hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.18. 17:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 177 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 177 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Láthatatlan zombi bb modba
HozzászólásElküldve: 2015.03.08. 18:12 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 21:20
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Sziasztok azt hogy oldjam meg hogy a Láthatatlan zombi amikor legugol legyen láthatatlan?


ITT A BB_classes65
Kód:
/*================================================================================
   
   -----------------------------------
   -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
   -----------------------------------
   
   ~~~~~~~~~~~~~~~
   - Description -
   ~~~~~~~~~~~~~~~
   
   This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
   into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
   
   All classes have been balanced, but feel free to edit them if
   you are not satisfied.
   
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <basebuilder>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>

/*================================================================================
 [Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Alap Zombi" }
new const zclass1_info[] = { "Alap kepessegek" }
new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass1_health = 4000
const zclass1_speed = 260
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL

// Fast Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Gyors Zombi" }
new const zclass2_info[] = { "Gyors" }
new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "angry_gyorskez" }
const zclass2_health = 3000
const zclass2_speed = 325
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL

// Jumper Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Nagyugro Zombi" }
new const zclass3_info[] = { "Nagy Ugras" }
new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_seringe" }
const zclass3_health = 3500
const zclass3_speed = 285
const Float:zclass3_gravity = 0.5
const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL

// Tanker Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Eros Zombi" }
new const zclass4_info[] = { "Eros" }
new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_knife_zombie_reskin" }
const zclass4_health = 5500
const zclass4_speed = 210
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
#define TANK_ARMOR 200

// Ember Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Ember Zombi" }
new const zclass5_info[] = { "Ember kinézet" }
new const zclass5_model[] = { "emberi_zm" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "emberi_kez" }
const zclass5_health = 2700
const zclass5_speed = 244
const Float:zclass5_gravity = 0.45
const Float:zclass5_knockback = 1.0
const zclass5_adminflags = ADMIN_ALL

//HeadCrab Zombie Attributes
new const zclass6_name[] = { "Headcrab" }
new const zclass6_info[] = { "Kicsi es gyors" }
new const zclass6_model[] = { "angry_head" }
new const zclass6_clawmodel[] = { "angry_headkez" }
const zclass6_health = 410
const zclass6_speed = 700
const Float:zclass6_gravity = 0.65
const Float:zclass6_knockback = 2.5
const zclass6_adminflags = ADMIN_ALL

//Doctor Zombie Attributes
new const zclass7_name[] = { "Doctor Zombi" }
new const zclass7_info[] = { "Eros es Gyors" }
new const zclass7_model[] = { "zombii" }
new const zclass7_clawmodel[] = { "v_knife_zombii" }
const zclass7_health = 4000
const zclass7_speed = 325
const Float:zclass7_gravity = 0.95
const zclass7_adminflags = ADMIN_RESERVATION

//Sikoly Zombie Attributes
new const zclass8_name[] = { "Sikoly Zombi" }
new const zclass8_info[] = { "Elet es Ugras" }
new const zclass8_model[] = { "Sikoly" }
new const zclass8_clawmodel[] = { "v_hands" }
const zclass8_health = 6000
const zclass8_speed = 220
const Float:zclass8_gravity = 0.90
const zclass8_adminflags = ADMIN_RESERVATION

//cerberus Zombie Attributes
new const zclass9_name[] = { "Kutya" }
new const zclass9_info[] = { "Kicsi" }
new const zclass9_model[] = { "Cerberus_frk_14" }
new const zclass9_clawmodel[] = { "v_doghands1" }
const zclass9_health = 1500
const zclass9_speed = 275
const Float:zclass9_gravity = 0.8
const Float:zclass9_knockback = 0.5
const zclass9_adminflags = ADMIN_ALL

/*============================================================================*/

new g_zclass_tanker

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
   register_plugin("[BB] Zombi Kasztok", "6.5", "Danon")
   
   // Register all classes
   bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
   bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
   bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
   g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
   bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)
         bb_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)
         bb_register_zombie_class(zclass7_name, zclass7_info, zclass7_model, zclass7_clawmodel, zclass7_health, zclass7_speed, zclass7_gravity, 0.0, zclass7_adminflags)
   bb_register_zombie_class(zclass8_name, zclass8_info, zclass8_model, zclass8_clawmodel, zclass8_health, zclass8_speed, zclass8_gravity, 0.0, zclass7_adminflags)
         bb_register_zombie_class(zclass9_name, zclass9_info, zclass9_model, zclass9_clawmodel, zclass9_health, zclass9_speed, zclass9_gravity, zclass9_knockback)
}

#if defined TANK_ARMOR
public plugin_init()
{
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
}

public ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
   if (!is_user_alive(id))
      return ;
      
   if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
   {
      give_item(id, "item_assaultsuit");
      cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
   }
}
#endif


És itt a Démon zombi faj:
Kód:
/*
         [ZP] Class : [A]dvanced [I]nvisible Zombie
            ( special Zombie class )
               by Fry!
               
               
   Description :
         
         AI zombie in full name ( Advanced Invisible ) have ability when you duck you will be invisible.
         Zombie has a weird feature when you will duck you will breathe out some sounds. Invisible can change by cvar.
   
   
   Cvars :
   
         zp_ai_zombie_invisibility "0"   - Amount of invisibility (0 max invisible - 255 max visible)
   
   
   Changelog :
   
         16/06/2009 - v1.0 - First release
         28/06/2009 - v1.0.5 - removed if player is connected or disconnected, dropped death event, fixed minor bug, removed player flag if he is on ground, optimized code.
         12/07/2009 - v1.0.8 - changing else instead of if in second flag check, removed stock, added 2 sounds while zombie is ducking to know if he is near you.
*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

#define PLUGIN "[ZP] Class : [A]dvanced [I]nvisible Zombie"
#define VERSION "1.0.8"
#define AUTHOR "Fry!"

new const zclass_name[] = "Demon Zombie"
new const zclass_info[] = "Guggolva lathatatlan"
new const zclass_model[] = "lathatatlan_zm"
new const zclass_clawmodel[] = "v_knife_lathatatlan.mdl"
const zclass_health = 1600
const zclass_speed = 190
const Float:zclass_gravity = 1.0
const Float:zclass_knockback = 1.35

new const zombie_idle_sound1[] = "zombie_plague/zombie_moan.wav"
new const zombie_idle_sound2[] = "zombie_plague/zombie_breathing.wav"

new zisA, zisB
new g_zclass_ai_zombie, g_ai_zombie_invisible

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   register_cvar("zp_zclass_advanced_invisble_zombie",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY)
   
   g_ai_zombie_invisible = register_cvar("zp_ai_zombie_invisibility", "0")
   
   register_forward(FM_PlayerPreThink, "fm_PlayerPreThink")
}

public plugin_precache()
{
   g_zclass_ai_zombie = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)

   zisA = engfunc(EngFunc_PrecacheSound, zombie_idle_sound1)
   zisB = engfunc(EngFunc_PrecacheSound, zombie_idle_sound2)
}

public zp_user_infected_post(player, infector)
{
   if (zp_get_user_zombie_class(player) == g_zclass_ai_zombie)
   {
      if ((pev(player, pev_flags) & FL_DUCKING))
      {
         set_pev(player, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)
         set_pev(player, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
         set_pev(player, pev_renderamt, get_pcvar_float(g_ai_zombie_invisible))
      }
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public fm_PlayerPreThink(id)
{
   if (!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id))
      return FMRES_IGNORED
      
   if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_ai_zombie)
      return FMRES_IGNORED
   
   if (!(pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING))
   {
      set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxNone)
      set_pev(id, pev_rendermode, kRenderNormal)
      set_pev(id, pev_renderamt, 255.0)
      
      new iRandomNum = random_num(zisA, zisB)
      
      if (iRandomNum == zisA)
      {
         emit_sound(id, CHAN_VOICE, zombie_idle_sound1, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
      }
      
      else if (iRandomNum == zisB)
      {
         emit_sound(id, CHAN_VOICE, zombie_idle_sound2, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
      }
   }
      
   else
   {
      set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)
      set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
      set_pev(id, pev_renderamt, get_pcvar_float(g_ai_zombie_invisible))
   }

   return FMRES_IGNORED
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Láthatatlan zombi bb modba
HozzászólásElküldve: 2015.03.08. 22:44 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <basebuilder>
  4.  
  5. #define PLUGIN "[ZP] Class : [A]dvanced [I]nvisible Zombie"
  6. #define VERSION "1.0.8"
  7. #define AUTHOR "Fry!"
  8.  
  9. new const zclass_name[] = "Demon Zombie"
  10. new const zclass_info[] = "Guggolva lathatatlan"
  11. new const zclass_model[] = "lathatatlan_zm"
  12. new const zclass_clawmodel[] = "v_knife_lathatatlan.mdl"
  13. const zclass_health = 1600
  14. const zclass_speed = 190
  15. const Float:zclass_gravity = 1.0
  16. const Float:zclass_knockback = 1.35
  17.  
  18. new const zombie_idle_sound1[] = "zombie_plague/zombie_moan.wav"
  19. new const zombie_idle_sound2[] = "zombie_plague/zombie_breathing.wav"
  20.  
  21. new zisA, zisB
  22. new g_zclass_ai_zombie, g_ai_zombie_invisible
  23.  
  24. public plugin_init()
  25. {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  27.  
  28. register_cvar("zp_zclass_advanced_invisble_zombie",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY)
  29.  
  30. g_ai_zombie_invisible = register_cvar("zp_ai_zombie_invisibility", "0")
  31.  
  32. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fm_PlayerPreThink")
  33. }
  34.  
  35. public plugin_precache()
  36. {
  37. g_zclass_ai_zombie = bb_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
  38.  
  39. zisA = engfunc(EngFunc_PrecacheSound, zombie_idle_sound1)
  40. zisB = engfunc(EngFunc_PrecacheSound, zombie_idle_sound2)
  41. }
  42.  
  43. public bb_user_infected_post(player, infector)
  44. {
  45. if (bb_get_user_zombie_class(player) == g_zclass_ai_zombie)
  46. {
  47. if ((pev(player, pev_flags) & FL_DUCKING))
  48. {
  49. set_pev(player, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)
  50. set_pev(player, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
  51. set_pev(player, pev_renderamt, get_pcvar_float(g_ai_zombie_invisible))
  52. }
  53. }
  54. return PLUGIN_CONTINUE
  55. }
  56.  
  57. public fm_PlayerPreThink(id)
  58. {
  59. if (!is_user_alive(id))
  60. return FMRES_IGNORED
  61.  
  62. if (bb_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_ai_zombie)
  63. return FMRES_IGNORED
  64.  
  65. if (!(pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING))
  66. {
  67. set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxNone)
  68. set_pev(id, pev_rendermode, kRenderNormal)
  69. set_pev(id, pev_renderamt, 255.0)
  70.  
  71. new iRandomNum = random_num(zisA, zisB)
  72.  
  73. if (iRandomNum == zisA)
  74. {
  75. emit_sound(id, CHAN_VOICE, zombie_idle_sound1, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  76. }
  77.  
  78. else if (iRandomNum == zisB)
  79. {
  80. emit_sound(id, CHAN_VOICE, zombie_idle_sound2, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  81. }
  82. }
  83.  
  84. else
  85. {
  86. set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)
  87. set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
  88. set_pev(id, pev_renderamt, get_pcvar_float(g_ai_zombie_invisible))
  89. }
  90.  
  91. return FMRES_IGNORED
  92. }
  93. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  94. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  95. */


Nem teszteltem es azt se tudom melyik bb modot hasznalod de remelem 6.5 mert ahoz csinaltam meg.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép

Ők köszönték meg DeteCT0R nek ezt a hozzászólást: fabi113 (2015.03.10. 15:09)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Láthatatlan zombi bb modba
HozzászólásElküldve: 2015.03.09. 13:52 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 21:20
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
És ennek csináljak egy amxx et? es plugins scriptingbe tefgyem be??
Ugy nem lehet h abba ird be?a.bb_class65 Be?

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Láthatatlan zombi bb modba
HozzászólásElküldve: 2015.03.09. 14:20 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
fabi113 írta:
És ennek csináljak egy amxx et? es plugins scriptingbe tefgyem be??
Ugy nem lehet h abba ird be?a.bb_class65 Be?

Forditsd at majd siman rakd be.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole