hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 15:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 213 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 212 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Gravitáció hiba.
HozzászólásElküldve: 2015.04.17. 15:03 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.17. 14:59
Hozzászólások: 3
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Üdv! Van egy kés menüm, és van benne egy gravitációs kés, azt ha kiválasztom akkor nemcsak a késel lehet nagyobbat ugrani hanem a többi fegyverrel is. Miért van ez?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE && set_user_gravity(id, 0.4))


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitáció hiba.
HozzászólásElküldve: 2015.04.17. 15:10 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Mert alapjában minden fegyvernek más milyen a "sebessége" (az az minden cseréléskor frissiti) Scoutnak 260.0, USP 250.0 ...

A gravitáció fegyver cseréléskor nem változik.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(fegyver == CSW_KNIFE)
  2. set_user_gravity(id, Float:0.4)
  3. else
  4. set_user_gravity(id, Float:1.0)

Ők köszönték meg DeR0iD nek ezt a hozzászólást: snikers1998 (2015.04.17. 15:35)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitáció hiba.
HozzászólásElküldve: 2015.04.17. 15:13 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.17. 21:45
Hozzászólások: 200
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7.  
  8. #define PLUGIN "New Plug-In"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "author"
  11.  
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15. register_event("CurWeapon","change","be","1=1")
  16. // Add your code here...
  17. }
  18. public change(id)
  19. {
  20. new weapon = get_user_weapon(id)
  21. if(weapon == CSW_KNIFE) {
  22. set_user_gravity(id, 0.4)
  23. }
  24. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitáció hiba.
HozzászólásElküldve: 2015.04.17. 15:36 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.17. 14:59
Hozzászólások: 3
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Köszönöm a választ DeR0iD. De most pedig az a problémám hogy pl. az USP-nek is kés skinje van. Ezt mi okozhatja?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitáció hiba.
HozzászólásElküldve: 2015.04.17. 17:16 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.14. 01:11
Hozzászólások: 28
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Küld el az egész smat.

_________________
Ha segítettem ne felejtsd el meg köszönni! :)

[steam]loleee[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitáció hiba.
HozzászólásElküldve: 2015.04.17. 17:37 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.17. 14:59
Hozzászólások: 3
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public ecw(id)
  2. {
  3. new fegyver = get_user_weapon(id)
  4. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  5. {
  6. b_sebzes[id] = false
  7. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  8. }
  9.  
  10. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  11. {
  12. b_sebzes[id] = false
  13. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  14. }
  15.  
  16. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
  17. {
  18. b_sebzes[id] = false
  19. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  20. }
  21.  
  22. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
  23. {
  24. b_sebzes[id] = false
  25. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  26. }
  27.  
  28. if(usp[id] == 5 && fegyver == CSW_USP)
  29. {
  30. b_sebzes[id] = false
  31. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  32. }
  33.  
  34. if(usp[id] == 6 && fegyver == CSW_USP)
  35. {
  36. b_sebzes[id] = false
  37. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  38. }
  39.  
  40. if(usp[id] == 7 && fegyver == CSW_USP)
  41. {
  42. b_sebzes[id] = false
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  44. }
  45.  
  46. if(usp[id] == 8 && fegyver == CSW_USP)
  47. {
  48. b_sebzes[id] = false
  49. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  50. }
  51.  
  52. if(usp[id] == 9 && fegyver == CSW_USP)
  53. {
  54. b_sebzes[id] = true
  55. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  56. }
  57.  
  58. if(usp[id] == 10 && fegyver == CSW_USP)
  59. {
  60. b_sebzes[id] = true
  61. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  62. }
  63.  
  64. if(usp[id] == 11 && fegyver == CSW_USP)
  65. {
  66. b_sebzes[id] = true
  67. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  68. }
  69.  
  70. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE && set_user_maxspeed(id, 360.0))
  71. if(arany[id] >= 50)
  72. {
  73. b_sebzes[id] = false
  74. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl")
  75. }
  76.  
  77. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  78. if(arany[id] >= 100)
  79. set_user_gravity(id, Float:0.6)
  80. else
  81. set_user_gravity(id, Float:1.0)
  82. {
  83. b_sebzes[id] = false
  84. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl")
  85. }
  86.  
  87. if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  88. if(arany[id] >= 150)
  89. {
  90. b_sebzes[id] = true
  91. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl")
  92. }
  93.  
  94. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  95. if(arany[id] >= 200)
  96. {
  97. b_sebzes[id] = false
  98. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl")
  99. }
  100.  
  101. if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  102. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  103. {
  104. b_sebzes[id] = true
  105. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl")
  106. }
  107. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole