hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 01:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 523 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 523 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Emberből modell.
HozzászólásElküldve: 2015.02.13. 15:10 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok! azt hogy csináljam meg ha megölök egy játékost akkor adjon a holteste fölé egy modellt amit én csinálok. Aki megcsinálja megy a kéz :)

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Emberből modell.
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 11:39 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Szia :) cstrike/models mappába rakd bele a saját modelledet holttest néven:D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <engine>
  6. #include <fakemeta>
  7.  
  8.  
  9.  
  10. #define PLUGIN "DeathBones"
  11. #define VERSION "1.1.0"
  12. #define AUTHOR "mogel"
  13.  
  14.  
  15.  
  16. #define BONE_ALPHA_TASK_BASIS 1000
  17. new pcv_deathmatch // Deathmatch-Support
  18. new pcv_bonestime // anzeigen der Bones
  19.  
  20.  
  21.  
  22. #define ALPHA EV_INT_iuser4
  23. #define PLAYER EV_INT_iuser3
  24.  
  25.  
  26.  
  27. public plugin_init() {
  28. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  29.  
  30. register_message(get_user_msgid("DeathMsg"), "Event_Death")
  31. register_event("HLTV", "Event_FreezeTime", "a", "1=0", "2=0")
  32.  
  33. register_cvar("DeathBones", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY | FCVAR_UNLOGGED)
  34.  
  35. pcv_deathmatch = register_cvar("db_deathmatch", "0") // per default kein DM-Support
  36. pcv_bonestime = register_cvar("db_bonestime", "30.0") // 30 Sekunden
  37. }
  38. public plugin_precache() {
  39. precache_model("models/holttest.mdl")
  40. }
  41. public Event_FreezeTime() {
  42. new players[32], count
  43. get_players(players, count, "h")
  44. for(new i = 0; i < count; i++)
  45. {
  46. new player = players[i]
  47.  
  48. // Render zur�ck setzen
  49. set_pev(player, pev_renderfx, kRenderFxNone)
  50. set_pev(player, pev_rendercolor, 255,255,255)
  51. set_pev(player, pev_rendermode, kRenderNormal)
  52. set_pev(player, pev_renderamt, 0.0)
  53. }
  54.  
  55. remove_entity_name("deathbones")
  56. }
  57. public Event_Death() {
  58. new player = get_msg_arg_int(2)
  59.  
  60. new Float:bones[3]
  61. new Float:angle[3]
  62.  
  63. entity_get_vector(player, EV_VEC_origin, bones)
  64. entity_get_vector(player, EV_VEC_angles, angle)
  65. bones[2] -= 32.0 // gleich nach unten setzen
  66.  
  67. // Bones erstellen
  68. new entity = create_entity("info_target")
  69. entity_set_string(entity, EV_SZ_classname, "deathbones")
  70. entity_set_model(entity, "models/holttest.mdl")
  71. entity_set_origin(entity, bones)
  72. entity_set_vector(entity, EV_VEC_angles, angle)
  73.  
  74. entity_set_int(entity, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS)
  75. entity_set_int(entity, EV_INT_solid, SOLID_NOT)
  76.  
  77. // Bones erstmal unsichtbar
  78. set_pev(entity, pev_renderfx, kRenderFxNone)
  79. set_pev(entity, pev_rendercolor, 255,255,255)
  80. set_pev(entity, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
  81. set_pev(entity, pev_renderamt, 0.0)
  82.  
  83. // Spieler durch Bones wechseln
  84. entity_set_int(entity, PLAYER, player) // den Bones dem Spieler zuweisen
  85. entity_set_int(entity, ALPHA, 0) // aktuelles Alpha f�r die Bones
  86. set_task(1.0, "BonesAlphaIn", entity)
  87. }
  88. public BonesAlphaIn(bones) {
  89. if (!is_valid_ent(bones)) return
  90.  
  91. new alpha = entity_get_int(bones, ALPHA) + 1
  92. new player = entity_get_int(bones, PLAYER)
  93.  
  94. // Spieler ausblenden, aber nur wenn kein DM-Modus
  95. if ((is_valid_ent(player)) && !get_pcvar_num(pcv_deathmatch))
  96. {
  97. set_pev(player, pev_renderfx, kRenderFxNone)
  98. set_pev(player, pev_rendercolor, 255,255,255)
  99. set_pev(player, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
  100. set_pev(player, pev_renderamt, float(256 - alpha * 16))
  101. }
  102.  
  103. if (is_valid_ent(bones))
  104. {
  105. set_pev(bones, pev_renderfx, kRenderFxNone)
  106. set_pev(bones, pev_rendercolor, 255,255,255)
  107. set_pev(bones, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
  108. set_pev(bones, pev_renderamt, float(alpha * 16 - 1))
  109. }
  110.  
  111. // neuen Alpha-Wert merken
  112. entity_set_int(bones, ALPHA, alpha)
  113.  
  114. // jetzt entscheiden .. .weiter Alpha oder liegen lassen
  115. if (alpha >= 16)
  116. {
  117. // wenn kein DM dann Spieler jetzt nach unten setzen
  118. if (!get_pcvar_num(pcv_deathmatch))
  119. {
  120. // Bones werden am Rundenanfng automatisch gel�scht
  121. PlayerMove(player)
  122. } else
  123. {
  124. // im DM-Modus nach X Sekunden wieder ausblenden
  125. set_task(get_pcvar_float(pcv_bonestime), "BonesAlphaOut", bones)
  126. }
  127. } else
  128. {
  129. set_task(0.1, "BonesAlphaIn", bones)
  130. }
  131. }
  132. public BonesAlphaOut(bones) {
  133. if (!is_valid_ent(bones)) return
  134.  
  135. new alpha = entity_get_int(bones, ALPHA) - 1
  136.  
  137. if (is_valid_ent(bones))
  138. {
  139. set_pev(bones, pev_renderfx, kRenderFxNone)
  140. set_pev(bones, pev_rendercolor, 255,255,255)
  141. set_pev(bones, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
  142. set_pev(bones, pev_renderamt, float(alpha * 16 - 1))
  143. }
  144.  
  145. // neuen Alpha-Wert merken
  146. entity_set_int(bones, ALPHA, alpha)
  147.  
  148. // jetzt entscheiden .. .weiter Alpha oder killen
  149. if (alpha)
  150. {
  151. set_task(0.1, "BonesAlphaOut", bones)
  152. } else
  153. {
  154. remove_entity(bones)
  155. }
  156. }
  157. public PlayerMove(player) {
  158. new Float:pos[3]
  159. entity_get_vector(player, EV_VEC_origin, pos)
  160. pos[2] -= 2000.0
  161. entity_set_vector(player, EV_VEC_origin, pos)
  162. }
  163.  

_________________
Kép

Ők köszönték meg bbshop nek ezt a hozzászólást: Levii (2015.03.07. 11:46)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Emberből modell.
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 11:46 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.19. 20:54
Hozzászólások: 170
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
uristen ! ment a gomb :)

_________________
Kép

˘^Kezdő vagyok!!^ˇ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 60 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole