hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 18:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 240 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 239 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.03.31. 15:05 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Helló! :hi:
Mint azt a téma neve is mutatja, szint függvényében szeretnék sebességet növelni.
Ezt (csak a plugin ezen részét másolom ki) így próbáltam megoldani:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. const Float:start_speed = {
  2.  
  3. return float(PlayerLevel[id]*80)
  4. }
  5.  
  6.  
  7. public plugin_init() {
  8. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  9. register_event("CurWeapon", "EventCurWeapon", "be", "1=1")
  10. }
  11. public EventCurWeapon(id)
  12. {
  13. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
  14. if(PlayerClass[id] == 2)
  15. {
  16. set_user_maxspeed(id,start_speed(id));
  17. }


A következő problémák léptek fel:
-Eleve nem fogadja el így a fordító a plugin-t (Az első 4 sorral van baja), és nem tudom, hogyan kéne kinéznie, hogy jó legyen. :unsure:
-Ez, ilyen formában csak egy kaszt sebességnövelését oldaná meg, nekem viszont még szükségem lenne egy másik kaszt sebességcsökkentésére. (Szintenként 5-tel szeretném csökkenteni, így mire eléri a 10. szintet, 50 egységgel lassabb lesz társainál.)Ennek a csökkenő sebességű kasztnak a száma: 4, azaz "PlayerClass[id] == 4".

Köszönöm a segítséget. :thank_you2:
UI:Kezdő vagyok, nézzétek el hibáim. :sorry:


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára LyleChriss 2015.03.31. 18:13-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.03.31. 16:14 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Függvény(vagy eljárás) létrehozása:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. függvény_típusa(stock|public|native|"nem írunk") függvény_neve(paraméterek vesszővel elválasztva) {
  2. //utasítások stb.
  3. //return valami (visszatérünk valami értékkel. Ha nem írunk return kulcsszócskát, akkor már csak eljárás lesz ez a blokk.
  4. }


Példa (publikus függvény létrehozás, amit más pluginból is meglehet hívni):
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public alma(n) {
  2. return n*2
  3. //Függvény értéke n szám kétszerese lesz.
  4. }


Függvényünk hívása:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new b = alma(6) //b értéke 12, mivelhogy a függvény értéke a szám kétszerese lesz.

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk

Ők köszönték meg RaZzoR nek ezt a hozzászólást: LyleChriss (2015.03.31. 18:06)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.03.31. 16:41 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Tehát. A fent leírtak alapján, amit nagyon köszönök :thank_you2: , ez így jó:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public start_speed(n)
  2. {
  3. return n*PlayerLevel[id]
  4. }
  5. public playerspawn(id)
  6. {
  7. if(PlayerClass[id] == 2)
  8. {
  9. new sebesseg = get_user_maxspeed(id);
  10. new b = start_speed(50);
  11. set_user_maxspeed(id, sebesseg+b);
  12. }
  13. if(PlayerClass[id] == 4)
  14. {
  15. new elet = get_user_health(id);
  16. set_user_health(id, elet+PlayerLevel[id]*5);
  17. new sebesseg = get_user_maxspeed(id);
  18. new d = start_speed(5)
  19. set_user_maxspeed(id, sebesseg-d);
  20. }
  21. }

Igaz? :D
Már csak az a kérdésem, hogy a start_speed függvényben az [id] helyett mivel azonosítsam a játékost?Mert azt nem fogadja el a fordító. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.03.31. 18:15 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public start_speed(id, n)
  2. {
  3. return n*PlayerLevel[id]
  4. }
  5. public playerspawn(id)
  6. {
  7. if(PlayerClass[id] == 2)
  8. {
  9. new sebesseg = get_user_maxspeed(id);
  10. new b = start_speed(id, 50);
  11. set_user_maxspeed(id, sebesseg+b);
  12. }
  13. if(PlayerClass[id] == 4)
  14. {
  15. new elet = get_user_health(id);
  16. set_user_health(id, elet+PlayerLevel[id]*5);
  17. new sebesseg = get_user_maxspeed(id);
  18. new d = start_speed(id, 5)
  19. set_user_maxspeed(id, sebesseg-d);
  20. }
  21. }

szerintem

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/

Ők köszönték meg FloxaY nek ezt a hozzászólást: LyleChriss (2015.04.03. 11:39)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.03.31. 18:38 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
A fordító elfogadja, de a sebesség nem változik. :cry:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.03.31. 18:58 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
nem hiszem hogy ez a hiba, de floatban add meg a sebesség értékét (2.2)

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/

Ők köszönték meg FloxaY nek ezt a hozzászólást: LyleChriss (2015.04.03. 11:39)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.03.31. 19:02 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Hát, mostanra az egész megkergült... Kiválasztom a beosztást, és a következő körtől halhatatlan vagyok, meg valami szörnyen idétlen irányítás lesz... A balra a jobbra, vagy éppen az előre... STB... :cry: :cry: :cry:

Itt az egész forráskód, ha valaki tud, segítsen, PLS :cry: :cry:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <nvault>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9.  
  10. #define MAXCLASSES 5
  11.  
  12.  
  13. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33],PlayerClass[33]
  14. new XP_Kill,XP_Knife,XP_Hs,SaveXP
  15. new g_vault
  16.  
  17. new const CLASSES[MAXCLASSES][] = {
  18. "Nincs",
  19. "Katona",
  20. "Felderítő",
  21. "Mesterlövész",
  22. "Rambo"
  23. }
  24.  
  25.  
  26. new const LEVELS[10] = {
  27. 0,
  28. 1,
  29. 2,
  30. 4,
  31. 8,
  32. 16,
  33. 32,
  34. 64,
  35. 128,
  36. 256
  37. }
  38.  
  39.  
  40. public plugin_init ()
  41. {
  42. register_plugin("HH_XP_System", "1.0", "Blesh")
  43.  
  44. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  45.  
  46. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Player_TakeDamage");
  47.  
  48. register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")
  49.  
  50. SaveXP = register_cvar("SaveXP","1")
  51. XP_Kill = register_cvar("XP_per_kill", "1")
  52. XP_Hs = register_cvar("XP_hs_bonus", "1")
  53. XP_Knife = register_cvar("XP_knife_bonus", "1")
  54.  
  55. g_vault = nvault_open("hhxp")
  56.  
  57. register_clcmd("say /beosztas", "ChangeClass")
  58. register_clcmd("say_team /beosztas", "ChangeClass")
  59. register_clcmd("say /xp", "ShowHud")
  60. register_clcmd("say_team /xp", "ShowHud")
  61. }
  62.  
  63.  
  64. public eDeath()
  65. {
  66. new attacker = read_data(1)
  67. new iVictim = read_data(2)
  68. new headshot = read_data(3)
  69. if(PlayerClass[attacker] == 0)
  70. return PLUGIN_CONTINUE
  71. new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo);
  72. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill)
  73. if(headshot)
  74. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs)
  75. if(weapon == CSW_KNIFE)
  76. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Knife)
  77. while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
  78. {
  79. client_print(attacker, print_chat, "[H.H. Szerver] Grat! Te egy %i szintű %s vagy!", PlayerLevel[attacker],CLASSES[PlayerClass[attacker]])
  80. PlayerLevel[attacker] += 1
  81. }
  82. ShowHud(attacker)
  83.  
  84. }
  85.  
  86.  
  87. public ShowHud(id)
  88. {
  89. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.12, 0, 6.0, 0)
  90. show_hudmessage(id, "Szint: %i^nXP: %i^nFaj: %s",PlayerLevel[id],PlayerXP[id],CLASSES[PlayerClass[id]])
  91. }
  92.  
  93.  
  94. public ChangeClass(id)
  95. {
  96. new menu = menu_create("Beosztás Menü", "Class_Handle");
  97. menu_additem(menu, "Katona", "1", 0);
  98. menu_additem(menu, "Felderítő", "2", 0);
  99. menu_additem(menu, "Mesterlövész", "3", 0);
  100. menu_additem(menu, "Rambo", "4", 0);
  101. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  102. menu_display(id, menu, 0);
  103. return PLUGIN_CONTINUE;
  104. }
  105.  
  106.  
  107. public Class_Handle(id, menu, item)
  108. {
  109. if(item == MENU_EXIT)
  110. {
  111. menu_destroy(menu);
  112. }
  113. new szCommand[6], szName[64]; new access, callback;
  114. menu_item_getinfo(menu, item, access, szCommand, 5, szName, 63, callback);
  115. new i = str_to_num(szCommand)
  116. if(PlayerClass[id] != i)
  117. {
  118. PlayerClass[id] =i; client_print(id,print_chat, "A te új beosztásod: %s",CLASSES[i])
  119. }
  120. else
  121. {
  122. client_print(id,print_chat,"Eddig is egy %s voltál",CLASSES[i])
  123. }
  124. menu_destroy(menu);
  125. return PLUGIN_CONTINUE
  126. }
  127. public client_connect(id)
  128. {
  129. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  130. {
  131. LoadData(id)
  132. }
  133. }
  134. public client_disconnect(id)
  135. {
  136. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  137. {
  138. SaveData(id)
  139. }
  140. }
  141. public SaveData(id)
  142. {
  143. new name[32]
  144. get_user_name(id, name, 31)
  145. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  146. format(vaultkey,63,"%sHHXPSYS", name)
  147. format(vaultdata,255,"%i#i%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  148. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  149. return PLUGIN_CONTINUE
  150. }
  151. public LoadData(id)
  152. {
  153. new name[32]
  154. get_user_name(id, name, 31)
  155. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  156. format(vaultkey,63,"%sHHXPSYS", name)
  157. format(vaultdata,255,"%i#i%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  158. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  159. replace_all(vaultdata,255,"#"," ")
  160. new playerxp[32], playerlevel[32]
  161. parse(vaultdata,playerxp,31,playerlevel,31)
  162. PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp)
  163. PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel)
  164. return PLUGIN_CONTINUE
  165. }
  166. public Player_TakeDamage(id, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
  167. {
  168. if(PlayerClass[id] == 1)
  169. {
  170. SetHamParamFloat(4, damage + (float(PlayerLevel[attacker]) * 0.1 * damage));
  171. }
  172. return HAM_HANDLED;
  173. }
  174. public start_speed(id, n)
  175. {
  176. return n*PlayerLevel[id]
  177. }
  178. public playerspawn(id)
  179. {
  180. if(PlayerClass[id] == 1)
  181. {
  182. new elet = get_user_health(id);
  183. set_user_health(id, elet+PlayerLevel[id]*2.5);
  184. }
  185. if(PlayerClass[id] == 2)
  186. {
  187. new sebesseg = get_user_maxspeed(id);
  188. new b = start_speed(id, 50);
  189. set_user_maxspeed(id, sebesseg+b);
  190. }
  191. if(PlayerClass[id] == 3)
  192. {
  193. set_user_gravity(id, 1.0-(PlayerLevel[id]*0.05));
  194. }
  195. if(PlayerClass[id] == 4)
  196. {
  197. new elet = get_user_health(id);
  198. set_user_health(id, elet+PlayerLevel[id]*5);
  199. new sebesseg = get_user_maxspeed(id);
  200. new d = start_speed(id, 5)
  201. set_user_maxspeed(id, sebesseg-d);
  202. }
  203. }
  204.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.03.31. 19:21 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <nvault>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9.  
  10. #define MAXCLASSES 5
  11.  
  12.  
  13. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33],PlayerClass[33]
  14. new XP_Kill,XP_Knife,XP_Hs,SaveXP
  15. new g_vault
  16.  
  17. new const CLASSES[MAXCLASSES][] = {
  18. "Nincs",
  19. "Katona",
  20. "Felderítő",
  21. "Mesterlövész",
  22. "Rambo"
  23. }
  24.  
  25.  
  26. new const LEVELS[10] = {
  27. 0,
  28. 1,
  29. 2,
  30. 4,
  31. 8,
  32. 16,
  33. 32,
  34. 64,
  35. 128,
  36. 256
  37. }
  38.  
  39.  
  40. public plugin_init ()
  41. {
  42. register_plugin("HH_XP_System", "1.0", "Blesh")
  43.  
  44. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  45.  
  46. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Player_TakeDamage");//Ez a sebzésnöveléshez tartozik
  47.  
  48. register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")
  49.  
  50. SaveXP = register_cvar("SaveXP","1")
  51. XP_Kill = register_cvar("XP_per_kill", "1")
  52. XP_Hs = register_cvar("XP_hs_bonus", "1")
  53. XP_Knife = register_cvar("XP_knife_bonus", "1")
  54.  
  55. g_vault = nvault_open("hhxp")
  56.  
  57. register_clcmd("say /beosztas", "ChangeClass")
  58. register_clcmd("say_team /beosztas", "ChangeClass")
  59. register_clcmd("say /xp", "ShowHud")
  60. register_clcmd("say_team /xp", "ShowHud")
  61. }
  62.  
  63.  
  64. public eDeath()
  65. {
  66. new attacker = read_data(1)
  67. //new iVictim = read_data(2)
  68. new headshot = read_data(3)
  69. if(PlayerClass[attacker] == 0)
  70. return PLUGIN_CONTINUE
  71. new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo);
  72. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill)
  73. if(headshot)
  74. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs)
  75. if(weapon == CSW_KNIFE)
  76. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Knife)
  77. while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
  78. {
  79. client_print(attacker, print_chat, "[H.H. Szerver] Grat! Te egy %i szintű %s vagy!", PlayerLevel[attacker],CLASSES[PlayerClass[attacker]])
  80. PlayerLevel[attacker] += 1
  81. }
  82. ShowHud(attacker)
  83. return PLUGIN_HANDLED
  84. }
  85.  
  86. public ShowHud(id)
  87. {
  88. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.12, 0, 6.0, 0.0)
  89. show_hudmessage(id, "Szint: %i^nXP: %i^nFaj: %s",PlayerLevel[id],PlayerXP[id],CLASSES[PlayerClass[id]])
  90. }
  91.  
  92.  
  93. public ChangeClass(id)
  94. {
  95. new menu = menu_create("Beosztás Menü", "Class_Handle");
  96. menu_additem(menu, "Katona", "1", 0);
  97. menu_additem(menu, "Felderítő", "2", 0);
  98. menu_additem(menu, "Mesterlövész", "3", 0);
  99. menu_additem(menu, "Rambo", "4", 0);
  100. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  101. menu_display(id, menu, 0);
  102. return PLUGIN_CONTINUE;
  103. }
  104.  
  105.  
  106. public Class_Handle(id, menu, item)
  107. {
  108. if(item == MENU_EXIT)
  109. {
  110. menu_destroy(menu);
  111. }
  112. new szCommand[6], szName[64]; new access, callback;
  113. menu_item_getinfo(menu, item, access, szCommand, 5, szName, 63, callback);
  114. new i = str_to_num(szCommand)
  115. if(PlayerClass[id] != i)
  116. {
  117. PlayerClass[id] =i; client_print(id,print_chat, "A te új beosztásod: %s",CLASSES[i])
  118. }
  119. else
  120. {
  121. client_print(id,print_chat,"Eddig is egy %s voltál",CLASSES[i])
  122. }
  123. menu_destroy(menu);
  124. return PLUGIN_CONTINUE
  125. }
  126. public client_connect(id)
  127. {
  128. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  129. {
  130. LoadData(id)
  131. }
  132. }
  133. public client_disconnect(id)
  134. {
  135. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  136. {
  137. SaveData(id)
  138. }
  139. }
  140. public SaveData(id)
  141. {
  142. new name[32]
  143. get_user_name(id, name, 31)
  144. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  145. format(vaultkey,63,"%sHHXPSYS", name)
  146. format(vaultdata,255,"%i#i%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  147. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  148. return PLUGIN_CONTINUE
  149. }
  150. public LoadData(id)
  151. {
  152. new name[32]
  153. get_user_name(id, name, 31)
  154. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  155. format(vaultkey,63,"%sHHXPSYS", name)
  156. format(vaultdata,255,"%i#i%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  157. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  158. replace_all(vaultdata,255,"#"," ")
  159. new playerxp[32], playerlevel[32]
  160. parse(vaultdata,playerxp,31,playerlevel,31)
  161. PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp)
  162. PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel)
  163. return PLUGIN_CONTINUE
  164. }
  165. public Player_TakeDamage(id, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
  166. {
  167. if(PlayerClass[id] == 1)
  168. {
  169. SetHamParamFloat(4, damage + (float(PlayerLevel[attacker]) * 0.1 * damage));//Ezzel akartam megoldani a sebzésnövelést.
  170. }
  171. return HAM_HANDLED;
  172. }
  173. public start_speed(id, n)
  174. {
  175. return n*PlayerLevel[id]
  176. }
  177. public playerspawn(id)
  178. {
  179. if(PlayerClass[id] == 1)
  180. {
  181. set_user_health(id, get_user_health(id) + PlayerLevel[id]*2.5);
  182. }
  183. if(PlayerClass[id] == 2)
  184. {
  185. new Float:b = get_user_maxspeed(id) + start_speed(id, 50);
  186. set_user_maxspeed(id, b);
  187. }
  188. if(PlayerClass[id] == 3)
  189. {
  190. set_user_gravity(id, 1.0-(PlayerLevel[id]*0.05));
  191. }
  192. if(PlayerClass[id] == 4)
  193. {
  194. new elet = get_user_health(id);
  195. set_user_health(id, elet+PlayerLevel[id]*5);
  196. new Float:d = get_user_maxspeed(id) - start_speed(id, 5)
  197. set_user_maxspeed(id, d);
  198. }
  199. }
  200.  
hátha
amúgy biztos jól beállítja a PlayerClass-t? :D

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/

Ők köszönték meg FloxaY nek ezt a hozzászólást: LyleChriss (2015.04.03. 11:39)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.03.31. 19:59 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Nem tudom... XD 3. pluginom lenne... A képességeken kívül Silent XP-mód tutorialja alapján készült.
A bizarr irányítást sikerült megoldani: az egyik HP szorzó okozta (2.5). :)
De a sebességnövelés továbbra sem működik. :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.04.01. 07:18 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Az alap elképzelés jó.

Amire figyelj:

A start_speed függvényben a return értéke float legyen mivel a sebességet float ban kell megadni. Erre a másik mód az, hogy a return értéke int és a parancsban állítod át float ra. A másik dolog amit érdemes megcsinálni az, hogy neked van egy olyan változód, hogy PlayerLevel[id] ahogy észrevettem ezt nem igazán használtad fel pedig érdemesebb ( start_speed(id, PlayerLevel[id]) ). A harmadik pedig az, hogy te a maxspeed értékét spawn eventnél állítottad elméletileg ez is működőképes addig ameddig a játékos nem vált fegyvert ugyanis akkor vissza áll az alap értékre, ezt úgy tudod kikerülni, hogy spawn event helyett curweapon eventben állítod a játékos sebességét.

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: LyleChriss (2015.04.03. 11:39)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole