hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 13:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 239 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 238 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 29 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Stay On Feet
HozzászólásElküldve: 2015.03.16. 19:52 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.30. 14:02
Hozzászólások: 13
akkor mi lehet a baj?? ha kiszedem a plugint mennek a mapok ,de ha bent van nem! :/

_________________
Név: Fanta$tic / ~Destroy*anonymousCL(régi)
CS-zek: 4-5 éve (2010 óta)
Pluginozok: Kb. 1 éve
Vidizek: 1-2 éve
Facebook: https://www.facebook.com/DestroyAnonymousCL


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Stay On Feet
HozzászólásElküldve: 2015.03.16. 19:55 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Mit ír logban?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Stay On Feet
HozzászólásElküldve: 2015.03.16. 19:56 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
ezzel új témát kéne nyitni, kérlek tedd ezt :D

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/

Ők köszönték meg FloxaY nek ezt a hozzászólást: DeteCT0R (2015.03.17. 07:27)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Stay On Feet
HozzászólásElküldve: 2015.03.24. 15:47 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=260340
Próba cseresznye.

Ők köszönték meg DeR0iD nek ezt a hozzászólást: ultraibolya (2015.03.24. 16:11)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Stay On Feet
HozzászólásElküldve: 2015.03.27. 18:40 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Mivel Alliedmoddersen elég sokan nem érteték a forrás kódot ezért Angolra átírtam a forrás kódot..
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=260340
Itt az új verzió
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2. Stay on Feet Mod 1.63
  3. DeRoiD
  4. Steam: deroidocska
  5.  
  6. ChangeLog:
  7. - 1.00
  8. * Board Entitys
  9. * Maps
  10. - 1.10
  11. * Shop
  12. * Hud
  13. * Survivors
  14. * Cvars
  15. - 1.21
  16. * Plugin publication (hlmod.hu)
  17. - 1.23
  18. * Fix Bugs
  19. * Fix Maps
  20. - 1.41
  21. * Revive fix
  22. * Board colors
  23. * Skybox
  24. - 1.63
  25. * Fix Bugs
  26. * Rewriting (Hungarian -> English)
  27. */
  28. #include <amxmodx>
  29. #include <engine>
  30. #include <fun>
  31. #include <fakemeta>
  32. #include <hamsandwich>
  33. #include <dhudmessage>
  34. #include <cstrike>
  35.  
  36. #define PLUGIN "Stay on Feet!"
  37. #define VERSION "1.63"
  38. #define AUTHOR "DeRoiD"
  39.  
  40. #define BoardID 20150307
  41. #define MAX 200
  42. #define MapFile "addons/amxmodx/configs/stayonfeet_maps.ini"
  43.  
  44. #pragma semicolon 1
  45.  
  46. new bool:Game, bool:Start, Second, Survivors[2];
  47. new Alive[33], Joined[33], Dollar[33], Gravity[33], Speed[33];
  48. new MaxBoards, PreviousBoard[MAX][32], RemovedBoards;
  49. new Bot;
  50. new Cvars[8], bool:On;
  51. new MsgMoney, RestartCvar;
  52.  
  53. new const BoardsColors[][] =
  54. {
  55. "0 255 0", "0 0 255", "255 0 0", "255 255 0",
  56. "255 0 255", "255 170 0", "0 127 255", "120 120 120",
  57. "0 255 127", "0 0 0", "255 255 255", "165 128 89"
  58. };
  59. new const SkyBox[][] =
  60. {
  61. "neb1", "neb6", "neb7",
  62. "xen8", "xen9", "xen10",
  63. "space", "night", "doom1"
  64. };
  65. new const RemoveEffect[][] =
  66. {
  67. "stayonfeet/boing1.wav",
  68. "stayonfeet/boing2.wav",
  69. "stayonfeet/boing3.wav"
  70. };
  71. new const DeathEffect[][] =
  72. {
  73. "stayonfeet/death1.wav",
  74. "stayonfeet/death2.wav"
  75. };
  76.  
  77. public plugin_precache()
  78. {
  79. new PrecacheNum;
  80. for(PrecacheNum = 0; PrecacheNum < sizeof RemoveEffect; PrecacheNum++)
  81. {
  82. precache_sound(RemoveEffect[PrecacheNum]);
  83. }
  84. for(PrecacheNum = 0; PrecacheNum < sizeof DeathEffect; PrecacheNum++)
  85. {
  86. precache_sound(DeathEffect[PrecacheNum]);
  87. }
  88. }
  89. public plugin_init()
  90. {
  91. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  92. register_cvar("Stay on Feet!", VERSION, FCVAR_SERVER);
  93. register_dictionary("stayonfeet.txt");
  94.  
  95. new MapName[32];
  96. get_mapname(MapName, charsmax(MapName));
  97.  
  98. if(contain(MapName, "stayonfeet_") != -1)
  99. {
  100. On = true;
  101. log_amx("||------------------------------||");
  102. log_amx("||-Stay On Feet! Author: DeRoiD-||");
  103. log_amx("||------Steam: deroidocska------||");
  104. log_amx("||------------------------------||");
  105. }
  106.  
  107. if(On)
  108. {
  109. register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
  110. register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start");
  111. register_logevent("RoundEnd", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_");
  112. register_logevent("RoundEnd", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing");
  113.  
  114. register_event("Money", "Money", "b");
  115.  
  116. register_forward(FM_Touch, "Touch");
  117.  
  118. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Respawn", 1);
  119. RegisterHam(Ham_Item_PreFrame, "player", "CheckSpeed", 1);
  120.  
  121. register_message(get_user_msgid("ShowMenu"), "MenuBlock");
  122. register_message(get_user_msgid("VGUIMenu"), "MenuBlock");
  123.  
  124. register_clcmd("jointeam", "JoinBlock");
  125. register_clcmd("joinclass", "JoinBlock");
  126. register_clcmd("say /bolt", "Shop");
  127. register_clcmd("say_team /bolt", "Shop");
  128. register_clcmd("say /shop", "Shop");
  129. register_clcmd("say_team /shop", "Shop");
  130.  
  131. set_task(5.0, "CheckGame", BoardID+4, _, _, "b");
  132. set_task(10.0, "Restart");
  133.  
  134. Cvars[0] = register_cvar("RemoveTime", "1.5");
  135. Cvars[1] = register_cvar("Dollars", "3");
  136. Cvars[2] = register_cvar("Gravity", "0.6");
  137. Cvars[3] = register_cvar("Speed", "320.0");
  138. Cvars[4] = register_cvar("NoclipTime", "5.0");
  139. Cvars[5] = register_cvar("StartTime", "10");
  140. Cvars[6] = register_cvar("Bot", "1");
  141. Cvars[7] = register_cvar("BoardColor", "1");
  142.  
  143. MsgMoney = get_user_msgid("Money");
  144. RestartCvar = get_cvar_pointer("sv_restart");
  145.  
  146. MapSettings();
  147.  
  148. if(get_pcvar_num(Cvars[6]) == 1)
  149. {
  150. CreateBot();
  151. }
  152. }
  153. }
  154. public CheckSpeed(id)
  155. {
  156. if(is_user_alive(id) && Speed[id] == 1)
  157. {
  158. set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(Cvars[3]));
  159. }
  160. }
  161. public Shop(id)
  162. {
  163. new String[64];
  164. formatex(String, charsmax(String), "%L", LANG_SERVER, "SHOPTITLE", Dollar[id]);
  165. new menu = menu_create(String, "ShopMenu" );
  166. formatex(String, charsmax(String), "%L", LANG_SERVER, "SHOP1");
  167. menu_additem(menu, String, "1");
  168. formatex(String, charsmax(String), "%L", LANG_SERVER, "SHOP2");
  169. menu_additem(menu, String, "2");
  170. formatex(String, charsmax(String), "%L", LANG_SERVER, "SHOP3");
  171. menu_additem(menu, String, "3");
  172. formatex(String, charsmax(String), "%L", LANG_SERVER, "SHOP4");
  173. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, String);
  174. menu_display(id, menu);
  175. }
  176. public ShopMenu(id, menu, Key)
  177. {
  178. Key++;
  179. set_dhudmessage(0, 255, 255, -1.0, 0.70, 0, 6.0, 3.0);
  180. if(Key == 1)
  181. {
  182. if(Dollar[id] >= 3)
  183. {
  184. Gravity[id] = 1;
  185. set_user_gravity(id, Float:get_pcvar_float(Cvars[2]));
  186. Dollar[id] -= 3;
  187. cs_set_user_money(id, Dollar[id]);
  188. show_dhudmessage(id, "%L", LANG_SERVER, "BUY");
  189. }
  190. else
  191. {
  192. show_dhudmessage(id, "%L", LANG_SERVER, "NOTENOUGHDOLLARS");
  193. }
  194. }
  195. if(Key == 2)
  196. {
  197. if(Dollar[id] >= 3)
  198. {
  199. Speed[id] = 1;
  200. set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(Cvars[3]));
  201. Dollar[id] -= 3;
  202. cs_set_user_money(id, Dollar[id]);
  203. show_dhudmessage(id, "%L", LANG_SERVER, "BUY");
  204. }
  205. else
  206. {
  207. show_dhudmessage(id, "%L", LANG_SERVER, "NOTENOUGHDOLLARS");
  208.  
  209. }
  210. }
  211. if(Key == 3)
  212. {
  213. if(Dollar[id] >= 6)
  214. {
  215. remove_task(id);
  216. set_task(get_pcvar_float(Cvars[4]), "NoClipOff", id);
  217. set_user_noclip(id, 1);
  218. Dollar[id] -= 6;
  219. cs_set_user_money(id, Dollar[id]);
  220. show_dhudmessage(id,"%L", LANG_SERVER, "BUY");
  221. }
  222. else
  223. {
  224. show_dhudmessage(id, "%L", LANG_SERVER, "NOTENOUGHDOLLARS");
  225. }
  226. }
  227. }
  228. public NoClipOff(id)
  229. {
  230. set_user_noclip(id, 0);
  231. }
  232. public Money(id)
  233. {
  234. set_pdata_int(id, 115, 0);
  235. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, MsgMoney, _, id);
  236. write_long(Dollar[id]);
  237. write_byte(1);
  238. message_end();
  239. }
  240. public MapSettings()
  241. {
  242. server_cmd("sv_skyname %s", SkyBox[random(sizeof(SkyBox))]);
  243.  
  244. if(!fopen(MapFile, "r"))
  245. {
  246. new Message[64];
  247. formatex(Message, charsmax(Message),"Not found: %s", MapFile);
  248. set_fail_state(Message);
  249. return;
  250. }
  251.  
  252. new File = fopen(MapFile, "rt");
  253. new Line[256], Data[2][32], MapName[32];
  254. while(!feof(File))
  255. {
  256. fgets(File, Line, 255);
  257.  
  258. if(Line[0] == ';' || strlen(Line) < 2)
  259. continue;
  260.  
  261. parse(Line, Data[0], 31, Data[1], 31);
  262. get_mapname(MapName, charsmax(MapName));
  263. if(equal(Data[0], MapName))
  264. {
  265. MaxBoards = str_to_num(Data[1]);
  266. break;
  267. }
  268. }
  269. fclose(File);
  270.  
  271. LoadBoards();
  272. }
  273. public JoinBlock(id)
  274. {
  275. if(Joined[id] == 1 && On)
  276. {
  277. return PLUGIN_HANDLED;
  278. }
  279. return PLUGIN_HANDLED;
  280. }
  281. public MenuBlock()
  282. {
  283. return PLUGIN_HANDLED;
  284. }
  285. public CreateBot() {
  286. Bot = engfunc(EngFunc_CreateFakeClient, "Stay On Feet!");
  287. dllfunc(MetaFunc_CallGameEntity, "player", Bot);
  288. set_pev(Bot, pev_flags, FL_CLIENT);
  289. set_pev(Bot, pev_model, "");
  290. set_pev(Bot, pev_viewmodel2, "");
  291. set_pev(Bot, pev_modelindex, 0);
  292. set_pev(Bot, pev_renderfx, kRenderFxNone);
  293. set_pev(Bot, pev_rendermode, kRenderTransAlpha);
  294. set_pev(Bot, pev_renderamt, 0.0);
  295. cs_set_user_team(Bot, CS_TEAM_T);
  296. }
  297. public Restart()
  298. {
  299. RoundEnd();
  300. set_pcvar_num(RestartCvar, 1);
  301. new Jatekosok[32], JatekosSzam, id;
  302. get_players(Jatekosok, JatekosSzam, "c");
  303. for(new i; i < JatekosSzam; i++)
  304. {
  305. id = Jatekosok[i];
  306. cs_set_user_money(id, Dollar[id]);
  307. }
  308. }
  309. public CheckGame()
  310. {
  311. if(Survivors[1] > 1 && !Game && Start)
  312. {
  313. Restart();
  314. }
  315. }
  316. public Hud()
  317. {
  318. new Players[32], PlayersNum, id;
  319. get_players(Players, PlayersNum, "c");
  320. for(new i; i < PlayersNum; i++)
  321. {
  322. id = Players[i];
  323. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.05, 0, 1.0, 2.1);
  324. show_hudmessage(id, "%L", LANG_SERVER, "HUD", Survivors[0], Survivors[1], MaxBoards-RemovedBoards);
  325. }
  326. }
  327. public Respawn(id)
  328. {
  329. if(is_user_alive(id) && !is_user_bot(id) && On)
  330. {
  331. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  332. cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT);
  333. if(!Game)
  334. {
  335. Alive[id] = 1;
  336. Survivors[0]++;
  337. Survivors[1]++;
  338. cs_set_user_money(id, Dollar[id]);
  339. }
  340. else
  341. {
  342. set_dhudmessage(255, 255, 255, 0.70, 0.80, 0, 6.0, 3.0);
  343. show_dhudmessage(id, "%L", LANG_SERVER, "INGAME");
  344. user_silentkill(id);
  345. }
  346. }
  347. return PLUGIN_HANDLED;
  348. }
  349. public client_connect(id)
  350. {
  351. Alive[id] = 0;
  352. }
  353. public client_putinserver(id)
  354. {
  355. if(is_user_bot(id) || !On)
  356. return PLUGIN_HANDLED;
  357.  
  358. Joined[id] = 0;
  359. Dollar[id] = 25;
  360. Gravity[id] = 0;
  361. Speed[id] = 0;
  362. set_task(0.1, "Join", id);
  363. cs_set_user_money(id, Dollar[id]);
  364.  
  365. return PLUGIN_HANDLED;
  366. }
  367. public Join(id)
  368. {
  369. engclient_cmd(id, "jointeam", "2");
  370. engclient_cmd(id, "joinclass", "5");
  371. Joined[id] = 1;
  372. }
  373. public client_disconnect(id)
  374. {
  375. if(Alive[id] == 1)
  376. {
  377. Alive[id] = 0;
  378. Survivors[0]--;
  379. Survivors[1]--;
  380. }
  381. }
  382. public LoadBoards()
  383. {
  384. new Num, ColorLine = -1;
  385. for(new lNum; lNum < MaxBoards; lNum++)
  386. {
  387. Num++;
  388. ColorLine++;
  389.  
  390. if(ColorLine >= sizeof(BoardsColors))
  391. {
  392. ColorLine = 0;
  393. }
  394.  
  395. new BoardName[64], Board, Float:BoardColor[3], Colors[3][16];
  396. parse(BoardsColors[ColorLine], Colors[0], 4, Colors[1], 4, Colors[2], 4);
  397.  
  398. if(get_pcvar_num(Cvars[7]) == 1)
  399. {
  400. BoardColor[0] = str_to_float(Colors[0]);
  401. BoardColor[1] = str_to_float(Colors[1]);
  402. BoardColor[2] = str_to_float(Colors[2]);
  403. }
  404. else
  405. {
  406. BoardColor[0] = random_float(1.0, 255.0);
  407. BoardColor[1] = random_float(1.0, 255.0);
  408. BoardColor[2] = random_float(1.0, 255.0);
  409. }
  410.  
  411. formatex(BoardName, 63, "d%d", Num);
  412. Board = find_ent_by_tname(-1, BoardName);
  413. if(is_valid_ent(Board))
  414. {
  415. set_pev(Board, pev_solid, SOLID_BSP);
  416. set_pev(Board, pev_rendermode, kRenderTransColor);
  417. set_pev(Board, pev_rendercolor, Float: BoardColor[0], BoardColor[1], BoardColor[2]);
  418. set_pev(Board, pev_renderamt, Float:{ 150.0 });
  419. }
  420. }
  421. }
  422. public Touch(Floor, id)
  423. {
  424. if(!is_user_alive(id))
  425. return FMRES_IGNORED;
  426.  
  427. new FloorName[32];
  428. pev(Floor, pev_classname, FloorName, 31);
  429.  
  430. if(equali(FloorName, "trigger_hurt"))
  431. {
  432. new Name[32];
  433. get_user_name(id, Name, charsmax(Name));
  434. set_dhudmessage(255, 255, 255, 0.70, 0.80, 0, 6.0, 3.0);
  435. show_dhudmessage(0, "%L", LANG_SERVER, "FALLOUT", Name);
  436. emit_sound(id, CHAN_WEAPON, DeathEffect[random(sizeof(DeathEffect))], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  437. Survivors[0]--;
  438. Alive[id] = 0;
  439. cs_set_user_money(id, Dollar[id]);
  440. }
  441.  
  442. return FMRES_IGNORED;
  443. }
  444. public BoardsReload()
  445. {
  446. new Num;
  447. for(new lNum; lNum < MaxBoards; lNum++)
  448. {
  449. Num++;
  450. new BoardName[64], Board;
  451. formatex(BoardName, 63, "d%d", Num);
  452. Board = find_ent_by_tname(-1, BoardName);
  453. set_pev(Board, pev_solid, SOLID_BSP);
  454. set_pev(Board, pev_rendermode, kRenderTransColor);
  455. set_pev(Board, pev_renderamt, Float:{ 150.0 });
  456. }
  457. }
  458. public RoundEnd()
  459. {
  460. remove_task(BoardID);
  461. remove_task(BoardID+1);
  462. remove_task(BoardID+2);
  463. remove_task(BoardID+3);
  464.  
  465. Game = false;
  466. Second = 0;
  467. RemovedBoards = 0;
  468. Survivors[0] = 0;
  469. Survivors[1] = 0;
  470. BoardsReload();
  471. BoardsUnblock();
  472.  
  473. new Players[32], PlayersNum, id;
  474. get_players(Players, PlayersNum, "c");
  475. for(new i; i < PlayersNum; i++)
  476. {
  477. id = Players[i];
  478. Gravity[id] = 0;
  479. Speed[id] = 0;
  480. cs_set_user_money(id, Dollar[id]);
  481. }
  482. }
  483. public RoundStart()
  484. {
  485. Game = false;
  486. Start = true;
  487. Second = get_pcvar_num(Cvars[5]);
  488.  
  489. new Players[32], PlayersNum;
  490. get_players(Players, PlayersNum, "c");
  491. if(PlayersNum > 1)
  492. {
  493. Start = false;
  494. Counter();
  495. }
  496. else
  497. {
  498. set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 5.0);
  499. show_dhudmessage(0, "%L", LANG_SERVER, "NOTENOUGHPLAYERS");
  500. }
  501. }
  502. public Counter()
  503. {
  504. if(Second > 0)
  505. {
  506. Second--;
  507. set_task(1.0, "Counter", BoardID+2);
  508. client_print(0, print_center, "%L", LANG_SERVER, "COUNTER", Second);
  509. }
  510. else
  511. {
  512. Game = true;
  513. remove_task(BoardID);
  514. remove_task(BoardID+1);
  515. remove_task(BoardID+2);
  516. remove_task(BoardID+3);
  517. set_task(0.1, "Removing", BoardID+3);
  518. set_task(1.0, "Hud", BoardID+1, _, _, "b");
  519. }
  520. }
  521. public BoardsUnblock()
  522. {
  523. new bNum;
  524. for(new Num; Num < MaxBoards; Num++)
  525. {
  526. bNum++;
  527. formatex(PreviousBoard[bNum], 31, "0");
  528. }
  529. }
  530. public Removing()
  531. {
  532. new Num = random_num(1, MaxBoards);
  533. if(!equal(PreviousBoard[Num], "1") && MaxBoards-1 > RemovedBoards && Game && !Start)
  534. {
  535. new BoardName[64], Board;
  536. formatex(BoardName, 63, "d%d", Num);
  537. Board = find_ent_by_tname(-1, BoardName);
  538. set_pev(Board, pev_solid, SOLID_NOT);
  539. set_pev(Board, pev_renderamt, Float:{ 0.0 });
  540. formatex(PreviousBoard[Num], 31, "1");
  541. set_task(get_pcvar_float(Cvars[0]), "Removing", BoardID+3);
  542. emit_sound(Board, CHAN_WEAPON, RemoveEffect[random(sizeof(RemoveEffect))], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  543. RemovedBoards++;
  544. }
  545. else if(MaxBoards-1 > RemovedBoards && !Start)
  546. {
  547. set_task(0.0, "Removing", BoardID+3);
  548. }
  549. else
  550. {
  551. Game = false;
  552.  
  553. new ShowSurvivors[256], SurvivorsNum;
  554. new Players[32], PlayersNum, id;
  555. get_players(Players, PlayersNum, "c");
  556.  
  557. for(new i; i < PlayersNum; i++)
  558. {
  559. id = Players[i];
  560.  
  561. if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  562. continue;
  563.  
  564. SurvivorsNum++;
  565.  
  566. new Name[32];
  567. get_user_name(id, Name, charsmax(Name));
  568. formatex(Name, charsmax(Name), "%s ", Name);
  569. add(ShowSurvivors, 255, Name);
  570.  
  571. user_silentkill(id);
  572. set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1);
  573. cs_set_user_deaths(id, cs_get_user_deaths(id)-1);
  574. Dollar[id] += get_pcvar_num(Cvars[1]);
  575. cs_set_user_money(id, Dollar[id]);
  576. }
  577.  
  578. set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 6.0);
  579. if(SurvivorsNum > 0)
  580. {
  581. show_dhudmessage(0, "%L", LANG_SERVER, "SURVIVORS", ShowSurvivors);
  582. }
  583. else
  584. {
  585. show_dhudmessage(0, "%L", LANG_SERVER, "NOSURVIVORS");
  586. }
  587. }
  588. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Stay On Feet
HozzászólásElküldve: 2015.03.28. 11:54 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.27. 06:02
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
DeteCT0R írta:
Hasonlit minecrafthoz abba van ilyen csak ott egymas alol kell kiutni a cuccokat.


Lehet hogy hasonlít a minecraftra, de megmondom én mire hasonlít.
Nem is hasonlít hanem ugyan az ami a GTA:SAMP-ban van valamilyen minigame nemtudom már mi a neve.

Pont ugyan az szerintem onnan vette az ötletet. :)

Gratulálok hozzá deroid! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Stay On Feet
HozzászólásElküldve: 2015.03.28. 11:57 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Lehetséges :D Bár még nem halottam még róla :D
Köszi.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Stay On Feet
HozzászólásElküldve: 2015.07.26. 14:38 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
Ez nagyon nagy grat hozzá most lessz mivel baromkodni! :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Stay On Feet
HozzászólásElküldve: 2016.01.12. 10:27 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.16. 07:38
Hozzászólások: 147
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Nekem nem megy :( próbált event pluginnak betenni teszteltem local-on de folyamatosan azt írja, hogy nincs elég játékos :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 29 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole