hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 19:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 218 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 217 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rang Rendszer Javítás.
HozzászólásElküldve: 2015.03.15. 10:21 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.19. 20:54
Hozzászólások: 170
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Sziasztok! valaki javítaná ezt a rangrendszer? :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN ""
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR ""
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 49
  20. #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY // a jog
  21. #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_F // r jog
  22. #define ADMIN ADMIN_LEVEL_G // s
  23. #define VIP ADMIN_LEVEL_H // t
  24.  
  25. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  26.  
  27. new const szamok[ASD] = {
  28. 40, //1
  29. 60, //2
  30. 100, //3
  31. 140, //4
  32. 160, //5
  33. 200, //6
  34. 240, //7
  35. 260, //8
  36. 300, //9
  37. 340, // 10
  38. 360, //11
  39. 400, // 12
  40. 440, //13
  41. 460, //14
  42. 500, //15
  43. 540, //16
  44. 560, // 17
  45. 600, // 18
  46. 640, // 19
  47. 660, // 20
  48. 700, // 21
  49. 740, // 22
  50. 760, // 23
  51. 800, // 24
  52. 840, // 25
  53. 880, //26
  54. 900, // 27
  55. 940, // 28
  56. 960, // 29
  57. 1000, // 30
  58. 1140, // 31
  59. 1160, // 32
  60. 1200, // 33
  61. 1240, // 34
  62. 1260, // 35
  63. 1300, //36
  64. 1340, // 37
  65. 1360, //38
  66. 1400, // 39
  67. 1440, // 40
  68. 1460, // 41
  69. 1500, // 42
  70. 1540, // 43
  71. 1560, // 44
  72. 1600, // 45
  73. 1640, // 46
  74. 1660, // 47
  75. 1700, // 48
  76. 2000 // 49
  77.  
  78. }
  79.  
  80. new const rangok[ASD+1][] = {
  81. "[Szint:0]",
  82. "[Szint:1]",
  83. "[Szint:2]",
  84. "[Szint:3]",
  85. "[Szint:4]",
  86. "[Szint:5]",
  87. "[Szint:6]",
  88. "[Szint:7]",
  89. "[Szint:8]",
  90. "[Szint:9]",
  91. "[Szint:10]",
  92. "[Szint:11]",
  93. "[Szint:12]",
  94. "[Szint:13]",
  95. "[Szint:14]",
  96. "[Szint:15]",
  97. "[Szint:16]",
  98. "[Szint:17]",
  99. "[Szint:18]",
  100. "[Szint:19]",
  101. "[Szint:20]",
  102. "[Szint:21]",
  103. "[Szint:22]",
  104. "[Szint:23]",
  105. "[Szint:24]",
  106. "[Szint:25]",
  107. "[Szint:26]",
  108. "[Szint:27]",
  109. "[Szint:28]",
  110. "[Szint:29]",
  111. "[Szint:30]",
  112. "[Szint:31]",
  113. "[Szint:32]",
  114. "[Szint:33]",
  115. "[Szint:34]",
  116. "[Szint:35]",
  117. "[Szint:36]",
  118. "[Szint:37]",
  119. "[Szint:38]",
  120. "[Szint:39]",
  121. "[Szint:40]",
  122. "[Szint:41]",
  123. "[Szint:42]",
  124. "[Szint:43]",
  125. "[Szint:44]",
  126. "[Szint:45]",
  127. "[Szint:46]",
  128. "[Szint:47]",
  129. "[Szint:48]",
  130. "[Szint:49]",
  131. "[Szint:50 MAX]"
  132. }
  133.  
  134. }
  135.  
  136. public plugin_init()
  137. {
  138. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  139. register_clcmd("say /rang", "hud")
  140. register_clcmd("say /xp", "hud")
  141. register_clcmd("say /szint", "hud")
  142. register_clcmd("say /mykill", "hud")
  143. register_clcmd("say", "sayhook")
  144. register_clcmd("say_team", "tshook")
  145. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  146. g_vault = nvault_open("Rang")
  147.  
  148. }
  149. public hud(id)
  150. {
  151. if(szint[id] != ASD+1)
  152. {
  153.  
  154.  
  155. ColorChat(id, RED, "Szint:^4%s ^1| ^3Olesek:^4%d ^1| ^3Kell meg:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  156. }
  157. else {
  158.  
  159. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  160. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  161. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  162. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  163. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  164. }
  165.  
  166. }
  167. public sayhook(id)
  168. {
  169.  
  170. read_args (message, 191)
  171. remove_quotes (message)
  172. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  173. {
  174. return PLUGIN_CONTINUE
  175. }
  176. get_user_name(id, nev, 31)
  177. if(is_user_alive(id)) {
  178. get_user_team(id, color, 9)
  179.  
  180. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  181. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  182. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  183. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  184. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  185. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  186. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  187. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  188.  
  189.  
  190.  
  191. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  192.  
  193. }
  194. else {
  195. get_user_team(id, color, 9)
  196. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  197. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  198. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  199. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  200. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  201. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  202. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  203. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  204.  
  205. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  206. }
  207. sendmessage(color)
  208. return PLUGIN_HANDLED
  209. }
  210. public tshook(id)
  211. {
  212. read_args (message, 191)
  213. remove_quotes (message)
  214. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  215. {
  216. return PLUGIN_CONTINUE
  217. }
  218. get_user_name(id, nev, 31)
  219. new playerTeam = get_user_team(id)
  220. new playerTeamName[19]
  221. switch (playerTeam)
  222. {
  223. case 1: {
  224. copy (playerTeamName, 11, "[T]")
  225.  
  226. }
  227. case 2: {
  228. copy (playerTeamName, 18, "[CT]")
  229.  
  230. }
  231. default:
  232. copy (playerTeamName, 9, "[Nezo]")
  233. }
  234. if(is_user_alive(id))
  235. {
  236. get_user_team(id, color, 9)
  237. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  238. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  239. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  240. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  241. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  242. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  243. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  244. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  245.  
  246.  
  247.  
  248. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  249.  
  250. }
  251. else {
  252. get_user_team(id, color, 9)
  253. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  254. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  255. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  256. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  257. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  258. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  259. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  260. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  261.  
  262. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  263. }
  264. sendtmessage(color, playerTeam)
  265. return PLUGIN_HANDLED
  266. }
  267. public sendmessage(color[])
  268. {
  269. new teamName[10]
  270. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  271. {
  272. get_user_team (player, teamName, 9)
  273. teamf (player, color)
  274. elkuldes(player, Temp)
  275. teamf(player, teamName)
  276. }
  277. }
  278. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  279. {
  280. new teamName[10]
  281. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  282. {
  283. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  284. {
  285. get_user_team (player, teamName, 9)
  286. elkuldes(player, Temp)
  287. teamf (player, teamName)
  288. teamf (player, color)
  289. }
  290. }
  291. }
  292. public teamf(player, team[])
  293. {
  294. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  295. write_byte(player)
  296. write_string(team)
  297. message_end()
  298. }
  299. public elkuldes(player, Temp[])
  300. {
  301.  
  302. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  303. write_byte( player )
  304. write_string( Temp )
  305. message_end()
  306.  
  307. }
  308.  
  309. public client_connect(id)
  310. {
  311. LoadData(id)
  312. }
  313. public client_disconnect(id)
  314. {
  315. SaveData(id)
  316. }
  317.  
  318. public SaveData(id)
  319. {
  320. new name[32]
  321. get_user_name(id, name, 31)
  322.  
  323. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  324. format(vaultkey,63,"%s", name)
  325. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  326. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  327. return PLUGIN_CONTINUE
  328. }
  329. public LoadData(id)
  330. {
  331. new name[32]
  332. get_user_name(id, name, 31)
  333. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  334.  
  335. format(vaultkey,63,"%s", name)
  336. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  337.  
  338. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  339. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  340. new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
  341. parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
  342. olesek[id] = str_to_num(lekeres_1)
  343. szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  344. return PLUGIN_CONTINUE
  345. }
  346. public halal()
  347. {
  348. new killer = read_data(1)
  349. new victim = read_data(2)
  350.  
  351. if(killer != victim)
  352. olesek[killer]++
  353.  
  354. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  355. {
  356. szint[killer]++
  357. }
  358. }
  359.  
hibA:
szint_50_knife.sma(130) : error 018: initialization data exceeds declared size
szint_50_knife.sma(134) : error 054: unmatched closing brace

2 Errors.
Could not locate output file szint_50_knife.amx (compile failed).

_________________
Kép

˘^Kezdő vagyok!!^ˇ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang Rendszer Javítás.
HozzászólásElküldve: 2015.03.15. 10:23 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
Asd 50
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN ""
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR ""
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 50
  20. #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY // a jog
  21. #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_F // r jog
  22. #define ADMIN ADMIN_LEVEL_G // s
  23. #define VIP ADMIN_LEVEL_H // t
  24.  
  25. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  26.  
  27. new const szamok[ASD] = {
  28. 40, //1
  29. 60, //2
  30. 100, //3
  31. 140, //4
  32. 160, //5
  33. 200, //6
  34. 240, //7
  35. 260, //8
  36. 300, //9
  37. 340, // 10
  38. 360, //11
  39. 400, // 12
  40. 440, //13
  41. 460, //14
  42. 500, //15
  43. 540, //16
  44. 560, // 17
  45. 600, // 18
  46. 640, // 19
  47. 660, // 20
  48. 700, // 21
  49. 740, // 22
  50. 760, // 23
  51. 800, // 24
  52. 840, // 25
  53. 880, //26
  54. 900, // 27
  55. 940, // 28
  56. 960, // 29
  57. 1000, // 30
  58. 1140, // 31
  59. 1160, // 32
  60. 1200, // 33
  61. 1240, // 34
  62. 1260, // 35
  63. 1300, //36
  64. 1340, // 37
  65. 1360, //38
  66. 1400, // 39
  67. 1440, // 40
  68. 1460, // 41
  69. 1500, // 42
  70. 1540, // 43
  71. 1560, // 44
  72. 1600, // 45
  73. 1640, // 46
  74. 1660, // 47
  75. 1700, // 48
  76. 2000 // 49
  77.  
  78. }
  79.  
  80. new const rangok[ASD+1][] = {
  81. "[Szint:0]",
  82. "[Szint:1]",
  83. "[Szint:2]",
  84. "[Szint:3]",
  85. "[Szint:4]",
  86. "[Szint:5]",
  87. "[Szint:6]",
  88. "[Szint:7]",
  89. "[Szint:8]",
  90. "[Szint:9]",
  91. "[Szint:10]",
  92. "[Szint:11]",
  93. "[Szint:12]",
  94. "[Szint:13]",
  95. "[Szint:14]",
  96. "[Szint:15]",
  97. "[Szint:16]",
  98. "[Szint:17]",
  99. "[Szint:18]",
  100. "[Szint:19]",
  101. "[Szint:20]",
  102. "[Szint:21]",
  103. "[Szint:22]",
  104. "[Szint:23]",
  105. "[Szint:24]",
  106. "[Szint:25]",
  107. "[Szint:26]",
  108. "[Szint:27]",
  109. "[Szint:28]",
  110. "[Szint:29]",
  111. "[Szint:30]",
  112. "[Szint:31]",
  113. "[Szint:32]",
  114. "[Szint:33]",
  115. "[Szint:34]",
  116. "[Szint:35]",
  117. "[Szint:36]",
  118. "[Szint:37]",
  119. "[Szint:38]",
  120. "[Szint:39]",
  121. "[Szint:40]",
  122. "[Szint:41]",
  123. "[Szint:42]",
  124. "[Szint:43]",
  125. "[Szint:44]",
  126. "[Szint:45]",
  127. "[Szint:46]",
  128. "[Szint:47]",
  129. "[Szint:48]",
  130. "[Szint:49]",
  131. "[Szint:50 MAX]"
  132. }
  133.  
  134. public plugin_init()
  135. {
  136. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  137. register_clcmd("say /rang", "hud")
  138. register_clcmd("say /xp", "hud")
  139. register_clcmd("say /szint", "hud")
  140. register_clcmd("say /mykill", "hud")
  141. register_clcmd("say", "sayhook")
  142. register_clcmd("say_team", "tshook")
  143. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  144. g_vault = nvault_open("Rang")
  145.  
  146. }
  147. public hud(id)
  148. {
  149. if(szint[id] != ASD+1)
  150. {
  151.  
  152.  
  153. ColorChat(id, RED, "Szint:^4%s ^1| ^3Olesek:^4%d ^1| ^3Kell meg:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  154. }
  155. else {
  156.  
  157. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  158. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  159. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  160. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  161. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  162. }
  163.  
  164. }
  165. public sayhook(id)
  166. {
  167.  
  168. read_args (message, 191)
  169. remove_quotes (message)
  170. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  171. {
  172. return PLUGIN_CONTINUE
  173. }
  174. get_user_name(id, nev, 31)
  175. if(is_user_alive(id)) {
  176. get_user_team(id, color, 9)
  177.  
  178. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  179. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  180. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  181. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  182. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  183. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  184. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  185. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  186.  
  187.  
  188.  
  189. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  190.  
  191. }
  192. else {
  193. get_user_team(id, color, 9)
  194. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  195. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  196. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  197. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  198. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  199. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  200. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  201. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  202.  
  203. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  204. }
  205. sendmessage(color)
  206. return PLUGIN_HANDLED
  207. }
  208. public tshook(id)
  209. {
  210. read_args (message, 191)
  211. remove_quotes (message)
  212. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  213. {
  214. return PLUGIN_CONTINUE
  215. }
  216. get_user_name(id, nev, 31)
  217. new playerTeam = get_user_team(id)
  218. new playerTeamName[19]
  219. switch (playerTeam)
  220. {
  221. case 1: {
  222. copy (playerTeamName, 11, "[T]")
  223.  
  224. }
  225. case 2: {
  226. copy (playerTeamName, 18, "[CT]")
  227.  
  228. }
  229. default:
  230. copy (playerTeamName, 9, "[Nezo]")
  231. }
  232. if(is_user_alive(id))
  233. {
  234. get_user_team(id, color, 9)
  235. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  236. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  237. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  238. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  239. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  240. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  241. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  242. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  243.  
  244.  
  245.  
  246. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  247.  
  248. }
  249. else {
  250. get_user_team(id, color, 9)
  251. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  252. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  253. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  254. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  255. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  256. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  257. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  258. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  259.  
  260. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  261. }
  262. sendtmessage(color, playerTeam)
  263. return PLUGIN_HANDLED
  264. }
  265. public sendmessage(color[])
  266. {
  267. new teamName[10]
  268. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  269. {
  270. get_user_team (player, teamName, 9)
  271. teamf (player, color)
  272. elkuldes(player, Temp)
  273. teamf(player, teamName)
  274. }
  275. }
  276. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  277. {
  278. new teamName[10]
  279. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  280. {
  281. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  282. {
  283. get_user_team (player, teamName, 9)
  284. elkuldes(player, Temp)
  285. teamf (player, teamName)
  286. teamf (player, color)
  287. }
  288. }
  289. }
  290. public teamf(player, team[])
  291. {
  292. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  293. write_byte(player)
  294. write_string(team)
  295. message_end()
  296. }
  297. public elkuldes(player, Temp[])
  298. {
  299.  
  300. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  301. write_byte( player )
  302. write_string( Temp )
  303. message_end()
  304.  
  305. }
  306.  
  307. public client_connect(id)
  308. {
  309. LoadData(id)
  310. }
  311. public client_disconnect(id)
  312. {
  313. SaveData(id)
  314. }
  315.  
  316. public SaveData(id)
  317. {
  318. new name[32]
  319. get_user_name(id, name, 31)
  320.  
  321. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  322. format(vaultkey,63,"%s", name)
  323. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  324. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  325. return PLUGIN_CONTINUE
  326. }
  327. public LoadData(id)
  328. {
  329. new name[32]
  330. get_user_name(id, name, 31)
  331. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  332.  
  333. format(vaultkey,63,"%s", name)
  334. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  335.  
  336. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  337. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  338. new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
  339. parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
  340. olesek[id] = str_to_num(lekeres_1)
  341. szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  342. return PLUGIN_CONTINUE
  343. }
  344. public halal()
  345. {
  346. new killer = read_data(1)
  347. new victim = read_data(2)
  348.  
  349. if(killer != victim)
  350. olesek[killer]++
  351.  
  352. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  353. {
  354. szint[killer]++
  355. }
  356. }
  357.  

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/

Ők köszönték meg FloxaY nek ezt a hozzászólást: Levii (2015.03.15. 10:28)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang Rendszer Javítás.
HozzászólásElküldve: 2015.03.15. 10:28 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.19. 20:54
Hozzászólások: 170
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
köszönöm, adok 1 gombot mert multkor is te segítettél ebben :)

_________________
Kép

˘^Kezdő vagyok!!^ˇ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole