hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 14:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 211 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 210 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: újfajta gránát csík
HozzászólásElküldve: 2015.04.10. 14:01 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Hello
Valakinek van másfajta gránat csík spriteja/pluginja,mind az alap?
Azt tudom h a csapat granat csik mashogy nez ki,de mar az is unalmas.
Ha van valakinek,legyen olyan kedves es toltse fel ide
Koszi

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: újfajta gránát csík
HozzászólásElküldve: 2015.04.10. 14:37 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
csinálj 1 spriteot, írd át a pluginban az elérési útját

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/

Ők köszönték meg FloxaY nek ezt a hozzászólást: LyleChriss (2015.04.10. 14:42)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: újfajta gránát csík
HozzászólásElküldve: 2015.04.10. 14:41 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. "sprites/laserbeam.spr",
  2. "sprites/blueflare1.spr",
  3. "sprites/dot.spr",
  4. "sprites/flare5.spr",
  5. "sprites/flare6.spr",
  6. "sprites/plasma.spr",
  7. "sprites/smoke.spr",
  8. "sprites/xbeam5.spr",
  9. "sprites/xenobeam.spr",
  10. "sprites/xssmke1.spr",
  11. "sprites/zbeam3.spr",
  12. "sprites/zbeam2.spr"


Ezek egy trail pluginban vannak ( Jatekos Trail [HuN] ), és mivel a .zip-ben nincsenek, gondolom alap fájlok. :)
Tehát, ha a gránátcsík plugin .sma-jában ezt
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_precache()
  2. {
  3. g_trail = precache_model("sprites/smoke.spr")
  4. }

átírod a fentiek valamelyikére, akkor változik a trail. :)
Persze ahogy Floaxy is mondta, csinálhatsz te is egy sprite-ot. ;)

Remélem segítettem. :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: újfajta gránát csík
HozzászólásElküldve: 2015.04.10. 14:45 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Tessék:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <csx>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Grenade Trail"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Jim"
  7.  
  8. new g_cvar_tr
  9. new g_cvar_he
  10. new g_cvar_fb
  11. new g_cvar_sg
  12. new g_trail
  13.  
  14. public plugin_init()
  15. {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. g_cvar_tr = register_cvar("grenade_tr", "1")
  18. g_cvar_he = register_cvar("grenade_he", "255000000")
  19. g_cvar_fb = register_cvar("grenade_fb", "000000255")
  20. g_cvar_sg = register_cvar("grenade_sg", "000255000")
  21. }
  22.  
  23. public plugin_precache()
  24. {
  25. g_trail = precache_model("sprites/smoke.spr")
  26. g_trail = precache_model("sprites/arrow1.spr")
  27. }
  28.  
  29. public grenade_throw(id, gid, wid)
  30. {
  31. new gtm = get_pcvar_num(g_cvar_tr)
  32. if(!gtm) return
  33. new r, g, b
  34. switch(gtm)
  35. {
  36. case 1:
  37. {
  38. r = random(256)
  39. g = random(256)
  40. b = random(256)
  41. }
  42. case 2:
  43. {
  44. new nade, color[10]
  45. switch(wid)
  46. {
  47. case CSW_HEGRENADE: nade = g_cvar_he
  48. case CSW_FLASHBANG: nade = g_cvar_fb
  49. case CSW_SMOKEGRENADE: nade = g_cvar_sg
  50. }
  51. get_pcvar_string(nade, color, 9)
  52. new c = str_to_num(color)
  53. r = c / 1000000
  54. c %= 1000000
  55. g = c / 1000
  56. b = c % 1000
  57. }
  58. case 3:
  59. {
  60. switch(get_user_team(id))
  61. {
  62. case 1: r = 255
  63. case 2: b = 255
  64. }
  65. }
  66. }
  67. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  68. write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
  69. write_short(gid)
  70. write_short(g_trail)
  71. write_byte(10)
  72. write_byte(5)
  73. write_byte(r)
  74. write_byte(g)
  75. write_byte(b)
  76. write_byte(192)
  77. message_end()
  78. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: újfajta gránát csík
HozzászólásElküldve: 2015.04.10. 15:45 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.06.08. 10:25
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 38 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
be$t ez milyen?

_________________
Kép

87.229.77.40:27020


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: újfajta gránát csík
HozzászólásElküldve: 2015.04.10. 22:07 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Aranyos kicsi nyilacskák. :lol:

Ők köszönték meg LyleChriss nek ezt a hozzászólást: The Peace (2016.04.19. 17:17)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: újfajta gránát csík
HozzászólásElküldve: 2015.04.11. 10:05 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Olyan amikor elldobod akkor mindig más szine lesz és olyan mint az electro housnal a csík. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: újfajta gránát csík
HozzászólásElküldve: 2015.04.17. 15:08 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
kerhetek hozza .spr eket is?
Kód:
g_trail = precache_model("sprites/smoke.spr")
   g_trail = precache_model("sprites/arrow1.spr")

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole