hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.03. 23:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 525 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 525 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: fegyver skin feloldó menü
HozzászólásElküldve: 2015.04.03. 20:00 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.01. 16:42
Hozzászólások: 52
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok valaki tudna nekem küldeni egy olyan fegyver skin menüt, amiben csak mp5 skinek vannak?
Thanks :)

_________________
My Project: [1%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyver skin feloldó menü
HozzászólásElküldve: 2015.04.05. 13:28 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.19. 23:49
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Pulse írta:
Sziasztok valaki tudna nekem küldeni egy olyan fegyver skin menüt, amiben csak mp5 skinek vannak?
Thanks :)


Try:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "fragbolt"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "BBHUNTERR"
  8.  
  9. #define DICTIONARY "fragbolt.txt"
  10.  
  11. #define HOOK_P_MODELS
  12. #define HOOK_V_MODELS
  13. #define HOOK_W_MODELS
  14.  
  15. new weapon_select[33]
  16.  
  17. new const menu_item_names[][][] = {
  18. { "[\rMp5menü] \yAlap csomag", "0", "" },
  19. { "[\rMp5menü] \yParaszt csomag", "0", "weapon1" },
  20. { "[\rMp5menü] \yPolgár csomag", "0", "weapon2" },
  21. { "[\rMp5menü] \yPolgármester csomag", "0", "weapon3" },
  22. { "[\rMp5menü] \yPolitikus csomag", "0", "weapon4" },
  23. { "[\rMp5menü] \yElnök csomag", "0", "weapon5" }
  24. }
  25.  
  26. new const models_name[][] = {
  27. "mp5.mdl"
  28. }
  29.  
  30. public plugin_init() {
  31. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  32.  
  33. register_dictionary(DICTIONARY)
  34.  
  35. register_clcmd("say /fegyoskin", "clcmd_menu")
  36. register_event("CurWeapon","Hook_P_V_Model","be","1=1")
  37.  
  38. #if defined HOOK_W_MODELS
  39. register_forward(FM_SetModel, "Hook_W_Model", 1)
  40. #endif
  41. }
  42.  
  43. public plugin_precache() {
  44. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  45. for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
  46. #if defined HOOK_P_MODELS
  47. new precache_p[256]
  48. format(precache_p, sizeof(precache_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i:3q3qz7ed])
  49.  
  50. precache_model(precache_p)
  51. #endif
  52.  
  53. #if defined HOOK_V_MODELS
  54. new precache_v[256]
  55. format(precache_v, sizeof(precache_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  56.  
  57. precache_model(precache_v)
  58. #endif
  59.  
  60. #if defined HOOK_W_MODELS
  61. new precache_w[256]
  62. format(precache_w, sizeof(precache_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  63.  
  64. precache_model(precache_w)
  65. #endif
  66. }
  67. }
  68. }
  69.  
  70. public client_disconnect(id)
  71. weapon_select[id] = 0
  72.  
  73. public W_Model_Hook(ent, model[]) {
  74. if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED
  75.  
  76. new owner = pev(ent, pev_owner)
  77.  
  78. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  79. new old_w[256]
  80. format(old_w, sizeof(old_w), "models/w_%s", models_name[i])
  81.  
  82. new new_w[256]
  83. format(new_w, sizeof(new_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[weapon_select[owner]][2], models_name[i])
  84.  
  85. if(equali(model, old_w) || equali(model, new_w)) {
  86. if(weapon_select[owner] >= 1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, new_w)
  87. else engfunc(EngFunc_SetModel, ent, old_w)
  88.  
  89. return FMRES_SUPERCEDE
  90. }
  91. }
  92.  
  93. return FMRES_IGNORED
  94. }
  95.  
  96. public Hook_P_V_Model(id) {
  97. if(!is_user_alive(id))
  98. return PLUGIN_CONTINUE
  99.  
  100. static v_model[32], p_model[32]
  101. pev(id, pev_viewmodel2, v_model, 31)
  102. pev(id, pev_weaponmodel2, p_model,31)
  103.  
  104. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  105. #if defined HOOK_V_MODELS
  106. new old_v[256]
  107. format(old_v, sizeof(old_v), "models/v_%s", models_name[i])
  108.  
  109. new new_v[256]
  110. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  111.  
  112. if(equali(v_model, old_v) || equali(v_model, new_v)) {
  113. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  114. else set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  115.  
  116. break
  117. }
  118. #endif
  119.  
  120. #if defined HOOK_P_MODELS
  121. new old_p[256]
  122. format(old_p, sizeof(old_p), "models/p_%s", models_name[i])
  123.  
  124. new new_p[256]
  125. format(new_p, sizeof(new_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  126.  
  127. if(equali(p_model, old_p) || equali(p_model, new_p)) {
  128. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_weaponmodel2, new_p)
  129. else set_pev(id, pev_weaponmodel2, old_p)
  130.  
  131. break
  132. }
  133. #endif
  134. }
  135.  
  136. return PLUGIN_CONTINUE
  137. }
  138.  
  139. public clcmd_menu(id) {
  140. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  141. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\w%L", id, "SKIN_MENU", get_user_frags(id))
  142.  
  143. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  144.  
  145. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  146. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  147. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  148.  
  149. if(get_user_frags(id) < convert_num)
  150. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%L", id, "SKIN_ITEM1", menu_item_names[i][0], convert_num)
  151. else
  152. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%L", id, "SKIN_ITEM2", menu_item_names[i][0])
  153. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  154. }
  155.  
  156. menu_display(id, menu, 0)
  157.  
  158. return PLUGIN_HANDLED
  159. }
  160.  
  161. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  162. if(item == MENU_EXIT) {
  163. menu_destroy(menu)
  164. return PLUGIN_HANDLED
  165. }
  166.  
  167. new data[64], szName[64]
  168. new access, callback
  169. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  170.  
  171. new key = str_to_num(data)
  172. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  173.  
  174. if(get_user_frags(id) < convert_num) {
  175. client_print(id, print_chat, "%L", id, "SKIN_NOT_USE", menu_item_names[key][0], convert_num)
  176. return PLUGIN_HANDLED
  177. }
  178.  
  179. else {
  180. weapon_select[id] = key
  181. client_print(id, print_chat, "%L", id, "SKIN_CHOOSED", menu_item_names[key][0])
  182. Hook_P_V_Model(id)
  183. }
  184.  
  185. return PLUGIN_CONTINUE
  186. }
  187.  


Átírtam a fegyverskin fragért pluginomat úgy, hogy csak mp5 skinek vannak benne és 0 fragtől használható az összes! A
Kód:
/fegyoskin
parancsra jön elő a menü!
A 'weapon1-2-3-4-5' mappákba kell rakni az 'mp5.mdl' nevű modeleket!
Ha maga a menü kinézetét szeretnéd szerkeszteni akkor ezt a részt kell szerkesztened:
Pl:
[i]Alap:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. { "[\rMp5menü] \yAlap csomag", "0", "" },
  2. { "[\rMp5menü] \yParaszt csomag", "0", "weapon1" },
  3. { "[\rMp5menü] \yPolgár csomag", "0", "weapon2" },
  4. { "[\rMp5menü] \yPolgármester csomag", "0", "weapon3" },
  5. { "[\rMp5menü] \yPolitikus csomag", "0", "weapon4" },
  6. { "[\rMp5menü] \yElnök csomag", "0", "weapon5" }

Szerkesztett:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. { "[\rSkinmenü] \yAlap MP5", "0", "" },
  2. { "[\rSkinmenü] \yRozsdás Mp5", "0", "model1" },
  3. { "[\rSkinmenü] \yVas Mp5", "10", "model2" },
  4. { "[\rSkinmenü] \yBronz MP5", "20", "model3" },
  5. { "[\rSkinmenü] \yEzüst MP5", "30", "model4" },
  6. { "[\rSkinmenü] \yArany MP5", "50", "model5" }

ÍGY KELL SZERKESZTENI:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. { "[\rMp5menü] \yAlap csomag", "0", "" }, //Az [\rMp5menü] \yAlap csomag helyére azt írd amit szeretnél, hogy írjon a menü ezesetben az első csomagnál! A többinél is ugyanígy!
  2. { "[\rMp5menü] \yParszt csomag", "0", "weapon1" }, //A "0" Helyére azt írd, hogy mennyi frag kelljen a megszerzéshez!
  3. { "[\rMp5menü] \yPolgár csomag", "0", "weapon2" }, //A (ezesetben) "weapon2" helyére azt írd, hogy mi legyen a mappa neve!
  4. { "[\rMp5menü] \yPolgármester csomag", "0", "weapon3" },
  5. { "[\rMp5menü] \yPolitikus csomag", "0", "weapon4" },
  6. { "[\rMp5menü] \yElnök csomag", "0", "weapon5" }


Ha be raktad a szerverre a menüt akkor:
Pl.:
Models mappába csinálsz egy mappát (Ahány menüpont annyi mappa!) Ezesetben legyen a weapon1 nevű mappa! Ebbe a mappába be rakod az első MP5 skint melynek a neve mp5.mdl legyen!

Ui. Minden modelnek a neve mp5.mdl legyen, és minden mappának az legyen a neve ami a pluginban le van írva pl. weapon1, weapon2, stb..

Remélem segíthettem! :)

_________________
[mozgo]^^^ [.:~Be4tBox~:.] ^^^[/mozgo]

Ők köszönték meg beatboxhunterr nek ezt a hozzászólást: xD|OFFICIAL (2015.04.05. 14:29)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole