hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.16. 08:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 104 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 104 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ajtó kivétele
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 17:58 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem van hogy deathrun_arctic pályáról szeretném kivenni az ajtót a pálya elejéről.
Hogyan lehetséges ez?
Gomb menne ;)

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ajtó kivétele
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 18:38 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Ezt csak ugy lehet ha visszafejted a mappot bsp kiterjestesre es megnezed a funkcio nevet.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ajtó kivétele
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 21:20 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "author"
  8.  
  9. #define nev "door"
  10.  
  11. new ajto
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15. ajto = find_ent_by_tname(-1, nev)
  16. ajto_torles()
  17. }
  18. public ajto_torles()
  19. {
  20. set_pev(ajto, pev_solid, SOLID_NOT)
  21. set_pev(ajto, pev_renderamt, Float:{ 0.0 })
  22. }


Lehet szerencséd van! :)

Ők köszönték meg DeR0iD nek ezt a hozzászólást: TraneTommy (2015.02.23. 20:10)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ajtó kivétele
HozzászólásElküldve: 2015.02.23. 20:10 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
DeR0iD írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
 
#define nev "door"
 
new ajto
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
ajto = find_ent_by_tname(-1, nev)
ajto_torles()
}
public ajto_torles()
{
set_pev(ajto, pev_solid, SOLID_NOT)
set_pev(ajto, pev_renderamt, Float:{ 0.0 })
}

Lehet szerencséd van! :)


Nincs :( a fegyókat tünteti el a földről :O :D de megy a gomb azert :)

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ajtó kivétele
HozzászólásElküldve: 2015.02.23. 20:29 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Fejtsd vissza,es megtudjuk a nevet az ajtonak.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ajtó kivétele
HozzászólásElküldve: 2015.02.23. 22:40 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2012.01.29. 12:48
Hozzászólások: 408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
Vagy szimplán használd ezt a plugint:
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=74680

Célozd meg az ajtót és konzolba írd be: er_remove

Ők köszönték meg HuBaBuBa nek ezt a hozzászólást: TraneTommy (2015.02.25. 15:30)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ajtó kivétele
HozzászólásElküldve: 2015.02.24. 22:24 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Tessék:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. public plugin_init() {
  5. register_plugin("ASD", "1.0", "Demon" );
  6.  
  7. new map[32];
  8. get_mapname(map, 31);
  9.  
  10. if (equal(map, "deathrun_arctic")) {
  11. new ent;
  12. ent = find_ent_by_model(ent, "func_door_rotating", "*126");
  13. remove_entity(ent);
  14. ent = find_ent_by_model(ent, "func_door_rotating", "*8");
  15. remove_entity(ent);
  16. ent = find_ent_by_model(ent, "func_button", "*27");
  17. remove_entity(ent);
  18. }
  19. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole