hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 01:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 242 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 241 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: steam id-re fegyver skin!
HozzászólásElküldve: 2015.02.26. 18:19 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.11. 01:10
Hozzászólások: 56
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok valaki csinál nekem olyan plugint aminek a lényege az, hogy steam id-re fegyver skint tudok adni!
Előre is köszönöm!
Megy majd a gomb is!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: steam id-re fegyver skin!
HozzászólásElküldve: 2015.02.26. 18:28 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13. register_event("CurWeapon", "Fegyverek", "be", "1=1")
  14. // Add your code here...
  15. }
  16. public Fegyverek(id)
  17. {
  18. if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || id < 1 || id > 32)
  19. return
  20.  
  21. new sid[32]
  22. get_user_authid(id, sid, 31)
  23.  
  24. new Fegyver = get_user_weapon(id)
  25.  
  26. if(Fegyver == CSW_AK47 && equal(sid, "STEAM_X.X:XXXXXX"))
  27. {
  28. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_ak47.mdl")
  29. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_ak47.mdl")
  30. }
  31. }

Ők köszönték meg DeR0iD nek ezt a hozzászólást: Z$OL@ (2015.02.26. 19:05)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: steam id-re fegyver skin!
HozzászólásElküldve: 2015.02.26. 20:13 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.11. 01:10
Hozzászólások: 56
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Jó csak az a baj, hogy, ha kiválasztom azt a fegyvert, akkor kifagy az egész szerver!
Nem tudnád javítani?
Előre is kösz.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: steam id-re fegyver skin!
HozzászólásElküldve: 2015.02.26. 21:10 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Az már a te dolgod. Gondolom nem töltötted le a modelt.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: steam id-re fegyver skin!
HozzászólásElküldve: 2015.02.26. 21:38 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2012.01.29. 12:48
Hozzászólások: 408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "author"
  7.  
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  11. register_event("CurWeapon", "Fegyverek", "be", "1=1")
  12. // Add your code here...
  13. }
  14. public plugin_precache()
  15. {
  16. precache_model("models/v_ak47.mdl")
  17. precache_model("models/p_ak47.mdl")
  18. }
  19. public Fegyverek(id)
  20. {
  21. if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || id < 1 || id > 32)
  22. return
  23.  
  24. new sid[32]
  25. get_user_authid(id, sid, 31)
  26.  
  27. new Fegyver = get_user_weapon(id)
  28.  
  29. if(Fegyver == CSW_AK47 && equal(sid, "STEAM_X.X:XXXXXX"))
  30. {
  31. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_ak47.mdl")
  32. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_ak47.mdl")
  33. }
  34.  
  35. }

Ők köszönték meg HuBaBuBa nek ezt a hozzászólást: Z$OL@ (2015.02.28. 11:56)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: steam id-re fegyver skin!
HozzászólásElküldve: 2015.02.28. 16:01 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.11. 01:10
Hozzászólások: 56
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hubaba a tied jó skinek meg minden, de ha lőni akarok kifagy a szerver gondolom a hang miatt beleírnád, hogy a hangokat is betöltse? Előre is kösz.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: steam id-re fegyver skin!
HozzászólásElküldve: 2015.02.28. 16:25 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
Z$OL@ írta:
Hubaba a tied jó skinek meg minden, de ha lőni akarok kifagy a szerver gondolom a hang miatt beleírnád, hogy a hangokat is betöltse? Előre is kösz.

nincs benne más hang... posztold logot

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: steam id-re fegyver skin!
HozzászólásElküldve: 2015.02.28. 16:27 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Biztos hogy valamit elírtál.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: steam id-re fegyver skin!
HozzászólásElküldve: 2015.02.28. 16:28 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2012.01.29. 12:48
Hozzászólások: 408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
Hang hiánya miatt nem fog kifagyni a szerver, bizonyára valami más hiba van. Linkeld be a teljes forráskódot amit használsz.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: steam id-re fegyver skin!
HozzászólásElküldve: 2015.02.28. 17:32 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.11. 01:10
Hozzászólások: 56
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "author"
  7.  
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  11. register_event("CurWeapon", "Fegyverek", "be", "1=1")
  12. // Add your code here...
  13. }
  14. public plugin_precache()
  15. {
  16. precache_model("models/replayfegyverek/v_ak47_uj.mdl")
  17. precache_model("models/replayfegyverek/p_ak47_uj.mdl")
  18. precache_model("models/replayfegyverek/v_awp.mdl")
  19. precache_model("models/replayfegyverek/v_deagle.mdl")
  20. precache_model("models/replayfegyverek/v_m4a1.mdl")
  21. precache_model("models/replayfegyverek/p_m4a1.mdl")
  22. precache_model("models/replayfegyverek/v_knife.mdl")
  23. }
  24. public Fegyverek(id)
  25. {
  26. if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || id < 1 || id > 32)
  27. return
  28.  
  29. new sid[32]
  30. get_user_authid(id, sid, 31)
  31.  
  32. new Fegyver = get_user_weapon(id)
  33.  
  34. if(Fegyver == CSW_AK47 && equal(sid, "STEAM_0:0:1061515238"))
  35. {
  36. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/replayfegyverek/v_ak47_uj.mdl")
  37. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/replayfegyverek/p_ak47_uj.mdl")
  38. }
  39. if(Fegyver == CSW_AWP && equal(sid, "STEAM_0:0:1061515238"))
  40. {
  41. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/replayfegyverek/v_awp.mdl")
  42. }
  43. if(Fegyver == CSW_DEAGLE && equal(sid, "STEAM_0:0:1061515238"))
  44. {
  45. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/replayfegyverek/v_deagle.mdl")
  46. }
  47. if(Fegyver == CSW_M4A1 && equal(sid, "STEAM_0:0:1061515238"))
  48. {
  49. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/replayfegyverek/v_m4a1.mdl")
  50. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/replayfegyverek/p_m4a1.mdl")
  51. }
  52. if(Fegyver == CSW_KNIFE && equal(sid, "STEAM_0:0:1061515238"))
  53. {
  54. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/replayfegyverek/v_knife.mdl")
  55. }
  56. if(Fegyver == CSW_USP && equal(sid, "STEAM_0:0:1061515238"))
  57. {
  58. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/replayfegyverek/v_usp.mdl")
  59. }
  60. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole