hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 19:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 215 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 215 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: VIP Bhop
HozzászólásElküldve: 2015.04.09. 19:19 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Helló! :hi:
Lenne nekem egy olyan problémám, hogy ebbe a szép kis pluginba sehogy sem sikerült beleírom azt, hogy csak a "t" joggal rendelkezők bunnyzhassanak :cry: :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Bhop Abilities"
  7. #define VERSION "0.5.2"
  8. #define AUTHOR "ConnorMcLeod"
  9.  
  10. #define MAX_PLAYERS 32
  11.  
  12. #define OFFSET_CAN_LONGJUMP 356 // VEN
  13. #define BUNNYJUMP_MAX_SPEED_FACTOR 1.7
  14.  
  15. #define PLAYER_JUMP 6
  16.  
  17. new g_iCdWaterJumpTime[MAX_PLAYERS+1]
  18. new bool:g_bAlive[MAX_PLAYERS+1]
  19. new bool:g_bAutoBhop[MAX_PLAYERS+1]
  20.  
  21. new g_pcvarBhopStyle, g_pcvarAutoBhop, g_pcvarFallDamage
  22. new g_pcvarGravity
  23.  
  24. public plugin_init()
  25. {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  27.  
  28. register_cvar("bhop_abilities", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_SPONLY)
  29. g_pcvarBhopStyle = register_cvar("bhop_style", "2") // (1 : no slowdown, 2 : no speed limit)
  30. g_pcvarAutoBhop = register_cvar("bhop_auto", "1")
  31. g_pcvarFallDamage = register_cvar("mp_falldamage", "0.0")
  32.  
  33. RegisterHam(Ham_Player_Jump, "player", "Player_Jump")
  34. register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData")
  35. register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart")
  36. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Check_Alive", 1)
  37. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Check_Alive", 1)
  38. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_player")
  39.  
  40. register_concmd("amx_autobhop", "AdminCmd_Bhop", ADMIN_LEVEL_A, "<nick|#userid> <0|1>")
  41.  
  42. g_pcvarGravity = get_cvar_pointer("sv_gravity")
  43. }
  44.  
  45. public Check_Alive(id)
  46. {
  47. g_bAlive[id] = bool:is_user_alive(id)
  48. }
  49.  
  50. public Ham_TakeDamage_player(id, ent, idattacker, Float:damage, damagebits)
  51. {
  52. if( damagebits != DMG_FALL )
  53. return HAM_IGNORED
  54.  
  55. damage *= get_pcvar_float(g_pcvarFallDamage)
  56. SetHamParamFloat(4, damage)
  57.  
  58. return HAM_HANDLED
  59. }
  60.  
  61. public CmdStart(id, uc_handle, seed)
  62. {
  63. if( g_bAlive[id]
  64. && get_pcvar_num(g_pcvarBhopStyle)
  65. && get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_USE
  66. && pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND )
  67. {
  68. static Float:fVelocity[3]
  69. pev(id, pev_velocity, fVelocity)
  70. fVelocity[0] *= 0.3
  71. fVelocity[1] *= 0.3
  72. fVelocity[2] *= 0.3
  73. set_pev(id, pev_velocity, fVelocity)
  74. }
  75. }
  76.  
  77. public Player_Jump(id)
  78. {
  79. if( !g_bAlive[id] )
  80. {
  81. return
  82. }
  83.  
  84. static iBhopStyle ; iBhopStyle = get_pcvar_num(g_pcvarBhopStyle)
  85. if(!iBhopStyle)
  86. {
  87. static iOldButtons ; iOldButtons = pev(id, pev_oldbuttons)
  88. if( (get_pcvar_num(g_pcvarAutoBhop) || g_bAutoBhop[id]) && iOldButtons & IN_JUMP && pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND)
  89. {
  90. iOldButtons &= ~IN_JUMP
  91. set_pev(id, pev_oldbuttons, iOldButtons)
  92. set_pev(id, pev_gaitsequence, PLAYER_JUMP)
  93. set_pev(id, pev_frame, 0.0)
  94. return
  95. }
  96. return
  97. }
  98.  
  99. if( g_iCdWaterJumpTime[id] )
  100. {
  101. //client_print(id, print_center, "Water Jump !!!")
  102. return
  103. }
  104.  
  105. if( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
  106. {
  107. return
  108. }
  109.  
  110. static iFlags ; iFlags = pev(id, pev_flags)
  111. if( !(iFlags & FL_ONGROUND) )
  112. {
  113. return
  114. }
  115.  
  116. static iOldButtons ; iOldButtons = pev(id, pev_oldbuttons)
  117. if( !get_pcvar_num(g_pcvarAutoBhop) && !g_bAutoBhop[id] && iOldButtons & IN_JUMP )
  118. {
  119. return
  120. }
  121.  
  122. // prevent the game from making the player jump
  123. // as supercede this forward just fails
  124. set_pev(id, pev_oldbuttons, iOldButtons | IN_JUMP)
  125.  
  126. static Float:fVelocity[3]
  127. pev(id, pev_velocity, fVelocity)
  128.  
  129. if(iBhopStyle == 1)
  130. {
  131. static Float:fMaxScaledSpeed
  132. pev(id, pev_maxspeed, fMaxScaledSpeed)
  133. if(fMaxScaledSpeed > 0.0)
  134. {
  135. fMaxScaledSpeed *= BUNNYJUMP_MAX_SPEED_FACTOR
  136. static Float:fSpeed
  137. fSpeed = floatsqroot(fVelocity[0]*fVelocity[0] + fVelocity[1]*fVelocity[1] + fVelocity[2]*fVelocity[2])
  138. if(fSpeed > fMaxScaledSpeed)
  139. {
  140. static Float:fFraction
  141. fFraction = ( fMaxScaledSpeed / fSpeed ) * 0.65
  142. fVelocity[0] *= fFraction
  143. fVelocity[1] *= fFraction
  144. fVelocity[2] *= fFraction
  145. }
  146. }
  147. }
  148.  
  149. static Float:fFrameTime, Float:fPlayerGravity
  150. global_get(glb_frametime, fFrameTime)
  151. pev(id, pev_gravity, fPlayerGravity)
  152.  
  153. new iLJ
  154. if( (pev(id, pev_bInDuck) || iFlags & FL_DUCKING)
  155. && get_pdata_int(id, OFFSET_CAN_LONGJUMP)
  156. && pev(id, pev_button) & IN_DUCK
  157. && pev(id, pev_flDuckTime) )
  158. {
  159. static Float:fPunchAngle[3], Float:fForward[3]
  160. pev(id, pev_punchangle, fPunchAngle)
  161. fPunchAngle[0] = -5.0
  162. set_pev(id, pev_punchangle, fPunchAngle)
  163. global_get(glb_v_forward, fForward)
  164.  
  165. fVelocity[0] = fForward[0] * 560
  166. fVelocity[1] = fForward[1] * 560
  167. fVelocity[2] = 299.33259094191531084669989858532
  168. iLJ = 1
  169. }
  170. else
  171. {
  172. fVelocity[2] = 268.32815729997476356910084024775
  173. }
  174.  
  175. fVelocity[2] -= fPlayerGravity * fFrameTime * 0.5 * get_pcvar_num(g_pcvarGravity)
  176.  
  177. set_pev(id, pev_velocity, fVelocity)
  178.  
  179. set_pev(id, pev_gaitsequence, PLAYER_JUMP+iLJ)
  180. set_pev(id, pev_frame, 0.0)
  181. }
  182.  
  183. public UpdateClientData(id, sendweapons, cd_handle)
  184. {
  185. g_iCdWaterJumpTime[id] = get_cd(cd_handle, CD_WaterJumpTime)
  186. }
  187.  
  188. public AdminCmd_Bhop(id, level, cid)
  189. {
  190. if(!cmd_access(id, level, cid, 2) )
  191. {
  192. return PLUGIN_HANDLED
  193. }
  194.  
  195. new szPlayer[32]
  196. read_argv(1, szPlayer, 31)
  197. new iPlayer = cmd_target(id, szPlayer, CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY | CMDTARGET_ALLOW_SELF | CMDTARGET_NO_BOTS)
  198.  
  199. if( !iPlayer )
  200. {
  201. return PLUGIN_HANDLED
  202. }
  203.  
  204. if( read_argc() < 3 )
  205. {
  206. g_bAutoBhop[iPlayer] = !g_bAutoBhop[iPlayer]
  207. }
  208. else
  209. {
  210. new arg2[2]
  211. read_argv(2, arg2, 1)
  212. if(arg2[0] == '1' && !g_bAutoBhop[iPlayer])
  213. {
  214. g_bAutoBhop[iPlayer] = true
  215. }
  216. else if(arg2[0] == '0' && g_bAutoBhop[iPlayer])
  217. {
  218. g_bAutoBhop[iPlayer] = false
  219. }
  220. }
  221.  
  222. client_print(id, print_console, "Player %s autobhop is currently : %s", szPlayer, g_bAutoBhop[iPlayer] ? "On" : "Off")
  223. return PLUGIN_HANDLED
  224. }
  225.  

Valaki lenne oly szíves, és segítene nekem? :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP Bhop
HozzászólásElküldve: 2015.04.09. 19:49 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 21:20
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
40.sorban ezt át kell javitanod:ADMIN_LEVEL_A,erre:ADMIN_LEVEL_H (Ez a t jog)

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.

Ők köszönték meg fabi113 nek ezt a hozzászólást: LyleChriss (2015.04.15. 21:17)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP Bhop
HozzászólásElküldve: 2015.04.09. 19:56 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Azt már próbáltam, ha azt átírom, attól még a játékosok is tudnak bunnyzni. :(
Valakinek egyéb ötlet, segítség? :D :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP Bhop
HozzászólásElküldve: 2015.04.10. 22:16 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.01. 16:42
Hozzászólások: 52
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
mindenképpen abba a pluginba akarod? szólj ha nem jó ez neked..:D

Cvarok:

bhop_enable // A bunnyhop engedélyezése. 1 = bekapcs, 0 = kikapcs. (Alapértelmezett: 1)
bhop_onlyadmin // 1 = bhop csak adminoknak. 0 = mindenkinek (Alapértelmezett: 1)
bhop_autojump // Automata ugrás. 1 = bekapcs, 0 = kikapcs. (Alapértelmezett: 1)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. #define FL_WATERJUMP (1<<11)
  5. #define FL_ONGROUND (1<<9)
  6.  
  7. public plugin_init() {
  8. register_plugin("Admin Bhop", "1.0", "Nero")
  9. register_cvar("bhop_enabled", "1")
  10. register_cvar("bhop_onlyadmin", "1")
  11. register_cvar("bhop_autojump", "1")
  12. }
  13.  
  14. public client_PreThink(id) {
  15. if ((get_cvar_num("bhop_onlyadmin") == 0)||(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H)) {
  16. if (!get_cvar_num("bhop_enabled"))
  17. return PLUGIN_CONTINUE
  18.  
  19. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
  20.  
  21. if (!get_cvar_num("bhop_autojump"))
  22. return PLUGIN_CONTINUE
  23.  
  24. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
  25. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  26.  
  27. if (flags & FL_WATERJUMP)
  28. return PLUGIN_CONTINUE
  29. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  30. return PLUGIN_CONTINUE
  31. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  32. return PLUGIN_CONTINUE
  33.  
  34. new Float:velocity[3]
  35. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  36. velocity[2] += 250.0
  37. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  38.  
  39. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
  40. }
  41. return PLUGIN_CONTINUE
  42. }
  43. }
  44.  
  45. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  46. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  47. */

 

_________________
My Project: [1%]

Ők köszönték meg Pulse nek ezt a hozzászólást: LyleChriss (2015.04.10. 22:39)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP Bhop
HozzászólásElküldve: 2015.04.10. 22:40 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Köszike, közben már megoldottam, viszont ez is jó és inkább ezt használom. :D Rövidebb kód... :lol:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole