hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 13:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 240 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 238 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [BB]Élet,Ammo,Kaszt egybe
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 14:42 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 21:20
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Sziasztok!!
Ezt hogy lehetne megoldani hogy a pont(Ammo) is ott lennt legyen?Hogy ne akadjon össze a Pontrendszer HUD-jával?

Kép

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [BB]Élet,Ammo,Kaszt egybe
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 15:21 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.20. 15:40
Hozzászólások: 259
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
Szia, itt úgy van megoldva, hogy az ammo kijelzője bele van írva maga a bázisépítő modba :)

_________________
rwT* Szerverek!

Különleges játékélmény különleges szerverektől.
Bővebb információkért nézz az alábbi tartalmak után.

( FaceBook ) ( YouTube ) ( Web ) ( GameTracker )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [BB]Élet,Ammo,Kaszt egybe
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 15:45 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 21:20
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Aha és valahogy nekem meg tudnád oldani?Gondolom neked is bezavart a pontrendszer nem?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <fun>
  6. #include <nvault>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <engine>
  9.  
  10. #define PLUGIN "BaseBuilder Shop"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "N*Joy^^"
  13.  
  14. #define VIPJOG ADMIN_RESERVATION
  15.  
  16. //Tároló
  17. new pont[33]
  18. new g_vault
  19. new name[33][32]
  20. new x_tempid
  21.  
  22. //Arany fegyverek
  23. new bool:p_golden_ak47[33]
  24. new bool:p_golden_m4a1[33]
  25.  
  26. //Bolt itemek
  27. new bool:orokloszer[33]
  28. new bool:sebesseg[33]
  29. new bool:gravitacio[33]
  30. new hasznalta[33]
  31.  
  32. //Bolt cvarok
  33. new killp
  34. new killhsp
  35. new vipkillp
  36. new vipkillhsp
  37. new g_lehetmeg
  38.  
  39. //Öröklõszer
  40. // weapons offsets
  41. #define OFFSET_CLIPAMMO 51
  42. #define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4
  43. #define fm_cs_set_weapon_ammo(%1,%2) set_pdata_int(%1, OFFSET_CLIPAMMO, %2, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  44.  
  45. // players offsets
  46. #define m_pActiveItem 373
  47.  
  48. const NOCLIP_WPN_BS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  49.  
  50. new const g_MaxClipAmmo[] =
  51. {
  52. 0,
  53. 13, //CSW_P228
  54. 0,
  55. 10, //CSW_SCOUT
  56. 0, //CSW_HEGRENADE
  57. 7, //CSW_XM1014
  58. 0, //CSW_C4
  59. 30,//CSW_MAC10
  60. 30, //CSW_AUG
  61. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  62. 15,//CSW_ELITE
  63. 20,//CSW_FIVESEVEN
  64. 25,//CSW_UMP45
  65. 30, //CSW_SG550
  66. 35, //CSW_GALIL
  67. 25, //CSW_FAMAS
  68. 12,//CSW_USP
  69. 20,//CSW_GLOCK18
  70. 10, //CSW_AWP
  71. 30,//CSW_MP5NAVY
  72. 100,//CSW_M249
  73. 8, //CSW_M3
  74. 30, //CSW_M4A1
  75. 30,//CSW_TMP
  76. 20, //CSW_G3SG1
  77. 0, //CSW_FLASHBANG
  78. 7, //CSW_DEAGLE
  79. 30, //CSW_SG552
  80. 30, //CSW_AK47
  81. 0, //CSW_KNIFE
  82. 50//CSW_P90
  83. }
  84.  
  85.  
  86. public plugin_init() {
  87. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  88.  
  89. register_clcmd("say /bolt", "fomenu")
  90. register_clcmd("say /shop", "fomenu")
  91.  
  92. register_clcmd("say /netudjadallitsdat", "kuldesmenu")
  93.  
  94. RegisterHam(Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
  95. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  96.  
  97. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  98. register_event("ResetHUD", "newRound", "b")
  99.  
  100. killp = register_cvar("pont_kill", "1")
  101. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "2")
  102.  
  103. vipkillp = register_cvar("pont_killvip", "2")
  104. vipkillhsp = register_cvar("pont_killhsvip", "3")
  105.  
  106. g_lehetmeg = register_cvar("amx_lehetvenni", "2")
  107.  
  108. register_clcmd("MENNYISEG", "ponts")
  109.  
  110. g_vault = nvault_open("BasebuilderPont")
  111. }
  112. //Hud üzenet
  113. public client_PreThink(id)
  114. {
  115. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0)
  116. show_hudmessage(id, " Pontjaid: %d", pont[id])
  117.  
  118. }
  119. //Ölés pontokért
  120. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  121. {
  122. if(get_user_flags(attacker) & VIPJOG && attacker != victim)
  123. {
  124. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  125. {
  126. pont[attacker] += get_pcvar_num(vipkillhsp)
  127. set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
  128. show_hudmessage(attacker, "[+%d pont - Fejloves]", get_pcvar_num(vipkillhsp))
  129. }
  130. else
  131. {
  132. pont[attacker] += get_pcvar_num(vipkillp)
  133. set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
  134. show_hudmessage(attacker, "[+%d pont]", get_pcvar_num(vipkillp))
  135. }
  136. }
  137. else if(attacker != victim)
  138. {
  139. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  140. {
  141. pont[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  142. set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
  143. show_hudmessage(attacker, "[+%d pont - Fejloves]", get_pcvar_num(killhsp))
  144. }
  145. else
  146. {
  147. pont[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  148. set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
  149. show_hudmessage(attacker, "[+%d pont]", get_pcvar_num(killp))
  150. }
  151. }
  152. return PLUGIN_CONTINUE
  153. }
  154. //Új kör
  155. public newRound()
  156. {
  157. new players[32], num
  158. get_players(players, num)
  159. for(new i; i<get_maxplayers(); i++)
  160. {
  161. new id = players[i]
  162. orokloszer[id] = false
  163. sebesseg[id] = false
  164. gravitacio[id] = false
  165. p_golden_m4a1[id] = false
  166. p_golden_ak47[id] = false
  167. hasznalta[id] = 0
  168. }
  169. }
  170. //Letöltések
  171. public plugin_precache()
  172. {
  173. precache_model("models/p_golden_ak47.mdl")
  174. precache_model("models/v_golden_ak47.mdl")
  175.  
  176. precache_model("models/p_golden_m4a1.mdl")
  177. precache_model("models/v_golden_m4a1.mdl")
  178.  
  179. }
  180. //Fomenu
  181. public fomenu(id)
  182. {
  183. static CsTeams: team ; team = cs_get_user_team(id)
  184. if (team == CS_TEAM_T)
  185. {
  186. new menu = menu_create("\rAngryBase \yZombibolt", "fomenut_handler");
  187.  
  188. new szoveg[192]
  189. formatex(szoveg, 191, "\y1000 HP:\r15 pont \w[%d/%d]",hasznalta[id],get_pcvar_num(g_lehetmeg))
  190. menu_additem(menu, szoveg, "", 0); // case 0
  191. menu_additem(menu, "\yKisebb gravitacio:\r20 pont", "", 0); // case 1
  192. menu_additem(menu, "\yGyorsasag:\r15 pont", "", 0); // case 2
  193.  
  194. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  195.  
  196. menu_display(id, menu, 0);
  197.  
  198. return PLUGIN_HANDLED;
  199. }
  200. else
  201. {
  202. new menu = menu_create("\rAngryBase* \y|CT| \rBolt", "fomenuct_handler");
  203.  
  204. menu_additem(menu, "\y+50 HP:\r10 pont", "", 0); // case 0
  205. menu_additem(menu, "\yGyorsasag:\r15 pont", "", 0); // case 1
  206. menu_additem(menu, "\yKisebb gravitacio:\r20 pont", "", 0); // case 2
  207. menu_additem(menu, "\yOrok tolteny:\r60 pont", "", 0); // case 3
  208. menu_additem(menu, "\yArany M4A1:\r45 pont", "", 0); // case 4
  209. menu_additem(menu, "\yArany AK47:\r45 pont", "", 0); // case 5
  210. menu_additem(menu, "\yMinigun:\r35 pont", "", 0); // case 6
  211. menu_additem(menu, "\yCT magozo:\r15 pont", "", 0); // case 7
  212. menu_additem(menu, "\yT magozo:\r20 pont", "", 0); // case 8
  213.  
  214. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  215.  
  216. menu_display(id, menu, 0);
  217.  
  218. }
  219. return PLUGIN_HANDLED;
  220. }
  221. public fomenut_handler(id, menu, item)
  222. {
  223. if(item == MENU_EXIT)
  224. {
  225. menu_cancel(id);
  226. return PLUGIN_HANDLED;
  227. }
  228.  
  229. new command[6], name[64], access, callback;
  230.  
  231. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  232.  
  233. switch(item)
  234. {
  235. case 0: {
  236. if(pont[id] >= 15)
  237. {
  238. if(hasznalta[id] < get_pcvar_num(g_lehetmeg))
  239. {
  240. hasznalta[id]++
  241. set_user_health(id, get_user_health(id)+1000)
  242. pont[id] -= 15
  243. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  244. fomenu(id)
  245. }
  246. else
  247. {
  248. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Csak %dx hasznalhatod ezt a menupontot!",get_pcvar_num(g_lehetmeg))
  249. }
  250. fomenu(id)
  251. }
  252. else
  253. {
  254. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  255. }
  256. fomenu(id)
  257. }
  258. case 1: {
  259. if(pont[id] >= 20)
  260. {
  261. set_user_gravity(id, 0.5)
  262. gravitacio[id] = true
  263. pont[id] -= 20
  264. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  265. fomenu(id)
  266. }
  267. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  268. }
  269. case 2: {
  270. if(pont[id] >= 15)
  271. {
  272. set_user_maxspeed(id, 550.0)
  273. sebesseg[id] = true
  274. pont[id] -= 15
  275. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  276. fomenu(id)
  277. }
  278. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  279. }
  280.  
  281. }
  282.  
  283. menu_destroy(menu);
  284.  
  285. return PLUGIN_HANDLED;
  286. }
  287. public fomenuct_handler(id, menu, item)
  288. {
  289. if(item == MENU_EXIT)
  290. {
  291. menu_cancel(id);
  292. return PLUGIN_HANDLED;
  293. }
  294.  
  295. new command[6], name[64], access, callback;
  296.  
  297. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  298.  
  299. switch(item)
  300. {
  301. case 0: {
  302. if(pont[id] >= 10)
  303. {
  304. set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
  305. pont[id] -= 10
  306. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  307. fomenu(id)
  308. }
  309. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  310. }
  311. case 1: {
  312. if(pont[id] >= 15)
  313. {
  314. set_user_maxspeed(id, 700.0)
  315. sebesseg[id] = true
  316. pont[id] -= 15
  317. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  318. fomenu(id)
  319. }
  320. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  321. }
  322. case 2: {
  323. if(pont[id] >= 20)
  324. {
  325. set_user_gravity(id, 0.5)
  326. gravitacio[id] = true
  327. pont[id] -= 20
  328. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  329. fomenu(id)
  330. }
  331. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  332. }
  333. case 3: {
  334. if(pont[id] >= 60)
  335. {
  336. orokloszer[id] = true
  337. pont[id] -= 60
  338. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  339. fomenu(id)
  340. }
  341. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  342. }
  343. case 4: {
  344. if(pont[id] >= 45)
  345. {
  346. pont[id] -= 45
  347. give_item(id, "weapon_m4a1")
  348. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  349. p_golden_m4a1[id] = true
  350. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  351. fomenu(id)
  352. }
  353. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  354. }
  355. case 5: {
  356. if(pont[id] >= 45)
  357. {
  358. give_item(id, "weapon_ak47")
  359. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  360. p_golden_ak47[id] = true
  361. pont[id] -= 45
  362. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  363. fomenu(id)
  364. }
  365. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  366. }
  367. case 6:{
  368. if(pont[id] >= 35)
  369. {
  370. give_item(id,"weapon_m249")
  371. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
  372. pont[id] -= 35
  373. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  374. fomenu(id)
  375. }
  376. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  377. }
  378. case 7: {
  379. if(pont[id] >= 15)
  380. {
  381. give_item(id, "weapon_g3sg1")
  382. cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
  383. pont[id] -= 15
  384. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  385. fomenu(id)
  386. }
  387. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^n Sajnos nincs eleg pontod")
  388. }
  389. case 8: {
  390. if(pont[id] >= 20)
  391. {
  392. give_item(id, "weapon_sg550")
  393. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  394. pont[id] -= 20
  395. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  396. fomenu(id)
  397. }
  398. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  399. }
  400. }
  401.  
  402. menu_destroy(menu);
  403.  
  404. return PLUGIN_HANDLED;
  405. }
  406. //Modellek
  407. public Event_CurWeapon(id)
  408. {
  409. new weap = get_user_weapon(id)
  410. if(weap == CSW_AK47 && p_golden_ak47[id] == true)
  411. {
  412. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_golden_ak47.mdl")
  413. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/v_golden_ak47.mdl")
  414. }
  415. else if(weap == CSW_M4A1 && p_golden_m4a1[id] == true)
  416. {
  417. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_golden_m4a1.mdl")
  418. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/v_golden_m4a1.mdl")
  419. }
  420. if(orokloszer[id] == true)
  421. {
  422. fm_cs_set_weapon_ammo( get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) , g_MaxClipAmmo[ weap ] )
  423. }
  424. }
  425. //sebzés
  426. public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  427. {
  428. new weap = get_user_weapon(attacker)
  429. if(weap == CSW_AK47 && p_golden_ak47[attacker] == true || weap == CSW_M4A1 && p_golden_m4a1[attacker] == true)
  430. {
  431. SetHamParamFloat(4, damage * 2.0);
  432. }
  433. return HAM_IGNORED;
  434. }
  435. //Nvault, mentés
  436. public mentes(id)
  437. {
  438. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  439.  
  440. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  441. format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  442.  
  443. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  444. return PLUGIN_CONTINUE
  445. }
  446. public betoltes(id)
  447. {
  448. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  449.  
  450. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  451.  
  452. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  453.  
  454. pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  455. return PLUGIN_CONTINUE;
  456. }
  457. public client_disconnect(id)
  458. {
  459. mentes(id);
  460. remove_task(id);
  461. pont[id] = 0;
  462. orokloszer[id] = false
  463. sebesseg[id] = false
  464. gravitacio[id] = false
  465. p_golden_m4a1[id] = false
  466. p_golden_ak47[id] = false
  467. hasznalta[id] = 0
  468. }
  469.  
  470. public client_connect(id)
  471. {
  472. get_user_name(id, name[id], 31)
  473. betoltes(id);
  474. }
  475. public kuldesmenu(id)
  476. {
  477. new menu = menu_create("\y[Pont Kuldes]", "kuldes_handler");
  478. new players[32], pnum, tempid;
  479. new szName[32], szTempid[10];
  480. get_players(players, pnum);
  481. for( new i; i<pnum; i++ )
  482. {
  483. tempid = players[i];
  484. {
  485. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
  486. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
  487. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
  488. }
  489. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  490. menu_display(id, menu, 0);
  491. }
  492.  
  493. }
  494. public kuldes_handler(id, menu, item)
  495. {
  496. if( item == MENU_EXIT )
  497. {
  498. menu_destroy(menu);
  499. return PLUGIN_HANDLED;
  500. }
  501. new data[6], szName[64];
  502. new access, callback;
  503. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  504. x_tempid = str_to_num(data);
  505. client_cmd(id, "messagemode MENNYISEG");
  506. menu_destroy(menu);
  507. return PLUGIN_HANDLED;
  508. }
  509. public ponts(id)
  510. {
  511. new uzenet[121];
  512. new kuldoneve[32], tempname[32]
  513. read_args(uzenet, charsmax(uzenet))
  514. remove_quotes(uzenet)
  515. get_user_name(id, kuldoneve, 31)
  516. get_user_name(x_tempid, tempname, 31)
  517.  
  518. pont[x_tempid] += str_to_num(uzenet)
  519. ColorChat(0, GREEN, "[Pontrendszer] ^3%s ^1adott ^4%d ^1pontot ^3%s^1-nek!", kuldoneve,str_to_num(uzenet),tempname)
  520.  
  521. }

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zeei 2015.03.14. 15:58-kor.
DUPLAPOSZT! KERÜLJÜK!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [BB]Élet,Ammo,Kaszt egybe
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 16:04 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.20. 15:40
Hozzászólások: 259
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
Mi eléggé átírtuk az alap modot. Annyi tudok segíteni, hogy keresd meg azt a részt, ahol az életet és a típust írja, és próbálj oda egy + kijelzőt beilleszteni.
Ugye ez a rész:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public ev_Health(taskid)
  2. {
  3. if (taskid>g_iMaxPlayers)
  4. taskid-=TASK_HEALTH
  5.  
  6. if (is_user_alive(taskid))
  7. {
  8. new szGoal[32]
  9. //if (is_credits_active())
  10. #if defined BB_CREDITS
  11. format(szGoal, 31, "^n%L: %d", LANG_SERVER, "HUD_GOAL", credits_get_user_goal(taskid))
  12. #endif
  13.  
  14. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.9, 0, 12.0, 12.0, 0.1, 0.2, 4);
  15. if (g_isZombie[taskid])
  16. {
  17. static szCache1[32]
  18. ArrayGetString(g_zclass_name, g_iZombieClass[taskid], szCache1, charsmax(szCache1))
  19.  
  20. show_hudmessage(taskid, "%L: %d^n%L: %s%s", LANG_SERVER, "HUD_HEALTH", pev(taskid, pev_health), LANG_SERVER, "HUD_CLASS", szCache1, szGoal);
  21. }
  22. else
  23. {
  24. show_hudmessage(taskid, "%L: %d%s", LANG_SERVER, "HUD_HEALTH", pev(taskid, pev_health), szGoal);
  25. }
  26.  
  27. set_task(11.9, "ev_Health", taskid+TASK_HEALTH);
  28. }


És ebbe a részbe kell bele írni/átalakítani:

show_hudmessage(taskid, "%L: %d^n%L: %s%s", LANG_SERVER, "HUD_HEALTH", pev(taskid, pev_health), LANG_SERVER, "HUD_CLASS", szCache1, szGoal);

Remélem ezzel tudtam segíteni.

_________________
rwT* Szerverek!

Különleges játékélmény különleges szerverektől.
Bővebb információkért nézz az alábbi tartalmak után.

( FaceBook ) ( YouTube ) ( Web ) ( GameTracker )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [BB]Élet,Ammo,Kaszt egybe
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 16:11 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 21:20
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Mivel én ezt az egészet nem rég kezdtem nekem ez egy picit magass..
Nem tudnád beleirni egy alap basebuilder65 sma-ba?
És skypon elküldeni mivel ide nem férne ki.
Skypen megvagy asszem A nevem faby.faby99

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [BB]Élet,Ammo,Kaszt egybe
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 16:51 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Szerintem így nem fogják egymást zavarni a HUD üzenetek.
Próbáld:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <fun>
  6. #include <nvault>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <engine>
  9.  
  10. #define PLUGIN "BaseBuilder Shop"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "N*Joy^^"
  13.  
  14. #define VIPJOG ADMIN_RESERVATION
  15.  
  16. //Tároló
  17. new pont[33]
  18. new g_vault
  19. new name[33][32]
  20. new x_tempid
  21.  
  22. //Arany fegyverek
  23. new bool:p_golden_ak47[33]
  24. new bool:p_golden_m4a1[33]
  25.  
  26. //Bolt itemek
  27. new bool:orokloszer[33]
  28. new bool:sebesseg[33]
  29. new bool:gravitacio[33]
  30. new hasznalta[33]
  31.  
  32. //Bolt cvarok
  33. new killp
  34. new killhsp
  35. new vipkillp
  36. new vipkillhsp
  37. new g_lehetmeg
  38.  
  39. //Örökloszer
  40. // weapons offsets
  41. #define OFFSET_CLIPAMMO 51
  42. #define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4
  43. #define fm_cs_set_weapon_ammo(%1,%2) set_pdata_int(%1, OFFSET_CLIPAMMO, %2, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  44.  
  45. // players offsets
  46. #define m_pActiveItem 373
  47.  
  48. const NOCLIP_WPN_BS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  49.  
  50. new const g_MaxClipAmmo[] =
  51. {
  52. 0,
  53. 13, //CSW_P228
  54. 0,
  55. 10, //CSW_SCOUT
  56. 0, //CSW_HEGRENADE
  57. 7, //CSW_XM1014
  58. 0, //CSW_C4
  59. 30,//CSW_MAC10
  60. 30, //CSW_AUG
  61. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  62. 15,//CSW_ELITE
  63. 20,//CSW_FIVESEVEN
  64. 25,//CSW_UMP45
  65. 30, //CSW_SG550
  66. 35, //CSW_GALIL
  67. 25, //CSW_FAMAS
  68. 12,//CSW_USP
  69. 20,//CSW_GLOCK18
  70. 10, //CSW_AWP
  71. 30,//CSW_MP5NAVY
  72. 100,//CSW_M249
  73. 8, //CSW_M3
  74. 30, //CSW_M4A1
  75. 30,//CSW_TMP
  76. 20, //CSW_G3SG1
  77. 0, //CSW_FLASHBANG
  78. 7, //CSW_DEAGLE
  79. 30, //CSW_SG552
  80. 30, //CSW_AK47
  81. 0, //CSW_KNIFE
  82. 50//CSW_P90
  83. }
  84.  
  85.  
  86. public plugin_init() {
  87. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  88.  
  89. register_clcmd("say /bolt", "fomenu")
  90. register_clcmd("say /shop", "fomenu")
  91.  
  92. register_clcmd("say /netudjadallitsdat", "kuldesmenu")
  93.  
  94. RegisterHam(Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
  95. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  96.  
  97. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  98. register_event("ResetHUD", "newRound", "b")
  99.  
  100. killp = register_cvar("pont_kill", "1")
  101. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "2")
  102.  
  103. vipkillp = register_cvar("pont_killvip", "2")
  104. vipkillhsp = register_cvar("pont_killhsvip", "3")
  105.  
  106. g_lehetmeg = register_cvar("amx_lehetvenni", "2")
  107.  
  108. register_clcmd("MENNYISEG", "ponts")
  109.  
  110. g_vault = nvault_open("BasebuilderPont")
  111. }
  112. //Hud üzenet
  113. public InfoHUD(id){
  114.  
  115. set_task(0.5, "InfoHUD", id);
  116.  
  117. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 0.5)
  118. show_hudmessage(id, " Pontjaid: %d", pont[id])
  119. }
  120. //Ölés pontokért
  121. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  122. {
  123. if(get_user_flags(attacker) & VIPJOG && attacker != victim)
  124. {
  125. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  126. {
  127. pont[attacker] += get_pcvar_num(vipkillhsp)
  128. set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
  129. show_hudmessage(attacker, "[+%d pont - Fejloves]", get_pcvar_num(vipkillhsp))
  130. }
  131. else
  132. {
  133. pont[attacker] += get_pcvar_num(vipkillp)
  134. set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
  135. show_hudmessage(attacker, "[+%d pont]", get_pcvar_num(vipkillp))
  136. }
  137. }
  138. else if(attacker != victim)
  139. {
  140. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  141. {
  142. pont[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  143. set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
  144. show_hudmessage(attacker, "[+%d pont - Fejloves]", get_pcvar_num(killhsp))
  145. }
  146. else
  147. {
  148. pont[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  149. set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
  150. show_hudmessage(attacker, "[+%d pont]", get_pcvar_num(killp))
  151. }
  152. }
  153. return PLUGIN_CONTINUE
  154. }
  155. //Új kör
  156. public newRound()
  157. {
  158. new players[32], num
  159. get_players(players, num)
  160. for(new i; i<get_maxplayers(); i++)
  161. {
  162. new id = players[i]
  163. orokloszer[id] = false
  164. sebesseg[id] = false
  165. gravitacio[id] = false
  166. p_golden_m4a1[id] = false
  167. p_golden_ak47[id] = false
  168. hasznalta[id] = 0
  169. }
  170. }
  171. //Letöltések
  172. public plugin_precache()
  173. {
  174. precache_model("models/p_golden_ak47.mdl")
  175. precache_model("models/v_golden_ak47.mdl")
  176.  
  177. precache_model("models/p_golden_m4a1.mdl")
  178. precache_model("models/v_golden_m4a1.mdl")
  179.  
  180. }
  181. //Fomenu
  182. public fomenu(id)
  183. {
  184. static CsTeams: team ; team = cs_get_user_team(id)
  185. if (team == CS_TEAM_T)
  186. {
  187. new menu = menu_create("\rAngryBase \yZombibolt", "fomenut_handler");
  188.  
  189. new szoveg[192]
  190. formatex(szoveg, 191, "\y1000 HP:\r15 pont \w[%d/%d]",hasznalta[id],get_pcvar_num(g_lehetmeg))
  191. menu_additem(menu, szoveg, "", 0); // case 0
  192. menu_additem(menu, "\yKisebb gravitacio:\r20 pont", "", 0); // case 1
  193. menu_additem(menu, "\yGyorsasag:\r15 pont", "", 0); // case 2
  194.  
  195. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  196.  
  197. menu_display(id, menu, 0);
  198.  
  199. return PLUGIN_HANDLED;
  200. }
  201. else
  202. {
  203. new menu = menu_create("\rAngryBase* \y|CT| \rBolt", "fomenuct_handler");
  204.  
  205. menu_additem(menu, "\y+50 HP:\r10 pont", "", 0); // case 0
  206. menu_additem(menu, "\yGyorsasag:\r15 pont", "", 0); // case 1
  207. menu_additem(menu, "\yKisebb gravitacio:\r20 pont", "", 0); // case 2
  208. menu_additem(menu, "\yOrok tolteny:\r60 pont", "", 0); // case 3
  209. menu_additem(menu, "\yArany M4A1:\r45 pont", "", 0); // case 4
  210. menu_additem(menu, "\yArany AK47:\r45 pont", "", 0); // case 5
  211. menu_additem(menu, "\yMinigun:\r35 pont", "", 0); // case 6
  212. menu_additem(menu, "\yCT magozo:\r15 pont", "", 0); // case 7
  213. menu_additem(menu, "\yT magozo:\r20 pont", "", 0); // case 8
  214.  
  215. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  216.  
  217. menu_display(id, menu, 0);
  218.  
  219. }
  220. return PLUGIN_HANDLED;
  221. }
  222. public fomenut_handler(id, menu, item)
  223. {
  224. if(item == MENU_EXIT)
  225. {
  226. menu_cancel(id);
  227. return PLUGIN_HANDLED;
  228. }
  229.  
  230. new command[6], name[64], access, callback;
  231.  
  232. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  233.  
  234. switch(item)
  235. {
  236. case 0: {
  237. if(pont[id] >= 15)
  238. {
  239. if(hasznalta[id] < get_pcvar_num(g_lehetmeg))
  240. {
  241. hasznalta[id]++
  242. set_user_health(id, get_user_health(id)+1000)
  243. pont[id] -= 15
  244. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  245. fomenu(id)
  246. }
  247. else
  248. {
  249. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Csak %dx hasznalhatod ezt a menupontot!",get_pcvar_num(g_lehetmeg))
  250. }
  251. fomenu(id)
  252. }
  253. else
  254. {
  255. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  256. }
  257. fomenu(id)
  258. }
  259. case 1: {
  260. if(pont[id] >= 20)
  261. {
  262. set_user_gravity(id, 0.5)
  263. gravitacio[id] = true
  264. pont[id] -= 20
  265. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  266. fomenu(id)
  267. }
  268. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  269. }
  270. case 2: {
  271. if(pont[id] >= 15)
  272. {
  273. set_user_maxspeed(id, 550.0)
  274. sebesseg[id] = true
  275. pont[id] -= 15
  276. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  277. fomenu(id)
  278. }
  279. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  280. }
  281.  
  282. }
  283.  
  284. menu_destroy(menu);
  285.  
  286. return PLUGIN_HANDLED;
  287. }
  288. public fomenuct_handler(id, menu, item)
  289. {
  290. if(item == MENU_EXIT)
  291. {
  292. menu_cancel(id);
  293. return PLUGIN_HANDLED;
  294. }
  295.  
  296. new command[6], name[64], access, callback;
  297.  
  298. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  299.  
  300. switch(item)
  301. {
  302. case 0: {
  303. if(pont[id] >= 10)
  304. {
  305. set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
  306. pont[id] -= 10
  307. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  308. fomenu(id)
  309. }
  310. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  311. }
  312. case 1: {
  313. if(pont[id] >= 15)
  314. {
  315. set_user_maxspeed(id, 700.0)
  316. sebesseg[id] = true
  317. pont[id] -= 15
  318. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  319. fomenu(id)
  320. }
  321. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  322. }
  323. case 2: {
  324. if(pont[id] >= 20)
  325. {
  326. set_user_gravity(id, 0.5)
  327. gravitacio[id] = true
  328. pont[id] -= 20
  329. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  330. fomenu(id)
  331. }
  332. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  333. }
  334. case 3: {
  335. if(pont[id] >= 60)
  336. {
  337. orokloszer[id] = true
  338. pont[id] -= 60
  339. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  340. fomenu(id)
  341. }
  342. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  343. }
  344. case 4: {
  345. if(pont[id] >= 45)
  346. {
  347. pont[id] -= 45
  348. give_item(id, "weapon_m4a1")
  349. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  350. p_golden_m4a1[id] = true
  351. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  352. fomenu(id)
  353. }
  354. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  355. }
  356. case 5: {
  357. if(pont[id] >= 45)
  358. {
  359. give_item(id, "weapon_ak47")
  360. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  361. p_golden_ak47[id] = true
  362. pont[id] -= 45
  363. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  364. fomenu(id)
  365. }
  366. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  367. }
  368. case 6:{
  369. if(pont[id] >= 35)
  370. {
  371. give_item(id,"weapon_m249")
  372. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
  373. pont[id] -= 35
  374. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  375. fomenu(id)
  376. }
  377. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  378. }
  379. case 7: {
  380. if(pont[id] >= 15)
  381. {
  382. give_item(id, "weapon_g3sg1")
  383. cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
  384. pont[id] -= 15
  385. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  386. fomenu(id)
  387. }
  388. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^n Sajnos nincs eleg pontod")
  389. }
  390. case 8: {
  391. if(pont[id] >= 20)
  392. {
  393. give_item(id, "weapon_sg550")
  394. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  395. pont[id] -= 20
  396. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  397. fomenu(id)
  398. }
  399. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  400. }
  401. }
  402.  
  403. menu_destroy(menu);
  404.  
  405. return PLUGIN_HANDLED;
  406. }
  407. //Modellek
  408. public Event_CurWeapon(id)
  409. {
  410. new weap = get_user_weapon(id)
  411. if(weap == CSW_AK47 && p_golden_ak47[id] == true)
  412. {
  413. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_golden_ak47.mdl")
  414. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/v_golden_ak47.mdl")
  415. }
  416. else if(weap == CSW_M4A1 && p_golden_m4a1[id] == true)
  417. {
  418. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_golden_m4a1.mdl")
  419. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/v_golden_m4a1.mdl")
  420. }
  421. if(orokloszer[id] == true)
  422. {
  423. fm_cs_set_weapon_ammo( get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) , g_MaxClipAmmo[ weap ] )
  424. }
  425. }
  426. //sebzés
  427. public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  428. {
  429. new weap = get_user_weapon(attacker)
  430. if(weap == CSW_AK47 && p_golden_ak47[attacker] == true || weap == CSW_M4A1 && p_golden_m4a1[attacker] == true)
  431. {
  432. SetHamParamFloat(4, damage * 2.0);
  433. }
  434. return HAM_IGNORED;
  435. }
  436. //Nvault, mentés
  437. public mentes(id)
  438. {
  439. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  440.  
  441. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  442. format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  443.  
  444. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  445. return PLUGIN_CONTINUE
  446. }
  447. public betoltes(id)
  448. {
  449. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  450.  
  451. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  452.  
  453. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  454.  
  455. pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  456. return PLUGIN_CONTINUE;
  457. }
  458. public client_disconnect(id)
  459. {
  460. mentes(id);
  461. remove_task(id);
  462. pont[id] = 0;
  463. orokloszer[id] = false
  464. sebesseg[id] = false
  465. gravitacio[id] = false
  466. p_golden_m4a1[id] = false
  467. p_golden_ak47[id] = false
  468. hasznalta[id] = 0
  469. }
  470.  
  471. public client_connect(id)
  472. {
  473. get_user_name(id, name[id], 31)
  474. betoltes(id);
  475. if(!is_user_bot(id))
  476. set_task(1.0, "InfoHUD", id);
  477. }
  478. public kuldesmenu(id)
  479. {
  480. new menu = menu_create("\y[Pont Kuldes]", "kuldes_handler");
  481. new players[32], pnum, tempid;
  482. new szName[32], szTempid[10];
  483. get_players(players, pnum);
  484. for( new i; i<pnum; i++ )
  485. {
  486. tempid = players[i];
  487. {
  488. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
  489. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
  490. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
  491. }
  492. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  493. menu_display(id, menu, 0);
  494. }
  495.  
  496. }
  497. public kuldes_handler(id, menu, item)
  498. {
  499. if( item == MENU_EXIT )
  500. {
  501. menu_destroy(menu);
  502. return PLUGIN_HANDLED;
  503. }
  504. new data[6], szName[64];
  505. new access, callback;
  506. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  507. x_tempid = str_to_num(data);
  508. client_cmd(id, "messagemode MENNYISEG");
  509. menu_destroy(menu);
  510. return PLUGIN_HANDLED;
  511. }
  512. public ponts(id)
  513. {
  514. new uzenet[121];
  515. new kuldoneve[32], tempname[32]
  516. read_args(uzenet, charsmax(uzenet))
  517. remove_quotes(uzenet)
  518. get_user_name(id, kuldoneve, 31)
  519. get_user_name(x_tempid, tempname, 31)
  520.  
  521. pont[x_tempid] += str_to_num(uzenet)
  522. ColorChat(0, GREEN, "[Pontrendszer] ^3%s ^1adott ^4%d ^1pontot ^3%s^1-nek!", kuldoneve,str_to_num(uzenet),tempname)
  523.  
  524. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [BB]Élet,Ammo,Kaszt egybe
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 17:03 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 21:20
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Igy van alapon...:)
Igy még jobban zavarja mint dhud-ba..

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [BB]Élet,Ammo,Kaszt egybe
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 17:51 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Keresd meg bázisépítő forráskódjában ezt kód részt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public ev_Health(taskid)
  2. {
  3. if (taskid>g_iMaxPlayers)
  4. taskid-=TASK_HEALTH
  5.  
  6. if (is_user_alive(taskid))
  7. {
  8. new szGoal[32]
  9. //if (is_credits_active())
  10. #if defined BB_CREDITS
  11. format(szGoal, 31, "^n%L: %d", LANG_SERVER, "HUD_GOAL", credits_get_user_goal(taskid))
  12. #endif
  13.  
  14. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.9, 0, 12.0, 12.0, 0.1, 0.2, 4);
  15. if (g_isZombie[taskid])
  16. {
  17. static szCache1[32]
  18. ArrayGetString(g_zclass_name, g_iZombieClass[taskid], szCache1, charsmax(szCache1))
  19.  
  20. show_hudmessage(taskid, "%L: %d^n%L: %s%s", LANG_SERVER, "HUD_HEALTH", pev(taskid, pev_health), LANG_SERVER, "HUD_CLASS", szCache1, szGoal);
  21. }
  22. else
  23. {
  24. show_hudmessage(taskid, "%L: %d%s", LANG_SERVER, "HUD_HEALTH", pev(taskid, pev_health), szGoal);
  25. }
  26.  
  27. set_task(11.9, "ev_Health", taskid+TASK_HEALTH);
  28. }
  29. }

Cseréld ki erre:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public ev_Health(taskid)
  2. {
  3. if (taskid>g_iMaxPlayers)
  4. taskid-=TASK_HEALTH
  5.  
  6. if (is_user_alive(taskid))
  7. {
  8. new szGoal[32], pt[33];
  9. //if (is_credits_active())
  10. #if defined BB_CREDITS
  11. format(szGoal, 31, "^n%L: %d", LANG_SERVER, "HUD_GOAL", credits_get_user_goal(taskid))
  12. #endif
  13.  
  14. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.9, 0, 12.0, 12.0, 0.1, 0.2, 4);
  15.  
  16. if(callfunc_begin("get_point", "plugin_neve.amxx") == 1)
  17. {
  18. callfunc_push_int(taskid)
  19. pt[taskid] = callfunc_end()
  20. }
  21. if (g_isZombie[taskid])
  22. {
  23. static szCache1[32]
  24. ArrayGetString(g_zclass_name, g_iZombieClass[taskid], szCache1, charsmax(szCache1))
  25.  
  26. show_hudmessage(taskid, "%L: %d^n%L: %s%s^nAmmo: %d", LANG_SERVER, "HUD_HEALTH", pev(taskid, pev_health), LANG_SERVER, "HUD_CLASS", szCache1, szGoal, pt[taskid]);
  27. }
  28. else
  29. {
  30. show_hudmessage(taskid, "%L: %d%s^nAmmo: %d", LANG_SERVER, "HUD_HEALTH", pev(taskid, pev_health), szGoal, pt[taskid]);
  31. }
  32.  
  33. set_task(11.9, "ev_Health", taskid+TASK_HEALTH);
  34. }
  35. }

"plugin_neve.amxx" ide értelem szerűen a pontrendszer plugin neve megy.

Pontrendszerből vedd ki a hudos részt és írd valahova a forráskódba ezt a sort:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public get_point(id) return pont[id];

Teszt nem volt, tehát nem tudom, hogy működik-e egyáltalán.

Ők köszönték meg demon nek ezt a hozzászólást: fabi113 (2015.03.15. 13:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [BB]Élet,Ammo,Kaszt egybe
HozzászólásElküldve: 2015.03.15. 09:05 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 21:20
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Idézet:
Pontrendszerből vedd ki a hudos részt és írd valahova a forráskódba ezt a sort:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public get_point(id) return pont[id];

Teszt nem volt, tehát nem tudom, hogy működik-e egyáltalán.


Hogy érted hogy valahova?

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [BB]Élet,Ammo,Kaszt egybe
HozzászólásElküldve: 2015.03.15. 13:14 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.20. 15:40
Hozzászólások: 259
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
demon igen úgy is megoldható.
És teljesen jól működik. Már sikerült is neki megcsinálni.

_________________
rwT* Szerverek!

Különleges játékélmény különleges szerverektől.
Bővebb információkért nézz az alábbi tartalmak után.

( FaceBook ) ( YouTube ) ( Web ) ( GameTracker )

Ők köszönték meg MISU1998 nek ezt a hozzászólást: fabi113 (2015.03.15. 13:18)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole