hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 229 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 227 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], MateaBoss az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Első fegyvermenüm
HozzászólásElküldve: 2015.03.03. 16:31 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.27. 06:02
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Valaki javítsa már ki a hibát mert nem értem, mi lehet a hiba oka.
Nem értem mi rossz abban a sorban.
Aki kijavítsa az írja már le mit rontottam el.
Köszi :)

Plugin:

[ablak]
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <fun>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyvermenu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "[PK]Uwillpay"
  10.  
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  14.  
  15.  
  16. RegisterHam(Ham_Spawn, "player","Fegyvermenu");
  17.  
  18. }
  19.  
  20. public Fegyvermenu(id)
  21.  
  22.  
  23. {
  24. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  25. {
  26.  
  27. new menu = menu_create("\r[Parkour]Fegyvermenu","menu_handler");
  28.  
  29.  
  30. menu_additem(menu, "[\rAK47 \wCsomag]", "1" ,0)
  31. menu_additem(menu, "[\rM4A1 \wCsomag]", "2" ,0)
  32. menu_additem(menu, "[\rAUG \wCsomag]", "3" ,0)
  33. menu_additem(menu, "[\rFamas \wCsomag]", "4" ,0)
  34. menu_additem(menu, "[\rGalil \wCsomag]", "5" ,0)
  35. menu_additem(menu, "[\rSMG \wCsomag \d [\rMP5 Navy\d]", "6" ,0)
  36. menu_additem(menu, "[\rAutoShotgun \wCsomag \d [\rXM1014\d]", "7" ,0)
  37. menu_additem(menu, "[\rShotgun \wCsomag \d [\rM3\d]", "8" ,0)
  38.  
  39. menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
  40. menu_display(id,menu,0);
  41.  
  42. }
  43.  
  44. public menu_handler(id, menu, item)
  45.  
  46. {
  47.  
  48. if(item == MENU_EXIT)
  49.  
  50. {
  51. menu_destroy(menu);
  52. return PLUGIN_HANDLED
  53. }
  54.  
  55. new data[6], szName[64];
  56. new access, callback;
  57. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  58. new key str_num(data);
  59. switch(key)
  60.  
  61. {
  62.  
  63. case 1:
  64.  
  65. {
  66.  
  67. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  68. give_item(id, "weapon_knife");
  69. give_item(id, "weapon_deagle");
  70. give_item(id, "weapon_ak47");
  71. client_print(id, print_chat "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAK47 \yCsomagot!");
  72.  
  73. }
  74.  
  75. case 2:
  76.  
  77. {
  78.  
  79. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  80. give_item(id, "weapon_knife");
  81. give_item(id, "weapon_deagle");
  82. give_item(id, "weapon_m4a1");
  83. client_print(id, print_chat "\r[Parkour]\yKaptal egy \gM4A1 \yCsomagot!");
  84.  
  85. }
  86.  
  87. case 3:
  88.  
  89. {
  90.  
  91. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  92. give_item(id, "weapon_knife");
  93. give_item(id, "weapon_deagle);
  94. give_item(id, "weapon_aug");
  95. client_print(id, print_chat "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAUG \yCsomagot!");
  96.  
  97. }
  98.  
  99. case 4:
  100.  
  101. {
  102.  
  103. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  104. give_item(id, "weapon_knife");
  105. give_item(id, "weapon_deagle");
  106. give_item(id, "weapon_famas");
  107. client_print(id, print_chat "\r[Parkour]\yKaptal egy \gFAMAS \yCsomagot!");
  108.  
  109. }
  110.  
  111. case 5:
  112.  
  113. {
  114.  
  115. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  116. give_item(id, "weapon_knife");
  117. give_item(id, "weapon_deagle");
  118. give_item(id, "weapon_galil");
  119. client_print(id, print_chat "\r[Parkour]\yKaptal egy \gGALIL \yCsomagot!");
  120.  
  121. }
  122.  
  123. case 6:
  124.  
  125. {
  126.  
  127. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  128. give_item(id, "weapon_knife");
  129. give_item(id, "weapon_deagle");
  130. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  131. client_print(id, print_chat "\r[Parkour]\yKaptal egy \gSMG \yCsomagot!");
  132.  
  133. }
  134.  
  135. case 7:
  136.  
  137. {
  138.  
  139. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  140. give_item(id, "weapon_knife");
  141. give_item(id, "weapon_deagle");
  142. give_item(id, "weapon_xm1014");
  143. client_print(id, print_chat "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAutoShotgun \yCsomagot!");
  144.  
  145. }
  146.  
  147. case 8:
  148.  
  149. {
  150.  
  151. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  152. give_item(id, "weapon_knife");
  153. give_item(id, "weapon_deagle");
  154. give_item(id, "weapon_m3");
  155. client_print(id, print_chat "\r[Parkour]\yKaptal egy \gShotgun \yCsomagot!);
  156.  
  157. }
  158. }
  159.  
  160. return PLUGIN_HANDLED
  161.  
[/ablak]

Hibák :S:

[ablak]
Fegyvermenum.sma(30) : warning 217: loose indentation
Fegyvermenum.sma(45) : error 029: invalid expression, assumed zero
Fegyvermenum.sma(45) : error 017: undefined symbol "menu_handler"
Fegyvermenum.sma(45) : error 017: undefined symbol "item"
Fegyvermenum.sma(45) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.
Done.
[/ablak]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Első fegyvermenüm
HozzászólásElküldve: 2015.03.03. 16:56 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.01. 17:23
Hozzászólások: 40
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Rengeteg hiba volt benne. Hasonlítsd össze a kettőt, nem írom le most a hibákat, bocsi. :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <fun>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyvermenu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "[PK]Uwillpay"
  10.  
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  14.  
  15.  
  16. RegisterHam(Ham_Spawn, "player","Fegyvermenu");
  17.  
  18. }
  19.  
  20. public Fegyvermenu(id)
  21.  
  22.  
  23. {
  24. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  25. {
  26.  
  27. new menu = menu_create("\r[Parkour]Fegyvermenu","menu_handler");
  28.  
  29.  
  30. menu_additem(menu, "[\rAK47 \wCsomag]", "1" ,0)
  31. menu_additem(menu, "[\rM4A1 \wCsomag]", "2" ,0)
  32. menu_additem(menu, "[\rAUG \wCsomag]", "3" ,0)
  33. menu_additem(menu, "[\rFamas \wCsomag]", "4" ,0)
  34. menu_additem(menu, "[\rGalil \wCsomag]", "5" ,0)
  35. menu_additem(menu, "[\rSMG \wCsomag \d [\rMP5 Navy\d]", "6" ,0)
  36. menu_additem(menu, "[\rAutoShotgun \wCsomag \d [\rXM1014\d]", "7" ,0)
  37. menu_additem(menu, "[\rShotgun \wCsomag \d [\rM3\d]", "8" ,0)
  38.  
  39. menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
  40. menu_display(id,menu,0);
  41.  
  42. return PLUGIN_HANDLED;
  43. }
  44.  
  45. }
  46.  
  47. public menu_handler(id, menu, item)
  48. {
  49.  
  50. if(item == MENU_EXIT)
  51.  
  52. {
  53. menu_destroy(menu);
  54. return PLUGIN_HANDLED;
  55. }
  56.  
  57. new data[12], szName[64];
  58. new access, callback;
  59. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  60. new key = str_to_num(data);
  61. switch(key)
  62.  
  63. {
  64.  
  65. case 1:
  66.  
  67. {
  68.  
  69. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  70. give_item(id, "weapon_knife");
  71. give_item(id, "weapon_deagle");
  72. give_item(id, "weapon_ak47");
  73. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAK47 \yCsomagot!");
  74.  
  75. }
  76.  
  77. case 2:
  78.  
  79. {
  80.  
  81. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  82. give_item(id, "weapon_knife");
  83. give_item(id, "weapon_deagle");
  84. give_item(id, "weapon_m4a1");
  85. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gM4A1 \yCsomagot!");
  86.  
  87. }
  88.  
  89. case 3:
  90.  
  91. {
  92.  
  93. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  94. give_item(id, "weapon_knife");
  95. give_item(id, "weapon_deagle")
  96. give_item(id, "weapon_aug");
  97. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAUG \yCsomagot!");
  98.  
  99. }
  100.  
  101. case 4:
  102.  
  103. {
  104.  
  105. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  106. give_item(id, "weapon_knife");
  107. give_item(id, "weapon_deagle");
  108. give_item(id, "weapon_famas");
  109. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gFAMAS \yCsomagot!");
  110.  
  111. }
  112.  
  113. case 5:
  114.  
  115. {
  116.  
  117. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  118. give_item(id, "weapon_knife");
  119. give_item(id, "weapon_deagle");
  120. give_item(id, "weapon_galil");
  121. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gGALIL \yCsomagot!");
  122.  
  123. }
  124.  
  125. case 6:
  126.  
  127. {
  128.  
  129. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  130. give_item(id, "weapon_knife");
  131. give_item(id, "weapon_deagle");
  132. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  133. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gSMG \yCsomagot!");
  134.  
  135. }
  136.  
  137. case 7:
  138.  
  139. {
  140.  
  141. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  142. give_item(id, "weapon_knife");
  143. give_item(id, "weapon_deagle");
  144. give_item(id, "weapon_xm1014");
  145. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAutoShotgun \yCsomagot!");
  146.  
  147. }
  148.  
  149. case 8:
  150.  
  151. {
  152.  
  153. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  154. give_item(id, "weapon_knife");
  155. give_item(id, "weapon_deagle");
  156. give_item(id, "weapon_m3");
  157. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gShotgun \yCsomagot!");
  158.  
  159. }
  160. }
  161.  
  162. return PLUGIN_HANDLED;
  163. }

Ők köszönték meg Digital Silence nek ezt a hozzászólást: sHockeR (2015.03.04. 04:43)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Első fegyvermenüm
HozzászólásElküldve: 2015.03.03. 18:01 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.27. 06:02
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Ez most komoly???!!!
Leírtad nekem ugyan azt?
Tableten vok lehet nem veszem észre, de ha nem ugyan az,
akkor magyarázd meg nekem(írd le) hogy miben különbözik.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Első fegyvermenüm
HozzászólásElküldve: 2015.03.03. 18:17 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.02.21. 20:52
Hozzászólások: 30
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Nem ugyan azt küldte.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Első fegyvermenüm
HozzászólásElküldve: 2015.03.03. 22:28 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.01. 17:23
Hozzászólások: 40
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Rendben, ha ennyire figyelmetlen vagy, leírom.
Hibánként számozok sorban.

1,
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. {
  2. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  3. {
  4.  
  5. new menu = menu_create("\r[Parkour]Fegyvermenu","menu_handler");
  6.  
  7.  
  8. menu_additem(menu, "[\rAK47 \wCsomag]", "1" ,0)
  9. menu_additem(menu, "[\rM4A1 \wCsomag]", "2" ,0)
  10. menu_additem(menu, "[\rAUG \wCsomag]", "3" ,0)
  11. menu_additem(menu, "[\rFamas \wCsomag]", "4" ,0)
  12. menu_additem(menu, "[\rGalil \wCsomag]", "5" ,0)
  13. menu_additem(menu, "[\rSMG \wCsomag \d [\rMP5 Navy\d]", "6" ,0)
  14. menu_additem(menu, "[\rAutoShotgun \wCsomag \d [\rXM1014\d]", "7" ,0)
  15. menu_additem(menu, "[\rShotgun \wCsomag \d [\rM3\d]", "8" ,0)
  16.  
  17. menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
  18. menu_display(id,menu,0);
  19.  
  20.  
  21. }
  22. }

Kellet plusz 1 "}" a végére.

2, Amit te írtál:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new key str_num(data)
ilyen nincs hogy str_num, illetve a "key" után "=" jel kell. Helyesen:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new key = str_to_num(data)



3, case 1: -től case 8: -ig a print_chat után vessző kell. Helyesen:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAK47 \yCsomagot!");

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gM4A1 \yCsomagot!");

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gAUG \yCsomagot!");
stb...stb..

4, case 3: -nál a
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. give_item(id, "weapon_deagle);
sorban, kimaradt egy " jel a deagle szó után. Helyesen:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. give_item(id, "weapon_deagle");


5, case 8: -nál szintén elkövetted az előző hibát, hogy kihagytál egy " jelet. Javított:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. client_print(id, print_chat, "\r[Parkour]\yKaptal egy \gShotgun \yCsomagot!");


6, Utolsó, és egyben az utolsó hiba, a return PLUGIN_HANDLED után pontosvessző, majd a plugin legvégére "}". Javítva:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. return PLUGIN_HANDLED;
  2. }




Remélem megelégedett vagy most már. :) Ha valami nem tiszta, írj és kifejtem bővebben.

sHockeR írta:
Ez most komoly???!!!
Leírtad nekem ugyan azt?
Tableten vok lehet nem veszem észre, de ha nem ugyan az,
akkor magyarázd meg nekem(írd le) hogy miben különbözik.

Ők köszönték meg Digital Silence nek ezt a hozzászólást: sHockeR (2015.03.04. 04:42)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Első fegyvermenüm
HozzászólásElküldve: 2015.03.04. 04:41 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.27. 06:02
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Kössz és bocs ha belekötésnek vetted, nem annak szántam.
Már átláttam így hogy gépen vagyok.Azért tableten fel le görgetni elég volt.
Szépen leírtad nekem azért is még 1 köszönet :)
2 Kössz = 2 Gomb :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole