hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 07:11



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 334 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 332 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], Medusa az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver skinek ölésért
HozzászólásElküldve: 2015.03.23. 19:45 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.03.23. 19:41
Hozzászólások: 3
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Gondolom sokan láttátok már ezt a plugint aki nem ismerné annak itt van: viewtopic.php?f=101&t=19212 . Nos az lenne a kérésem hogy valaki beleirna egy menüt:
1.M4A1 Skinek
2.AK47 Skinek
3.AWP Skinek
4.Deagle Skinek
5.Kések

és mindegyik menüben pl:m4a1 skinekben ugy 10 skin legyen benne az tökmindegy hogy mi (ugyis átirom onnan) x ölésért x névvel (ak,deagle,awp stb.. -vel ugyanigy)

Helyesírási hibákért elnézést kérek.

Köszönöm hogy időt szakitottatok a kérésemre .


.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skinek ölésért
HozzászólásElküldve: 2015.03.24. 18:33 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.14. 01:11
Hozzászólások: 28
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Fegyver Skinek Ölésért v1.3

_________________
Ha segítettem ne felejtsd el meg köszönni! :)

[steam]loleee[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skinek ölésért
HozzászólásElküldve: 2015.03.24. 20:02 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.03.23. 19:41
Hozzászólások: 3
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
erre csak annyit mondok hogy olvasd végig a kérésem FIGYELMESEN!!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skinek ölésért
HozzászólásElküldve: 2015.03.24. 20:13 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.03. 00:07
Hozzászólások: 297
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Csak egy irányt adod amin elindulhatsz és megirhatód ,ahogy te szeretnéd.

_________________
http://www.subbass.hu
[steam]krisz_nvidia[/steam]
Admin Rendszer v1.3
http://csgoskins.net/?rid=76561198147396400


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skinek ölésért
HozzászólásElküldve: 2015.03.25. 17:41 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.03.23. 19:41
Hozzászólások: 3
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Ez igaz hogy ő megadta hogy miből lehet ezt megírni csak hogy én megpróbáltam megírni de nem sikerült ezért kértem segítséget :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skinek ölésért
HozzászólásElküldve: 2015.03.27. 12:41 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define USE_CC 1
  10.  
  11. #if defined USE_CC
  12. #include <colorchat>
  13. #endif
  14.  
  15. #define FREQ 0.1
  16.  
  17. new oles[33], skin[33], vault, KISGRAV, SEBZES, ALAPGRAV, skin_oles, skin_hsoles, skin_kesoles
  18.  
  19. new skin1[121], skin2[121], skin3[121], skin4[121], skin5[121]
  20.  
  21. new const deagle[] = "models/v_deagle.mdl"
  22. new const awp[] = "models/fegyver_skin/v_awp.mdl"
  23. new const m4a1[] = "models/fegyver_skin/v_m4a1.mdl"
  24. new const ak47[] = "models/fegyver_skin/v_ak47.mdl"
  25. new const knife[] = "models/fegyver_skin/v_knife"
  26.  
  27. new const g_FegyverNevek[][32] =
  28. {
  29. "M4A1 Skinek",
  30. "AK47 Skinek",
  31. "AWP Skinek",
  32. "DEAGLE Skniek",
  33. "KNIFE Skinek"
  34.  
  35. };
  36.  
  37. public plugin_precache()
  38. {
  39. precache_model(m4a1)
  40. precache_model(ak47)
  41. precache_model(awp)
  42. precache_model(deagle)
  43. precache_model(knife)
  44.  
  45. }
  46. public plugin_init()
  47. {
  48. register_plugin("Fegyver Skinek", "1.0", "6almasok")
  49. set_task(25.0, "KorUzenet", 0, _, _, "b")
  50.  
  51. //*eventek*//
  52. register_event("CurWeapon","fegyverek","be","1=1")
  53. register_event("Damage", "event_sebzes", "be" )
  54. register_event("DeathMsg", "halal", "a" );
  55. register_event("CurWeapon", "fegyverid", "be", "1=1")
  56.  
  57. //*Parancsok*//
  58. register_clcmd("say /skinmenu","menu")
  59. register_clcmd("say /skin","menu")
  60. register_clcmd("say /skinoles","pontmegtekint")
  61. register_clcmd("say /oles","pontmegtekint")
  62. register_clcmd("say /fegyok","menu")
  63. register_clcmd("say /fegyverskin","menu")
  64. register_clcmd("say /fegyomenu","menu")
  65.  
  66. //*Cvarok*//
  67.  
  68. register_cvar("sima_oles", "2");
  69. register_cvar("hs_oles", "2");
  70. register_cvar("kes_oles", "1");
  71.  
  72. skin_oles = get_cvar_num("sima_oles");
  73. skin_hsoles = get_cvar_num("hs_oles");
  74. skin_kesoles = get_cvar_num("kes_oles");
  75. KISGRAV = register_cvar("skin_kisgravity","470")
  76. SEBZES = register_cvar("skin_sebzes", "2")
  77. ALAPGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")
  78.  
  79. //*vault*//
  80. vault = nvault_open("fegyver_skin")
  81.  
  82. }
  83. public fegyverid(id)
  84. {
  85. new fegyver = get_user_weapon(id)
  86.  
  87. if(skin[id] == 1 && fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1)
  88. if(skin[id] == 2 && fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47)
  89. if(skin[id] == 3 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp)
  90. if(skin[id] == 4 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, deagle)
  91. if(skin[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, knife)
  92.  
  93. }
  94. public halal(id)
  95. {
  96. new gyilkos = read_data( 1 );
  97. new aldozat = read_data( 2 );
  98.  
  99. if(gyilkos == aldozat || ! is_user_connected(gyilkos) || ! is_user_connected(aldozat))
  100. {
  101. return PLUGIN_HANDLED;
  102. }
  103. new olesekert = skin_oles;
  104.  
  105. if(read_data(3))
  106. {
  107. olesekert += skin_hsoles;
  108. }
  109.  
  110. static Fegyver[26];
  111.  
  112. read_data(4, Fegyver, sizeof(Fegyver) -1);
  113.  
  114. if(equal(Fegyver,"knife"))
  115. {
  116. olesekert += skin_kesoles;
  117. }
  118. oles[gyilkos] += olesekert;
  119.  
  120. ColorChat(gyilkos, GREEN, "^3[Fegyver Skin] ^1Mivel megoltel egy embert ezert kaptal ^3+%i ^1Olespontot.^4Csak igy tovabb.", olesekert);
  121. return PLUGIN_HANDLED;
  122. }
  123. public menu(id) {
  124. new cim[121]
  125. formatex(cim, charsmax(cim), "\wFegyver Skinek \yBy \r6almasok^n\yOlesek : \w%d^nOldal ",oles[id])
  126. new menu = menu_create(cim, "skin_menu");
  127.  
  128. formatex(skin1, charsmax(skin1),"%s", oles[id] >= 2500 ? "\wM4A1 \y[Kepesseg : Felig Atlatszo] \r[Megszerezve]" : "\dM4A1 \wHalal Oszto \r[10000 Oles]\y-\r[LEZARVA]");
  129. formatex(skin2, charsmax(skin2),"%s", oles[id] >= 2500 ? "\wAK47 \y[Kepesseg : Dupla Sebzes] \r[Megszerezve]" : "\dAK47 \wA LEGENDAS \r[12500 Oles]\y-\r[LEZARVA]");
  130. formatex(skin3, charsmax(skin3),"%s", oles[id] >= 2500 ? "\wAWP \y[Kepesseg : Nem Trappolsz] \r[Megszerezve]" : "\dAWP \wA Raptor Vadasz \r[6000 Oles]\y-\r[LEZARVA]");
  131. formatex(skin4, charsmax(skin4),"%s", oles[id] >= 2500 ? "\wDEAGLE \y[Kepesseg : Nem Trappolsz] \r[Megszerezve]" : "\dAWP \wA Raptor Vadasz \r[6000 Oles]\y-\r[LEZARVA]");
  132. formatex(skin5, charsmax(skin5),"%s", oles[id] >= 2500 ? "\wKNIFE \y[Kepesseg : Nem Trappolsz] \r[Megszerezve]" : "\dAWP \wA Raptor Vadasz \r[6000 Oles]\y-\r[LEZARVA]");
  133.  
  134.  
  135. menu_additem(menu, "\yAlap Deagle \r[Megszerezve]", "1", 0 );
  136. menu_additem(menu, skin1, "2", oles[id] >= 300 ? 0 : 1);
  137. menu_additem(menu, skin2, "3", oles[id] >= 600 ? 0 : 1);
  138. menu_additem(menu, skin3, "4", oles[id] >= 1000 ? 0 : 1);
  139. menu_additem(menu, skin4, "5", oles[id] >= 1600 ? 0 : 1);
  140.  
  141.  
  142. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  143. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  144. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Elore");
  145. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  146. menu_display(id, menu, 0);
  147. }
  148. public pontmegtekint(id)
  149. {
  150. ColorChat(id, GREEN, "^3[Fegyver Skin] ^4Neked ^3%d ^4olesed van.", oles[id])
  151. }
  152. public event_sebzes( id ) {
  153.  
  154. new aldozat_id = id;
  155. if( !is_user_connected( aldozat_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
  156. new dmg_adas = read_data( 2 );
  157. new dmgtype = read_data( 3 );
  158. new Float:szorzo = get_pcvar_float(SEBZES);
  159. new Float:sebzes = dmg_adas * szorzo;
  160. new elet = get_user_health( aldozat_id );
  161.  
  162. new FegyID, sebzo_id = get_user_attacker( aldozat_id, FegyID );
  163.  
  164. if( !is_user_connected( sebzo_id ) || !is_user_alive( aldozat_id ) ) {
  165. return PLUGIN_HANDLED
  166. }
  167.  
  168. if( FegyID == CSW_AK47 && skin[sebzo_id] == 11 ) {
  169.  
  170. if( floatround(sebzes) >= elet ) {
  171. if( aldozat_id == sebzo_id ) {
  172. return PLUGIN_CONTINUE
  173. }else{
  174. log_kill( sebzo_id, aldozat_id, "ak47", 0 );
  175. }
  176.  
  177. return PLUGIN_CONTINUE
  178. }else {
  179. if( aldozat_id == sebzo_id ) return PLUGIN_CONTINUE
  180.  
  181. fakedamage( aldozat_id, "weapon_ak47", sebzes, dmgtype );
  182. }
  183. }
  184. return PLUGIN_CONTINUE
  185. }
  186. stock log_kill(gyilkos, aldozat, fegyver[],fejloves) {
  187. user_silentkill( aldozat );
  188.  
  189. message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
  190. write_byte( gyilkos );
  191. write_byte( aldozat );
  192. write_byte( fejloves );
  193. write_string( fegyver );
  194. message_end();
  195.  
  196. new oles = get_user_frags( gyilkos );
  197. set_user_frags( gyilkos, oles++ );
  198. new elvetel = get_user_frags( aldozat );
  199. set_user_frags( aldozat, elvetel++ );
  200.  
  201. return PLUGIN_CONTINUE
  202. }
  203. public fegyverek(id)
  204. {
  205. new fegyver = get_user_weapon(id)
  206.  
  207. set_user_footsteps(id , ( (skin[id] == 3 && fegyver == CSW_AWP) ? 1 : 0) )
  208.  
  209. new Float:Gravitacio = ((skin[id] == 4 && fegyver == CSW_DEAGLE)? get_pcvar_float(KISGRAV) : get_pcvar_float(ALAPGRAV)) / 800.0
  210. set_user_gravity(id, Gravitacio)
  211.  
  212. if(fegyver != CSW_M4A1 || skin[id] < 10)
  213. return PLUGIN_CONTINUE
  214. else if(skin[id] == 10)
  215. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 80)
  216. }
  217. public KorUzenet() {
  218.  
  219. ColorChat(0, GREEN, "^3[Fegyver Skin] ^4Ird be ^3/skin ^4hogy megnyisd a ^1Fegyver Skin ^4menut.");
  220. return PLUGIN_HANDLED;
  221. }
  222. public skin_menu(id, menu, item)
  223. {
  224. if( item == MENU_EXIT )
  225. {
  226. menu_destroy(id);
  227. return PLUGIN_HANDLED;
  228. }
  229. new data[9], szName[64];
  230. new access, callback;
  231. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  232. new key = str_to_num(data);
  233.  
  234. ColorChat(id, GREEN, "^4[Fegyver Skin] ^1Kivalasztottad az ^3%s-t", g_FegyverNevek[item]);
  235.  
  236. switch(key)
  237.  
  238. {
  239. case 1:{
  240. if(oles[id] >= 0)
  241. skin[id] = 0
  242. }
  243. case 2:{
  244. if(oles[id] >= 2500)
  245. skin[id] = 1
  246. }
  247. case 3:{
  248. if(oles[id] >= 2500)
  249. skin[id] = 2
  250. }
  251. case 4:{
  252. if(oles[id] >= 2500)
  253. skin[id] = 3
  254. }
  255. case 5:{
  256. if(oles[id] >= 2500)
  257. skin[id] = 4
  258. }
  259. case 6:{
  260. if(oles[id] >= 500)
  261. skin[id] = 5
  262. }
  263.  
  264. }
  265. menu_destroy(menu)
  266. return PLUGIN_HANDLED
  267. }
  268. public mentes(id)
  269. {
  270. new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  271. get_user_authid(id, authid, 31)
  272. format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  273. format(vaultdata,255,"%i#%i#", oles[id],skin[id])
  274. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  275. return PLUGIN_CONTINUE
  276. }
  277. public betoltes(id)
  278. {
  279. new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  280. get_user_authid(id, authid, 31)
  281. format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  282. format(vaultdata,255,"%i#%i#",oles[id],skin[id])
  283. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  284. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  285. new str_num[32], skin_num[32]
  286. parse(vaultdata, str_num, 31, skin_num, 31)
  287. oles[id] = str_to_num(str_num)
  288. skin[id] = str_to_num(skin_num)
  289. return PLUGIN_CONTINUE
  290. }
  291. public client_disconnect(id)
  292. {
  293. mentes(id)
  294. }
  295. public client_connect(id)
  296. {
  297. betoltes(id)
  298. }
  299.  


Próbáld :)

_________________
NEW IP:
Kép

Ők köszönték meg TraneTommy nek ezt a hozzászólást: Sasukee ;) (2015.03.30. 17:26)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole