hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.18. 14:06



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 132 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 132 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: kés menü.
HozzászólásElküldve: 2015.03.06. 19:17 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.07.29. 13:15
Hozzászólások: 233
Megköszönt másnak: 125 alkalommal
Sziasztok. Nekem egy olyan késmenü kellene ami ölésenkén ad 1 pontot és 100 pont kell a 2-es kés hez 300 a 3-as kés hez és ha 2 szer meghalsz akkor -1 pont és ne csak akkor legyen -1 pont amikor egymás után halszmeg hanem akkor is ha PL ölsz 5 öt asztán egyet halsz asztán megint ölsz 3 at asztán megint meghalsz akkor elvesz-1 pontot és ha sok pontott vesztel és PL van 101 pontod és 100 tol van meg a 2 es kés és mikor megszerzel egy új kést akkor kiírja chat ba hogy sikeresen megszerezted a következő kést és amikor sokat halsz és 100 alá mész olyan kor már nincs meg a kellő pont ami a 2-es kés hez kell olyankor visza esik egy szintet és írja ki aszt is amikor visszábesik egy szintet: Sajnos elvesztettél egy kést.
Aki elkészíti vagy egy meglévőt átalakít nekem ilyenre annak nagyonszépen megköszönném és menne neki a pont!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: kés menü.
HozzászólásElküldve: 2015.03.13. 20:01 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.11. 01:10
Hozzászólások: 56
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Tessék ez kell neked:http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=19602

Ők köszönték meg Z$OL@ nek ezt a hozzászólást: AsD# (2015.03.14. 09:50)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: kés menü.
HozzászólásElküldve: 2015.03.13. 20:22 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.14. 01:11
Hozzászólások: 28
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Fegyver Skinek Ölésért v1.3
Itt van :)
.ini fileba tudod a skint és az kellő ölést editelni, de le van írva minden! :)

_________________
Ha segítettem ne felejtsd el meg köszönni! :)

[steam]loleee[/steam]

Ők köszönték meg loleee nek ezt a hozzászólást: AsD# (2015.03.14. 09:50)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: kés menü.
HozzászólásElküldve: 2015.03.13. 20:27 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.20. 14:00
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Ez is jó.

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <nvault>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
 
#define PLUGIN "Kés menü"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DeR0iD"
 
new rangkill[33]
new szint[33],kes[33]
new message[192]
new nev[32]
new Temp[192]
static color[10]
new g_vault
 
new kes1[121]
new kes2[121]
new kes3[121]
new kes4[121]
new kes5[121]
new kes6[121]
new kes7[121]
 
#define kill 8
 
new const prefix[kill+1][] = {
"[Nokedli][Lv0]",
"[Kezdő[Lv1]",
"[Láma][Lv2]",
"[Roszz][Lv3]",
"[Profi][Lv4]",
"[KOCKA][Lv5]",
"[Harcos][Lv6]",
"[Minden6ó][Lv7]",
"[Legenda][Lv8]"
}
new const olesek[kill] = {
250,
500,
1000,
2000,
4000,
8000,
16000,
32000
}
 
public plugin_precache()
{
precache_model("models/R3pLaY_kesek/R3pLaY_alap.mdl")
precache_model("models/R3pLaY_kesek/2.mdl")
precache_model("models/R3pLaY_kesek/3.mdl")
precache_model("models/R3pLaY_kesek/4.mdl")
precache_model("models/R3pLaY_kesek/5.mdl")
precache_model("models/R3pLaY_kesek/6.mdl")
precache_model("models/R3pLaY_kesek/7.mdl")
precache_model("models/R3pLaY_kesek/8.mdl")
}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu","fomenu")
register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
register_event("DeathMsg","death","a")
g_vault = nvault_open("magyarmenu")
}
public ecw(id)
{
new fegyver = get_user_weapon(id)
if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/R3pLaY_kesek/R3pLaY_alap.mdl")
if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/R3pLaY_kesek/2.mdl")   
if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/R3pLaY_kesek/3.mdl")
if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/R3pLaY_kesek/4.mdl")
if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/R3pLaY_kesek/5.mdl")
if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/R3pLaY_kesek/6.mdl")
if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/R3pLaY_kesek/7.mdl")
if(kes[id] == 7 && fegyver == CSW_KNIFE)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/R3pLaY_kesek/8.mdl")
}
public death()
{
new killer = read_data(1)
new victim = read_data(2)
 
if(killer != victim)
rangkill[killer]++
 
while(rangkill[killer] >= rangkill[szint[killer]])
{
szint[killer]++   
}
}
public fomenu(id)
{
new cim[121]
format(cim, charsmax(cim), "\y[.:R3pLaY:.] Menü:^nÖlésed:%d",rangkill[id])
new menu = menu_create(cim, "menu_handler" )
menu_additem(menu,"Kések","m1",0)
menu_additem(menu,"Rangok","m2",0)
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
 
menu_display(id, menu, 0);
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
public kesmenu(id)
{
new cim[121]
format(cim, charsmax(cim), "\y[.:R3pLaY:.] Kések")
new menu = menu_create(cim, "menu_handler" )
 
format(kes1, charsmax(kes1), "[R3pLaY] kés 2 \r[%d/250 Ölés]",rangkill[id])
format(kes2, charsmax(kes2), "[R3pLaY] kés 3 \r[%d/500 Ölés]",rangkill[id])
format(kes3, charsmax(kes2), "[R3pLaY] kés 4 \r[%d/1000 Ölés]",rangkill[id])
format(kes4, charsmax(kes4), "[R3pLaY] kés 5 \r[%d/2000 Ölés]",rangkill[id])
format(kes5, charsmax(kes5), "[R3pLaY] kés 6 \r[%d/4000 Ölés]",rangkill[id])
format(kes6, charsmax(kes6), "[R3pLaY] kés 7 \r[%d/8000 Ölés]",rangkill[id])
format(kes7, charsmax(kes7), "[R3pLaY] kés 8 \r[%d/16000 Ölés]",rangkill[id])
 
menu_additem(menu,"\y[\rR3pLaY\y] \wkés 1\r [Megszerezve] ","s1",0)
if(rangkill[id] >= 250)
menu_additem(menu,"\y[\rR3pLaY\y] \wkés 2\r [Megszerezve]","s2",0)
else
menu_additem(menu, kes1, "2", 0);
if(rangkill[id] >= 500)
menu_additem(menu,"\y[\rR3pLaY\y] \wkés 3\r [Megszerezve]","s3",0)
else
menu_additem(menu, kes2, "3", 0);
if(rangkill[id] >= 1000)
menu_additem(menu,"\y[\rR3pLaY\y] \wkés 4\r [Megszerezve]","s4",0)
else
menu_additem(menu, kes3, "4", 0);
if(rangkill[id] >= 2000)
menu_additem(menu,"\y[\rR3pLaY\y] \wkés 5\r [Megszerezve]","s5",0)
else
menu_additem(menu, kes4, "5", 0);
if(rangkill[id] >= 4000)
menu_additem(menu,"\y[\rR3pLaY\y] \wkés 6\r [Megszerezve]","s6",0)
else
menu_additem(menu, kes5, "6", 0);
if(rangkill[id] >= 8000)
menu_additem(menu,"\y[\rR3pLaY\y] \wkés 7\r [Megszerezve]","s7",0)
else
menu_additem(menu, kes6, "7", 0);
if(rangkill[id] >= 16000)
menu_additem(menu,"\y[\rR3pLaY\y] \wkés 8\r [Megszerezve]","s8",0)
else
menu_additem(menu, kes7, "8", 0);
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
 
public rangmenu(id)
{
new cim[121]
format(cim, charsmax(cim), "\r[.:R3pLaY:.] \yRang\wMenü:")
new menu = menu_create(cim, "menu_handler" )
menu_additem(menu, "\r[Nokedli]\w[Lv0] \y[Alap]", "v1", 0);
menu_additem(menu, "\r[Kezdo]\w[Lv1] \y[250 ÖLÉS]", "v2", 0);
menu_additem(menu, "\r[Láma]\w[Lv2] \y[500 ÖLÉS]", "v3", 0);
menu_additem(menu, "\r[Rossz]\w[Lv3] \y[1000 ÖLÉS]", "v4", 0);
menu_additem(menu, "\r[Profi]\w[Lv4] \y[2000 ÖLÉS]", "v5", 0);
menu_additem(menu, "\r[KOCKA]\w[Lv5] \y[4000 ÖLÉS]", "v6", 0);
menu_additem(menu, "\r[Harcos]\w[Lv6] \y[8000 ÖLÉS]", "v7", 0);
menu_additem(menu, "\r[Minden6ó]\w[Lv7] \y[16000 ÖLÉS]", "v8", 0);
menu_additem(menu, "\r[Legenda]\w[Lv8] \y[32000 ÖLÉS]", "v9", 0);
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
 
menu_display(id, menu, 0);
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
 
new key = str_to_num(data[1]);
switch( data[0] )
{
case 'm':
{
switch( key )
{
case 1:
{
kesmenu(id)
}
case 2:
{
rangmenu(id)
}
}
}
case 's':
{
switch( key )
{
case 1:
{
kes[id] = 0
}
case 2:
{
if(rangkill[id] >= 250)
kes[id] = 1
else
ColorChat(id, RED, "^4[R3pLaY] » ^3A Késhez Kell még ^4|%d| ^3ölés!",250 - rangkill[id])
}
case 3:
{
if(rangkill[id] >= 500)
kes[id] = 2
else
ColorChat(id, RED, "^4[R3pLaY] » ^3A Késhez Kell még ^4|%d| ^3ölés!s",500 - rangkill[id])
}
case 4:
{
if(rangkill[id] >= 1000)
kes[id] = 3
else
ColorChat(id, RED, "^4[R3pLaY] » ^3A Késhez Kell még ^4|%d| ^3ölés!",1000 - rangkill[id])
}
case 5:
{
if(rangkill[id] >= 2000)
kes[id] = 4
else
ColorChat(id, RED, "^4[R3pLaY] » ^3A Késhez Kell még ^4|%d| ^3ölés!",2000 - rangkill[id])
}
case 6:
{
if(rangkill[id] >= 4000)
kes[id] = 5
else
ColorChat(id, RED, "^4[R3pLaY] » ^3A Késhez Kell még ^4|%d| ^3ölés!",4000 - rangkill[id])
}
case 7:
{
if(rangkill[id] >= 8000)
kes[id] = 6
else
ColorChat(id, RED, "^4[R3pLaY] » ^3A Késhez Kell még ^4|%d| ^3ölés!",8000 - rangkill[id])
}
case 8:
{
if(rangkill[id] >= 16000)
kes[id] = 7
else
ColorChat(id, RED, "^4[R3pLaY] » ^3A Késhez Kell még ^4|%d| ^3ölés!",16000 - rangkill[id])
}
}
}
case 'v':
{
switch( key )
{
case 1:{
if(rangkill[id] >= 0)
{
ColorChat(id, RED, "^4A ^3[Nokedli]^4[Lv0] » ^3rang/szint ^4már meg van!")
}
}
case 2:{
if(rangkill[id] >= 250)
{
ColorChat(id, RED, "^4A ^3[Kezdo]^4[Lv1] » ^3rang/szint ^4már meg van!")
}
else
{
ColorChat(id, RED, "^4A ^3[Kezdo]^4[Lv1] » ^3ranghoz/szinthet ^4kell még » ^3[»%d«] ^4ölés",250 - rangkill[id])
}
}
case 3:{
if(rangkill[id] >= 500)
{
ColorChat(id, RED, "^4A ^3[Láma]^4[Lv2] » ^3rang/szint ^4már meg van!")
}
else
{
ColorChat(id, RED, "^4A ^3[Láma]^4[Lv2] » ^3ranghoz/szinthez ^4kell még » ^3[»%d«] ^4ölés",500 - rangkill[id])
}
}
case 4:{
if(rangkill[id] >= 1000)
{
ColorChat(id, RED, "^4A ^3[Roszz]^4[Lv3] » ^3rang/szint ^4már meg van!")
}
else
{
ColorChat(id, RED, "^4A ^3[Roszz]^4[Lv3] » ^3ranghoz/szinthet ^4kell még » ^3[»%d«] ^4ölés",1000 - rangkill[id])
}
}
case 5:{
if(rangkill[id] >= 2000)
{
ColorChat(id, RED, "^4A ^3[Profi]^4[Lv4] » ^3rang/szint ^4már meg van!")
}
else
{
ColorChat(id, RED, "^4A ^3[Profi]^4[Lv4] » ^3ranghoz/szinthet ^4kell még » ^3[»%d«] ^4ölés",2000 - rangkill[id])
}
}
case 6:{
if(rangkill[id] >= 4000)
{
ColorChat(id, RED, "^4A ^3[KOCKA]^4[Lv5] » ^3rang/szint ^4már meg van!")
}
else
{
ColorChat(id, RED, "^4A ^3[KOCKA]^4[Lv5] » ^3ranghoz/szinthet ^4kell még » ^3[»%d«] ^4ölés",4000 - rangkill[id])
}
}
case 7:{
if(rangkill[id] >= 8000)
{
ColorChat(id, RED, "^4A ^3[Harcos]^4[Lv6] » ^3rang/szint ^4már meg van!")
}
else
{
ColorChat(id, RED, "^4A ^3[Profi]^4[Lv6] » ^3ranghoz/szinthet ^4kell még » ^3[»%d«] ^4ölés",8000 - rangkill[id])
}
}
case 8:{
if(rangkill[id] >= 16000)
{
ColorChat(id, RED, "^4A ^3[Minden6ó]^4[Lv7] » ^3rang/szint ^4már meg van!")
}
else
{
ColorChat(id, RED, "^4A ^3[Minden6ó]^4[Lv7] » ^3ranghoz/szinthet ^4kell még » ^3[»%d«] ^4ölés",16000 - rangkill[id])
}
}
case 9:{
if(rangkill[id] >= 32000)
{
ColorChat(id, RED, "^4A ^3[Legenda]^4[Lv8] » ^3rang/szint ^4már meg van!!")
}
else
{
ColorChat(id, RED, "^4A ^3[Legenda]^4[Lv8] » ^3ranghoz/szinthet ^4kell még » ^3[»%d«] ^4ölés",32000 - rangkill[id])
}
}
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public sayhook(id)
{
 
read_args (message, 191)
remove_quotes (message)
if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
get_user_name(id, nev, 31)
 
if(is_user_admin(id))
{
if(is_user_alive(id)) {
get_user_team(id, color, 9)
formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x04: %s", prefix[szint[id]], nev, message)
 
}
else {
get_user_team(id, color, 9)
formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x04: %s", prefix[szint[id]], nev, message)
}
}
else {
if(is_user_alive(id)) {
get_user_team(id, color, 9)
formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", prefix[szint[id]], nev, message)
 
}
else {
get_user_team(id, color, 9)
formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", prefix[szint[id]], nev, message)
}
}
sendmessage(color)
return PLUGIN_HANDLED
}
public sendmessage(color[])
{
new teamName[10]
for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
{
get_user_team (player, teamName, 9)
teamf (player, color)
elkuldes(player, Temp)
teamf(player, teamName)
}
}
public teamf(player, team[])
{
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
write_byte(player)
write_string(team)
message_end()
}
public elkuldes(player, Temp[])
{
message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
write_byte( player )
write_string( Temp )
message_end()
}
public client_connect(id)
{   
betoltes(id)
}
public client_disconnect(id)
{
mentes(id)
}
public mentes(id)
{
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
 
new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s", name)
format(vaultdata,255,"%i#%i#",rangkill[id],szint[id])
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public betoltes(id)
{
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
new vaultkey[64],vaultdata[256]
 
format(vaultkey,63,"%s", name)
format(vaultdata,255,"%i#%i#",rangkill[id],szint[id])
 
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
rangkill[id] = str_to_num(lekeres_1)
szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_end()
{
nvault_close(g_vault)
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

_________________
Kép

Ők köszönték meg ×X[$]X× Sticky cL. nek ezt a hozzászólást: AsD# (2015.03.14. 09:50)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: kés menü.
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 09:49 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.07.29. 13:15
Hozzászólások: 233
Megköszönt másnak: 125 alkalommal
köszönöm szépen a segítségeteket! Mennek a gombok :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole