hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:01



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 226 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 224 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], Medusa az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü AWP Elfogyással
HozzászólásElküldve: 2015.02.23. 15:27 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Sziasztok....

Valaki küldene egy olyan fegyvermenüt h pl van 3 awp és ha vesznek egyett írja a fegyvermenünél h így
Awp Csomag [3 Maradt] vesznek egyet -> Awp Csomag [2 Maradt] stb..
megy a gomb

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegxvermenü AWP Elfogyással
HozzászólásElküldve: 2015.02.23. 15:29 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Használd egészséggel, nekem már úgy se kell :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <dhudmessage>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "FegyverMenu+Mapszavaztato"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "DeRoiD"
  12.  
  13. new mp[33], puska = 0, ujra, bool:kpkor, mp2, korok, mp3, maxspeed, counterszam, terrorszam
  14. new bool:verseny
  15. new top1, top2, top3
  16. new oles[33]
  17. new maxoles
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21. register_clcmd("say /timeleft", "ido")
  22. register_clcmd("say timeleft", "ido")
  23. register_clcmd("say /top", "hud")
  24. register_event("DeathMsg","death","a")
  25. register_clcmd("verseny_inditasa", "verseny_inditasa")
  26. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "inditas", 1)
  27. register_logevent("ujkor", 2, "1=Round_Start")
  28. register_logevent("kornull", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  29. register_logevent("kornull", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  30. register_logevent("korveg", 2, "0=World triggered", "1=Round_End")
  31. ujra = get_cvar_pointer("sv_restart")
  32. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  33. maxspeed = get_cvar_pointer("sv_maxspeed")
  34. lol()
  35. }
  36. public ido(id)
  37. print_color(id, "!g[Információ]!y Még!t %d!y kör van hátra!", 35-korok)
  38. public ujkor(id) {
  39. if(verseny)
  40. return PLUGIN_HANDLED
  41. if(kpkor == false)
  42. {
  43. puska = 0
  44. korok++
  45. if(korok < 35) {
  46. print_color(id, "!g[Információ]!y Játékosok!t %d!y/!g32!y | IP: !t37.221.210.30:27018!y | Kör: !t%d!y/!g35 !y | !twww.fb.com/subb.server", get_playersnum(), korok)
  47. set_dhudmessage(42, 127, 255, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 12.0)
  48. show_dhudmessage(id, "%d kör van hátra!", 35-korok)
  49.  
  50. }
  51. else
  52. {
  53. mp3 = 5
  54. atvalt()
  55. set_pcvar_num(maxspeed, 0)
  56. }
  57. }
  58. return PLUGIN_HANDLED
  59. }
  60. public atvalt()
  61. {
  62. set_hudmessage(42, 127, 255, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 1.1)
  63. show_hudmessage(0, "%d másodperc múlva pálya váltás!", mp3)
  64. if(mp3 > 0)
  65. {
  66. client_cmd(0, "spk buttons/lightswitch2.wav")
  67. mp3--
  68. set_task(1.0, "atvalt")
  69. }
  70. else
  71. {
  72. server_cmd("changelevel ^"de_dust2_snow^"")
  73. }
  74. }
  75. public Event_Change_Weapon(id)
  76. {
  77. new fgy = get_user_weapon(id)
  78. if(kpkor == true && fgy != CSW_DEAGLE)
  79. {
  80. engclient_cmd(id, "weapon_deagle")
  81. }
  82. }
  83. public lol() {
  84. //set_pcvar_num(ujra, 1)
  85. kpkor = true
  86. mp2 = 45
  87. set_task(1.0, "szam")
  88. }
  89. public szam(id) {
  90. client_print(0, print_center, "%d másodpercig bemelegítő kör!", mp2)
  91. if(mp2 > 0)
  92. {
  93. mp2--
  94. set_task(1.0, "szam")
  95. }
  96. else
  97. {
  98. kpkor = false
  99. set_pcvar_num(ujra, 1)
  100. }
  101. }
  102. public korveg()
  103. {
  104. counterszam = 0
  105. terrorszam = 0
  106. puska = 0
  107. }
  108. public kornull()
  109. korok = 0
  110. public inditas(id) {
  111. if(!is_user_alive(id))
  112. return PLUGIN_HANDLED
  113. if(korok < 35) {
  114. if(kpkor == false)
  115. {
  116. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  117. {
  118. strip_user_weapons(id)
  119. give_item(id, "weapon_knife")
  120. give_item(id, "weapon_c4")
  121. }
  122. else
  123. {
  124. strip_user_weapons(id)
  125. give_item(id, "weapon_knife")
  126. }
  127. give_item(id, "item_kevlar")
  128. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  129. give_item(id, "weapon_flashbang")
  130. give_item(id, "weapon_deagle")
  131. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  132. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  133. cs_set_user_defuse(id, 1)
  134. remove_task(id)
  135. mp[id] = 15
  136. fegyvermenu(id)
  137. set_task(1.0, "vissza", id)
  138. cs_set_user_money(id, 0)
  139. }
  140. else
  141. {
  142. strip_user_weapons(id)
  143. cs_set_user_money(id, 0)
  144. give_item(id, "weapon_deagle")
  145. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  146. }
  147. }
  148. return PLUGIN_HANDLED
  149. }
  150. public vissza(id)
  151. {
  152. if(mp[id] > 0)
  153. {
  154. mp[id] -= 1
  155. set_task(1.0,"fegyvermenu", id)
  156. set_task(1.0, "vissza", id)
  157. }
  158. else
  159. {
  160. remove_task(id)
  161. print_color(id, "!g[Információ]!y Sajnos lejárt az idő, nem választottál semmit!")
  162. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  163. }
  164. }
  165. public fegyvermenu(id)
  166. {
  167. new players[32]
  168. get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
  169. get_players(players,counterszam,"e","CT")
  170. new cim[121], limit[121]
  171. format(cim, charsmax(cim), "\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:.\w Fegyvermenü \r- \y[\wMásodperc: \r%d\y]",mp[id])
  172. if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska <= 3)
  173. format(limit, charsmax(limit), "AWP \dĂ–sszesen %d darab maradt", 4-puska)
  174. else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4 || counterszam < 4 || terrorszam < 4)
  175. format(limit, charsmax(limit), "AWP \d4v4-től van. (%dv%d)", terrorszam, counterszam)
  176. else if(puska >= 4)
  177. format(limit, charsmax(limit), "AWP \dElfogyott")
  178. new menu = menu_create(cim, "fegyvermenu_h" )
  179.  
  180. menu_additem(menu,"Marverick \dM4A1","1",0)
  181. menu_additem(menu,"Alexander Kalasnyikov \dAK47","2",0)
  182. menu_additem(menu,limit,"3",0)
  183. menu_additem(menu,"St. Étienne \dFAMAS","4",0)
  184. menu_additem(menu,"SMG \dMP5 NAVY","5",0)
  185. menu_additem(menu,"Shotgun \dM3","6",0)
  186. menu_additem(menu,"Távcsöves puska \dSCOUT","7",0)
  187. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  188. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  189. menu_display(id, menu, 0)
  190. }
  191. public fegyvermenu_h(id, menu, item)
  192. {
  193. if( item == MENU_EXIT )
  194. {
  195. menu_destroy(menu);
  196. return PLUGIN_HANDLED;
  197. }
  198. new data[9], szName[64];
  199. new access, callback;
  200. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  201. new key = str_to_num(data);
  202.  
  203. switch(key)
  204. {
  205. case 1:{
  206. remove_task(id)
  207. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  208. give_item(id, "weapon_m4a1")
  209. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  210. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t M4A1-t!y választottad!")
  211. }
  212. case 2:{
  213. remove_task(id)
  214. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  215. give_item(id, "weapon_ak47")
  216. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  217. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t AK47-t!y választottad!")
  218. }
  219. case 3:{
  220. new players[32]
  221. get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
  222. get_players(players,counterszam,"e","CT")
  223. if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska < 4){
  224. remove_task(id)
  225. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  226. puska++
  227. give_item(id, "weapon_awp")
  228. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
  229. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t AWP-t!y választottad!")
  230. }
  231. else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4)
  232. print_color(id, "!g[Információ]!y Az AWP-t csak!t 4v4!y-től tudod használni!")
  233. else if(puska >= 4)
  234. print_color(id, "!g[Információ]!y Sajnálom az!t AWP!y elfogyott!")
  235. }
  236. case 4:{
  237. remove_task(id)
  238. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  239. give_item(id, "weapon_famas")
  240. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  241. print_color(id, "!g[Információ]!y Te a!t FAMAS-t!y választottad!")
  242. }
  243. case 5:{
  244. remove_task(id)
  245. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  246. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  247. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
  248. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t MP5-t!y választottad!")
  249. }
  250. case 6:{
  251. remove_task(id)
  252. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  253. give_item(id, "weapon_m3")
  254. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 50)
  255. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t M3-t!y választottad!")
  256. }
  257. case 7:{
  258. remove_task(id)
  259. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  260. give_item(id, "weapon_scout")
  261. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
  262. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t SCOUT-t!y választottad!")
  263. }
  264. }
  265. menu_destroy(menu)
  266. return PLUGIN_HANDLED
  267. }
  268. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  269. {
  270. new count = 1, players[32]
  271. static msg[191]
  272. vformat(msg, 190, input, 3)
  273.  
  274. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  275. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  276. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  277. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  278. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  279. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  280. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  281. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  282. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  283. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  284. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  285. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  286. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  287. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  288. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  289. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  290. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  291. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  292. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  293. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  294. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  295.  
  296. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  297. {
  298. for (new i = 0; i < count; i++)
  299. {
  300. if (is_user_connected(players[i]))
  301. {
  302. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  303. write_byte(players[i])
  304. write_string(msg)
  305. message_end()
  306. }
  307. }
  308. }
  309. return PLUGIN_HANDLED
  310. }
  311. public death(){
  312. new killer = read_data(1)
  313. new victim = read_data(2)
  314.  
  315. if(killer == victim)
  316. {
  317. return PLUGIN_HANDLED
  318. }
  319.  
  320. oles[killer]++
  321.  
  322. if(oles[killer] >= maxoles && verseny)
  323. {
  324. new kname[32]
  325. get_user_name(killer, kname, charsmax(kname))
  326. set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 6.0, 12.0)
  327. show_dhudmessage(0, "%s nyert!", kname)
  328. }
  329. return PLUGIN_HANDLED
  330. }
  331. public verseny_inditasa(id) {
  332. if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY){
  333. if(!verseny)
  334. {
  335. verseny = true
  336. maxoles = 50
  337. }
  338. }
  339. }
  340. public hud() {
  341. new ps[32], num
  342. get_players(ps, num, "c")
  343.  
  344. SortCustom1D(ps, num, "sort_bestplayer")
  345.  
  346. top1 = ps[0]
  347. top2 = ps[1]
  348. top3 = ps[2]
  349.  
  350. new top1neve[33], top2neve[32], top3neve[32]
  351. get_user_name(top1, top1neve, charsmax(top1neve))
  352. get_user_name(top2, top2neve, charsmax(top2neve))
  353. get_user_name(top3, top3neve, charsmax(top3neve))
  354. for(new i; i < num; i++)
  355. {
  356. if(verseny){
  357. set_dhudmessage(10, 10, 250, 0.03, 0.26, 0, 6.0, 5.0)
  358. show_dhudmessage(i, "1. %s - %d^n2. %s - %d^n3. %s - %d",top1neve, oles[top1], top2neve, oles[top2], top3neve, oles[top3])
  359. }
  360. }
  361. }
  362. public sort_bestplayer(id1, id2)
  363. {
  364. if(oles[id1] > oles[id2])
  365. return -1;
  366. else if(oles[id1] < oles[id2])
  367. return 1;
  368.  
  369. return 0;
  370. }
  371.  

Ők köszönték meg DeR0iD nek ezt a hozzászólást (összesen 2): D3M0*~ (2015.02.23. 15:30) • NuD[!]e (2015.02.24. 21:09)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegxvermenü AWP Elfogyással
HozzászólásElküldve: 2015.02.24. 19:34 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.20. 14:00
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
DeR0iD írta:
Használd egészséggel, nekem már úgy se kell :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <dhudmessage>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
 
#define PLUGIN "FegyverMenu+Mapszavaztato"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DeRoiD"
 
new mp[33], puska = 0, ujra, bool:kpkor, mp2, korok, mp3, maxspeed, counterszam, terrorszam
new bool:verseny
new top1, top2, top3
new oles[33]
new maxoles
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /timeleft", "ido")
register_clcmd("say timeleft", "ido")
register_clcmd("say /top", "hud")
register_event("DeathMsg","death","a")
register_clcmd("verseny_inditasa", "verseny_inditasa")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "inditas", 1)
register_logevent("ujkor", 2, "1=Round_Start")
register_logevent("kornull", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
register_logevent("kornull", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
register_logevent("korveg", 2, "0=World triggered", "1=Round_End")
ujra = get_cvar_pointer("sv_restart")
register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
maxspeed = get_cvar_pointer("sv_maxspeed")
lol()
}
public ido(id)
print_color(id, "!g[Információ]!y Még!t %d!y kör van hátra!", 35-korok)
public ujkor(id) {
if(verseny)
return PLUGIN_HANDLED
if(kpkor == false)
{
puska = 0
korok++
if(korok < 35) {
print_color(id, "!g[Információ]!y Játékosok!t %d!y/!g32!y | IP: !t37.221.210.30:27018!y | Kör: !t%d!y/!g35 !y | !twww.fb.com/subb.server", get_playersnum(), korok)
set_dhudmessage(42, 127, 255, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 12.0)
show_dhudmessage(id, "%d kör van hátra!", 35-korok)
 
}
else
{
mp3 = 5
atvalt()
set_pcvar_num(maxspeed, 0)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public atvalt()
{
set_hudmessage(42, 127, 255, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 1.1)
show_hudmessage(0, "%d másodperc múlva pálya váltás!", mp3)
if(mp3 > 0)
{
client_cmd(0, "spk buttons/lightswitch2.wav")
mp3--
set_task(1.0, "atvalt")
}
else
{
server_cmd("changelevel ^"de_dust2_snow^"")
}
}
public Event_Change_Weapon(id)
{
new fgy = get_user_weapon(id)
if(kpkor == true && fgy != CSW_DEAGLE)
{
engclient_cmd(id, "weapon_deagle")
}
}
public lol() {
//set_pcvar_num(ujra, 1)
kpkor = true
mp2 = 45
set_task(1.0, "szam")
}
public szam(id) {
client_print(0, print_center, "%d másodpercig bemelegítő kör!", mp2)
if(mp2 > 0)
{
mp2--
set_task(1.0, "szam")
}
else
{
kpkor = false
set_pcvar_num(ujra, 1)
}
}
public korveg()
{
counterszam = 0
terrorszam = 0
puska = 0
}
public kornull()
korok = 0
public inditas(id) {
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if(korok < 35) {
if(kpkor == false)
{
if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_c4")
}
else
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
}
give_item(id, "item_kevlar")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
cs_set_user_defuse(id, 1)
remove_task(id)
mp[id] = 15
fegyvermenu(id)
set_task(1.0, "vissza", id)
cs_set_user_money(id, 0)
}
else
{
strip_user_weapons(id)
cs_set_user_money(id, 0)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public vissza(id)
{
if(mp[id] > 0)
{
mp[id] -= 1
set_task(1.0,"fegyvermenu", id)
set_task(1.0, "vissza", id)
}
else
{
remove_task(id)
print_color(id, "!g[Információ]!y Sajnos lejárt az idő, nem választottál semmit!")
show_menu(id, 0, "^n", 1)
}
}
public fegyvermenu(id)
{
new players[32]
get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
get_players(players,counterszam,"e","CT")
new cim[121], limit[121]
format(cim, charsmax(cim), "\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:.\w Fegyvermenü \r- \y[\wMásodperc: \r%d\y]",mp[id])
if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska <= 3)
format(limit, charsmax(limit), "AWP \dĂ–sszesen %d darab maradt", 4-puska)
else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4 || counterszam < 4 || terrorszam < 4)
format(limit, charsmax(limit), "AWP \d4v4-től van. (%dv%d)", terrorszam, counterszam)
else if(puska >= 4)
format(limit, charsmax(limit), "AWP \dElfogyott")
new menu = menu_create(cim, "fegyvermenu_h" )
 
menu_additem(menu,"Marverick \dM4A1","1",0)
menu_additem(menu,"Alexander Kalasnyikov \dAK47","2",0)
menu_additem(menu,limit,"3",0)
menu_additem(menu,"St. Étienne \dFAMAS","4",0)
menu_additem(menu,"SMG \dMP5 NAVY","5",0)
menu_additem(menu,"Shotgun \dM3","6",0)
menu_additem(menu,"Távcsöves puska \dSCOUT","7",0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public fegyvermenu_h(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[9], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
 
switch(key)
{
case 1:{
remove_task(id)
show_menu(id, 0, "^n", 1)
give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t M4A1-t!y választottad!")
}
case 2:{
remove_task(id)
show_menu(id, 0, "^n", 1)
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t AK47-t!y választottad!")
}
case 3:{
new players[32]
get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
get_players(players,counterszam,"e","CT")
if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska < 4){
remove_task(id)
show_menu(id, 0, "^n", 1)
puska++
give_item(id, "weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t AWP-t!y választottad!")
}
else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4)
print_color(id, "!g[Információ]!y Az AWP-t csak!t 4v4!y-től tudod használni!")
else if(puska >= 4)
print_color(id, "!g[Információ]!y Sajnálom az!t AWP!y elfogyott!")
}
case 4:{
remove_task(id)
show_menu(id, 0, "^n", 1)
give_item(id, "weapon_famas")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
print_color(id, "!g[Információ]!y Te a!t FAMAS-t!y választottad!")
}
case 5:{
remove_task(id)
show_menu(id, 0, "^n", 1)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t MP5-t!y választottad!")
}
case 6:{
remove_task(id)
show_menu(id, 0, "^n", 1)
give_item(id, "weapon_m3")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 50)
print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t M3-t!y választottad!")
}
case 7:{
remove_task(id)
show_menu(id, 0, "^n", 1)
give_item(id, "weapon_scout")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t SCOUT-t!y választottad!")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
stock print_color(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32]
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)
 
replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
replace_all(msg, 190, "á", "á")
replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
replace_all(msg, 190, "É", "É")
replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
 
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
write_byte(players[i])
write_string(msg)
message_end()
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public death(){
new killer = read_data(1)
new victim = read_data(2)
 
if(killer == victim)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
 
oles[killer]++
 
if(oles[killer] >= maxoles && verseny)
{
new kname[32]
get_user_name(killer, kname, charsmax(kname))
set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 6.0, 12.0)
show_dhudmessage(0, "%s nyert!", kname)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public verseny_inditasa(id) {
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY){
if(!verseny)
{
verseny = true
maxoles = 50
}
}
}
public hud() {
new ps[32], num
get_players(ps, num, "c")
 
SortCustom1D(ps, num, "sort_bestplayer")
 
top1 = ps[0]
top2 = ps[1]
top3 = ps[2]
 
new top1neve[33], top2neve[32], top3neve[32]
get_user_name(top1, top1neve, charsmax(top1neve))
get_user_name(top2, top2neve, charsmax(top2neve))
get_user_name(top3, top3neve, charsmax(top3neve))
for(new i; i < num; i++)
{
if(verseny){
set_dhudmessage(10, 10, 250, 0.03, 0.26, 0, 6.0, 5.0)
show_dhudmessage(i, "1. %s - %d^n2. %s - %d^n3. %s - %d",top1neve, oles[top1], top2neve, oles[top2], top3neve, oles[top3])
}
}
}
public sort_bestplayer(id1, id2)
{
if(oles[id1] > oles[id2])
return -1;
else if(oles[id1] < oles[id2])
return 1;
 
return 0;
}
 

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü AWP Elfogyással
HozzászólásElküldve: 2015.02.24. 21:09 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Nekem kifagy tőle a szerver! xd :?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole