hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.17. 01:29



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 92 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 91 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Javítsátok[PLEASE]
HozzászólásElküldve: 2015.02.24. 17:58 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.27. 06:02
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Írtam a Silent által írt XP Tut-ból egy plugint 1-2 dologgal.

Valaki javítsa ki pls sok hibát dob.
[Megj.:Első próbálkozásom :)]

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <fun>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Szintrendszer"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "[PK]Uwillpay"
  10. #define MAXCLASSES 10
  11.  
  12.  
  13.  
  14. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33],PlayerClass[33]
  15.  
  16. new XP_KILL,XP_KNIFE,XP_Hs,SaveXP
  17.  
  18. new g_vault
  19.  
  20.  
  21.  
  22. new const CLASSES[MAXCLASSES] [] = {
  23.  
  24. "Tulelo",
  25. "Katona",
  26. "Probalkozik",
  27. "Beavatott",
  28. "Tehetseges",
  29. "Rasszista",
  30. "Fajpusztito",
  31. "Remalom",
  32. "BB Kocka",
  33. "Parkour Tag"
  34.  
  35. }
  36.  
  37. new const LEVELS[10] = {
  38.  
  39. 0,
  40. 1000,
  41. 2000,
  42. 3000,
  43. 4000,
  44. 5000,
  45. 6000,
  46. 7000,
  47. 8000,
  48. 9000
  49.  
  50. }
  51.  
  52. public plugin_init()
  53.  
  54. {
  55.  
  56. register_plugin("Szintrendszer","1.0","[PK]Uwillpay");
  57.  
  58. register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")
  59.  
  60. SaveXP = register_cvar("SaveXP","1")
  61.  
  62. XP_Kill = register_cvar("XP_per_kill","20")
  63.  
  64. XP_Hs = register_cvar("XP_hs_bonus","20")
  65.  
  66. XP_Knife = register_cvar("XP_knife_bonus","20")
  67.  
  68. g_vault = nvault_open("szintrendszer")
  69.  
  70. register_clcmd("say /faj", "ChangeClass")
  71. register_clcmd("say /kaszt", "ChangeClass")
  72. register_clcmd("say /osztaly", "ChangeClass")
  73. register_clcmd("say_team /faj", "ChangeClass")
  74. register_clcmd("say_team /kaszt", "ChangeClass")
  75. register_clcmd("say_team /osztaly", "ChangeClass")
  76.  
  77. register_clcmd("say /xp", "ShowHud")
  78. register_clcmd("say_team /xp", "ShowHud")
  79.  
  80. }
  81.  
  82. public eDeath( )
  83.  
  84. {
  85.  
  86. new attacker = read_data( 1 )
  87.  
  88. new iVictim = read_data( 2 )
  89.  
  90. new headshot = read_data( 3 )
  91.  
  92. if(PlayerClass[attacker] == 0)
  93.  
  94. return PLUGIN_CONTINUE
  95.  
  96.  
  97. new clip,ammo,weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo)
  98.  
  99. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill)
  100.  
  101. if(headshot)
  102. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs)
  103.  
  104. if(weapon == CSW_KNIFE)
  105. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_KNIFE)
  106.  
  107. while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
  108.  
  109. {
  110. client_print(attacker, print_chat, "\r[Parkour] \yGrat! Te egy \g%i \yszintu \g%s \yvagy!", PlayerLevel[attacker],CLASSES[PlayerClass[attacker]])
  111.  
  112. PlayerLevel[attacker] += 1
  113.  
  114. }
  115.  
  116. ShowHud(attacker)
  117.  
  118. }
  119.  
  120. public ShowHud(id)
  121. {
  122.  
  123. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.75, 0.01, 0, 6.0, 15,)
  124. show_hudmessage(id, "\r[Parkour]^n\ySzinted: \g%i^n\yXP-d: \g%i^n\yFajod: /g%s",PlayerLevel[id],PlayerXP[id],CLASSES[PlayerClass[id]])
  125.  
  126. }
  127.  
  128. public ChangeClass(id)
  129.  
  130. {
  131. new menu = menu_create("\r[Parkour]Faj Menu" , "Class_Handle");
  132.  
  133. menu_additem(menu, "\yTulelo", "1", 0);
  134. menu_additem(menu, "\yKatona", "2", 0);
  135. menu_additem(menu, "\yProbalkozik", "3", 0);
  136. menu_additem(menu, "\yBeavatott", "4", 0);
  137. menu_additem(menu, "\yTehetseges", "5", 0);
  138. menu_additem(menu, "\yRasszista", "6", 0);
  139. menu_additem(menu, "\yFajpusztito", "7", 0);
  140. menu_additem(menu, "\yRemalom", "8", 0);
  141. menu_additem(menu, "\yBB Kocka", "9", 0);
  142. menu_additem(menu, "\yParkour Tag", "10", 0);
  143.  
  144. menu_setprop(menu , MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  145. menu_display(id, menu, 0);
  146.  
  147. return PLUGIN_CONTINUE;
  148.  
  149. }
  150.  
  151. public Class_Handle(id , menu , item)
  152.  
  153. {
  154.  
  155. if(item == MENU_EXIT)
  156.  
  157. {
  158. menu_destroy(menu);
  159. }
  160.  
  161. new szCommand[6] , szName[64]; new access , callback;
  162. menu_item_getinfo(menu , item , access , szCommand , 5 , szName , 63 , callback);
  163.  
  164. new i = str_to_num(szCommand)
  165. if(PlayerClass[id] != i)
  166.  
  167. {
  168.  
  169. PlayerClass[id] = i; client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yA te uj fajod: \g%s",CLASSES[i])
  170.  
  171. }
  172. else
  173. {
  174.  
  175. client_print(id,print_chat,"\r[Parkour]\yEddig is \g%s \yvoltal",CLASSES[id])
  176.  
  177. }
  178. menu_destroy(menu);
  179. return PLUGIN_CONTINUE
  180.  
  181. }
  182.  
  183. public client_connect(id)
  184. {
  185.  
  186. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  187. {
  188.  
  189. LoadData(id)
  190.  
  191. }
  192.  
  193. }
  194.  
  195. public client_disconnect(id)
  196. {
  197.  
  198. if(get_pcvar_num(SaveXP))
  199. {
  200.  
  201. SaveData(id)
  202.  
  203. }
  204.  
  205. }
  206.  
  207. public SaveData(id)
  208. {
  209.  
  210. new name[32]
  211. get_user_name(id, name, 31)
  212.  
  213. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  214. format(vaultkey,63,"%[Parkour]Szintrendszer",name)
  215. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  216.  
  217. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  218.  
  219. return PLUGIN_CONTINUE
  220.  
  221. }
  222.  
  223. LoadData(id)
  224.  
  225. {
  226.  
  227. new name[32];
  228. get_user_name(id, name, 31);
  229. new vaultkey[64],vaultdata[256];
  230. format(vaultkey,63,"%s[Parkour]Szintrendszer;", name);
  231. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id]layerLevel[id]);
  232.  
  233. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  234. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
  235.  
  236. new playerxp[32], playerlevel[32];
  237. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31);
  238. PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp);
  239. PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel);
  240.  
  241. return PLUGIN_CONTINUE;
  242. }
  243.  
  244. //Szintenként HP növelés
  245.  
  246. public hpadas(id);
  247.  
  248. {
  249. if(is_user_alive(id);
  250.  
  251. return PLUGIN_CONTINUE;
  252.  
  253.  
  254. {
  255. new elet = get_user_health(if);
  256. set_user_health(id, elet+PlayerLevel[id]*15);
  257.  
  258. }
  259.  
  260. return PLUGIN_CONTINUE;
  261.  
  262. }
  263. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  264. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  265. */
  266.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Javítsátok[PLEASE]
HozzászólásElküldve: 2015.03.02. 10:46 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.01. 17:23
Hozzászólások: 40
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Javítottam a hibákat, már csak 6 warningot dob, ami a tagolások miatt lehetnek. :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <fun>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Szintrendszer"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "[PK]Uwillpay"
  10. #define MAXCLASSES 10
  11.  
  12.  
  13.  
  14. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33],PlayerClass[33]
  15.  
  16. new XP_KILL,XP_KNIFE,XP_Hs,SaveXP
  17.  
  18. new g_vault
  19.  
  20.  
  21.  
  22. new const CLASSES[MAXCLASSES] [] = {
  23.  
  24. "Tulelo",
  25. "Katona",
  26. "Probalkozik",
  27. "Beavatott",
  28. "Tehetseges",
  29. "Rasszista",
  30. "Fajpusztito",
  31. "Remalom",
  32. "BB Kocka",
  33. "Parkour Tag"
  34.  
  35. }
  36.  
  37. new const LEVELS[10] = {
  38.  
  39. 0,
  40. 1000,
  41. 2000,
  42. 3000,
  43. 4000,
  44. 5000,
  45. 6000,
  46. 7000,
  47. 8000,
  48. 9000
  49.  
  50. }
  51.  
  52. public plugin_init()
  53.  
  54. {
  55.  
  56. register_plugin("Szintrendszer","1.0","[PK]Uwillpay");
  57.  
  58. register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")
  59.  
  60. SaveXP = register_cvar("SaveXP","1")
  61.  
  62. XP_KILL = register_cvar("XP_per_kill","20")
  63.  
  64. XP_Hs = register_cvar("XP_hs_bonus","20")
  65.  
  66. XP_KNIFE = register_cvar("XP_knife_bonus","20")
  67.  
  68. g_vault = nvault_open("szintrendszer")
  69.  
  70. register_clcmd("say /faj", "ChangeClass")
  71. register_clcmd("say /kaszt", "ChangeClass")
  72. register_clcmd("say /osztaly", "ChangeClass")
  73. register_clcmd("say_team /faj", "ChangeClass")
  74. register_clcmd("say_team /kaszt", "ChangeClass")
  75. register_clcmd("say_team /osztaly", "ChangeClass")
  76.  
  77. register_clcmd("say /xp", "ShowHud")
  78. register_clcmd("say_team /xp", "ShowHud")
  79.  
  80. }
  81.  
  82. public eDeath( )
  83.  
  84. {
  85.  
  86. new attacker = read_data( 1 )
  87.  
  88. new iVictim = read_data( 2 )
  89.  
  90. new headshot = read_data( 3 )
  91.  
  92. if(PlayerClass[attacker] == 0)
  93.  
  94. return PLUGIN_CONTINUE
  95.  
  96.  
  97. new clip,ammo,weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo)
  98.  
  99. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_KILL)
  100.  
  101. if(headshot)
  102. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs)
  103.  
  104. if(weapon == CSW_KNIFE)
  105. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_KNIFE)
  106.  
  107. while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
  108.  
  109. {
  110. client_print(attacker, print_chat, "\r[Parkour] \yGrat! Te egy \g%i \yszintu \g%s \yvagy!", PlayerLevel[attacker],CLASSES[PlayerClass[attacker]])
  111.  
  112. PlayerLevel[attacker] += 1
  113.  
  114. }
  115.  
  116. ShowHud(attacker)
  117.  
  118. }
  119.  
  120. public ShowHud(id)
  121. {
  122.  
  123. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.75, 0.01, 0, 6.0, 15)
  124. show_hudmessage(id, "\r[Parkour]^n\ySzinted: \g%i^n\yXP-d: \g%i^n\yFajod: /g%s",PlayerLevel[id],PlayerXP[id],CLASSES[PlayerClass[id]])
  125.  
  126. }
  127.  
  128. public ChangeClass(id)
  129.  
  130. {
  131. new menu = menu_create("\r[Parkour]Faj Menu" , "Class_Handle");
  132.  
  133. menu_additem(menu, "\yTulelo", "1", 0);
  134. menu_additem(menu, "\yKatona", "2", 0);
  135. menu_additem(menu, "\yProbalkozik", "3", 0);
  136. menu_additem(menu, "\yBeavatott", "4", 0);
  137. menu_additem(menu, "\yTehetseges", "5", 0);
  138. menu_additem(menu, "\yRasszista", "6", 0);
  139. menu_additem(menu, "\yFajpusztito", "7", 0);
  140. menu_additem(menu, "\yRemalom", "8", 0);
  141. menu_additem(menu, "\yBB Kocka", "9", 0);
  142. menu_additem(menu, "\yParkour Tag", "10", 0);
  143.  
  144. menu_setprop(menu , MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  145. menu_display(id, menu, 0);
  146.  
  147. return PLUGIN_CONTINUE;
  148.  
  149. }
  150.  
  151. public Class_Handle(id , menu , item)
  152.  
  153. {
  154.  
  155. if(item == MENU_EXIT)
  156.  
  157. {
  158. menu_destroy(menu);
  159. }
  160.  
  161. new szCommand[6] , szName[64]; new access , callback;
  162. menu_item_getinfo(menu , item , access , szCommand , 5 , szName , 63 , callback);
  163.  
  164. new i = str_to_num(szCommand)
  165. if(PlayerClass[id] != i)
  166.  
  167. {
  168.  
  169. PlayerClass[id] = i; client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yA te uj fajod: \g%s",CLASSES[i])
  170.  
  171. }
  172. else
  173. {
  174.  
  175. client_print(id,print_chat,"\r[Parkour]\yEddig is \g%s \yvoltal",CLASSES[id])
  176.  
  177. }
  178. menu_destroy(menu);
  179. return PLUGIN_CONTINUE
  180.  
  181. }
  182.  
  183. public client_connect(id)
  184. {
  185.  
  186. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  187. {
  188.  
  189. LoadData(id)
  190.  
  191. }
  192.  
  193. }
  194.  
  195. public client_disconnect(id)
  196. {
  197.  
  198. if(get_pcvar_num(SaveXP))
  199. {
  200.  
  201. SaveData(id)
  202.  
  203. }
  204.  
  205. }
  206.  
  207. public SaveData(id)
  208. {
  209.  
  210. new name[32]
  211. get_user_name(id, name, 31)
  212.  
  213. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  214. format(vaultkey,63,"%[Parkour]Szintrendszer",name)
  215. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  216.  
  217. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  218.  
  219. return PLUGIN_CONTINUE
  220.  
  221. }
  222.  
  223. LoadData(id)
  224.  
  225. {
  226.  
  227. new name[32];
  228. get_user_name(id, name, 31);
  229. new vaultkey[64],vaultdata[256];
  230. format(vaultkey,63,"%s[Parkour]Szintrendszer;", name);
  231. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  232.  
  233. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  234. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
  235.  
  236. new playerxp[32], playerlevel[32];
  237. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31);
  238. PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp);
  239. PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel);
  240.  
  241. return PLUGIN_CONTINUE;
  242. }
  243.  
  244. //Szintenként HP növelés
  245.  
  246. public hpadas(id){
  247. if(!is_user_alive(id))
  248.  
  249. return PLUGIN_HANDLED;
  250.  
  251.  
  252. {
  253. new elet = get_user_health(id)
  254. set_user_health(id, elet+PlayerLevel[id]*15);
  255.  
  256. }
  257.  
  258. return PLUGIN_HANDLED;
  259.  
  260. }
  261. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  262. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  263. */
  264.  

Ők köszönték meg Digital Silence nek ezt a hozzászólást: sHockeR (2015.03.03. 05:03)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole