs_set_user_bpammo(id, fegyver, g_MaxAmmo[fegyver]);
  62. }
  63. }
  64. }
  65. }
  66. public FegyverMenu(id)
  67. {
  68. if(get_user_team(id) != 2)
  69. return PLUGIN_HANDLED;
  70. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  71. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  72. {
  73. strip_user_weapons(id)
  74. ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
  75. give_item(id, "weapon_knife")
  76. give_item(id, "weapon_c4")
  77. cs_set_user_plant(id,1,1)
  78. new menu = menu_create("\yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
  79. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  80. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  81. menu_additem(menu, "\yAWP", "2", 0); // case 2
  82. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  83. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  84. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  85. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  86. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  87. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  88. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  89. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  90. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  91. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  92. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  93. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  94. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  95. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  96. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  97. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  98. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  99. menu_display(id, menu, 0);
  100. }
  101. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  102. {
  103. strip_user_weapons(id)
  104. give_item(id, "weapon_knife")
  105. ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
  106. new menu = menu_create("\yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
  107. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  108. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  109. menu_additem(menu, "\yAWP", "2", 0); // case 2
  110. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  111. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  112. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  113. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  114. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  115. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  116. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  117. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  118. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  119. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  120. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  121. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  122. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  123. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  124. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  125. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  126. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  127. menu_display(id, menu, 0);
  128. }
  129. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  130. {
  131. strip_user_weapons(id)
  132. ham_strip_weapon(id,"weapon_usp")
  133. give_item(id, "weapon_knife")
  134. give_item(id, "item_thighpack");
  135. new menu = menu_create("\yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
  136. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  137. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  138. menu_additem(menu, "\yAWP", "2", 0); // case 2
  139. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  140. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  141. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  142. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  143. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  144. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  145. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  146. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  147. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  148. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  149. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  150. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  151. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  152. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  153. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  154. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  155. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  156. menu_display(id, menu, 0);
  157. }
  158. return PLUGIN_HANDLED;
  159. }
  160. public FegyverMenu_mh(id, menu, item)
  161. {
  162. new command[6], name[64], access, callback;
  163. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  164. switch(item)
  165. {
  166. case 0:
  167. {
  168. give_item(id, "weapon_m4a1");
  169. give_item(id, "ammo_556nato");
  170. give_item(id, "ammo_556nato");
  171. give_item(id, "ammo_556nato");
  172. give_item(id, "weapon_knife");
  173. give_item(id, "item_assaultsuit")
  174. PistolMenu(id);
  175. }
  176. case 1:
  177. {
  178. give_item(id, "weapon_ak47");
  179. give_item(id, "ammo_762nato");
  180. give_item(id, "ammo_762nato");
  181. give_item(id, "ammo_762nato");
  182. give_item(id, "weapon_knife");
  183. give_item(id, "item_assaultsuit")
  184. PistolMenu(id);
  185. }
  186. case 2:
  187. {
  188. give_item(id, "weapon_awp");
  189. give_item(id, "ammo_338magnum");
  190. give_item(id, "ammo_338magnum");
  191. give_item(id, "ammo_338magnum");
  192. give_item(id, "weapon_knife");
  193. give_item(id, "item_assaultsuit")
  194. PistolMenu(id);
  195. }
  196. case 3:
  197. {
  198. give_item(id, "weapon_famas");
  199. give_item(id, "ammo_556nato");
  200. give_item(id, "ammo_556nato");
  201. give_item(id, "ammo_556nato");
  202. give_item(id, "ammo_556nato");
  203. give_item(id, "weapon_knife");
  204. give_item(id, "item_assaultsuit")
  205. PistolMenu(id);
  206. }
  207. case 4:
  208. {
  209. give_item(id, "weapon_m249");
  210. give_item(id, "ammo_556nato");
  211. give_item(id, "ammo_556nato");
  212. give_item(id, "weapon_knife");
  213. give_item(id, "item_assaultsuit")
  214. PistolMenu(id);
  215. }
  216. case 5:
  217. {
  218. give_item(id, "weapon_m3");
  219. give_item(id, "ammo_buckshot");
  220. give_item(id, "ammo_buckshot");
  221. give_item(id, "ammo_buckshot");
  222. give_item(id, "weapon_knife");
  223. give_item(id, "item_assaultsuit")
  224. PistolMenu(id);
  225. }
  226. case 6:
  227. {
  228. give_item(id, "weapon_xm1014");
  229. give_item(id, "ammo_buckshot");
  230. give_item(id, "ammo_buckshot");
  231. give_item(id, "ammo_buckshot");
  232. give_item(id, "ammo_buckshot");
  233. give_item(id, "weapon_knife");
  234. give_item(id, "item_assaultsuit")
  235. PistolMenu(id);
  236. }
  237. case 7:
  238. {
  239. give_item(id, "weapon_scout");
  240. give_item(id, "ammo_762nato");
  241. give_item(id, "ammo_762nato");
  242. give_item(id, "ammo_762nato");
  243. give_item(id, "ammo_762nato");
  244. give_item(id, "ammo_762nato");
  245. give_item(id, "ammo_762nato");
  246. give_item(id, "ammo_762nato");
  247. give_item(id, "ammo_762nato");
  248. give_item(id, "ammo_762nato");
  249. give_item(id, "item_assaultsuit")
  250. PistolMenu(id);
  251. }
  252. case 8:
  253. {
  254. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  255. give_item(id, "ammo_9mm");
  256. give_item(id, "ammo_9mm");
  257. give_item(id, "ammo_9mm");
  258. give_item(id, "ammo_9mm");
  259. give_item(id, "item_assaultsuit")
  260. PistolMenu(id);
  261. }
  262. case 9:
  263. {
  264. give_item(id, "weapon_galil");
  265. give_item(id, "ammo_556nato");
  266. give_item(id, "ammo_556nato");
  267. give_item(id, "ammo_556nato");
  268. give_item(id, "item_assaultsuit")
  269. PistolMenu(id);
  270. }
  271. case 10:
  272. {
  273. give_item(id, "weapon_aug");
  274. give_item(id, "ammo_556nato");
  275. give_item(id, "ammo_556nato");
  276. give_item(id, "ammo_556nato");
  277. give_item(id, "item_assaultsuit")
  278. PistolMenu(id);
  279. }
  280. case 11:
  281. {
  282. give_item(id, "weapon_sg552");
  283. give_item(id, "ammo_556nato");
  284. give_item(id, "ammo_556nato");
  285. give_item(id, "ammo_556nato");
  286. give_item(id, "item_assaultsuit")
  287. PistolMenu(id);
  288. }
  289. case 12:
  290. {
  291. give_item(id, "weapon_p90");
  292. give_item(id, "ammo_57mm");
  293. give_item(id, "ammo_57mm");
  294. give_item(id, "item_assaultsuit")
  295. PistolMenu(id);
  296. }
  297. case 13:
  298. {
  299. give_item(id, "weapon_tmp");
  300. give_item(id, "ammo_9mm");
  301. give_item(id, "ammo_9mm");
  302. give_item(id, "ammo_9mm");
  303. give_item(id, "ammo_9mm");
  304. give_item(id, "item_assaultsuit")
  305. PistolMenu(id);
  306. }
  307. case 14:
  308. {
  309. give_item(id, "weapon_ump45");
  310. give_item(id, "ammo_45acp");
  311. give_item(id, "ammo_45acp");
  312. give_item(id, "ammo_45acp");
  313. give_item(id, "ammo_45acp");
  314. give_item(id, "weapon_knife");
  315. give_item(id, "item_assaultsuit")
  316. PistolMenu(id);
  317. }
  318. case 15:
  319. {
  320. give_item(id, "weapon_mac10");
  321. give_item(id, "ammo_45acp");
  322. give_item(id, "ammo_45acp");
  323. give_item(id, "ammo_45acp");
  324. give_item(id, "ammo_45acp");
  325. give_item(id, "item_assaultsuit")
  326. PistolMenu(id);
  327. }
  328. }
  329.  
  330. menu_destroy(menu);
  331.  
  332. return PLUGIN_HANDLED;
  333. }
  334. public PistolMenu(id)
  335. {
  336. new menu = menu_create("\yPisztolyMenü", "PistolMenu_mh");
  337.  
  338. menu_additem(menu, "\yDeagle", "", 0); // case 0
  339. menu_additem(menu, "\yUsp", "", 0); // case 1
  340. menu_additem(menu, "\yGlock18", "", 0); // case 2
  341. menu_additem(menu, "\yP228", "", 0); // case 3
  342. menu_additem(menu, "\yFiveseven", "", 0); // case 4
  343. menu_additem(menu, "\yElite", "", 0); // case 5
  344.  
  345. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  346. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  347. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  348. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  349.  
  350. menu_display(id, menu, 0);
  351.  
  352. return PLUGIN_HANDLED;
  353. }
  354.  
  355. public PistolMenu_mh(id, menu, item)
  356. {
  357. if(item == MENU_EXIT)
  358. {
  359. menu_cancel(id);
  360. return PLUGIN_HANDLED;
  361. }
  362.  
  363. new command[6], name[64], access, callback;
  364.  
  365. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  366.  
  367. switch(item)
  368. {
  369. case 0:
  370. {
  371. give_item(id, "weapon_deagle");
  372. give_item(id,"ammo_50ae");
  373. give_item(id,"ammo_50ae");
  374. give_item(id,"ammo_50ae");
  375. give_item(id,"ammo_50ae");
  376. give_item(id,"ammo_50ae");
  377. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  378. give_item(id, "weapon_flashbang");
  379. give_item(id, "weapon_flashbang");
  380. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  381. }
  382. case 1:
  383. {
  384. give_item(id, "weapon_usp");
  385. give_item(id,"ammo_45acp");
  386. give_item(id,"ammo_45acp");
  387. give_item(id,"ammo_45acp");
  388. give_item(id,"ammo_45acp");
  389. give_item(id,"ammo_45acp");
  390. give_item(id,"ammo_45acp");
  391. give_item(id,"ammo_45acp");
  392. give_item(id,"ammo_45acp");
  393. give_item(id,"ammo_45acp");
  394. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  395. give_item(id, "weapon_flashbang");
  396. give_item(id, "weapon_flashbang");
  397. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  398. }
  399. case 2:
  400. {
  401. give_item(id, "weapon_glock18");
  402. give_item(id,"ammo_9mm");
  403. give_item(id,"ammo_9mm");
  404. give_item(id,"ammo_9mm");
  405. give_item(id,"ammo_9mm");
  406. give_item(id,"ammo_9mm");
  407. give_item(id,"ammo_9mm");
  408. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  409. give_item(id, "weapon_flashbang");
  410. give_item(id, "weapon_flashbang");
  411. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  412. }
  413. case 3:
  414. {
  415. give_item(id, "weapon_p228");
  416. give_item(id,"ammo_357sig");
  417. give_item(id,"ammo_357sig");
  418. give_item(id,"ammo_357sig");
  419. give_item(id,"ammo_357sig");
  420. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  421. give_item(id, "weapon_flashbang");
  422. give_item(id, "weapon_flashbang");
  423. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  424. }
  425. case 4:
  426. {
  427. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  428. give_item(id,"ammo_57mm");
  429. give_item(id,"ammo_57mm");
  430. give_item(id,"ammo_57mm");
  431. give_item(id,"ammo_57mm");
  432. give_item(id,"ammo_57mm");
  433. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  434. give_item(id, "weapon_flashbang");
  435. give_item(id, "weapon_flashbang");
  436. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  437. }
  438. case 5:
  439. {
  440. give_item(id, "weapon_elite");
  441. give_item(id,"ammo_9mm");
  442. give_item(id,"ammo_9mm");
  443. give_item(id,"ammo_9mm");
  444. give_item(id,"ammo_9mm");
  445. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  446. give_item(id, "weapon_flashbang");
  447. give_item(id, "weapon_flashbang");
  448. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  449. }
  450. }
  451. menu_destroy(menu);
  452. return PLUGIN_HANDLED;
  453. }
  454. stock ham_give_weapon(id,weapon[])
  455. {
  456. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  457.  
  458. new wEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,weapon));
  459. if(!pev_valid(wEnt)) return 0;
  460.  
  461. set_pev(wEnt,pev_spawnflags,SF_NORESPAWN);
  462. dllfunc(DLLFunc_Spawn,wEnt);
  463.  
  464. if(!ExecuteHamB(Ham_AddPlayerItem,id,wEnt))
  465. {
  466. if(pev_valid(wEnt)) set_pev(wEnt,pev_flags,pev(wEnt,pev_flags) | FL_KILLME);
  467. return 0;
  468. }
  469. ExecuteHamB(Ham_Item_AttachToPlayer,wEnt,id)
  470. return 1;
  471. }
  472. stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
  473. {
  474. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  475.  
  476. new wId = get_weaponid(weapon);
  477. if(!wId) return 0;
  478.  
  479. new wEnt;
  480. while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
  481. if(!wEnt) return 0;
  482.  
  483. if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);
  484.  
  485. if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0;
  486. ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);
  487.  
  488. set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));
  489. return 1;
  490. }
  491.  
  492. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  493. {
  494. new count = 1, players[32]
  495. static msg[191]
  496. vformat(msg, 190, input, 3)
  497.  
  498. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  499. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  500. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  501. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  502. replace_all(msg, 190, "é", "é")
  503. replace_all(msg, 190, "í", "í")
  504. replace_all(msg, 190, "ó", "ó")
  505. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  506. replace_all(msg, 190, "õ", "Å‘")
  507. replace_all(msg, 190, "ú", "ú")
  508. replace_all(msg, 190, "ü", "ü")
  509. replace_all(msg, 190, "û", "ű")
  510. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  511. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  512. replace_all(msg, 190, "Í", "Í")
  513. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ó")
  514. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ö")
  515. replace_all(msg, 190, "Õ", "Ő")
  516. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ú")
  517. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ãœ")
  518. replace_all(msg, 190, "Û", "Å°")
  519.  
  520. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  521. {
  522. for (new i = 0; i < count; i++)
  523. {
  524. if (is_user_connected(players[i]))
  525. {
  526. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  527. write_byte(players[i])
  528. write_string(msg)
  529. message_end()
  530. }
  531. }
  532. }
  533. return PLUGIN_HANDLED
  534. }

Ők köszönték meg demon nek ezt a hozzászólást: fabi113 (2015.02.22. 11:16)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Beleiras]Fegyvermenu csak CT-nek
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 11:15 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 21:20
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Eddig tökéletesen müködik!!Nagyon szépen köszönöm


Téma zárva

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Beleiras]Fegyvermenu csak CT-nek
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 15:03 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
fabi113 írta:
Téma zárva

Ez az en szovegem ... :|

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole