hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 18:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 535 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 534 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: USP
HozzászólásElküldve: 2015.03.20. 21:22 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Hali,valaki le irja miert van az hogy mikor ki valasztom a 2 USP-t akkor az 1 USPT miert nem engedi vagyis a Skint-t ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP
HozzászólásElküldve: 2015.03.20. 21:25 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
vakon h segítsenek?

SMA vagy valami?

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP
HozzászólásElküldve: 2015.03.20. 21:46 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
pixxa112 írta:
vakon h segítsenek?

SMA vagy valami?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <colorchat>
  8.  
  9. new arany[33]
  10. new usp1[33], usp2[33], usp3[33]
  11.  
  12. #define PLUGIN "New Plug-In"
  13. #define VERSION "1.0"
  14. #define AUTHOR "Pista"
  15.  
  16.  
  17. public plugin_precache(){
  18. precache_model("models/dr/v_spitfireusp.mdl")
  19. precache_model("models/dr/v_tuzusp.mdl")
  20. precache_model("models/dr/v_vexterusp.mdl")
  21. }
  22. public plugin_init() {
  23. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  24. register_clcmd("say /menu","fomenu")
  25. register_event("DeathMsg","halal","a")
  26. register_event("DeathMsg","death","a")
  27. register_event("CurWeapon","ecw","be","1=1")
  28. }
  29. public ecw(id){
  30. new fegyver = get_user_weapon(id)
  31. if(usp1[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  32. {
  33. set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/dr/v_spitfireusp.mdl")
  34. }
  35. if(usp2[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  36. {
  37. set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/dr/v_tuzusp.mdl")
  38. }
  39. if(usp3[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
  40. {
  41. set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/dr/v_vexterusp.mdl")
  42. }
  43. }
  44. public death(id){
  45. new killer = read_data(1)
  46. new victim = read_data(2)
  47.  
  48. if(killer != victim)
  49. {
  50. arany[killer] += 4
  51. }
  52. }
  53. public fomenu(id){
  54. new cim[121]
  55. format(cim, charsmax(cim),"\rAMXX FOMENU^n\wArany: %d",arany[id])
  56. new menu = menu_create(cim, "fomenu_h")
  57. menu_additem(menu,"USP","1",0)
  58. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  59. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  60. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  61. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  62. menu_display(id, menu, 0);
  63. }
  64. public fomenu_h(id, menu, item)
  65. {
  66. if( item == MENU_EXIT )
  67. {
  68. menu_destroy(menu);
  69. return PLUGIN_HANDLED;
  70. }
  71. new data[9], szName[64];
  72. new access, callback;
  73. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  74. new key = str_to_num(data);
  75. switch(key){
  76. case 1:{
  77. uspk(id)
  78. }
  79. }
  80. return PLUGIN_HANDLED
  81. }
  82. public uspk(id){
  83. new cim[121]
  84. format(cim, charsmax(cim),"\rUSP-k^n\wArany: %d", arany[id])
  85. new menu = menu_create(cim, "uspk_h")
  86. if(arany[id] < 10)
  87. menu_additem(menu,"\wSpitfire USP \y150 Arany \d1.2DMG","1",0)
  88. else
  89. menu_additem(menu,"\wSpitfire USP \yMegveve","1",0)
  90. if(arany[id] < 10)
  91. menu_additem(menu,"\wTuz USP \y250 Arany \d1.3DMG","2",0)
  92. else
  93. menu_additem(menu,"\wTuz USP \yMegveve","2",0)
  94. if(arany[id] < 10)
  95. menu_additem(menu,"\wVexter USP \y350 Arany \d1.5DMG","3",0)
  96. else
  97. menu_additem(menu,"\wVexter USP \yMegveve","3",0)
  98. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  99. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  100. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  101. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  102. menu_display(id, menu, 0);
  103. }
  104. public uspk_h(id, menu, item)
  105. {
  106. if( item == MENU_EXIT )
  107. {
  108. menu_destroy(menu);
  109. return PLUGIN_HANDLED;
  110. }
  111. new data[9], szName[64];
  112. new access, callback;
  113. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  114. new key = str_to_num(data);
  115. switch(key){
  116. case 1:{
  117. if(usp1[id] != 1)
  118. {
  119. if(arany[id] >= 10)
  120. {
  121. ColorChat(id, GREEN,"[Informacio] ^1Sikeresen megvasaroltad a ^3Spitfire USP-^1t!")
  122. usp1[id] = 1
  123. }
  124. else {
  125. ColorChat(id, GREEN,"[Informacio] ^1Sajnalom tul keves aranyad van!")
  126. }
  127. }
  128. }
  129. case 2:{
  130. if(usp2[id] != 2)
  131. {
  132. if(arany[id] >= 11)
  133. {
  134. ColorChat(id, GREEN,"[Informacio] ^1Sikeresen megvasaroltad a ^3Tuz USP-^1t!")
  135. usp2[id] = 2
  136. }
  137. else {
  138. ColorChat(id, GREEN,"[Informacio] ^1Sajnalom tul keves aranyad van!")
  139. }
  140. }
  141. }
  142. case 3:{
  143. if(usp3[id] != 3)
  144. {
  145. if(arany[id] >= 12)
  146. {
  147. ColorChat(id, GREEN,"[Informacio] ^1Sikeresen megvasaroltad a ^3Vexter USP-^1t!")
  148. usp3[id] = 3
  149. }
  150. else {
  151. ColorChat(id, GREEN,"[Informacio] ^1Sajnalom tul keves aranyad van!")
  152. }
  153. }
  154. }
  155. }
  156. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP
HozzászólásElküldve: 2015.03.21. 08:34 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Nem telljesen értem amit írsz:(

Ui.: Az usp nek nincsn megadva akkora érték amennyi aranyba kerül 1 USP!!!

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP
HozzászólásElküldve: 2015.03.21. 14:23 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
az a baj hogy mikor meg veszem a 3 USPT akkor az 1 meg a 2 nem engedi csak a 3 marad


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP
HozzászólásElküldve: 2015.03.22. 02:09 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.17. 21:45
Hozzászólások: 200
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Tessék
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <colorchat>
  8.  
  9. new arany[33]
  10. new usp[33]
  11.  
  12. #define PLUGIN "New Plug-In"
  13. #define VERSION "1.0"
  14. #define AUTHOR "Pista"
  15.  
  16.  
  17. public plugin_precache(){
  18. precache_model("models/dr/v_spitfireusp.mdl")
  19. precache_model("models/dr/v_tuzusp.mdl")
  20. precache_model("models/dr/v_vexterusp.mdl")
  21. }
  22. public plugin_init() {
  23. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  24. register_clcmd("say /menu","fomenu")
  25. register_event("DeathMsg","halal","a")
  26. register_event("DeathMsg","death","a")
  27. register_event("CurWeapon","ecw","be","1=1")
  28. }
  29. public ecw(id){
  30. new fegyver = get_user_weapon(id)
  31. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  32. {
  33. set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/dr/v_spitfireusp.mdl")
  34. }
  35. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  36. {
  37. set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/dr/v_tuzusp.mdl")
  38. }
  39. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
  40. {
  41. set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/dr/v_vexterusp.mdl")
  42. }
  43. }
  44. public death(id){
  45. new killer = read_data(1)
  46. new victim = read_data(2)
  47.  
  48. if(killer != victim)
  49. {
  50. arany[killer] += 4
  51. }
  52. }
  53. public fomenu(id){
  54. new cim[121]
  55. format(cim, charsmax(cim),"\rAMXX FOMENU^n\wArany: %d",arany[id])
  56. new menu = menu_create(cim, "fomenu_h")
  57. menu_additem(menu,"USP","1",0)
  58. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  59. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  60. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  61. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  62. menu_display(id, menu, 0);
  63. }
  64. public fomenu_h(id, menu, item)
  65. {
  66. if( item == MENU_EXIT )
  67. {
  68. menu_destroy(menu);
  69. return PLUGIN_HANDLED;
  70. }
  71. new data[9], szName[64];
  72. new access, callback;
  73. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  74. new key = str_to_num(data);
  75. switch(key){
  76. case 1:{
  77. uspk(id)
  78. }
  79. }
  80. return PLUGIN_HANDLED
  81. }
  82. public uspk(id){
  83. new cim[121]
  84. format(cim, charsmax(cim),"\rUSP-k^n\wArany: %d", arany[id])
  85. new menu = menu_create(cim, "uspk_h")
  86. if(arany[id] < 10)
  87. menu_additem(menu,"\wSpitfire USP \y150 Arany \d1.2DMG","1",0)
  88. else
  89. menu_additem(menu,"\wSpitfire USP \yMegveve","1",0)
  90. if(arany[id] < 10)
  91. menu_additem(menu,"\wTuz USP \y250 Arany \d1.3DMG","2",0)
  92. else
  93. menu_additem(menu,"\wTuz USP \yMegveve","2",0)
  94. if(arany[id] < 10)
  95. menu_additem(menu,"\wVexter USP \y350 Arany \d1.5DMG","3",0)
  96. else
  97. menu_additem(menu,"\wVexter USP \yMegveve","3",0)
  98. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  99. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  100. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  101. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  102. menu_display(id, menu, 0);
  103. }
  104. public uspk_h(id, menu, item)
  105. {
  106. if( item == MENU_EXIT )
  107. {
  108. menu_destroy(menu);
  109. return PLUGIN_HANDLED;
  110. }
  111. new data[9], szName[64];
  112. new access, callback;
  113. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  114. new key = str_to_num(data);
  115. switch(key){
  116. case 1:{
  117. if(usp[id] != 1)
  118. {
  119. if(arany[id] >= 10)
  120. {
  121. ColorChat(id, GREEN,"[Informacio] ^1Sikeresen megvasaroltad a ^3Spitfire USP-^1t!")
  122. usp[id] = 1
  123. }
  124. else {
  125. ColorChat(id, GREEN,"[Informacio] ^1Sajnalom tul keves aranyad van!")
  126. }
  127. }
  128. }
  129. case 2:{
  130. if(usp[id] != 2)
  131. {
  132. if(arany[id] >= 11)
  133. {
  134. ColorChat(id, GREEN,"[Informacio] ^1Sikeresen megvasaroltad a ^3Tuz USP-^1t!")
  135. usp[id] = 2
  136. }
  137. else {
  138. ColorChat(id, GREEN,"[Informacio] ^1Sajnalom tul keves aranyad van!")
  139. }
  140. }
  141. }
  142. case 3:{
  143. if(usp[id] != 3)
  144. {
  145. if(arany[id] >= 12)
  146. {
  147. ColorChat(id, GREEN,"[Informacio] ^1Sikeresen megvasaroltad a ^3Vexter USP-^1t!")
  148. usp[id] = 3
  149. }
  150. else {
  151. ColorChat(id, GREEN,"[Informacio] ^1Sajnalom tul keves aranyad van!")
  152. }
  153. }
  154. }
  155. }
  156. }

Ők köszönték meg ExE nek ezt a hozzászólást: PiStA99 (2015.03.22. 02:09)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP
HozzászólásElküldve: 2015.03.22. 02:09 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Köszi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 67 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole