hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 08:31



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 525 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 525 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ultimate Sound keresés
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 15:42 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok valaki írna nekem cs 1.6 - ra ultimate sound amiben van:

- 4 db kör kezdeti hang

-4 db HS hang

- 2 db gránát hang és felűlre középre ezt írja % felrobbantotta % , ( random szinekkel, ne legyen nagyok a betűk)

- Legyen benne 8 ultimate hang pld: Multi-Kill...( random szinekkel írja ki és ne legyen nagyok betűk)

- Kör elelyi üzenetek..pld: Készűlj Fel a Harcra , Készísd elő Fegyvereidet , Vásárold meg Fegyvereidet , Play! Play! Play! Play!és a szöveg alá a körök számát( random szinekkel és ne legyen nagyok a betűk)

Nem hirdetésként írom: Olyat szeretnék ami régebben a WaterWawe Only Dust2 voltEz egyébként a hyperKOCKA Only Dust2 szerverén is megtalálható volt.

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Sound keresés
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 11:27 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Az alap Magyar Ultimate Hangokhoz adtam hozzá még + 5 HS hangot, remélem megteszi! Az ölések utáni szöveget, amit HUD-ba ír azt az SMA fájlban szerkesztheted!(ezeket is átírtam neked, ha nem tetszik szerkesztheted!)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3.  
  4. #define KNIFFMESSAGES 1
  5. #define LEVELS 7
  6. #define MESSAGESNOHP 4
  7. #define MESSAGESHP 4
  8.  
  9. new kills[33] = {0,...};
  10. new deaths[33] = {0,...};
  11. new alone_ann = 0
  12. new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};
  13.  
  14. new stksounds[7][] = {
  15. "hun_ultimate/multikill",
  16. "hun_ultimate/ultrakill",
  17. "hun_ultimate/monsterkill",
  18. "hun_ultimate/killingspree",
  19. "hun_ultimate/rampage",
  20. "hun_ultimate/holyshit",
  21. "hun_ultimate/godlike"};
  22.  
  23. new stkmessages[7][] = {
  24. "%s: Egy Bruta'lis a'llat!",
  25. "HALA'L HALA'L HALA'L!",
  26. "Ve'rz'o' csirkek %s Az isten",
  27. "%s: Egy GYILKOLOGE'P",
  28. "%s: Elpusztithatatlan",
  29. "%s: AZ ARE'NA KIRA'LYA!",
  30. "VE'R F'U'RD'O'"};
  31.  
  32.  
  33. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
  34. "'Utolso'nak lenni sze'gyen igaz?"}
  35.  
  36. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
  37. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostmar minden rajtad mulik",
  38. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Remelem felkeszultel a csatara!",
  39. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Egyedul maradtal, Hajra!",
  40. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az utolso"}
  41.  
  42. new messageshp[MESSAGESHP][] = {
  43. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  44. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  45. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  46. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az u'tolso'"}
  47.  
  48. get_streak()
  49. {
  50. new streak[3]
  51. get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  52. return read_flags(streak)
  53. }
  54.  
  55. public death_event(id)
  56. {
  57. new streak = get_streak()
  58.  
  59. if ((streak&1) || (streak&2))
  60. {
  61. new killer = read_data(1);
  62. new victim = read_data(2);
  63.  
  64. kills[killer] += 1;
  65. kills[victim] = 0;
  66. deaths[killer] = 0;
  67. deaths[victim] += 1;
  68.  
  69. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  70. {
  71. if (kills[killer] == levels[i])
  72. {
  73. announce(killer, i);
  74. return PLUGIN_CONTINUE;
  75. }
  76. }
  77. }
  78. return PLUGIN_CONTINUE;
  79. }
  80.  
  81. announce(killer, level)
  82. {
  83. new streak = get_streak()
  84.  
  85. if (streak&1)
  86. {
  87. new name[32];
  88.  
  89. get_user_name(killer, name, 32);
  90. set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  91. show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  92. }
  93.  
  94. if (streak&2){
  95. client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  96. }
  97. }
  98.  
  99. public reset_hud(id)
  100. {
  101. new streak = get_streak()
  102.  
  103. if (streak&1)
  104. {
  105.  
  106. if (kills[id] > levels[0])
  107. {
  108. client_print(id, print_chat,
  109. "* Te %d oltel ogy tovabb", kills[id]);
  110.  
  111. }
  112.  
  113. else if (deaths[id] > 1)
  114. {
  115. client_print(id, print_chat,
  116. "* Te meghaltal %dx sorozatban ovatosabban...", deaths[id]);
  117. }
  118. }
  119. }
  120.  
  121. public client_connect(id)
  122. {
  123. new streak = get_streak()
  124.  
  125. if ((streak&1) || (streak&2))
  126. {
  127. kills[id] = 0;
  128. deaths[id] = 0;
  129. }
  130. }
  131.  
  132. public knife_kill()
  133. {
  134. new kniffmode[4]
  135. get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
  136. new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
  137.  
  138. if (kniffmode_bit & 1)
  139. {
  140. new killer_id = read_data(1)
  141. new victim_id = read_data(2)
  142. new killer_name[33], victim_name[33]
  143.  
  144. get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  145. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  146.  
  147.  
  148. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  149. show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  150. }
  151.  
  152. if (kniffmode_bit & 2)
  153. {
  154. client_cmd(0,"spk hun_ultimate/knife")
  155. }
  156. }
  157.  
  158.  
  159. public roundend_msg(id)
  160.  
  161. alone_ann = 0
  162.  
  163. public death_msg(id)
  164. {
  165.  
  166. new lmmode[8]
  167. get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
  168. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  169.  
  170. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  171. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  172. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  173.  
  174. if (ict==1&&ite==1)
  175. {
  176. new name1[32], name2[32]
  177. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  178. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  179. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  180.  
  181. if (lmmode_bit & 1)
  182. {
  183. if (lmmode_bit & 2)
  184. {
  185. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  186. }
  187.  
  188. else
  189. {
  190. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  191. }
  192.  
  193. if (lmmode_bit & 4)
  194. {
  195. client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
  196. }
  197. }
  198. }
  199. else
  200. {
  201. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  202. {
  203. last=players_ct[0]
  204. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  205. }
  206.  
  207. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  208. {
  209. last=players_t[0]
  210. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  211. }
  212.  
  213. else
  214. {
  215. return PLUGIN_CONTINUE
  216. }
  217. alone_ann = last
  218. new name[32]
  219. get_user_name(last,name,32)
  220.  
  221. if (lmmode_bit & 1)
  222. {
  223. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  224.  
  225. if (lmmode_bit & 2)
  226. {
  227. show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  228. }
  229.  
  230. else
  231. {
  232. show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  233. }
  234. }
  235.  
  236. if (lmmode_bit & 4)
  237. {
  238. client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
  239. }
  240. }
  241. return PLUGIN_CONTINUE
  242. }
  243.  
  244.  
  245. public hs()
  246. {
  247. new hsmode[4]
  248. get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  249. new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  250.  
  251. if (hsmode_bit & 1)
  252. {
  253. new killer_id = read_data(1)
  254. new victim_id = read_data(2)
  255. new victim_name[33]
  256.  
  257. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  258.  
  259. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  260. show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLOVES!::",victim_name)
  261. }
  262.  
  263. if (hsmode_bit & 2)
  264. {
  265. switch(random_num(1,5))
  266. {
  267. case 1: client_cmd(0,"spk hssounds/hs1")
  268. case 2: client_cmd(0,"spk hssounds/hs2")
  269. case 3: client_cmd(0,"spk hssounds/hs3")
  270. case 4: client_cmd(0,"spk hssounds/hs4")
  271. case 5: client_cmd(0,"spk hssounds/hs5")
  272. }
  273. }
  274.  
  275. public plugin_precache()
  276. {
  277. precache_sound("hun_ultimate/monsterkill.wav")
  278. precache_sound("hun_ultimate/godlike.wav")
  279. precache_sound("hssounds/hs1.wav")
  280. precache_sound("hssounds/hs2.wav")
  281. precache_sound("hssounds/hs3.wav")
  282. precache_sound("hssounds/hs4.wav")
  283. precache_sound("hssounds/hs5.wav")
  284. precache_sound("hun_ultimate/knife.wav")
  285. precache_sound("hun_ultimate/killingspree.wav")
  286. precache_sound("hun_ultimate/multikill.wav")
  287. precache_sound("hun_ultimate/ultrakill.wav")
  288. precache_sound("hun_ultimate/prepare.wav")
  289. precache_sound("hun_ultimate/rampage.wav")
  290. precache_sound("hun_ultimate/holyshit.wav")
  291.  
  292. return PLUGIN_CONTINUE
  293. }
  294.  
  295.  
  296.  
  297. public plugin_init()
  298. {
  299. register_plugin("Hungarian Ultimate Sounds","2.0","bron")
  300. register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  301. register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  302. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  303. register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  304. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  305. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  306. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  307. register_cvar("lastman_mode","abc")
  308. register_cvar("streak_mode","ab")
  309. register_cvar("kniff_mode","ab")
  310. register_cvar("hs_mode","ab")
  311.  
  312. return PLUGIN_CONTINUE
  313. }
  314.  

cstrike/sounds mappába csinálsz egy hssounds mappát abba rakod az 5 db HS hangot hs1, hs2, hs3, hs4, hs5 néven!
Többi hangot innen töltheted le: viewtopic.php?f=101&t=11977 (zip kiterjesztésü fájl!)

_________________
Kép

Ők köszönték meg bbshop nek ezt a hozzászólást: Charlie224 (2015.03.28. 06:19)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole