hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 12:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 528 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 527 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: bolt átírás
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 14:46 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
nem nyitja meg.. :/

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bolt átírás
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 15:00 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <engine>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <nvault>
  7.  
  8. enum Color
  9. {
  10. NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
  11. GREEN, // Green Color
  12. TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
  13. GREY, // grey
  14. RED, // Red
  15. BLUE, // Blue
  16. }
  17.  
  18. new TeamName[][] =
  19. {
  20. "",
  21. "TERRORIST",
  22. "CT",
  23. "SPECTATOR"
  24. }
  25.  
  26. ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
  27. {
  28. static message[256];
  29.  
  30. switch(type)
  31. {
  32. case NORMAL: // clients scr_concolor cvar color
  33. {
  34. message[0] = 0x01;
  35. }
  36. case GREEN: // Green
  37. {
  38. message[0] = 0x04;
  39. }
  40. default: // White, Red, Blue
  41. {
  42. message[0] = 0x03;
  43. }
  44. }
  45.  
  46. vformat(message[1], 251, msg, 4);
  47. message[192] = '^0';
  48.  
  49. static team, ColorChange, index, MSG_Type;
  50.  
  51. if(id)
  52. {
  53. MSG_Type = MSG_ONE;
  54. index = id;
  55. } else {
  56. index = FindPlayer();
  57. MSG_Type = MSG_ALL;
  58. }
  59.  
  60. team = get_user_team(index);
  61. ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
  62.  
  63. ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
  64.  
  65. if(ColorChange)
  66. {
  67. Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
  68. }
  69. }
  70.  
  71. ShowColorMessage(id, type, message[])
  72. {
  73. message_begin(type, get_user_msgid("SayText"), _, id);
  74. write_byte(id)
  75. write_string(message);
  76. message_end();
  77. }
  78.  
  79. Team_Info(id, type, team[])
  80. {
  81. message_begin(type, get_user_msgid("TeamInfo"), _, id);
  82. write_byte(id);
  83. write_string(team);
  84. message_end();
  85.  
  86. return 1;
  87. }
  88.  
  89. ColorSelection(index, type, Color:Type)
  90. {
  91. switch(Type)
  92. {
  93. case RED:
  94. {
  95. return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
  96. }
  97. case BLUE:
  98. {
  99. return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
  100. }
  101. case GREY:
  102. {
  103. return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
  104. }
  105. }
  106.  
  107. return 0;
  108. }
  109.  
  110. FindPlayer()
  111. {
  112. static i;
  113. i = -1;
  114.  
  115. while(i <= get_maxplayers())
  116. {
  117. if(is_user_connected(++i))
  118. {
  119. return i;
  120. }
  121. }
  122.  
  123. return -1;
  124. }
  125.  
  126.  
  127. #define PLUGIN "Frag Bolt"
  128. #define VERSION "2.1"
  129. #define AUTHOR "MeSter"
  130.  
  131. new kijelzo[256]
  132. new elet[256]
  133. new speed[256]
  134. new ujra[256]
  135. new lathatatlan[256]
  136. new kinezet[256]
  137. new god[256]
  138. new zeusmod[256]
  139. new frags[256]
  140.  
  141. new hp_cvar
  142. new gyorsasag_cvar
  143. new ujraeledes_cvar
  144. new lathatatlansag_cvar
  145. new kameleon_cvar
  146. new godmod_cvar
  147. new zeus_cvar
  148. new g_vault
  149.  
  150.  
  151. new hp[33]=1, gyorsasag[33]=1, ujraeledes[33]=1, lathatatlansag[33]=1, kameleon[33]=1, godmod[33]=1, zeus[33]=1
  152.  
  153. public plugin_init() {
  154. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  155. register_cvar("Frag Bolt", "MeSter")
  156. hp_cvar = register_cvar("Elet","25")
  157. gyorsasag_cvar = register_cvar("Gyorsasag","20")
  158. ujraeledes_cvar = register_cvar("Ujraeledes","15")
  159. lathatatlansag_cvar = register_cvar("Lathatatlansag","25")
  160. kameleon_cvar = register_cvar("Kameleon","25")
  161. godmod_cvar = register_cvar("Isten mod","80")
  162. zeus_cvar = register_cvar("Zeus mod","60")
  163. register_clcmd("say /frag","fragbolt")
  164. register_clcmd("say_team /frag","fragbolt")
  165. register_clcmd("say /bolt","fragbolt")
  166. register_clcmd("say_team /bolt","fragbolt")
  167. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  168. register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")
  169.  
  170. g_vault = nvault_open("fragbolt")
  171.  
  172. register_event("ResetHUD","RoundStart","b")
  173. }
  174.  
  175. public eDeath(){
  176. new killer = read_data(1)
  177. new victim = read_data(2)
  178.  
  179. if(killer == victim)
  180. {
  181. return PLUGIN_HANDLED
  182. }
  183.  
  184. frags[killer]++
  185. return PLUGIN_HANDLED
  186. }
  187.  
  188. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  189. {
  190. hp[id]=1
  191. gyorsasag[id]=1
  192. ujraeledes[id]=1
  193. lathatatlansag[id]=1
  194. kameleon[id]=1
  195. godmod[id]=1
  196. zeus[id]=1
  197.  
  198. }
  199. public fragbolt(id){
  200. formatex(kijelzo, charsmax(kijelzo), "\\rExe\\wWaRR\\yiors Boly ^n\\yPontjaid: \\r[\\d%d\\r]", frags[id]);
  201. formatex(elet, charsmax(elet), "\\r+50 HP \\y(%d pont)", get_pcvar_num(hp_cvar));
  202. formatex(speed, charsmax(speed), "\\rGyorsasag \\y(%d pont)", get_pcvar_num(gyorsasag_cvar));
  203. formatex(ujra, charsmax(ujra), "\\rUjraeledes \\y(%d pont)", get_pcvar_num(ujraeledes_cvar));
  204. formatex(lathatatlan, charsmax(lathatatlan), "\\rLathatatlansag \\y(%d pont)", get_pcvar_num(lathatatlansag_cvar));
  205. formatex(kinezet, charsmax(kinezet), "\\rKameleon (Ellenseg kinezet) \\y(%d pont)", get_pcvar_num(kameleon_cvar));
  206. formatex(god, charsmax(god), "\\rIsten mod \\y(%d pont)", get_pcvar_num(godmod_cvar));
  207. formatex(zeusmod, charsmax(zeusmod), "\\rZeus mod \\y(%d pont)", get_pcvar_num(zeus_cvar));
  208.  
  209.  
  210.  
  211. new menu = menu_create(kijelzo, "menu_handler");
  212. menu_additem(menu, elet, "1", 0);
  213. menu_additem(menu, speed, "2", 0);
  214. menu_additem(menu, ujra, "3", 0);
  215. menu_additem(menu, lathatatlan, "4", 0);
  216. menu_additem(menu, kinezet, "5", 0);
  217. menu_additem(menu, god, "6", 0);
  218. menu_additem(menu, zeusmod, "7", 0);
  219. menu_display(id,menu,0)
  220. }
  221. public menu_handler(id,menu,item){
  222. if(item==MENU_EXIT){
  223. menu_cancel(id)
  224. return PLUGIN_HANDLED
  225. }
  226. new data[6],name[64]
  227. new acces,callback
  228. menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
  229. new key = str_to_num(data)
  230. switch(key){
  231. case 1:{
  232. if(frags[id]>=get_pcvar_num(hp_cvar)&&hp[id]==1){
  233. hp[id]=0
  234. set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
  235. frags[id]-get_pcvar_num(hp_cvar))
  236. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Kaptál ^4+50^3 Hp-t.")
  237. }
  238. else
  239. {
  240. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  241. }
  242. }
  243. case 2:{
  244. if(frags[id]>=get_pcvar_num(gyorsasag_cvar)&&gyorsasag[id]==1){
  245. gyorsasag[id]=0
  246. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  247. frags[id]-get_pcvar_num(gyorsasag_cvar))
  248. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Gyorsaságod növekedett!")
  249. }
  250. else
  251. {
  252. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  253. }
  254. }
  255. case 3:{
  256. if(frags[id]>=get_pcvar_num(ujraeledes_cvar)&&ujraeledes[id]==1){
  257. ujraeledes[id]=0
  258. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
  259. frags[id]-get_pcvar_num(ujraeledes_cvar))
  260. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Sikeresen ujraeledtél.")
  261. }
  262. else
  263. {
  264. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  265. }
  266. }
  267. case 4:{
  268. if(frags[id]>=get_pcvar_num(lathatatlansag_cvar)&&lathatatlansag[id]==1){
  269. lathatatlansag[id]=0
  270. set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 0);
  271. frags[id]-get_pcvar_num(lathatatlansag_cvar))
  272. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Láthatatlan lettél!")
  273. }
  274. else
  275. {
  276. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég fraged!")
  277. }
  278. }
  279. case 5:{
  280. if(frags[id]>=get_pcvar_num(kameleon_cvar)&&kameleon[id]==1){
  281. kameleon[id]=0
  282. if (get_user_team(id)==1)
  283. cs_set_user_model(id, "urban")
  284. if (get_user_team(id)==2)
  285. cs_set_user_model(id, "guerilla")
  286. frags[id]-get_pcvar_num(kameleon_cvar))
  287. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Megkaptad ellenséged ruháját!")
  288. }
  289. else
  290. {
  291. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  292. }
  293. }
  294. case 6:{
  295. if(frags[id]>=get_pcvar_num(godmod_cvar)&&godmod[id]==1){
  296. godmod[id]=0
  297. set_user_godmode(id, 1)
  298. frags[id]-get_pcvar_num(godmod_cvar))
  299. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Halhatatlan lettél!")
  300. }
  301. else
  302. {
  303. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  304. }
  305. }
  306. case 7:{
  307. if(frags[id]>=get_pcvar_num(zeus_cvar)&&zeus[id]==1){
  308. zeus[id]=0
  309. set_user_noclip(id, 1)
  310. frags[id]-get_pcvar_num(zeus_cvar))
  311. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Átjárhasz a falon!")
  312. }
  313. else
  314. {
  315. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  316. }
  317. }
  318. }
  319.  
  320.  
  321. menu_destroy(menu)
  322. return PLUGIN_HANDLED
  323. }
  324. public RoundStart(id)
  325. {
  326.  
  327. cs_reset_user_model(id)
  328. }
  329.  
  330. public mentes(id)
  331. {
  332. new name[32]
  333. get_user_name(id, name, 31)
  334. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  335. format(vaultkey,63,"%s", name)
  336. format(vaultdata,255,"%i",frags[id])
  337. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  338. return PLUGIN_CONTINUE
  339. }
  340. public betoltes(id)
  341. {
  342. new name[32]
  343. get_user_name(id, name, 31)
  344. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  345. format(vaultkey,63,"%s", name)
  346. format(vaultdata,255,"%i",frags[id])
  347. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  348. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  349. new a_o[32]
  350. parse(vaultdata, a_o, 31)
  351. frags[id] = str_to_num(a_o)
  352. return PLUGIN_CONTINUE
  353. }
  354.  
  355. public client_connect(id)
  356. {
  357. betoltes(id)
  358. }
  359. public client_disconnect(id)
  360. {
  361. mentes(id)
  362. }
  363.  
  364. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  365. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  366. */
  367.  


Javítottam 1-2 dolgot, és hozzáadtam a /bolt parancsot is. Tippem sincs, miért nem hozza be a menüt, és most tesztelni sem tudom, mert valamiért minden plugin, hibaüzenet nélkül kifagyasztja a cs-m. :/

Ők köszönték meg LyleChriss nek ezt a hozzászólást: bbshop (2015.04.15. 18:01)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bolt átírás
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 15:06 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Most meg netes fordító Hibás forráskódot jelez.. amxxet pls eltudod küldeni?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bolt átírás
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 16:08 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <engine>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <nvault>
  7.  
  8. enum Color
  9. {
  10. NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
  11. GREEN, // Green Color
  12. TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
  13. GREY, // grey
  14. RED, // Red
  15. BLUE, // Blue
  16. }
  17.  
  18. new TeamName[][] =
  19. {
  20. "",
  21. "TERRORIST",
  22. "CT",
  23. "SPECTATOR"
  24. }
  25.  
  26. ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
  27. {
  28. static message[256];
  29.  
  30. switch(type)
  31. {
  32. case NORMAL: // clients scr_concolor cvar color
  33. {
  34. message[0] = 0x01;
  35. }
  36. case GREEN: // Green
  37. {
  38. message[0] = 0x04;
  39. }
  40. default: // White, Red, Blue
  41. {
  42. message[0] = 0x03;
  43. }
  44. }
  45.  
  46. vformat(message[1], 251, msg, 4);
  47. message[192] = '^0';
  48.  
  49. static team, ColorChange, index, MSG_Type;
  50.  
  51. if(id)
  52. {
  53. MSG_Type = MSG_ONE;
  54. index = id;
  55. } else {
  56. index = FindPlayer();
  57. MSG_Type = MSG_ALL;
  58. }
  59.  
  60. team = get_user_team(index);
  61. ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
  62.  
  63. ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
  64.  
  65. if(ColorChange)
  66. {
  67. Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
  68. }
  69. }
  70.  
  71. ShowColorMessage(id, type, message[])
  72. {
  73. message_begin(type, get_user_msgid("SayText"), _, id);
  74. write_byte(id)
  75. write_string(message);
  76. message_end();
  77. }
  78.  
  79. Team_Info(id, type, team[])
  80. {
  81. message_begin(type, get_user_msgid("TeamInfo"), _, id);
  82. write_byte(id);
  83. write_string(team);
  84. message_end();
  85.  
  86. return 1;
  87. }
  88.  
  89. ColorSelection(index, type, Color:Type)
  90. {
  91. switch(Type)
  92. {
  93. case RED:
  94. {
  95. return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
  96. }
  97. case BLUE:
  98. {
  99. return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
  100. }
  101. case GREY:
  102. {
  103. return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
  104. }
  105. }
  106.  
  107. return 0;
  108. }
  109.  
  110. FindPlayer()
  111. {
  112. static i;
  113. i = -1;
  114.  
  115. while(i <= get_maxplayers())
  116. {
  117. if(is_user_connected(++i))
  118. {
  119. return i;
  120. }
  121. }
  122.  
  123. return -1;
  124. }
  125.  
  126.  
  127. #define PLUGIN "Frag Bolt"
  128. #define VERSION "2.1"
  129. #define AUTHOR "MeSter"
  130.  
  131. new kijelzo[256]
  132. new elet[256]
  133. new speed[256]
  134. new ujra[256]
  135. new lathatatlan[256]
  136. new kinezet[256]
  137. new god[256]
  138. new zeusmod[256]
  139. new frags[256]
  140.  
  141. new hp_cvar
  142. new gyorsasag_cvar
  143. new ujraeledes_cvar
  144. new lathatatlansag_cvar
  145. new kameleon_cvar
  146. new godmod_cvar
  147. new zeus_cvar
  148. new g_vault
  149.  
  150.  
  151. new hp[33]=1, gyorsasag[33]=1, ujraeledes[33]=1, lathatatlansag[33]=1, kameleon[33]=1, godmod[33]=1, zeus[33]=1
  152.  
  153. public plugin_init() {
  154. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  155. register_cvar("Frag Bolt", "MeSter")
  156. hp_cvar = register_cvar("Elet","25")
  157. gyorsasag_cvar = register_cvar("Gyorsasag","20")
  158. ujraeledes_cvar = register_cvar("Ujraeledes","15")
  159. lathatatlansag_cvar = register_cvar("Lathatatlansag","25")
  160. kameleon_cvar = register_cvar("Kameleon","25")
  161. godmod_cvar = register_cvar("Isten mod","80")
  162. zeus_cvar = register_cvar("Zeus mod","60")
  163. register_clcmd("say /frag","fragbolt")
  164. register_clcmd("say_team /frag","fragbolt")
  165. register_clcmd("say /bolt","fragbolt")
  166. register_clcmd("say_team /bolt","fragbolt")
  167. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  168. register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")
  169.  
  170. g_vault = nvault_open("fragbolt")
  171.  
  172. register_event("ResetHUD","RoundStart","b")
  173. }
  174.  
  175. public eDeath(){
  176. new killer = read_data(1)
  177. new victim = read_data(2)
  178.  
  179. if(killer == victim)
  180. {
  181. return PLUGIN_HANDLED
  182. }
  183.  
  184. frags[killer]++
  185. return PLUGIN_HANDLED
  186. }
  187.  
  188. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  189. {
  190. hp[id]=1
  191. gyorsasag[id]=1
  192. ujraeledes[id]=1
  193. lathatatlansag[id]=1
  194. kameleon[id]=1
  195. godmod[id]=1
  196. zeus[id]=1
  197.  
  198. }
  199. public fragbolt(id){
  200. formatex(kijelzo, charsmax(kijelzo), "\\rExe\\wWaRR\\yiors Boly ^n\\yPontjaid: \\r[\\d%d\\r]", frags[id]);
  201. formatex(elet, charsmax(elet), "\\r+50 HP \\y(%d pont)", get_pcvar_num(hp_cvar));
  202. formatex(speed, charsmax(speed), "\\rGyorsasag \\y(%d pont)", get_pcvar_num(gyorsasag_cvar));
  203. formatex(ujra, charsmax(ujra), "\\rUjraeledes \\y(%d pont)", get_pcvar_num(ujraeledes_cvar));
  204. formatex(lathatatlan, charsmax(lathatatlan), "\\rLathatatlansag \\y(%d pont)", get_pcvar_num(lathatatlansag_cvar));
  205. formatex(kinezet, charsmax(kinezet), "\\rKameleon (Ellenseg kinezet) \\y(%d pont)", get_pcvar_num(kameleon_cvar));
  206. formatex(god, charsmax(god), "\\rIsten mod \\y(%d pont)", get_pcvar_num(godmod_cvar));
  207. formatex(zeusmod, charsmax(zeusmod), "\\rZeus mod \\y(%d pont)", get_pcvar_num(zeus_cvar));
  208.  
  209.  
  210.  
  211. new menu = menu_create(kijelzo, "menu_handler");
  212. menu_additem(menu, elet, "1", 0);
  213. menu_additem(menu, speed, "2", 0);
  214. menu_additem(menu, ujra, "3", 0);
  215. menu_additem(menu, lathatatlan, "4", 0);
  216. menu_additem(menu, kinezet, "5", 0);
  217. menu_additem(menu, god, "6", 0);
  218. menu_additem(menu, zeusmod, "7", 0);
  219. menu_display(id,menu,0)
  220. }
  221. public menu_handler(id,menu,item){
  222. if(item==MENU_EXIT){
  223. menu_cancel(id)
  224. return PLUGIN_HANDLED
  225. }
  226. new data[6],name[64]
  227. new acces,callback
  228. menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
  229. new key = str_to_num(data)
  230. switch(key){
  231. case 1:{
  232. if(frags[id]>=get_pcvar_num(hp_cvar)&&hp[id]==1){
  233. hp[id]=0
  234. set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
  235. frags[id] = frags[id]-get_pcvar_num(hp_cvar)
  236. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Kaptál ^4+50^3 Hp-t.")
  237. }
  238. else
  239. {
  240. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  241. }
  242. }
  243. case 2:{
  244. if(frags[id]>=get_pcvar_num(gyorsasag_cvar)&&gyorsasag[id]==1){
  245. gyorsasag[id]=0
  246. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  247. frags[id] = frags[id]-get_pcvar_num(gyorsasag_cvar)
  248. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Gyorsaságod növekedett!")
  249. }
  250. else
  251. {
  252. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  253. }
  254. }
  255. case 3:{
  256. if(frags[id]>=get_pcvar_num(ujraeledes_cvar)&&ujraeledes[id]==1){
  257. ujraeledes[id]=0
  258. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
  259. frags[id] = frags[id]-get_pcvar_num(ujraeledes_cvar)
  260. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Sikeresen ujraeledtél.")
  261. }
  262. else
  263. {
  264. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  265. }
  266. }
  267. case 4:{
  268. if(frags[id]>=get_pcvar_num(lathatatlansag_cvar)&&lathatatlansag[id]==1){
  269. lathatatlansag[id]=0
  270. set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 0);
  271. frags[id] = frags[id]-get_pcvar_num(lathatatlansag_cvar)
  272. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Láthatatlan lettél!")
  273. }
  274. else
  275. {
  276. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég fraged!")
  277. }
  278. }
  279. case 5:{
  280. if(frags[id]>=get_pcvar_num(kameleon_cvar)&&kameleon[id]==1){
  281. kameleon[id]=0
  282. if (get_user_team(id)==1)
  283. cs_set_user_model(id, "urban")
  284. if (get_user_team(id)==2)
  285. cs_set_user_model(id, "guerilla")
  286. frags[id] = frags[id]-get_pcvar_num(kameleon_cvar)
  287. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Megkaptad ellenséged ruháját!")
  288. }
  289. else
  290. {
  291. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  292. }
  293. }
  294. case 6:{
  295. if(frags[id]>=get_pcvar_num(godmod_cvar)&&godmod[id]==1){
  296. godmod[id]=0
  297. set_user_godmode(id, 1)
  298. frags[id] = frags[id]-get_pcvar_num(godmod_cvar)
  299. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Halhatatlan lettél!")
  300. }
  301. else
  302. {
  303. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  304. }
  305. }
  306. case 7:{
  307. if(frags[id]>=get_pcvar_num(zeus_cvar)&&zeus[id]==1){
  308. zeus[id]=0
  309. set_user_noclip(id, 1)
  310. frags[id] = frags[id]-get_pcvar_num(zeus_cvar)
  311. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Átjárhasz a falon!")
  312. }
  313. else
  314. {
  315. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  316. }
  317. }
  318. }
  319.  
  320.  
  321. menu_destroy(menu)
  322. return PLUGIN_HANDLED
  323. }
  324. public RoundStart(id)
  325. {
  326.  
  327. cs_reset_user_model(id)
  328. }
  329.  
  330. public mentes(id)
  331. {
  332. new name[32]
  333. get_user_name(id, name, 31)
  334. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  335. format(vaultkey,63,"%s", name)
  336. format(vaultdata,255,"%i",frags[id])
  337. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  338. return PLUGIN_CONTINUE
  339. }
  340. public betoltes(id)
  341. {
  342. new name[32]
  343. get_user_name(id, name, 31)
  344. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  345. format(vaultkey,63,"%s", name)
  346. format(vaultdata,255,"%i",frags[id])
  347. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  348. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  349. new a_o[32]
  350. parse(vaultdata, a_o, 31)
  351. frags[id] = str_to_num(a_o)
  352. return PLUGIN_CONTINUE
  353. }
  354.  
  355. public client_connect(id)
  356. {
  357. betoltes(id)
  358. }
  359. public client_disconnect(id)
  360. {
  361. mentes(id)
  362. }
  363.  
  364. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  365. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  366. */
  367.  


Most próbáld. :) Véletlen otthagytam egy-egy +zárójelet, amikor elvettem az egyenlegből az árat... :D

Ők köszönték meg LyleChriss nek ezt a hozzászólást: bbshop (2015.04.15. 18:01)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bolt átírás
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 18:01 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Most jó minden menti is köszönöm szépen!!!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole