hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 12:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 237 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 236 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés menü lang színezés
HozzászólásElküldve: 2015.04.14. 21:34 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Sziasztok,itt van egy plugin sma,a forráskód alatt írom le,h mit szeretnék
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <fun>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Knife Menu"
  8. #define VERSION "2.0"
  9. #define AUTHOR "DeRoiD"
  10.  
  11. new FajlUt[] = "addons/amxmodx/configs/kesmenu/kesek.ini"
  12.  
  13. new KesNeve[128], Kes[33], Float:KesDmg[33], KesRegeneracio[33], Float:RegeneracioIdo[33]
  14. new KesNeveValaszt[20][64]
  15. new cvar_KesReg, cvar_KesRegIdo, cvar_KesGomb
  16.  
  17. public plugin_precache() {
  18. new Fajl[256]
  19. format(Fajl, charsmax(Fajl), FajlUt)
  20. if(file_exists(Fajl))
  21. {
  22. new KesBuff[256], Sor, SorBuff[32]
  23. new vKesMdlOlvas[64], vKesMdl[64]
  24. new pKesMdlOlvas[64], pKesMdl[64]
  25. for(new i; i < file_size(Fajl, 1) ; i++)
  26. {
  27. read_file(Fajl, i, KesBuff, 63, Sor)
  28. format(SorBuff, 1, "%s", KesBuff)
  29. if(equal(SorBuff, ";"))
  30. continue
  31. parse(KesBuff, vKesMdlOlvas, 63, pKesMdlOlvas, 63)
  32. remove_quotes(vKesMdlOlvas)
  33. remove_quotes(pKesMdlOlvas)
  34. format(vKesMdl, charsmax(vKesMdl), "models/%s.mdl", vKesMdlOlvas)
  35. format(pKesMdl, charsmax(pKesMdl), "models/%s.mdl", pKesMdlOlvas)
  36. if(!equal(vKesMdl, "models/.mdl") && !equal(pKesMdl, "models/.mdl"))
  37. {
  38. precache_model(vKesMdl)
  39. precache_model(pKesMdl)
  40. }
  41. else if(!equal(vKesMdl, "models/.mdl"))
  42. {
  43. precache_model(vKesMdl)
  44. }
  45. else if(!equal(pKesMdl, "models/.mdl"))
  46. {
  47. precache_model(pKesMdl)
  48. }
  49. }
  50. }
  51. }
  52. public plugin_init() {
  53. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  54. register_dictionary("kesmenu.txt")
  55. register_clcmd("say /knife", "KesMenu")
  56. register_clcmd("say /kes", "KesMenu")
  57. register_clcmd("say /knifemenu", "KesMenu")
  58. register_clcmd("say /skin", "KesMenu")
  59. register_clcmd("drop", "KesMenuGomb")
  60.  
  61. set_task(120.0, "KesMenuUzenet", 0, _, _, "b")
  62. register_event("CurWeapon","KesModel","be","1=1")
  63.  
  64. RegisterHam(Ham_Player_PreThink, "player", "RegThink")
  65. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "KesSebzes", 0)
  66.  
  67. cvar_KesReg = register_cvar("KesReg", "5")
  68. cvar_KesGomb = register_cvar("KesGomb", "0")
  69. cvar_KesRegIdo = register_cvar("KesRegIdo", "5.0")
  70. }
  71. public KesMenuUzenet() {
  72. client_print(0, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "UZENET", KesNeve)
  73. }
  74. public KesSebzes(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  75. {
  76. if(is_user_alive(attacker) && is_user_alive(victim))
  77. {
  78. new Fegyver = get_user_weapon(attacker)
  79. if(Fegyver == CSW_KNIFE)
  80. SetHamParamFloat(4, damage * KesDmg[attacker])
  81. }
  82. }
  83. public KesMenuGomb(id) {
  84. if(get_pcvar_num(cvar_KesGomb) == 1){
  85. KesMenu(id)
  86. return PLUGIN_HANDLED
  87. }
  88. else
  89. {
  90. return PLUGIN_CONTINUE
  91. }
  92. return PLUGIN_HANDLED
  93. }
  94. public RegThink(id)
  95. {
  96. new Fegyver = get_user_weapon(id)
  97. if(get_gametime() > RegeneracioIdo[id] && Fegyver == CSW_KNIFE
  98. && KesRegeneracio[id] == 1 && get_user_health(id) < 100)
  99. {
  100. RegeneracioIdo[id] = get_gametime() + get_pcvar_float(cvar_KesRegIdo)
  101. if(get_user_health(id) > 100-get_pcvar_num(cvar_KesReg))
  102. set_user_health(id, 100)
  103. else
  104. set_user_health(id, get_user_health(id)+get_pcvar_num(cvar_KesReg))
  105. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)
  106. write_short(1<<10)
  107. write_short(1<<10)
  108. write_short(0x0000)
  109. write_byte(10)
  110. write_byte(200)
  111. write_byte(10)
  112. write_byte(75)
  113. message_end()
  114. }
  115. }
  116. public KesKepessegNullazas(id) {
  117. KesRegeneracio[id] = 0
  118. set_user_maxspeed(id, 250.0)
  119. set_user_gravity(id, 1.0)
  120. KesDmg[id] = 1.0
  121. set_user_footsteps(id, 0)
  122. }
  123. public KesModel(id) {
  124. new Fegyver = get_user_weapon(id)
  125.  
  126. if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || Fegyver != CSW_KNIFE)
  127. {
  128. KesKepessegNullazas(id)
  129. return
  130. }
  131.  
  132. new Fajl[256]
  133. format(Fajl, charsmax(Fajl), FajlUt)
  134. if(file_exists(Fajl))
  135. {
  136. new KesBuff[256], Sor, Szam
  137. new vKesMdlOlvas[256], vKesMdl[256]
  138. new pKesMdlOlvas[256], pKesMdl[256]
  139. new StringKesMod[256], KesMod, StringKesFloat[64], Float:KesFloat
  140. for(new i; i < file_size(Fajl, 1) ; i++)
  141. {
  142. Szam++
  143. read_file(Fajl, i, KesBuff, 256, Sor)
  144. parse(KesBuff, vKesMdlOlvas, 256, pKesMdlOlvas, 256, KesNeve, 256, StringKesMod,
  145. 256, StringKesFloat, 256)
  146. KesMod = str_to_num(StringKesMod)
  147. if(!equal(StringKesFloat, ""))
  148. KesFloat = str_to_float(StringKesFloat)
  149. log_amx("dmg: %3.2f", KesFloat)
  150. remove_quotes(vKesMdlOlvas)
  151. remove_quotes(pKesMdlOlvas)
  152. format(vKesMdl, charsmax(vKesMdl), "models/%s.mdl", vKesMdlOlvas)
  153. if(!equal(pKesMdlOlvas, ""))
  154. format(pKesMdl, charsmax(pKesMdl), "models/%s.mdl", pKesMdlOlvas)
  155. if(Kes[id] == Szam){
  156. if(KesMod == 1){
  157. set_user_gravity(id, KesFloat)
  158. KesRegeneracio[id] = 0
  159. set_user_maxspeed(id, 250.0)
  160. KesDmg[id] = 1.0
  161. set_user_footsteps(id, 0)
  162. }
  163. else if(KesMod == 2){
  164. set_user_maxspeed(id, KesFloat)
  165. KesRegeneracio[id] = 0
  166. set_user_gravity(id, 1.0)
  167. KesDmg[id] = 1.0
  168. set_user_footsteps(id, 0)
  169. }
  170. else if(KesMod == 3){
  171. KesDmg[id] = KesFloat
  172. KesRegeneracio[id] = 0
  173. set_user_maxspeed(id, 250.0)
  174. set_user_gravity(id, 1.0)
  175. set_user_footsteps(id, 0)
  176. }
  177. else if(KesMod == 4){
  178. set_user_footsteps(id, 1)
  179. KesRegeneracio[id] = 0
  180. set_user_maxspeed(id, 250.0)
  181. set_user_gravity(id, 1.0)
  182. KesDmg[id] = 1.0
  183. }
  184. else if(KesMod == 5){
  185. KesRegeneracio[id] = 1
  186. set_user_maxspeed(id, 250.0)
  187. set_user_gravity(id, 1.0)
  188. KesDmg[id] = 1.0
  189. set_user_footsteps(id, 0)
  190. }
  191. else
  192. {
  193. KesKepessegNullazas(id)
  194. }
  195. set_pev(id, pev_viewmodel2, vKesMdl)
  196. if(!equal(pKesMdlOlvas, ""))
  197. set_pev(id, pev_weaponmodel2, pKesMdl)
  198. }
  199. }
  200. }
  201. }
  202. public KesMenu(id) {
  203. new Fajl[256]
  204. format(Fajl, charsmax(Fajl), FajlUt)
  205. if(file_exists(Fajl))
  206. {
  207. new KesString[256]
  208. format(KesString, 255, "[*W-T-F* #2] Kés skin menü")
  209. new menu = menu_create(KesString, "KesMenuValasztas")
  210. new KesBuff[256], Sor, Szam, SorBuff[32]
  211. new KesMenuPont, StringKesMenuPont[32]
  212. for(new i; i < file_size(Fajl, 1) ; i++)
  213. {
  214. KesMenuPont++
  215. Szam++
  216. new vKesMdl[64], pKesMdl[64]
  217. read_file(Fajl, i, KesBuff, 255, Sor)
  218. format(SorBuff, 1, "%s", KesBuff)
  219. if(equal(SorBuff, ";"))
  220. continue
  221. parse(KesBuff, vKesMdl, 63, pKesMdl, 63, KesNeve, 63)
  222. format(KesString, sizeof(KesString) - 1, KesNeve)
  223. replace_all(KesNeve, 127, "[f]", "\w")
  224. replace_all(KesNeve, 127, "[s]", "\y")
  225. replace_all(KesNeve, 127, "[sz]", "\d")
  226. replace_all(KesNeve, 127, "[p]", "\r")
  227. format(StringKesMenuPont, charsmax(StringKesMenuPont), "%d", KesMenuPont)
  228. menu_additem(menu, KesNeve, StringKesMenuPont)
  229. format(KesNeveValaszt[Szam], 63, "%s", KesNeve)
  230. }
  231. menu_display(id, menu)
  232. }
  233. }
  234. public KesMenuValasztas(id, menu, item){
  235. if(item == MENU_EXIT)
  236. {
  237. menu_destroy(menu)
  238. return
  239. }
  240. new data[9], name[64], eKes = Kes[id]
  241. new access, callback
  242. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data),
  243. name, charsmax(name), callback)
  244.  
  245. Kes[id] = str_to_num(data)
  246.  
  247. if(eKes != Kes[id])
  248. KesModel(id)
  249.  
  250. replace_all(KesNeveValaszt[Kes[id]], 63, "\w", " ")
  251. replace_all(KesNeveValaszt[Kes[id]], 63, "\y", " ")
  252. replace_all(KesNeveValaszt[Kes[id]], 63, "\d", " ")
  253. replace_all(KesNeveValaszt[Kes[id]], 63, "\r", " ")
  254.  
  255. client_print(id, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "VALASZTAS", KesNeveValaszt[Kes[id]])
  256. }
  257. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  258. {
  259. new count = 1, players[32]
  260. static msg[191]
  261. vformat(msg, 190, input, 3)
  262.  
  263. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  264. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  265. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  266. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  267. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  268. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  269. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  270. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  271. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  272. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  273. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  274. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  275. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  276. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  277. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  278. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  279. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  280. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  281. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  282. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  283. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  284.  
  285. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  286. {
  287. for (new i = 0; i < count; i++)
  288. {
  289. if (is_user_connected(players[i]))
  290. {
  291. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  292. write_byte(players[i])
  293. write_string(msg)
  294. message_end()
  295. }
  296. }
  297. }
  298. return PLUGIN_HANDLED
  299. }
  300.  


Szóval azt szeretném,hogy langba lehessen írni színesen.Tudom,hogy hogyan kell,de ezzel a módszerrel most nem lehet lefordítani,mert errort dob rá.
Eddigi ismert módszerem(eddig bevált kivéve itt)
A 72.sorban kicserélem ezt a sort:
Kód:
client_print(0, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "UZENET", KesNeve)

erre:
Kód:
ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "UZENET", KesNeve)

(persze előtte includolom)a colorchatet
ugyanezt megcsinálom a 255.sorban is,mivel hogy ott is egy hasonló sor van.
ezután lefordítom,és most(a többi esettel ellentétben) a studio errort dobott rá.
Ismerem azt is,hogy a forráskód végére stockot rakok,és akkor erre alakítom:
Kód:
print_color(id, "

ezzel a fajta módszerrel is ugyanazt az erorrt dobja
valaki segítsen! előre is köszi,majd megy a gomb

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü lang színezés
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 11:04 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Tessék Probáld.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <fun>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Knife Menu"
  8. #define VERSION "2.0"
  9. #define AUTHOR "DeRoiD"
  10.  
  11. new FajlUt[] = "addons/amxmodx/configs/kesmenu/kesek.ini"
  12.  
  13. new KesNeve[128], Kes[33], Float:KesDmg[33], KesRegeneracio[33], Float:RegeneracioIdo[33]
  14. new KesNeveValaszt[20][64]
  15. new cvar_KesReg, cvar_KesRegIdo, cvar_KesGomb
  16.  
  17. public plugin_precache() {
  18. new Fajl[256]
  19. format(Fajl, charsmax(Fajl), FajlUt)
  20. if(file_exists(Fajl))
  21. {
  22. new KesBuff[256], Sor, SorBuff[32]
  23. new vKesMdlOlvas[64], vKesMdl[64]
  24. new pKesMdlOlvas[64], pKesMdl[64]
  25. for(new i; i < file_size(Fajl, 1) ; i++)
  26. {
  27. read_file(Fajl, i, KesBuff, 63, Sor)
  28. format(SorBuff, 1, "%s", KesBuff)
  29. if(equal(SorBuff, ";"))
  30. continue
  31. parse(KesBuff, vKesMdlOlvas, 63, pKesMdlOlvas, 63)
  32. remove_quotes(vKesMdlOlvas)
  33. remove_quotes(pKesMdlOlvas)
  34. format(vKesMdl, charsmax(vKesMdl), "models/%s.mdl", vKesMdlOlvas)
  35. format(pKesMdl, charsmax(pKesMdl), "models/%s.mdl", pKesMdlOlvas)
  36. if(!equal(vKesMdl, "models/.mdl") && !equal(pKesMdl, "models/.mdl"))
  37. {
  38. precache_model(vKesMdl)
  39. precache_model(pKesMdl)
  40. }
  41. else if(!equal(vKesMdl, "models/.mdl"))
  42. {
  43. precache_model(vKesMdl)
  44. }
  45. else if(!equal(pKesMdl, "models/.mdl"))
  46. {
  47. precache_model(pKesMdl)
  48. }
  49. }
  50. }
  51. }
  52. public plugin_init() {
  53. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  54. register_dictionary("kesmenu.txt")
  55. register_clcmd("say /knife", "KesMenu")
  56. register_clcmd("say /kes", "KesMenu")
  57. register_clcmd("say /knifemenu", "KesMenu")
  58. register_clcmd("say /skin", "KesMenu")
  59. register_clcmd("drop", "KesMenuGomb")
  60.  
  61. set_task(120.0, "KesMenuUzenet", 0, _, _, "b")
  62. register_event("CurWeapon","KesModel","be","1=1")
  63.  
  64. RegisterHam(Ham_Player_PreThink, "player", "RegThink")
  65. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "KesSebzes", 0)
  66.  
  67. cvar_KesReg = register_cvar("KesReg", "5")
  68. cvar_KesGomb = register_cvar("KesGomb", "0")
  69. cvar_KesRegIdo = register_cvar("KesRegIdo", "5.0")
  70. }
  71. public KesMenuUzenet() {
  72. ColorChat(0, RED, "%L", LANG_PLAYER, "UZENET", KesNeve)
  73. }
  74. public KesSebzes(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  75. {
  76. if(is_user_alive(attacker) && is_user_alive(victim))
  77. {
  78. new Fegyver = get_user_weapon(attacker)
  79. if(Fegyver == CSW_KNIFE)
  80. SetHamParamFloat(4, damage * KesDmg[attacker])
  81. }
  82. }
  83. public KesMenuGomb(id) {
  84. if(get_pcvar_num(cvar_KesGomb) == 1){
  85. KesMenu(id)
  86. return PLUGIN_HANDLED
  87. }
  88. else
  89. {
  90. return PLUGIN_CONTINUE
  91. }
  92. return PLUGIN_HANDLED
  93. }
  94. public RegThink(id)
  95. {
  96. new Fegyver = get_user_weapon(id)
  97. if(get_gametime() > RegeneracioIdo[id] && Fegyver == CSW_KNIFE
  98. && KesRegeneracio[id] == 1 && get_user_health(id) < 100)
  99. {
  100. RegeneracioIdo[id] = get_gametime() + get_pcvar_float(cvar_KesRegIdo)
  101. if(get_user_health(id) > 100-get_pcvar_num(cvar_KesReg))
  102. set_user_health(id, 100)
  103. else
  104. set_user_health(id, get_user_health(id)+get_pcvar_num(cvar_KesReg))
  105. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)
  106. write_short(1<<10)
  107. write_short(1<<10)
  108. write_short(0x0000)
  109. write_byte(10)
  110. write_byte(200)
  111. write_byte(10)
  112. write_byte(75)
  113. message_end()
  114. }
  115. }
  116. public KesKepessegNullazas(id) {
  117. KesRegeneracio[id] = 0
  118. set_user_maxspeed(id, 250.0)
  119. set_user_gravity(id, 1.0)
  120. KesDmg[id] = 1.0
  121. set_user_footsteps(id, 0)
  122. }
  123. public KesModel(id) {
  124. new Fegyver = get_user_weapon(id)
  125.  
  126. if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || Fegyver != CSW_KNIFE)
  127. {
  128. KesKepessegNullazas(id)
  129. return
  130. }
  131.  
  132. new Fajl[256]
  133. format(Fajl, charsmax(Fajl), FajlUt)
  134. if(file_exists(Fajl))
  135. {
  136. new KesBuff[256], Sor, Szam
  137. new vKesMdlOlvas[256], vKesMdl[256]
  138. new pKesMdlOlvas[256], pKesMdl[256]
  139. new StringKesMod[256], KesMod, StringKesFloat[64], Float:KesFloat
  140. for(new i; i < file_size(Fajl, 1) ; i++)
  141. {
  142. Szam++
  143. read_file(Fajl, i, KesBuff, 256, Sor)
  144. parse(KesBuff, vKesMdlOlvas, 256, pKesMdlOlvas, 256, KesNeve, 256, StringKesMod,
  145. 256, StringKesFloat, 256)
  146. KesMod = str_to_num(StringKesMod)
  147. if(!equal(StringKesFloat, ""))
  148. KesFloat = str_to_float(StringKesFloat)
  149. log_amx("dmg: %3.2f", KesFloat)
  150. remove_quotes(vKesMdlOlvas)
  151. remove_quotes(pKesMdlOlvas)
  152. format(vKesMdl, charsmax(vKesMdl), "models/%s.mdl", vKesMdlOlvas)
  153. if(!equal(pKesMdlOlvas, ""))
  154. format(pKesMdl, charsmax(pKesMdl), "models/%s.mdl", pKesMdlOlvas)
  155. if(Kes[id] == Szam){
  156. if(KesMod == 1){
  157. set_user_gravity(id, KesFloat)
  158. KesRegeneracio[id] = 0
  159. set_user_maxspeed(id, 250.0)
  160. KesDmg[id] = 1.0
  161. set_user_footsteps(id, 0)
  162. }
  163. else if(KesMod == 2){
  164. set_user_maxspeed(id, KesFloat)
  165. KesRegeneracio[id] = 0
  166. set_user_gravity(id, 1.0)
  167. KesDmg[id] = 1.0
  168. set_user_footsteps(id, 0)
  169. }
  170. else if(KesMod == 3){
  171. KesDmg[id] = KesFloat
  172. KesRegeneracio[id] = 0
  173. set_user_maxspeed(id, 250.0)
  174. set_user_gravity(id, 1.0)
  175. set_user_footsteps(id, 0)
  176. }
  177. else if(KesMod == 4){
  178. set_user_footsteps(id, 1)
  179. KesRegeneracio[id] = 0
  180. set_user_maxspeed(id, 250.0)
  181. set_user_gravity(id, 1.0)
  182. KesDmg[id] = 1.0
  183. }
  184. else if(KesMod == 5){
  185. KesRegeneracio[id] = 1
  186. set_user_maxspeed(id, 250.0)
  187. set_user_gravity(id, 1.0)
  188. KesDmg[id] = 1.0
  189. set_user_footsteps(id, 0)
  190. }
  191. else
  192. {
  193. KesKepessegNullazas(id)
  194. }
  195. set_pev(id, pev_viewmodel2, vKesMdl)
  196. if(!equal(pKesMdlOlvas, ""))
  197. set_pev(id, pev_weaponmodel2, pKesMdl)
  198. }
  199. }
  200. }
  201. }
  202. public KesMenu(id) {
  203. new Fajl[256]
  204. format(Fajl, charsmax(Fajl), FajlUt)
  205. if(file_exists(Fajl))
  206. {
  207. new KesString[256]
  208. format(KesString, 255, "[*W-T-F* #2] Kés skin menü")
  209. new menu = menu_create(KesString, "KesMenuValasztas")
  210. new KesBuff[256], Sor, Szam, SorBuff[32]
  211. new KesMenuPont, StringKesMenuPont[32]
  212. for(new i; i < file_size(Fajl, 1) ; i++)
  213. {
  214. KesMenuPont++
  215. Szam++
  216. new vKesMdl[64], pKesMdl[64]
  217. read_file(Fajl, i, KesBuff, 255, Sor)
  218. format(SorBuff, 1, "%s", KesBuff)
  219. if(equal(SorBuff, ";"))
  220. continue
  221. parse(KesBuff, vKesMdl, 63, pKesMdl, 63, KesNeve, 63)
  222. format(KesString, sizeof(KesString) - 1, KesNeve)
  223. replace_all(KesNeve, 127, "[f]", "\w")
  224. replace_all(KesNeve, 127, "[s]", "\y")
  225. replace_all(KesNeve, 127, "[sz]", "\d")
  226. replace_all(KesNeve, 127, "[p]", "\r")
  227. format(StringKesMenuPont, charsmax(StringKesMenuPont), "%d", KesMenuPont)
  228. menu_additem(menu, KesNeve, StringKesMenuPont)
  229. format(KesNeveValaszt[Szam], 63, "%s", KesNeve)
  230. }
  231. menu_display(id, menu)
  232. }
  233. }
  234. public KesMenuValasztas(id, menu, item){
  235. if(item == MENU_EXIT)
  236. {
  237. menu_destroy(menu)
  238. return
  239. }
  240. new data[9], name[64], eKes = Kes[id]
  241. new access, callback
  242. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data),
  243. name, charsmax(name), callback)
  244.  
  245. Kes[id] = str_to_num(data)
  246.  
  247. if(eKes != Kes[id])
  248. KesModel(id)
  249.  
  250. replace_all(KesNeveValaszt[Kes[id]], 63, "\w", " ")
  251. replace_all(KesNeveValaszt[Kes[id]], 63, "\y", " ")
  252. replace_all(KesNeveValaszt[Kes[id]], 63, "\d", " ")
  253. replace_all(KesNeveValaszt[Kes[id]], 63, "\r", " ")
  254.  
  255. client_print(id, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "VALASZTAS", KesNeveValaszt[Kes[id]])
  256. }
  257. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  258. {
  259. new count = 1, players[32]
  260. static msg[191]
  261. vformat(msg, 190, input, 3)
  262.  
  263. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  264. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  265. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  266.  
  267. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  268. {
  269. for (new i = 0; i < count; i++)
  270. {
  271. if (is_user_connected(players[i]))
  272. {
  273. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  274. write_byte(players[i])
  275. write_string(msg)
  276. message_end()
  277. }
  278. }
  279. }
  280. return PLUGIN_HANDLED
  281. }
  282.  

Ők köszönték meg Be$t.# nek ezt a hozzászólást: parodyshelf (2015.04.15. 15:21)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü lang színezés
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 14:23 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
köszönöm,most engedi lefordítani..
pontosan mit is változtattál meg benne?

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü lang színezés
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 21:18 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Átírtam ColorChatesre. és Ékezesítést kivettem. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole