hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 14:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 536 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 535 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kör üzenet Kor | map | jatekosok
HozzászólásElküldve: 2015.04.16. 21:43 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.06.08. 10:25
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 38 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Sziasztok!
https://forums.alliedmods.net/showthrea ... 9?p=798319
Ez a plugin arra való, hogy minden kör elején kiírja chatbe:
[AMXX] Kor:20 | map:de_inferno | jatekosok: 32/32 ! <- Pl

Annyi apróságot szeretnék benne, hogy a Kör-t úgy írja, hogy ugye az én szerveremen 1 map 20 körös
és akkor a Kör-t is úgy írja, hogy pl: 7/20

Előre is köszönöm.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define VERSION "1.3"
  5.  
  6.  
  7. new rounds_elapsed;
  8. new play_sound;
  9. new chat_message;
  10. new g_maxplayers;
  11. new g_map[32]
  12. new say_text;
  13.  
  14. public plugin_init()
  15. {
  16. /* Register plugin and author */
  17. register_plugin("Vox Round Say", VERSION, "God@Dorin")
  18.  
  19.  
  20. /* Register plugin version by cvar */
  21. register_cvar("round_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
  22. set_cvar_string("round_version", VERSION);
  23.  
  24. /* Register new round events */
  25. register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
  26. register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2=#Game_will_restart_in");
  27.  
  28. /* Register language file */
  29. register_dictionary("round_message.txt");
  30.  
  31. /* Register plugin cvars */
  32. play_sound = register_cvar("amx_playsound","1");
  33. chat_message = register_cvar("amx_chatmessage","1");
  34. g_maxplayers = get_maxplayers();
  35. get_mapname(g_map, 31)
  36.  
  37. say_text = get_user_msgid("SayText");
  38. }
  39. public new_round()
  40. {
  41. rounds_elapsed += 1;
  42.  
  43. new p_playernum;
  44. p_playernum = get_playersnum(1);
  45.  
  46. if(get_pcvar_num(chat_message) == 1)
  47. {
  48. client_printc(0, "%L", 0, "RND_MSG", rounds_elapsed, g_map, p_playernum, g_maxplayers);
  49. }
  50. if(get_pcvar_num(play_sound) == 1)
  51. {
  52. new rndctstr[21]
  53. num_to_word(rounds_elapsed, rndctstr, 20);
  54. client_cmd(0, "spk ^"vox/round %s^"",rndctstr)
  55. }
  56. return PLUGIN_CONTINUE;
  57. }
  58. public restart_round()
  59. {
  60. rounds_elapsed = 0;
  61. }
  62. stock client_printc(const id, const string[], {Float, Sql, Resul,_}:...) {
  63.  
  64. new msg[191], players[32], count = 1;
  65. vformat(msg, sizeof msg - 1, string, 3);
  66.  
  67. replace_all(msg,190,"!g","^4");
  68. replace_all(msg,190,"!y","^1");
  69. replace_all(msg,190,"!t","^3");
  70.  
  71. if(id)
  72. players[0] = id;
  73. else
  74. get_players(players,count,"ch");
  75.  
  76. new index;
  77. for (new i = 0 ; i < count ; i++)
  78. {
  79. index = players[i];
  80. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, say_text,_, index);
  81. write_byte(index);
  82. write_string(msg);
  83. message_end();
  84. }
  85.  
  86. }
  87. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  88. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1048\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  89. */
  90.  

_________________
Kép

87.229.77.40:27020


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör üzenet Kor | map | jatekosok
HozzászólásElküldve: 2015.04.16. 22:46 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.14. 01:11
Hozzászólások: 28
Megköszönték neki: 6 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define VERSION "1.3"
  5.  
  6.  
  7. new rounds_elapsed;
  8. new play_sound;
  9. new chat_message;
  10. new g_maxplayers;
  11. new g_map[32]
  12. new say_text;
  13.  
  14. public plugin_init()
  15. {
  16. /* Register plugin and author */
  17. register_plugin("Vox Round Say", VERSION, "God@Dorin")
  18.  
  19.  
  20. /* Register plugin version by cvar */
  21. register_cvar("round_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
  22. set_cvar_string("round_version", VERSION);
  23.  
  24. /* Register new round events */
  25. register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
  26. register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2=#Game_will_restart_in");
  27.  
  28. /* Register language file */
  29. register_dictionary("round_message.txt");
  30.  
  31. /* Register plugin cvars */
  32. play_sound = register_cvar("amx_playsound","1");
  33. chat_message = register_cvar("amx_chatmessage","1");
  34. g_maxplayers = get_maxplayers();
  35. get_mapname(g_map, 31)
  36.  
  37. say_text = get_user_msgid("SayText");
  38. }
  39. public new_round()
  40. {
  41. rounds_elapsed += 1;
  42.  
  43. new p_playernum;
  44. p_playernum = get_playersnum(1);
  45.  
  46. if(get_pcvar_num(chat_message) == 1)
  47. {
  48. client_printc(0, "!y[AMXX] Kör: !t%d/20 !y- Map: !t%s !y| Játékosok: !g%d!y/!g%d !y!", rounds_elapsed, g_map, p_playernum, g_maxplayers);
  49. }
  50. if(get_pcvar_num(play_sound) == 1)
  51. {
  52. new rndctstr[21]
  53. num_to_word(rounds_elapsed, rndctstr, 20);
  54. client_cmd(0, "spk ^"vox/round %s^"",rndctstr)
  55. }
  56. return PLUGIN_CONTINUE;
  57. }
  58. public restart_round()
  59. {
  60. rounds_elapsed = 0;
  61. }
  62. stock client_printc(const id, const string[], {Float, Sql, Resul,_}:...) {
  63.  
  64. new msg[191], players[32], count = 1;
  65. vformat(msg, sizeof msg - 1, string, 3);
  66.  
  67. replace_all(msg,190,"!g","^4");
  68. replace_all(msg,190,"!y","^1");
  69. replace_all(msg,190,"!t","^3");
  70. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  71. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  72. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  73. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  74. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  75. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  76. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  77. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  78. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  79. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  80. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  81. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  82. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  83. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  84. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  85. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  86. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  87.  
  88. if(id)
  89. players[0] = id;
  90. else
  91. get_players(players,count,"ch");
  92.  
  93. new index;
  94. for (new i = 0 ; i < count ; i++)
  95. {
  96. index = players[i];
  97. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, say_text,_, index);
  98. write_byte(index);
  99. write_string(msg);
  100. message_end();
  101. }
  102.  
  103. }
  104. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  105. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1048\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  106. */
  107.  

Teszteltem működik!

_________________
Ha segítettem ne felejtsd el meg köszönni! :)

[steam]loleee[/steam]

Ők köszönték meg loleee nek ezt a hozzászólást: joxxa4cfg (2015.04.17. 07:27)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör üzenet Kor | map | jatekosok
HozzászólásElküldve: 2015.04.17. 07:27 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.06.08. 10:25
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 38 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
köszönöm szépen jó fej vagy!! Hálás vagyok érte hidd el, ment a gomb ;)

_________________
Kép

87.229.77.40:27020


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole